abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89622323
Dan de H&M:

Wel oké.

Nog net oké.

Op zich wel aardig, alleen vind ik die horizontale naden niet zo tof.

Rare wassing. Ik zou voortdurend denken dat Ivan in een vijver is gevallen.

Op zich prima, maar wat zit er boven de rechterzak?

Afgrijselijk

Zie vorige opmerking.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_89622340
Volgens mij hebben wij die bovenste ook! :o hihi is dat een jongensbroek? hm... ik vond de kleur mooi, ik hou van donkere jeans O+

Die derde Hemabroek :D
daar hóórt gewoon een wit tshirt bij met een of andere foute Donald Duck print erop, en dan dat shirt in je broek zeg maar, en een riem erom en dan zo dat het hele model uit de broek gesjort is en ohja! witte sportsokken, broek net iets te kort eigk en dan semi-hippe gympen die door mams veul te strak aangeveterd zijn.

*plaatje compleet* :D :')
doe maar niet dus :+
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89622362
Van H&M vind ik alleen die eerste leuk. Ik kan niet zoveel met kunstig ingenaaide plooien enzo.
En die laatste broek... wtf...
mn broertje heeft zulke broeken :') maar eigk komt dat omdat ie ze nat uit de wasmachine zo in een mand gooit tot ie ze aantrekt :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89622364
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:08 schreef huuphuup het volgende:
Volgens mij hebben wij die bovenste ook! :o hihi is dat een jongensbroek? hm... ik vond de kleur mooi, ik hou van donkere jeans O+

Die derde Hemabroek :D
daar hóórt gewoon een wit tshirt bij met een of andere foute Donald Duck print erop, en dan dat shirt in je broek zeg maar, en een riem erom en dan zo dat het hele model uit de broek gesjort is en ohja! witte sportsokken, broek net iets te kort eigk en dan semi-hippe gympen die door mams veul te strak aangeveterd zijn.

*plaatje compleet* :D :')
doe maar niet dus :+
_O-

Kortom: zo liepen wij er vroeger allemaal bij. :Y)

Heb je misschien een foto van Amélie in die bovenste spijkerbroek? Ik vind de broeken van de H&M vanaf 86/92 wel erg duur (20 euro!), en dat voor broeken die ik niet eens echt leuk vind.
pi_89622388
Haha, die H&M broeken vind ik ook allemaal stom.
Nouja, ik ben sowieso niet zo'n spijkerbroekenfan.
Ik heb er zelf nu weer eens een na jaren zonder te hebben gedaan.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:14:15 #256
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89622422
Ik vind die onderste twee juist zo leuk, min het gekreukte dan. Alleen zijn de broeken van H&M zo achterlijk wijd. En dan moet er dus een riem om en blijft er zo'n lap stof over bij de kont. Of hij staat zo zieligjes uit aan de zijkant.

De bovenste van de Hema is leuk, maar ook de tweede. As je het aanziet zeg maar, is het een heel leuk model.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:15:35 #257
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_89622446
Bij H&M vind ik alleen de ultra baggy of skinny's leuk voor jongens.
Bij Zara is kwaliteit wel veel beter van broeken.

Ze hebben een nieuw systeem bij GMK.
Hoef je niet alle kleuren af of het in de geschikte maat is.
Je klikt de maat aan en je ziet direct de beschikbare kleuren.
Jumpsuit in maat 50/56 wel in 2 soorten (lelijke) kleuren, zo hé :')
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:20:07 #258
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89622524
Evil zijn jullie!! écht. }:|
Want nu kom ik er achter dat Zara ook een onlineshop heeft. :X

-edit- gelukkig vind ik eigenlijk niks leuk, op een houtjetouwtjejas en één trui na dan. wat een horror, die broeken. Skinny jeans. *ril*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_89622580
@Claudia nee want ik heb dat broekje in 86 geloof ik en ze zit nu in 80 en die zijn nog te ruim. De Hema spijkerbroek 80 die we hier hebben daar is het drukkertje stuk van }:|

dit is de Hema maat 80 die we hebben, waarvan nu het knoopje dus stuk is.

En dit is een H&M spijkerbroekje, ik vind hem erg mooi zitten, maar ik vond vooral de kleur mooi.

Weet alleen zo niet welk model ofzo het is want ik heb hem in de winkel gekocht op de jongensafdeling. Net als een zwart spijkerbroekje in 86, was toen een actie van die Denim-weken, toen waren ze geloof ik 10 euro p/s
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89622587
ohja en uitgespamd :')
en ohja2 ik moet meer foto's maken als mn kind níet eet :P

Buuf :D
zie je leuks voor je jongens?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89622674
Amelie! Ik vind ze allebei leuk staan, Huup!
En ik moest laatst ook lachen omdat het me opviel dat Amelie vaak aan het eten is op de foto. :D
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:28:20 #262
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89622682
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:23 schreef huuphuup het volgende:
ohja en uitgespamd :')
en ohja2 ik moet meer foto's maken als mn kind níet eet :P

Buuf :D
zie je leuks voor je jongens?
gelukkig niet, één jas, en één trui. Nou, da's toch keurig. O-)

Mijn middelste is echt verslingerd aan Vingino broeken
En toegegeven, ze staan m ook erg leuk.

Als ze zo lang en slungelig worden is een beetje kontzak wel fijn hoor. :P

Ow, en over die horizontale naden: die bleken best van pas te komen toen ik helemaal ibbelig werd van elke maand nieuwe broeken kopen. Spelen moest altijd op de knieen, en dus altijd gaten. }:| die naden deden dan pijn aan de knietjes. Scheelde toch al gauw een broek per maand. O-)
pi_89622711
Haha da's wel handig! Of gewoon punaises in de broeken naaien :D
pi_89622747
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:28 schreef oeke het volgende:
Amelie! Ik vind ze allebei leuk staan, Huup!
En ik moest laatst ook lachen omdat het me opviel dat Amelie vaak aan het eten is op de foto. :D
Ja dan heeft ze haar handen vol en kan ik rustig foto's maken zonder dat er naar de lens gegrepen wordt :+

hahaha buuf die naden! :D
van die dingen waar je niet bij stilstaat als je geen kind in die leeftijd hebt :P
zijn die vingino broeken niet enorm duur?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:34:03 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89622795
ik kwam er ook maar er ongeluk achter natuurlijk. :D Echt, we hebben van die stratenmakers kniesteunen overwogen. Niet normaal zo snel als (spijker)broeken slijten. En op zo'n smal pijpje een kniestuk naaien is zonder vrije arm echt geen doen. :N

Ja, die broeken zijn best aan de prijs ja. :X voor een bruiloft gekocht, die van zijn broer doorgeschoven, en tweedehands. *O* had laatst een supervangst op MP.
pi_89623049
Oh, dat broekje ziet er inderdaad leuk uit, Huup! Wij hebben nu een spijkerbroekje van de H&M:

Daar ben ik heel blij mee. Volgens mij is dit een maat 80, maar dat weet ik niet zeker. Als dat zo is dan heb ik ook nog wat spul in een doos klaarliggen in maat 86. Het lastigste vind ik dat ik nu aan het kijken ben naar hetgeen er na maat 86 komt en daar word ik gewoon niet zo vrolijk van.

oeke, wat voor broekjes doe je Ko dan vooral aan?
pi_89623126
Ik vind van de Hema broekjes de eerste twee leuk, die tweede vooral :)
En de H&M broekjes vind ik allemaal net niets. Die stomme gewassen vouwen erin. Maar de 5e, met dat ding op de zak geborduurd, is nog wel leuk.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_89623140
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
En door die broekjes met een rits moest ik denken aan mijn klasgenoot Guy! :D Die droeg die broeken. Én hij had een stoma.
niet zeggen :'(
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:53:32 #269
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89623218
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:49 schreef Twinkly het volgende:

[..]

niet zeggen :'(
Sorry. :o k vind die broekjes heel erg leuk. En het waren twee losstaande observaties. :D De dingen die je onthoudt als je 4 bent.
pi_89623225
Broekjes die ik leuk vind van de Zara:

12,95 euro

15,95 euro

15,95 euro (er valt meestal toch iets over die tailleband heen)

9,95 euro

Van de jeans vind ik alleen deze wel leuk, maar ik weet niet goed of ik de achterkant oké vind:

dinsdag 7 december 2010 @ 09:56:40 #271
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_89623284
Die vind ik állemaal leuk. O+
pi_89623308
De Zara heeft behoorlijk veel keuze! Valt me mee. En de prijzen liggen lager dan die van de H&M.

Awww. O+
pi_89623453
Wat een leuke broekjes Claudia! Ik vind die bovenste ook prima voor een meisje kunnen.
pi_89623499
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
De Zara heeft behoorlijk veel keuze! Valt me mee. En de prijzen liggen lager dan die van de H&M.

[ afbeelding ]

Awww. O+
jaahaaaa die zijn leuk O+ O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89623593
Mijn schoonmoeder heeft de traditie dat ze voor elk kleinkind de eerste schoentjes betaalt. We gaan eind deze maand shoppen.

Ik heb me dus echt totaal nog niet in leuke meisjesschoenen verdiept. Wat is nou leuk? Waar moet ik gaan kijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')