Slaap lekker!quote:Op donderdag 9 december 2010 00:06 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
de rest mag wel voor 260 sorry nu ga ik echt slapen
Ik las helaas het bericht nu pas. Anders had ik dat zeker wel gedaan. Maar ik zit niet elke dag op fok.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Had dan even een berichtje achter gelaten.Nu hoorde hij niets maar kreeg hij wel andere aantrekkelijke aanboden.
Wat denk je nou zelf?quote:Op woensdag 8 december 2010 23:01 schreef Alpha1Carlo het volgende:
Zijn de spellen nou wel of niet origineel...
Onzin, los verkoopt beterquote:Op woensdag 8 december 2010 23:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo zonde dat je niet langer hebt vol gehouden om je spellen incluis de Xbox te verkopen.... Daar was echt wel een koper op af gekomen. Als je maar niet zo snel gezwicht was.
Ik raad je aan om alles wat je nog over hebt in 1x online te zetten met vaste prijs en dan wachten tot na de kerst!![]()
reageer dan evenquote:Op donderdag 9 december 2010 16:38 schreef jacobussss het volgende:
athlon64 zie pm a.u.b
dankjewel:D
Welke spullen heb je nu nog? Reageren zou wel fijn zijn...quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:08 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
reageer dan even
ik heb het al klaar liggen
Ook ik heb op Marktplaats bod van 300 op hele pakket ik wacht nog even af
Left 4 Dead 1 & 2quote:Op vrijdag 10 december 2010 00:43 schreef LBS het volgende:
[..]
Welke spullen heb je nu nog? Reageren zou wel fijn zijn...
PMquote:Op vrijdag 10 december 2010 00:58 schreef Athlon64x het volgende:
Ja sorry dat ik niet reageerde vandaag was weg en mobiel waar ik ook wel eens op fok zit was weer eens leeg
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:40 schreef Athlon64x het volgende:
Ja mensen dit wordt jullie mooiste sinterklaas avond ooit met deze mega aanbieding
Ik ga me Xbox 360 verkopen (heb Ps3 speel ik veel meer op en mooie snelle pc ook nog) Je krijgt er bij component kabel/draadloos g adapter/Controller.
Xbox is in goeie staar zit nog 1 jaar garantie op (krijgt 3 jaar als je disc error hebt of red light) deze heeft hdmi en 20 gig harddisk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |