Gastquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:07 schreef FredvZ het volgende:
Gevalletje onoplettendheid:
2x4GB DDR3 kopen, je pc openschroeven en er dan achterkomen dat je DDR2 op je moederbord hebt
nog erger: DDR op een DDR2 moederbord weten te proppen en dan verbaasd zijn dat het gaat roken..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:07 schreef FredvZ het volgende:
Gevalletje onoplettendheid:
2x4GB DDR3 kopen, je pc openschroeven en er dan achterkomen dat je DDR2 op je moederbord hebt
quote:Op zondag 30 januari 2011 10:24 schreef mschol het volgende:
[..]
nog erger: DDR op een DDR2 moederbord weten te proppen en dan verbaasd zijn dat het gaat roken..(gelukkig zelf niet meegemaakt
)
Volgens twitter gasflessen ontploft bij een Doe-Het-Zelf zaak die momenteel in verbouwing is. Morgen eens passeren, zal er nu toch niet te doen zijn. Via zelfde bron vernomen dat het zelf hoorbaar was tot 9 km verder!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:37 schreef Jump het volgende:
Tof tof, in de verte kleurt de lucht helemaal rood en iets later zware knallen te horen...
iddquote:
quote:
Tofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:54 schreef mschol het volgende:
hoe is dat nou om tegen jezelf te lullen?
[..]
Dat vind ik ook!quote:
Je banner doet het niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:36 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
oke dan
[Film] Alpha & Omega
ik heb me aan een review gewaagd
IMDB doet niet aan hotlinken.quote:
Tinypic schijnbaar welquote:
quote:
tinypic deed het een paar dagen terug bij mij niet... (maar nu dus weer wel)quote:
Slechtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
tinypic deed het een paar dagen terug bij mij niet... (maar nu dus weer wel)
bleek dat die site over z'n nek gaat als je jumbopackets aan hebt staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |