abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2011 @ 01:46:30 #276
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_92397652
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 01:43 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Ja maar dat geld halen we dus weer mooi bij WW-trekkende kunstenaars in een kraakpandje weg, dus per saldo is het meer een kwestie van smaak; wat vind je leuker.
Nee, dat geld gaat straks per vlucht de zandbak in. Dit geld halen we op onverantwoorde wijze weg bij wat ooit een pijler van de maatschappij was.
quote:
Over smaak valt natuurlijk te twisten, debatteren noemen we dat ook wel, mijn smaak is je nu denk ik wel bekend.
Je gevoel voor smaak is duidelijk niet bedorven door enige kennis van zaken, getuige je tekst over de bezuinigingen op het hoger onderwijs.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_92510128
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 01:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
...
weer tonnen uit moeten worden gegeven om een duizendtal verkeersborden/kilometerpaaltjes te vervangen.
toch was het vanuit linkse hoek oorverdovend stil, toen men allemaal borden moest gaan verwisselen voor de 60km/u zones, en de 100km/u stukken, allemaal omwille van 'milleu' en 'geluidsnormen'.

elk jaar worden de auto's veiliger, dan wordt het na een tijdje weer eens tijd om wat meer ruimte te geven.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_92638568
1. Nee
2. Nee, volgens mij niet. Al weet ik wel waardoor files ontstaan. Heeft vaak niets met de snelheid te maken maar meer met ons rijgedrag. Zodra er al een iemand inhaalt vertraagd het naar achteren toe.
3. Nee, volgens mij niet: Er zal misschien wel meer uitstoot per auto zijn, maar als het meer rijdt in plaats van stilstaat zal de er in totaal juist minder uitstoot zijn..
Ik lach me suf..
pi_92638635
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:46 schreef SeanFerdi het volgende:

[..]

toch was het vanuit linkse hoek oorverdovend stil, toen men allemaal borden moest gaan verwisselen voor de 60km/u zones, en de 100km/u stukken, allemaal omwille van 'milleu' en 'geluidsnormen'.

elk jaar worden de auto's veiliger, dan wordt het na een tijdje weer eens tijd om wat meer ruimte te geven.
Correct.
Dan mogen ze ook al die klotestukken van 80 en 100 eens aanpakken. Die hebben namelijk niets met verkeersveiligheid te maken, maar des te meer met de pakkans voor bekeuringen.
Samen moeten we het doen. Zolang rechts maar de boel aanstuurt.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:28:17 #280
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92647984
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 01:43 schreef sneakypete het volgende:

[..]

Ja maar dat geld halen we dus weer mooi bij WW-trekkende kunstenaars in een kraakpandje weg, dus per saldo is het meer een kwestie van smaak; wat vind je leuker.

Over smaak valt natuurlijk te twisten, debatteren noemen we dat ook wel, mijn smaak is je nu denk ik wel bekend.
Welk geld haal je daar weg dan, ik kan ook wel extra gebruiken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')