dan moeten we even afwachten ik verkoop liever alles in snap jequote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef jacobussss het volgende:
ik wil cod world at war en gta IV
als je het apart wil verkopen!!!
het is bedoeling dat alles in koop gaatquote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[TK] in titel gezet, spelfout verwijderd en juiste filter ingesteld.
TS, mocht je spellen los verkopen dan graag overal de richtprijs bij vermelden
Mocht je hiervan afwijken, stuur me dan ff een PM. Denk dat ik dan wel een aantal spellen van je over wil nemen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:46 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
dan moeten we even afwachten ik verkoop liever alles in snap je
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[TK] in titel gezet, spelfout verwijderd en juiste filter ingesteld.
TS, mocht je spellen los verkopen dan graag overal de richtprijs bij vermelden
Ik mag aannemen dat de xbox niet omgebouwd is en alle spellen origineel zijn?
frieslandquote:Op dinsdag 7 december 2010 08:43 schreef blommie111 het volgende:
waar in de buurt kan je het ophalen?
Ik wil wel een aantal spellen overnemen, en kan ze komen ophalen.quote:
Hij heeft niet heel veel animo en ik kan het komen ophalen dus heeft hij er niet veel werk van.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:10 schreef jacobussss het volgende:
hij zegt toch de hele tijd dat de spellen niet apart worden verkocht !....
hij wil alles in 1x verkopen
anders wil ik ook een aantal spellen majah xD
welke spelen had je in gedachten?quote:Op woensdag 8 december 2010 12:05 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Ik wil wel een aantal spellen overnemen, en kan ze komen ophalen.
En dan heb ik het over een bedrag van ongv 75 euro is dat de moeite waard?
verkoop liefst alles in snap jequote:Op woensdag 8 december 2010 12:12 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Hij heeft niet heel veel animo en ik kan het komen ophalen dus heeft hij er niet veel werk van.
Je hebt een pmquote:Op woensdag 8 december 2010 12:24 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
welke spelen had je in gedachten?
Dat begrijp ik, maar ik kan niet nog een Xbox erbij kopen hehe.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:24 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
verkoop liefst alles in snap je
ik neem vanavond een besluitquote:Op woensdag 8 december 2010 12:25 schreef Patrickovik het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar ik kan niet nog een Xbox erbij kopen hehe.
Ook ik wil wel verkopen alleen Cod world at war niet bij die gaat naar jacobussss die heeft een betere bodquote:Op woensdag 8 december 2010 12:54 schreef Patrickovik het volgende:
Kan niet garanderen of mijn aanbod dan nog staat, ben ook in onderhandeling met een andere verkoper.
60 euro dan kom ik het ophalenquote:Op woensdag 8 december 2010 15:31 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ook ik wil wel verkopen alleen Cod world at war niet bij die gaat naar jacobussss die heeft een betere bod70 Euro voor die andere games die je opnoemde dan?
jah was voetbal aan kijken bij vriendquote:Op woensdag 8 december 2010 20:24 schreef jacobussss het volgende:
athlon 64 ben je der ???? lees je pm even
nou morgen maar even naar Hans anders een een bril van 1000- kopen ja tuurlijk zijn ze echt vraag maar naar Patrickovikquote:Op woensdag 8 december 2010 23:01 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Zijn de spellen nou wel of niet origineel...
ja doe ik morgen vroeg ok ? ga nu slaapie doen.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Aangezien je spellen los verkoopt, graag per spel de richtprijs vermelden
quote:Op woensdag 8 december 2010 23:37 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ja doe ik morgen vroeg ok ? ga nu slaapie doen.
Zo zonde dat je niet langer hebt vol gehouden om je spellen incluis de Xbox te verkopen.... Daar was echt wel een koper op af gekomen. Als je maar niet zo snel gezwicht was.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:37 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ja doe ik morgen vroeg ok ? ga nu slaapie doen.
Aan de andere kant. Had dan even een berichtje achter gelaten.quote:Op woensdag 8 december 2010 23:48 schreef LBS het volgende:
Erg jammer inderdaad. Ik zat er over na te denken het voor die 360 euro te doen. Welke spellen zijn er nu weg dan?
de rest mag wel voor 260 sorry nu ga ik echt slapenquote:Op woensdag 8 december 2010 23:48 schreef LBS het volgende:
Erg jammer inderdaad. Ik zat er over na te denken het voor die 360 euro te doen. Welke spellen zijn er nu weg dan?
Slaap lekker!quote:Op donderdag 9 december 2010 00:06 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
de rest mag wel voor 260 sorry nu ga ik echt slapen
Ik las helaas het bericht nu pas. Anders had ik dat zeker wel gedaan. Maar ik zit niet elke dag op fok.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Had dan even een berichtje achter gelaten.Nu hoorde hij niets maar kreeg hij wel andere aantrekkelijke aanboden.
Wat denk je nou zelf?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:01 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Zijn de spellen nou wel of niet origineel...
Onzin, los verkoopt beterquote:Op woensdag 8 december 2010 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo zonde dat je niet langer hebt vol gehouden om je spellen incluis de Xbox te verkopen.... Daar was echt wel een koper op af gekomen. Als je maar niet zo snel gezwicht was.
Ik raad je aan om alles wat je nog over hebt in 1x online te zetten met vaste prijs en dan wachten tot na de kerst!![]()
reageer dan evenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:38 schreef jacobussss het volgende:
athlon64 zie pm a.u.b
dankjewel:D
Welke spullen heb je nu nog? Reageren zou wel fijn zijn...quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
reageer dan even
ik heb het al klaar liggen
Ook ik heb op Marktplaats bod van 300 op hele pakket ik wacht nog even af
Left 4 Dead 1 & 2quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:43 schreef LBS het volgende:
[..]
Welke spullen heb je nu nog? Reageren zou wel fijn zijn...
PMquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:58 schreef Athlon64x het volgende:
Ja sorry dat ik niet reageerde vandaag was weg en mobiel waar ik ook wel eens op fok zit was weer eens leeg
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef Athlon64x het volgende:
Ja mensen dit wordt jullie mooiste sinterklaas avond ooit met deze mega aanbieding
Ik ga me Xbox 360 verkopen (heb Ps3 speel ik veel meer op en mooie snelle pc ook nog) Je krijgt er bij component kabel/draadloos g adapter/Controller.
Xbox is in goeie staar zit nog 1 jaar garantie op (krijgt 3 jaar als je disc error hebt of red light) deze heeft hdmi en 20 gig harddisk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |