Qua hersenen hebben mijn zus en ik gelukkig mn vaders genenquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is erfelijk schat, dus je weet wat er komt
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef oh-oh het volgende:
Qua hersenen hebben mijn zus en ik gelukkig mn vaders genen
Word lid van mijn beeb haar geweldige idee (om de zorg en de pensioenfondsen te ontlasten): je krijgt dubbel pensioen vanaf je 67e, en op je 75e verjaardag krijgt je van de burgemeester een taartje met de pil van Drion on topquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Bovendien heb ik geen kinderen die ik lastig zou gaan vallen mocht het ooit zo ver komen, ik neem dan echt gewoon een spuitje
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb die van mijn moederMost def_!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Word lid van mijn beeb haar geweldige idee (om de zorg en de pensioenfondsen te ontlasten): je krijgt dubbel pensioen vanaf je 67e, en op je 75e verjaardag krijgt je van de burgemeester een taartje met de pil van Drion on top
Nou, we doen dr allemaal niks meequote:
Tis altijd hetzelfde bij jullie he?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zit precies tussen mijn ouders in met alles.
Mijn ouders kunnen er ook wat van oor. Bel ik op ik lig in het ziekenhuis.
Is er iets met de baby?
Mijn antwoord nee.
Hun reactie:Ow dan is het niet erg
En bedankt he
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er iets met de baby?
Mijn antwoord nee.
En bedankt he
oh das nog een leuk verhaal, ik heb inderdaad eens een officiele iqtest gedaanquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:49 schreef oh-oh het volgende:
Zwub, heb jij wel es een iq test gedaan?
Ik verdenk jou ook van een hele hoge score
Zie je welquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh das nog een leuk verhaal, ik heb inderdaad eens een officiele iqtest gedaan
daar kwam 134 uit, maar die dame liet het grafiekje zien met de onderdelen die ik gedaan had, alles tussen de 180 en de 130, behalve 1 dip van 70
ik had de simpele vragen fout en alle moeilijke goed, omdat ik een te ingewikkelde redenatie had voor de simpele_O-
een correct gemiddelde werd geschat op 150 of hoger
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:56 schreef DeZwabber het volgende:
overigens is het praktisch nutteloos, zo'n hoog iq
dan zal ik de volgende keer beter moeten mikken!quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:01 schreef Kolomos het volgende:
Ik heb met de fiets de hele stad doorkruist en ik ben nog levend! Yipppieee!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar weet ik alles van.
Mn vader heeft wiskunde gestudeerd en is taxichauffeur![]()
En ik, tja, dat ik mn VWO afgemaakt heb is een godswonder![]()
Maar goed, ik zit nooit zonder werk en ik krijg alle baantjes die ik hebben wil, das ook wat waard
dat gekkenhuis is niet toevallig de remia fabriek?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Mijn moeder heeft ook geen studie gedaan na haar gymnasium, ze is ergens intern in een gekkenhuis in den Dolder een opleiding gaan volgen. Ze is al jarenlang maatschappelijk werkster bij de gezinszorg, dr eerste baan nog steeds geloof ik.
Maar ze is nu al een poos thuis, ze kan het allemaal niet meer bijbenen.
Bejaarde![]()
Ze heeft uiteindelijk wel MBO en HBO SPH of zo gedaan , via dr werk geloof ik.
MBO toen mn zusje baby was en HBO toen mn broertje baby was , want toen werkte ze wat minder en had ze dr lekker veel tijd voor![]()
Mn zusje is de enige die wel echt dr studie afgemaakt heeft, technische bedrijfskunde ( summa cum laude ). En daarna gescout door Essent als Jong Talent en daar aan de slag gegaan in een speciaal programma voor bollebozen, maar ze werkt nu al een poosje bij een multinational als manager, waar ze nu dus gaat stoppen om zich aan haar jongste telg te wijden en op dr gemak een nieuwe baan te zoeken.
Haar vriend kent ze van dr studie, en die heeft een eigen bedrijf, maar wat ie doet is iedereen inclusief hemzelf een groot raadsel.
Hij kan erg goed bier drinken en tot na de middag in bed liggen ieg![]()
Maar zijn vader is multimiljonair, dus ze hoeven zich nergens zorgen om te maken
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat gekkenhuis is niet toevallig de remia fabriek?
whehehehequote:Op vrijdag 3 december 2010 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dr zit / zat een heel bekend gekkenhuis in den Dolder, daar experimenteerden ze in die tijd met allemaal van die theoriën en zo op die gekken, en daar deed mn moeder dan in mee met de behandelingen en zo
![]()
Vermoedelijk was het besmettelijker dan ze dachten![]()
Wij hebben nog allemaal meubels, gemaakt door die gekken daar in de werkplaats, die mn moeder toen allemaal daar kreeg.
En we kregen echt jaaaaaaaaarenlang post van een van die gekken, die breide dingen voor ons en maakte zelf kaartjes en zo![]()
Nooit gezien die hele gek hoor
Redenatie?quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh das nog een leuk verhaal, ik heb inderdaad eens een officiele iqtest gedaan
daar kwam 134 uit, maar die dame liet het grafiekje zien met de onderdelen die ik gedaan had, alles tussen de 180 en de 130, behalve 1 dip van 70
ik had de simpele vragen fout bij dat onderdeel en alle moeilijke goed, omdat ik een te ingewikkelde redenatie had voor de simpele
een correct gemiddelde werd geschat op 150 of hoger
ja, je moest dingen in een volgorde leggen zodat ze een logisch verhaal vormdenquote:
Uhmmmmmmm.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe oud zijn je ouders inmiddels oh-oh?
Hij wil dat we gaan vragen hoe het was en zo, maar hij kan ook gewoon uit zichzelf vertellen vind ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
loveless went to egypt and all we got was this louzy bazinga
meh, waarom zouden we dat nou vragen, die piramides zien er ook al jaren hetzelfde uitquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij wil dat we gaan vragen hoe het was en zo, maar hij kan ook gewoon uit zichzelf vertellen vind ik
Daar ben je klaar mee, zulke ouders.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Is er iets met de baby?
Mijn antwoord nee.
En bedankt he
Wat lief dat je belangstelling toont Zwabber.quote:
En dat van iemand die stamppot zielig vind.quote:
Jaja tussen de bedrijven door nog even uitpakken enzo, was 04:15 thuisquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat lief dat je belangstelling toont Zwabber.![]()
Alleen laat die liefdeloze zich nu niet zien.
Fout, tegenwoordig zijn ze van antiek beton.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
meh, waarom zouden we dat nou vragen, die piramides zien er ook al jaren hetzelfde uit
Oh dat gaat heerlijk stinken zeg, ik neem aan dat ze niet vers gewassen in t koffer zitten?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Die kleren kun je wel in je koffer laten zitten. Die heb je hier voorlopig niet nodig.
Dat dusquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat gaat heerlijk stinken zeg, ik neem aan dat ze niet vers gewassen in t koffer zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |