Ik ga vanavond echt kijken hoever ik ook alweer was met het verhaalquote:Op donderdag 2 december 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
.. en volgens mij stond de afspraak dat ik jou (Tombo) nog in het verhaal ga schrijven.
Maar daarover zeg je angstvallig niets meer
Met wie wil je? Of mag ik kiezen?
quote:Op donderdag 2 december 2010 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb ik nog iets gemist in mijn 2 dagen afwezigheid door z-huis opname?
Iemand een samenvatting?
Okay, ik bedenk wel iemandquote:Op donderdag 2 december 2010 18:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga vanavond echt kijken hoever ik ook alweer was met het verhaal
En je mag kiezen met wie, maar niet met liefdeloos want die blijft bij jou
Ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 2 december 2010 18:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had ook niet verwacht dat ik moest blijven.
Het gaat wel weer alleen nog steeds erg misselijk. Ik hoop dat het bij 1x opname blijft
Ja je was schattig in de DMquote:Op donderdag 2 december 2010 18:32 schreef Qwea het volgende:
Ik vind die DM vet grappig
First I was like " Wait, Whut? Wtf? Whuh?"
No I am like "kewl"
Dop Modelsquote:Op donderdag 2 december 2010 18:32 schreef Qwea het volgende:
Ik vind die DM vet grappig
First I was like " Wait, Whut? Wtf? Whuh?"
No I am like "kewl"
Daar is het nog iets te koud voorquote:
Smakelijk!quote:ff etuhh
Heey, gaat F&F Truth or Dare spelen?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is het nog iets te koud voor![]()
Anders deed ik het direct uiteraard, als ik zo'n opdracht per chat krijg
[..]
Smakelijk!
Ik ben voor!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Pagan het volgende:
[..]
Heey, gaat F&F Truth or Dare spelen?![]()
![]()
Oh ik verspel buikpijn voor de nuttiger van dat bord..quote:Op donderdag 2 december 2010 19:00 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo dropjes het topic inschuift (low calory ofcourse)
[ afbeelding ]
Heyquote:Op donderdag 2 december 2010 19:03 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Oh ik verspel buikpijn voor de nuttiger van dat bord..
TopicTitelquote:Op donderdag 2 december 2010 19:07 schreef Kolomos het volgende:
Ik vindt twaalf resultaten op deze pagina onder TT, wat is TT*onder het motto: je bent nooit te oud om te leren.*
Dat Greys misschien wel, maar dat incontinente patat doet me aan iets heel vies denken. Ik was een kijkje aan het nemen in deze forum vanwege mijn vrouw. Die baalt dat ze nu niks in de tuin kan doen vanwege het weer dus was opzoek naar leuke flora ideeën binnen huis.quote:
Bruine bonen competitie #2 - Bonensoap!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:09 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Dat Greys misschien wel, maar dat incontinente patat doet me aan iets heel vies denken. Ik was een kijkje aan het nemen in deze forum vanwege mijn vrouw. Die baalt dat ze nu niks in de tuin kan doen vanwege het weer dus was opzoek naar leuke flora ideeën binnen huis.
Je moet ook de dropjes nuttigen, niet het bordquote:Op donderdag 2 december 2010 19:03 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Oh ik verspel buikpijn voor de nuttiger van dat bord..
Die bonen heeft ze hier ook liggen, maar dat is gewoon stilletjes wachten.... ook al heeft ze er nog niks mee gedaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:13 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Bruine bonen competitie #2 - Bonensoap!
[..]
Je moet ook de dropjes nuttigen, niet het bord
Die van wol wil ik wel zien hehequote:Op donderdag 2 december 2010 19:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van alles, ik kan em zelfs van titanium, wol of graniet maken
Als ze ze nog niet geplant heeft, gebeurt er sowieso niets hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 19:19 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Die bonen heeft ze hier ook liggen, maar dat is gewoon stilletjes wachten.... ook al heeft ze er nog niks mee gedaan.
Hmmphh.. klopt, mjah ik bedoelde eerder iets actiefs..quote:Op donderdag 2 december 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ze ze nog niet geplant heeft, gebeurt er sowieso niets hoor
Ik heb medelijden met jequote:Op donderdag 2 december 2010 19:27 schreef ElisaB het volgende:
Yo, ben ik weer
Het is gewoon 16,7 graden op kantoor
Heb medelijden met mij. Please
Nou, preciesquote:Op donderdag 2 december 2010 19:28 schreef Oognip het volgende:
Ik heb medelijden met jeHet is hier 20 graden maar ik heb het ook erg koud, maar ik mag eigenlijk niet zeuren in vergelijking met jou
je ziet bij je eigen reactie geen sneeuw, niemand ziet bij zijn eigen reactie sneeuw, en bij de OP ook nietquote:Op donderdag 2 december 2010 19:30 schreef Kolomos het volgende:
Waarom heeft iedereen sneeuw bij zijn reactie en ik absoluut niet?
quote:
Hier 17,9 en dan brandt de kachel dus al de hele dagquote:Op donderdag 2 december 2010 19:27 schreef ElisaB het volgende:
Yo, ben ik weer
Kweenie. Nou ja, de deur is niet luchtdicht en er zijn simpelweg te weinig radiatoren in het pand. Dus dat zal er iets mee te maken hebbenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Sterkte ElisaB hoe komt het dat het zo koud is op kantoor?
stiekem is het katoen zie ik netquote:Op donderdag 2 december 2010 19:20 schreef Kolomos het volgende:
[..]
Die van wol wil ik wel zien hehe
Leuk joh, volgende stap is Golum 2?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stiekem is het katoen zie ik net
[ afbeelding ]
Zou echt thuis blijven, dat meen ik.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:27 schreef ElisaB het volgende:
Yo, ben ik weer
Dat zijn inderdaad geen aangename temperaturen, dan heb je het zelfs met een jas koud..., kunnen ze niet een noodkacheltje neerzetten?quote:Op donderdag 2 december 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zou echt thuis blijven, dat meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |