awwquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef Pagan het volgende:
@oh-oh Doet Dexter het, sommige DVD spelers hebben het wat moeilijk met huisvlijt series.
Boardwalk Empire ziet er ook goed uit. Zondag a.s., Nederland 3, 20:30 eerste aflevering.
Blije Midas, hij is heulemaal gek van dat ding.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef Pagan het volgende:
@oh-oh Doet Dexter het, sommige DVD spelers hebben het wat moeilijk met huisvlijt series.
Boardwalk Empire ziet er ook goed uit. Zondag a.s., Nederland 3, 20:30 eerste aflevering.
[ afbeelding ]
whehehe, dan zien ze er nog steeds hetzelfde uitquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Fout, tegenwoordig zijn ze van antiek beton.
heb ik ook een keer gehad, dan pakt je browser de javascript code nietquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk nou
k snap geen hout meer van fok
krijg de melding dat ik adblocker heb geinstalleerd, en daarom de layout weg is
herstart mn pc en t werkt weer gewoon
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
ok, en wat doe ik daaraan? javascript staat gewoon ingeschakeld, heb geen adblocker...quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb ik ook een keer gehad, dan pakt je browser de javascript code niet
is een pc probleem, geen fok probleem
hier ligt er ook zoeentje, zo'n tunnel, saar vind t heerlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet geprobeerd, zal kijken of ik er vanavond aan denk, ik wil van het weekend ieg gaan kijken, maar ik speel wel vaker gebrande dvds, nog nooit problemen gehad hoor
![]()
Oh dat tunneltje, ik dacht leuk voor Sjon als pup en Kees.
Ze keken er nog niet naar, eikels
Bullie is helemaal fliefd op Marty de Zebra, Tashi rent af en aan met dat blauwe ding met dat touw erdoor, Kundun ligt op Melman de giraffe en Othello kijkt sjaggo naar al die puberale ongein.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Pagan, zijn de honden nog blij met de meuk of zijn ze zo blasé als die verwende klootzakken van mij en verveelt het ze al?
Hij kijkt een beetje verbaasd. Mooie foto.quote:
oh fuck no, Teevenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:48 schreef Pagan het volgende:
Das Teeven der anderen
Wanneer gaan ze preventief de post openmaken om te screenen wat er staat op de CD's en DVD's die we opsturen?
Whut?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:58 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, veel plezier met je deep packet inspection over een geencrypteerde verbinding
heb ik andere jaren idd gedaan, maar had dit jaar zin in wat anders, dus heb sterren gehaakt, wacht ga ff kijken of ik een foto kan makenquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Die tweede foto![]()
( Crop dat shirtje linksonder ff weg wil je)
Als ik kerstkaarten te kort kom dan stop ik echt met sturen![]()
Yns, waarom maak je geen leuke foto en doe je die dan bij Vistaprint laten afdrukken, per 100, kost je nog geen 8 euro geloof ik
Truecrypt gebruiken en via TOR versturen, vervolgens de encryptiesleutel per sloompost of mail met PGP nazenden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:58 schreef DeZwabber het volgende:
overigens, veel plezier met je deep packet inspection over een geencrypteerde verbinding
Ja ik heb nog niks bewerktquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Die tweede foto![]()
( Crop dat shirtje linksonder ff weg wil je)
Als ik kerstkaarten te kort kom dan stop ik echt met sturen![]()
Yns, waarom maak je geen leuke foto en doe je die dan bij Vistaprint laten afdrukken, per 100, kost je nog geen 8 euro geloof ik
jaa, tuurlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
Truecrypt gebruiken en via TOR versturen, vervolgens de encryptiesleutel per sloompost of mail met PGP nazenden.
hoeveel heb je er gemaakt?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik heb nog niks bewerktWe hadden laptopje mee dus wel beetje geselecteerd gelukkig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kiek 'm met z'n iPad
awesomequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik heb nog niks bewerktWe hadden laptopje mee dus wel beetje geselecteerd gelukkig.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kiek 'm met z'n iPad
Oh die zijn wel echt heel erg gaaf zegquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:09 schreef Ynske het volgende:
Moet ze alleen nog afwerken enzo
[ afbeelding ]
dank jequote:Op vrijdag 3 december 2010 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die zijn wel echt heel erg gaaf zeg
Dit is niet spammen hoor, dit is mooiquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of dit poesje?
Okee nu zal ik jullie niet meer spammen. Voor even
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
pedo, met dat kleintje tussen z'n benen
Of je bent een ram/geit én pedo...quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:16 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
pedo, met dat kleintje tussen z'n benen
er hangt wat aan je sik jonguhquote:Op vrijdag 3 december 2010 12:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of je bent een ram/geit én pedo...
[ afbeelding ]
wat wilde je gaan naaien?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook![]()
Ik ga niet naar de markt trouwens, ik ga kerstkaarten schrijven dit weekend, en Dexter kijken, dus dan hou ik geen tijd over om te naaien
of meerderequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |