Lijstje van Tweakers:quote:Op zondag 12 december 2010 17:17 schreef maniack28 het volgende:
Question!
Ik ben op zoek naar split screen games of story games met een campaign mode om samen met mijn dinnutje te spelen
Question2:
L4D en L4D2 hebben die natuurlijk, maar kan je dan ook online? Dus met zn tweeën op een split screen over 1 x-box met 6 anderen? That would be awesome!
Tnx!quote:Op maandag 13 december 2010 01:47 schreef Yi-Long het volgende:
Castle Crashers.
ilomilo.
Ow, en Naruto Ultimate Ninja Storm 2 is ook een leuke game om lekker tegen elkaar te vechten. Momenteel voor 22 euro bij zavvi.com. Ziet er schitterend uit, veel characters, en gameplay is makkelijk te leren en draait meer om reactie en tactiek, ipv het uit je hoofd leren van lastige knoppencombinaties, dus je vriendin kan het vrijwel meteen oppikken en leuk meedoen.
Ik heb zelf Naruto ook eerder vanavond besteld. Had de demo van deel 1 al meerdere keren tegen mijn vriendin en ook tegen anderen gespeeld, en die viel altijd wel goed in de smaak, en ik zat dus al even op een goede aanbieding te wachten om hem te kopen (die dus vandaag kwam bij zavvi... )quote:Op maandag 13 december 2010 02:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Tnx!
Had Castle Crashers er al uit gepikt, ziet er leuk uitMijn vriendin kan best aardig gamen (WOW-addict) dus daar maak ik me geen zorgen om. Ze moet het alleen wel leuk vinden (kan niet aankomen met schietspellen enzo haha).
Naruto Ultimate Ninja Storm 2 ziet er ook wel tof uit... die heeft wel een iets meer RPG gehalte of niet? edit - nvm, het is een fighter en dus niet turn based.. ziet er heel goed uit!
Kan gewoon, de character vanuit haar singleplayer modus komt dan gewoon bij jou in het scherm erbij. Heb dat in ieder geval al vaak genoeg gedaan, al is het op 1 scherm wel enigszins irritant omdat je dan niet te ver van elkaar af kunt lopen.quote:Op maandag 13 december 2010 02:20 schreef maniack28 het volgende:
Huh... ik raak steeds verwarder of Fable 3 nu wel of niet local co-op op 1 x-box kan. Op http://www.co-optimus.com/ staat van wel, maar elders las ik niet.
Ach, dat geeft nietquote:Op maandag 13 december 2010 02:40 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Kan gewoon, de character vanuit haar singleplayer modus komt dan gewoon bij jou in het scherm erbij. Heb dat in ieder geval al vaak genoeg gedaan, al is het op 1 scherm wel enigszins irritant omdat je dan niet te ver van elkaar af kunt lopen.
Had hem zaterdag nacht gedownload en in 1 ruk uitquote:Op maandag 13 december 2010 07:31 schreef Klonk het volgende:
Nondeju, dat laatste level in Japan van Crash Course is echt fucking onmogelijk, gisteren na 45 minuten de handdoek in de ring gegooid
En hij lijkt helemaal niet zo moeilijk als je sommige mensen het ziet doen:
wtf is dat voor gamequote:Op maandag 13 december 2010 07:31 schreef Klonk het volgende:
Nondeju, dat laatste level in Japan van Crash Course is echt fucking onmogelijk, gisteren na 45 minuten de handdoek in de ring gegooid
Doritos Crash Course, gratis en voor niets te downloaden via de marketplacequote:
Cool, dat word vanavond downloaden en spelen.quote:Op maandag 13 december 2010 11:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
Doritos Crash Course, gratis en voor niets te downloaden via de marketplace
Alleen vorige week toch ?quote:Op maandag 13 december 2010 11:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
Doritos Crash Course, gratis en voor niets te downloaden via de marketplace
Volgens de marketplace site nog steeds gratis te downloaden. Anders heb ik pech.quote:
Het is net Trials HD kerel. Onmogelijk veel oefenen en het terrein verkennen. De 4e map van Japan zou je voor 10g in 1:40 uit moeten spelenquote:Op maandag 13 december 2010 07:31 schreef Klonk het volgende:
Bayonetta nog steeds m'n nummer 3 game van het jaar.quote:But in almost every other regard, Vanquish is a trailblazer. It is a game of astounding creativity and polish, exhilarating on the ground in the moment-to-moment thrills of high-speed-to-slow-motion combat, as well as in its wider, twisting trajectory. Doubtless the best third-person shooter ever to come out of Japan, Vanquish builds on Western developers' triumphs to push the genre in new, interesting directions, shifting the balance of power, and cementing Shinji Mikami's position as one of the best directors working in videogames today.
Same. Ik ben er gisteravond aan begonnen. Bazengame. Zo'n neukbare Sarah Palin met magische krachten die er op los hacked en slashedquote:Op maandag 13 december 2010 15:04 schreef speknek het volgende:
Vanavond beginnen aan Vanquish! Heb er zin an
[..]
Bayonetta nog steeds m'n nummer 3 game van het jaar.
Volgens mij lopen die weken van dinsdag tot dinsdag of tot maandag laat in de avond ofzo want een nieuwe deal van the week zie ik ook altijd pas dinsdag staan.quote:
Hij lijkt me persoonlijk ook zeer zeker wel 22 euro waard, maar die game is zo snel in prijs gedaald dat het me niets zou verbazen als ie binnen 2 maanden voor een tientje te koop is, en aangezien ik momenteel nog meer dan genoeg games heb die ik speel of moet spelen, kan ik daar nog rustig even op wachten....quote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef speknek het volgende:
Vanquish, alleen voor eckte bazen..
Zeker de 22 euro waard.
Net gekochtquote:Op maandag 13 december 2010 23:47 schreef speknek het volgende:
Vanquish, alleen voor eckte bazen..
Zeker de 22 euro waard.
Hmm x-man arcade? Ben benieuwdquote:Op maandag 13 december 2010 18:17 schreef S.VanOekel het volgende:
[..]
Same. Ik ben er gisteravond aan begonnen. Bazengame. Zo'n neukbare Sarah Palin met magische krachten die er op los hacked en slashed![]()
Ben benieuwd naar X-men Arcade, die woensdag uitkomt
Gewoon met een kleine platkop schroevendraaier die 'safety' pinnetjes eruit breken (dat is makkelijker dan het klinkt) en vervolgens met diezelfde platkop de torx losdraaien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:23 schreef WJE11 het volgende:
Even tussendoor, iemand die een Torx T8 Security schroevendraaier te koop/leen heeft? Zoek er een omdat mijn B-button beetje klem zit door wsl cola![]()
[GEZ] Torx T8 Security Schroevendraaier
Alvast bedankt!
Dat was echt een briljante game. Met 6 man losgaan was nog nooit zo bruutquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm x-man arcade? Ben benieuwd
Sinds die Black Friday actie speel ik nog alleen maar arcades, om zo nu en dan RSI-oproeper nummer 1 (Bayonetta) te spelen.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:00 schreef Spaulding het volgende:
Zo, na een aantal jaren ook weer eens op Live te vinden. Sinds de originele niet meer online gespeeld en ben het nu wel weer van plan met Reach.
Straks eerst ff de episodes van Alan Wake downloaden en daarna misschien wat leuke arcade games.
Ik heb pc, x360, ps2 en hd decoder op 1 scherm aangesloten staan.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:01 schreef Cudles het volgende:
Zijn er leute hier die hun PC en 360 op dezelfde monitor hebben aangesloten? Ik wil dat namelijk ook via zo'n switch of jack proberen.
Als het goed is heb ik een KVM switch en sowieso een VGA kabel nodig.
Is er nog een manier om 360 geluid via de speakers van mijn PC te laten klinken? Mijn speakers hebben namelijk maar 1 ingang.
Er zijn zoveel betere beat 'm ups gemaakt. Ik zou dan zeker voor Streets of Rage 2 op de XBLA gaan, een van de beste ooit gemaakt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm x-man arcade? Ben benieuwd
Stomme spelletjes als Bejeweled 2, UNO extreme en dat soort ongein.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
WaT Is De dEAl oF tHe WeeK vAn DeZe wEEk ?
Breezer! En zet zelf eens je Xbox aan ipv elke keer te vragenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
WaT Is De dEAl oF tHe WeeK vAn DeZe wEEk ?
Wat is de Black Friday actie?quote:Op woensdag 15 december 2010 15:16 schreef S.VanOekel het volgende:
[..]
Sinds die Black Friday actie speel ik nog alleen maar arcades, om zo nu en dan RSI-oproeper nummer 1 (Bayonetta) te spelen.
Je hebt dus een HD decoder naar je monitor lopen en daar ook je 360 op aangesloten?quote:Op woensdag 15 december 2010 16:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik heb pc, x360, ps2 en hd decoder op 1 scherm aangesloten staan.
Alleen wel via hdmi (x360, hd decoder), dvi (pc) en scart (ps2)
Geluid loopt bij mij via receiver naar home cinema
Geluid van x360 naar pc zou moeten lukken. Wel via audio in op je pc dan.
Nee, mijn monitor heeft 4 hdmi aansluitingen dus x360 een eigen hdmi en de hd decoder een eigen hdmiquote:Op donderdag 16 december 2010 08:49 schreef Cudles het volgende:
[..]
Je hebt dus een HD decoder naar je monitor lopen en daar ook je 360 op aangesloten?
Ah oké. Helaas heeft mijn Monitor maar 1 AVG ingang. Ik ga verder googlen of er ergens een guide staat.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, mijn monitor heeft 4 hdmi aansluitingen dus x360 een eigen hdmi en de hd decoder een eigen hdmi
Dat was een actie op Xbox Marketplace waarbij een heleboel games, Avatar-items, en DLC voor weinig credits de deur uitgingen. Trials HD was bijv. maar 400 points ipv 1200, Turtles back in Time was maar 200, Portal was 400 punten ipv 1200, etc.quote:Op donderdag 16 december 2010 08:28 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Wat is de Black Friday actie?
fuck my lifequote:
mm do tell ?quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:28 schreef MrMonkeyman het volgende:
Die jongen bij Kassa net die Kinect + Kinectimals voor 30 euro kreeg
Hij zat te lachen man!
In ze gamestoel, maar goed je hebt altijd mensen die geluk hebben :/.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:28 schreef MrMonkeyman het volgende:
Die jongen bij Kassa net die Kinect + Kinectimals voor 30 euro kreeg
Hij zat te lachen man!
Nee, dat zeiden ze nu juist NIET, waardoor het leek alsof je de hele meuk voor 30 euro zou krijgen (kinect PLUS game + pluche beertje...), en waardoor de reclame dus misleidend of op zijn minst onvolledig wasquote:Op zondag 19 december 2010 15:33 schreef MrMonkeyman het volgende:
Nou, ik zal ff uitleggen hoe die jongen aan die Kinect voor 30 euro kwam. Er was een reclame van Bart Smit op TV waar ze zeiden:
"Nu Kinect voor 150 euro! En koop je Kinectimals + pluchie erbij dan kost het nog maar 30 euro!"
en volgens die jongen betekende dat dus dat je daar Kinect bij kreeg. Was al een keer naar de winkel gegaan maar die zeiden dus dat dat niet waar was. Jongen dus naar Kassa gegaan en toen samen met één of andere kerel is hij naar hoofdkantoor gegaan. Directeur gaf hem gelijk en heeft hem dus toen Kinect voor 30 euro plus die gare shit erbij gegeven.
Telfort en online gamen is geen goede combi weet ik uit eigen ervaring. De verbinding valt er heel vaak enkele miliseconde uit. Merk je normaal weinig van, maar met online gamen wel.quote:Op zondag 19 december 2010 20:46 schreef Elegy het volgende:
Argh, ik word doodmoe van Black Ops. Elke keer disconnected van Live. Heb al poorten geforward maar dat mag niet helpen. Blijf maar op moderate staan. Volgens mij ligt dat vooral aan dat klote Zyxelmodem van Telfort. Iemand suggesties voor een goede modem-router met wifi N?
Probeer dan ook de rest van de kasten die je kan downloaden, meer dan de moeite waard. Uitstekende game, de eerste pinballgame die ik ooit heb gespeeld die ook echt het gevoel geeft van een echte flipperkast.quote:Op maandag 20 december 2010 09:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Pinball FX2: Marvell is echt te gek. Ik ben helemaal hooked. Ernstig verslavend.
Je score is te hoog....quote:Op maandag 20 december 2010 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Probeer dan ook de rest van de kasten die je kan downloaden, meer dan de moeite waard. Uitstekende game, de eerste pinballgame die ik ooit heb gespeeld die ook echt het gevoel geeft van een echte flipperkast.
Ik heb ook die standaard 4 nieuwe kasten. Deep Sea is ook erg leuk. Rome en Iron man vind ik wat minder. Maar dan nog. 8 tafels voor 1600 MS points. Echt een koopje.quote:Op maandag 20 december 2010 10:07 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Probeer dan ook de rest van de kasten die je kan downloaden, meer dan de moeite waard. Uitstekende game, de eerste pinballgame die ik ooit heb gespeeld die ook echt het gevoel geeft van een echte flipperkast.
quote:
Dat is ook al behoorlijk hoog. Ik ben blij met 16mlj. op Bladequote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit met Wolverine na 1 playtrough op 25m. Da's ook mijn enige prestatie.
Biolab kan je ook flink op scoren. Pasha schijn je ook monsterscores op te kunnen halen gezien de topscores in de miljarden lopen, maar ik heb het nog niet ontdekt.quote:Op maandag 20 december 2010 14:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit met Wolverine na 1 playtrough op 25m. Da's ook mijn enige prestatie.
16M op Blade is ook erg hoog. Heb daar volgens mij nog geen 3M.quote:Op maandag 20 december 2010 14:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat is ook al behoorlijk hoog. Ik ben blij met 16mlj. op Blade
Die vind ik ook leuk, maar het is zo'n werk om bijvoorbeeld alleen al dat fort open te breken. Is mij al wel een paar keer gelukt.quote:
Iemand?quote:Op zondag 19 december 2010 13:36 schreef Devz het volgende:
Waar haal ik goedkoop Xbox Live Gold tegenwoordig, any1?
1stoppoints.comquote:
75 euro zonder spellen , incl hdd.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:28 schreef larry_flynt het volgende:
Heb een Xbox gewonnen! Een mooie zwarte 250gb. Samen met het spel skate 3. Erg leuk spel.
Nu heb ik echter al een Xbox uit 2007 die ik wil verkopen. Hebben jullie een idee wat ik er nog voor kan vragen?
die lijkt me ook heel vet, maar ik had m helaas al verkocht voordat bekend was dat ie kwamquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef Yi-Long het volgende:
RDR MP speel ik niet, maar ik zit een beetje te twijfelen over die Undead Nightmare expansion.
Is dat ook voor PS3?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag is op XBLA alle DLC voor RDR in de aanbieding.
De MP DLC zijn nu 400 puntjes per stuk, Undead Nightmare is 600 puntjes ipv 800 puntjes, en die hele collectie is 1200 puntjes.
RDR MP speel ik niet, maar ik zit een beetje te twijfelen over die Undead Nightmare expansion.
TextEdit / NotePadquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:54 schreef Neraice het volgende:
Iemand een handig programma, site oid om een backlog bij te houden? Ben van plan om 'm helemaal weg te werken
Geen idee. Op budgetgaming.nl stond een hele lijst met aanbiedingen voor de PS3, dus dan zou je daar even kunnen kijken of ie er tussen staat.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Is dat ook voor PS3?
RDR is echt een bazengame
Huh, ik zag hem nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef Yi-Long het volgende:
Vandaag is op XBLA alle DLC voor RDR in de aanbieding.
De MP DLC zijn nu 400 puntjes per stuk, Undead Nightmare is 600 puntjes ipv 800 puntjes, en die hele collectie is 1200 puntjes.
Hij staat niet bij highlights ofzo (vond ik ook al raar), maar als je gewoon naar de games marketplace gaat en bij RDR gaat kijken, dan staat alle DLC er tussen voor de lagere prijzen (alhoewel het maar voor 1 dag is... dus morgen zal het wel weer terug veranderd zijn...)quote:Op woensdag 22 december 2010 01:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh, ik zag hem nietTerwijl ik zondag nog aan het twijfelen was om de hele collectie te kopen voor 1600, maar dan denk ik weer, zul je zien dat ie volgende week maar 1200 is. Heb dat te vaak bij XBLA games
Nou probeer het morgen voor de middag weg, als het dan weg is, jammer dan voor MSquote:Op woensdag 22 december 2010 01:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij staat niet bij highlights ofzo (vond ik ook al raar), maar als je gewoon naar de games marketplace gaat en bij RDR gaat kijken, dan staat alle DLC er tussen voor de lagere prijzen (alhoewel het maar voor 1 dag is... dus morgen zal het wel weer terug veranderd zijn...)
quote:
Ik heb gewoon deze:quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:35 schreef S.VanOekel het volgende:
Voor de kerst nog de trotse bezitter van een Sega Mega Drive met 4 controllers, 18 games en een Power base converter (in korte termen: Een converter waarmee je op je Sega Mega Drive ook Master System games kunt draaien)
Ze hebben de hele week count-down-to-2011-deals, dus elke dag nieuwe games of DLC in de aanbieding...quote:Op woensdag 22 december 2010 01:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou probeer het morgen voor de middag weg, als het dan weg is, jammer dan voor MS
Weet alleen niet of ze in NL dezelfde aanbiedingen hebben natuurlijk...quote:December 21st (today):
Red Dead Redemption: Liars and Cheats - from 800 to 400 MSP
Red Dead Redemption: Legends and Killers - from 800 to 400 MSP
Red Dead Redemption: Undead Nightmare - from 800 to 600 MSP
Red Dead Redemption: Undead Nightmare Collection - from 1600 to 1200 MSP
Layer Cake - - from 800 to 400 MSP
2011 Glasses - free
Now, this is what we guess will appear for the rest of the promotion:
December 22nd:
Lara Croft and the Guardian of Light
Pet Monkey
13 Going on 30
December 23rd:
Castlevania Harmony of Despair
Rock Band Keyboard Prop
The Spy Next Door
December 24th:
Alan Wake: The Writer
Alan Wake: The Signal
Alan Wake raincoat
Wall Street
December 25th:
Dance Central: I Gotta Feeling
Kinect Sports Giant Foam Finger (Red)
Nick and Norah's Infinite Playlist
December 26th:
Perfect Dark
Modern Warfare 2 UAV prop
Brothers
December 27th:
Hydro Thunder Hurricane
I Am Legend
Fantasy Pets Minotaur
December 28th:
Mass Effect 2: Lair of the Shadow Broker
Mass Effect 2: Overlord
Mass Effect 2: Kasumi
GAMER
Cool Jobs Policeman Uniform
December 29th:
Monday Night Combat
Semi-Pro
Plants vs. Zombies Mask
December 30th:
Sonic the Hedgehog
Sonic the Hedgehog 2
Sonic the Hedgehog 3
Sonic the Hedgehog 4
Sonic Adventure
Sonic & Knuckles
Sonic & SEGA All Stars Racing Car
The Notebook
December 31st:
Limbo
Yoda Green Lightsaber
Kick-ass
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb sinds kort een Xbox, maar ik heb ooit iets gehoord over ixtreme. Weet iemand toevallig wat dat voor een programma is? Niet gevaarlijk voor je Xbox ofzo?
Kun je gebruiken om je Xbox om te bouwen, is echter wel heel erg gevaarlijk. Als je het verkeerd doet dan trekt je Xbox veel te veel stroom, brand je adapter door en slaan de stoppen door in de meterkast.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:12 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb sinds kort een Xbox, maar ik heb ooit iets gehoord over ixtreme. Weet iemand toevallig wat dat voor een programma is? Niet gevaarlijk voor je Xbox ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |