das niet best, wat was er dat je naar t ziekenhuis moest?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Heb ik nog iets gemist in mijn 2 dagen afwezigheid door z-huis opname?
Iemand een samenvatting?
netjes, met 3dmax? vond t altijd leuk om mee bezig te zijn voor mn studiequote:Op donderdag 2 december 2010 19:15 schreef DeZwabber het volgende:
kijk, dit heb ik vandaag gemaakt, en gerenderd in het goud, omdat het kan![]()
[ afbeelding ]
Als ik thuis blijf, kkmt er verder ook op zeker helemaal niemand meer. Ligt de toko op z'n kontquote:Op donderdag 2 december 2010 19:42 schreef Ml-etje het volgende:
Zou echt thuis blijven, dat meen ik.
We wilden je niet wakker makenquote:
Ik hoop ook dat het snel stopt.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:56 schreef Ingetje79 het volgende:
f_r, wat vervelend zeg.
Hopelijk is die misselijkheid snel weer over.
Zusje is tot 11 weken hondsberoerd geweest inclusief overgeven van beide kanten () en daarna voelde ze zich kippielekker. Dus het kan echt
nu al eentje met een eigen willetjequote:Op donderdag 2 december 2010 19:56 schreef ferrari_rood het volgende:
De baby vond mij niet zo aardig.
Ik zou wel geen goed buik hebben oid
nope helaas niet, was t maar zoquote:Heb je al nieuw werk gevonden Ynske?
respectquote:Op donderdag 2 december 2010 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik thuis blijf, kkmt er verder ook op zeker helemaal niemand meer. Ligt de toko op z'n kont
We bevinden ons tegen de verwachting in in de gelukkige omstandigheid dat de omzet maar blijft komen, dus ik werk wel ff door. Maar ik ben heul not amused. Maar goed; door het weer is de planningen met de uitleveringen in de prut gedraaid, dus mijn broer mag op het busje en in de file staan. Ook niet echt heel leuk
Je moet er wat voor over hebben
solidworksquote:Op donderdag 2 december 2010 19:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
netjes, met 3dmax? vond t altijd leuk om mee bezig te zijn voor mn studie
Get ja dat is ook zo, volhouden danquote:Op donderdag 2 december 2010 19:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik thuis blijf, kkmt er verder ook op zeker helemaal niemand meer. Ligt de toko op z'n kont
We bevinden ons tegen de verwachting in in de gelukkige omstandigheid dat de omzet maar blijft komen, dus ik werk wel ff door. Maar ik ben heul not amused. Maar goed; door het weer is de planningen met de uitleveringen in de prut gedraaid, dus mijn broer mag op het busje en in de file staan. Ook niet echt heel leuk
Je moet er wat voor over hebben
Ach ja, het heeft zo zijn charmes en zo zijn mindere kanten. Maar het leuke overheerst nog, dus we gaan gewoon verderquote:
Mijn broer en ik hebben twee groothandels in weeg- en snijapparatuur. We verkopen snijmachines en weegschalen dus. Of nou ja; dat doen de vertegenwoordigers. Mijn broer is verantwoordelijk voor inkoop en commercie, en ik voor de restquote:Op donderdag 2 december 2010 20:12 schreef Rewimo het volgende:
Wat voor bedrijf hebben jullie, Elisa?
Leukquote:Op donderdag 2 december 2010 20:07 schreef Ml-etje het volgende:
Kerstboom halen![]()
(sorry voor het in en uit hollen
)
Ah ja, eigen zaak, daar ga je dan zelfs voor in de kou zittenquote:Op donderdag 2 december 2010 20:14 schreef ElisaB het volgende:
Mijn broer en ik hebben twee groothandels in weeg- en snijapparatuur. We verkopen snijmachines en weegschalen dus. Of nou ja; dat doen de vertegenwoordigers. Mijn broer is verantwoordelijk voor inkoop en commercie, en ik voor de rest
Hier dus Engelse subs, voor als je het gemist had:quote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb de boodschappen binnen, en drie seizoenen Dexter![]()
THNx Pagan en Strega![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag twee dikke truien, gisteren met jas aanquote:Op donderdag 2 december 2010 20:17 schreef Rewimo het volgende:
Ah ja, eigen zaak, daar ga je dan zelfs voor in de kou zittenHeb je geen dikke trui bij de hand of zo?
Als het goed is zijn ze met subsquote:Op donderdag 2 december 2010 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Hier dus Engelse subs, voor als je het gemist had:
http://www.addic7ed.com/search.php?search=dexter&Submit=Search
Ik kan het normaal ook goed hebben, maar na vijf korte nachten, een beetje verkoudheid en dat die tocht moet ik het afleggen tegen het kippe(n)vel. Ril...!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Hey Elies bij ons doet mijn verwarming kut, dus is t bij bij maar 0,3 graden warmer op mijn tochtige zolder op kantoor, maar ik ben niet zo een kouwkleum, ik kan het wel handelen, zolang
Noh.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik heb elke aflevering van Robinson gekeken, maar ga de finale niet kijken.
Gewoon, omdat eigenwijs![]()
Kijk een chick flick op RTL8, Griffin and Phoenix oid
Het interesseert me niet zo wie er wint eigenlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Noh.![]()
Ik heb een aantal afleveringen niet bekeken maar ga nu juist wel de finale kijken.
Tough love.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Dat was een vreugdevolle omhelsing, die lieve lieve Nappie
Wat wreed van je!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Het interesseert me niet zo wie er wint eigenlijk
Dan komen al die oud-deelnemers en dan wordt het zo'n leuterprogrammaquote:
Aaawquote:Op donderdag 2 december 2010 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb SeSa mail
En dat kwam precies op tijd want ik zat net uit te huilen bij mn moeder dat ik mn oppaskindjes zo ga missen enzoEn toen had ik een vlop
Valt wel mee hoor, ik ben aan het miepen vind ikquote:
Oh, het is al open hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
SeSa post die je al mag openen? Of is het geen pre-post enzo?
Spannend
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, het is al open hoor
Ik ga een foto maken
Hebben we, maar het wordt er geen tiende graad warmer van. Je moet het gezien hebben om het te snappen, maar we hebben gewoon een heel raar pandquote:Op donderdag 2 december 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
Elies, ik heb (nog) niet teruggelezen over de oorzaak van de kou, maar kunnen jullie dan morgen niet even snel zo'n elektrisch kacheltje kopen voor nood?
Jij ook!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Hey Elies bij ons doet mijn verwarming kut, dus is t bij bij maar 0,3 graden warmer op mijn tochtige zolder op kantoor, maar ik ben niet zo een kouwkleum, ik kan het wel handelen, zolang Chico zijn hittepitje krijgt houdt die het ook goed vol![]()
f_r wat rot zeg!
Ik heb de boodschappen binnen, en drie seizoenen Dexter![]()
THNx Pagan en Strega![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |