Op de laptop was iets minder geslaagd...quote:Op donderdag 2 december 2010 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op een PC zitten? Daar krijg je een lekker warme bibsbabs van
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op een PC zitten? Daar krijg je een lekker warme bibsbabs van
Gelukkig heb je je kunst nog.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:24 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zal ook es een rondje over de zolder maken dit weekend.
Al heb ik in maart al heel veel weggegooid toen ik 2 collega SC-ers kreeg te logeren.
Ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een rust hier trouwens vanaaf![]()
Cat, hebbie het te druk ofzeau? Met je FHF
Ik ben bang dat oma me vermoord als ik haar zorgvuldig speciaal voor ons geschilderde bloemen aquarelding weggeef.quote:
Ik vond je leuker toen je nog zwart was, net als MJquote:
Heb je niks voor mijn forum over?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
[..]
Ik ben bang dat oma me vermoord als ik haar zorgvuldig speciaal voor ons geschilderde bloemen aquarelding weggeef.
En de Van Goghhhh gaat natuurlijk ook niet weg![]()
Vergelijk je me nu met MJ?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen je nog zwart was, net als MJ
Ik zit te denken aan een kerstpakket, heb nog zat kerstmeuk, kaarsjes e.d.quote:
Whehehe...neequote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan een kerstpakket, heb nog zat kerstmeuk, kaarsjes e.d.
Met wat lekkere vreterij erbij en een Douglasbon
Je kunt je ook melden in het topic. Tante Elies zet je dan in de OP erbij (als je dat wil).quote:Op donderdag 2 december 2010 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat kerstpakketgedoe gaat trouwens via PM toch?
Dan heb je wel extragratischveel vleesquote:Op donderdag 2 december 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik vond die Keurslager kadobon tip ook geweldig. Kun je toch een lekker stukje vlees kado geven wat je niet gaat toezwaaien als je de doos opent.
dat is echt een leuk idee jaquote:Op donderdag 2 december 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik vond die Keurslager kadobon tip ook geweldig. Kun je toch een lekker stukje vlees kado geven wat je niet gaat toezwaaien als je de doos opent.
liepen ze nog niet?quote:Op donderdag 2 december 2010 23:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Laatst had meneer I. op de markt 2x een halve kilo kippevlerkjes gekocht voor de frituur.
Vorige week vonden we de laatste halve kilo in de groentela
Nee, was niets aan te zien gelukkig.quote:
Ik had de poezels een stukje geproefvoerd.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, was niets aan te zien gelukkig.
Maar hij vroeg me eerst "hoelang blijft kip goed?"
En toen ging ie zelf al ruiken en vervolgens richting de container
Lekkere stinkpoessiesquote:Op donderdag 2 december 2010 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had de poezels een stukje geproefvoerd.Die magen verteren alles.
![]()
Nu heb ik zo'n mega sardien uitliggen. Morgen visbuffet.
quote:Op donderdag 2 december 2010 23:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had de poezels een stukje geproefvoerd.Die magen verteren alles.
![]()
Nu heb ik zo'n mega sardien uitliggen. Morgen visbuffet.
Ahh, je hebt ze ontvangen?quote:
Sorry, Pagan was niet uitgelogd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ahh, je hebt ze ontvangen?
Hier drie gekke honden, (Othello boeit het niet). Bullie pikt meteen die grootste met zebra strepen!
Tashi helemaal hyper, Kundun helemaal blij in die doos, Midas en Jamie liggen hier uitgeteld na het spelen met de tunnel met balletjes en sliertjes, Midas sleept en rolt hem helemaal de kamer door!![]()
![]()
Het was echt Sinterklaas.
![]()
Ja, helaasquote:
Hoiquote:Op vrijdag 3 december 2010 02:48 schreef Loveless85 het volgende:
Hallo? Ik denk dat mijn vliegtuig vanuit Egypte verkeerd is gevlogen en ik nu op de Noordpool zit, tis hier -10 en er ligt sneeuw
Verschil van zo'n 40 graden met de rest van de week
Nee, stiekem zijn we allemaal mannen, niet verder vertellen hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:43 schreef Kolomos het volgende:
Edit: zijn in dit topic nou zoveel vrouwen...? Flora en Fauna is toch ook echt iets unisex?
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:51 schreef Kolomos het volgende:
Ik heb overigens een super topic-idee voor hier, moet alleen nog zoeken of zoiets niet bestaat..
He he, dat werd tijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:53 schreef Qwea het volgende:
Ja, en toen werd je wakker, keek je uit het raam en lag er 7 cm sneeuw
Het is erfelijk schat, dus je weet wat er komtquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:01 schreef oh-oh het volgende:
He he, dat werd tijd![]()
Hier is het een gekkenhuis, ik heb de telefoon van Amsterdam dr bij en mn moeder belt hysterisch op, ik snapte geen woord van wat ze nou moest, blijkt ze over een videoband te bazelen die ze op dvd wil hebben![]()
Mens is echt volledig van de pot gerukt![]()
Ik heb gezegd dat ze moest stoppen met schreeuwen , toen werd ze boos.
En toen zei ik dat ik dr vroeger nog niet op dr werk gebeld zou hebben als het huis in de fik gestaan zou hebben dus dat ze me over videobanden en dvd's thuis mag bellen of mag mailen en heb ik de hoorn dr op gegooid.
Maar ik zweer het, ze is echt niet helemaal lekker meer hoor, in dr hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |