quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:08 schreef huuphuup het volgende:
Volgens mij hebben wij die bovenste ook!hihi is dat een jongensbroek? hm... ik vond de kleur mooi, ik hou van donkere jeans
Die derde Hemabroek![]()
daar hóórt gewoon een wit tshirt bij met een of andere foute Donald Duck print erop, en dan dat shirt in je broek zeg maar, en een riem erom en dan zo dat het hele model uit de broek gesjort is en ohja! witte sportsokken, broek net iets te kort eigk en dan semi-hippe gympen die door mams veul te strak aangeveterd zijn.
*plaatje compleet*![]()
![]()
doe maar niet dus
gelukkig niet, één jas, en één trui. Nou, da's toch keurig.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:23 schreef huuphuup het volgende:
ohja en uitgespamd![]()
en ohja2 ik moet meer foto's maken als mn kind níet eet
Buuf
zie je leuks voor je jongens?
Ja dan heeft ze haar handen vol en kan ik rustig foto's maken zonder dat er naar de lens gegrepen wordtquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:28 schreef oeke het volgende:
Amelie! Ik vind ze allebei leuk staan, Huup!
En ik moest laatst ook lachen omdat het me opviel dat Amelie vaak aan het eten is op de foto.
niet zeggenquote:Op maandag 6 december 2010 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
En door die broekjes met een rits moest ik denken aan mijn klasgenoot Guy!Die droeg die broeken. Én hij had een stoma.
Sorry.quote:
jaahaaaa die zijn leukquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
De Zara heeft behoorlijk veel keuze! Valt me mee. En de prijzen liggen lager dan die van de H&M.
[ afbeelding ]
Awww.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |