Ik heb hier ook de Disney versie, maar daar zitten vragen bij die naar de prentjes op de kaarten zelf verwijzen, die kan ik moeilijk doen. Maar de rest uiteraard welquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:42 schreef Bart het volgende:
Maar die uitbreidingset is met Disney-vragen... Daar kun je natuurlijk geen nee tegen zeggen!
Oh die ken ik niet! Die van mij zijn gewoon tekstvragen...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:43 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik heb hier ook de Disney versie, maar daar zitten vragen bij die naar de prentjes op de kaarten zelf verwijzen, die kan ik moeilijk doen. Maar de rest uiteraard wel
Kun je niet iets doen met een scanner en tekstherkenning?quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:46 schreef Jump het volgende:
Maar eerst eens zien hoe snel ik deze 2400 vragen kan intikken
Mja, dat maakt het wel wat complexer...quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:51 schreef Jump het volgende:
Probleem is dat de antwoorden niet op zelfde kant van het kaartje staan hé
Inderdaad, maar beetje bij beetje gaan we er ook wel gerakenquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Mja, dat maakt het wel wat complexer...
Gastquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:07 schreef FredvZ het volgende:
Gevalletje onoplettendheid:
2x4GB DDR3 kopen, je pc openschroeven en er dan achterkomen dat je DDR2 op je moederbord hebt
nog erger: DDR op een DDR2 moederbord weten te proppen en dan verbaasd zijn dat het gaat roken..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:07 schreef FredvZ het volgende:
Gevalletje onoplettendheid:
2x4GB DDR3 kopen, je pc openschroeven en er dan achterkomen dat je DDR2 op je moederbord hebt
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
nog erger: DDR op een DDR2 moederbord weten te proppen en dan verbaasd zijn dat het gaat roken..(gelukkig zelf niet meegemaakt
)
Volgens twitter gasflessen ontploft bij een Doe-Het-Zelf zaak die momenteel in verbouwing is. Morgen eens passeren, zal er nu toch niet te doen zijn. Via zelfde bron vernomen dat het zelf hoorbaar was tot 9 km verder!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:37 schreef Jump het volgende:
Tof tof, in de verte kleurt de lucht helemaal rood en iets later zware knallen te horen...
iddquote:
quote:
Tofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:54 schreef mschol het volgende:
hoe is dat nou om tegen jezelf te lullen?
[..]
Dat vind ik ook!quote:
Je banner doet het niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
oke dan
[Film] Alpha & Omega
ik heb me aan een review gewaagd
IMDB doet niet aan hotlinken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |