abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 28 december 2010 @ 12:45:41 #276
155227 crew  Guppy
dus
pi_90532712
quote:
The user 'tokatekika' wrote a comment on a postcard that you received:

" "
Eh, cool :D Het comment is dus in Russisch schrift...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90554257

dit is het eerste kaartje wat ik heb gekregen uit Berlijn....

Barbapapa...jeugdsentiment ;)

en het tweede (kerst) kaartje uit Wit-Rusland

ben nu aan het wachten tot mijn kaartjes aankomen in Rusland en Australie (20-days traveling)
En dat kan zomaar.....?
  Moderator woensdag 29 december 2010 @ 15:50:25 #278
155227 crew  Guppy
dus
pi_90585973
Barbapappa O+

Crap, zit ik vol enthousiasme een kaartje vol te lullen, past m'n naam er niet meer op. Of in ieder geval niet fatsoenlijk :') Nou ja
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90587371
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Barbapappa O+

Crap, zit ik vol enthousiasme een kaartje vol te lullen, past m'n naam er niet meer op. Of in ieder geval niet fatsoenlijk :') Nou ja
Daar heb ik ook altijd last van. Tenzij het profiel van degene aan wie ik het kaartje moet sturen zo inspiratieloos is, dat ik spontaan niets meer weet om te schrijven. Maar zelfs dan krijg ik hem altijd nog wel vol.

De laatste week trouwens niets meer gekregen of verstuurd. :(
  Moderator woensdag 29 december 2010 @ 16:31:32 #280
155227 crew  Guppy
dus
pi_90587995
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef Luthien87 het volgende:

[..]

Daar heb ik ook altijd last van. Tenzij het profiel van degene aan wie ik het kaartje moet sturen zo inspiratieloos is, dat ik spontaan niets meer weet om te schrijven. Maar zelfs dan krijg ik hem altijd nog wel vol.

De laatste week trouwens niets meer gekregen of verstuurd. :(
Ik heb er vandaag toevallig twee geschreven. Eentje naar Rusland (zal wel weer even duren dus) en eentje naar Frankrijk.
pi_90589633
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik heb er vandaag toevallig twee geschreven. Eentje naar Rusland (zal wel weer even duren dus) en eentje naar Frankrijk.
Ja ik wíl wel schrijven, maar kan niet! Ik heb het maximale aantal onderweg, waarvan drie al meer dan een maand... :(
  Moderator woensdag 29 december 2010 @ 17:06:07 #282
155227 crew  Guppy
dus
pi_90589797
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 17:02 schreef Luthien87 het volgende:

[..]

Ja ik wíl wel schrijven, maar kan niet! Ik heb het maximale aantal onderweg, waarvan drie al meer dan een maand... :(
Aawww, mijn langste is 44 dagen onderweg geweest tot nu toe. Maar het komt vast snel weer :) Vandaag of morgen wordt er vast weer eentje geregistreerd :Y

Meisje uit Taiwan vond m'n Rijksmuseum kaartje leuk O+

[ Bericht 16% gewijzigd door Guppy op 30-12-2010 12:55:04 ]
pi_90646573
Deed vandaag in de brievenbus kijken...kaartje gekregen en vrolijk naar binnen.
De envelop was veelbelovend alleen de inhoud viel me een beetje tegen. Het was een handmade-card, scheef geknipt en geplakt.
Hij schreef erop dat hij in Taiwan woonde en van pizza en cola hield.

Beetje jammer vind ik die hand-made cards want ik kan ze niet bewaren (dat wil ik ook niet)
Ik wil alleen maar postkaartjes ontvangen. :P wat doen jullie met die hand made cards?
En dat kan zomaar.....?
  donderdag 30 december 2010 @ 22:00:47 #284
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_90650124
Hoezo kan je hand-made kaarten niet bewaren?

Ik vind in principe zelf gemaakte kaarten wel leuk, mits ze natuurlijk een beetje netjes gemaakt zijn.
Ik heb een keer een kaart gekregen, eigenlijk waren het 2 ad-kaarten tegen elkaar geplakt, aan de ene kant had de schrijfster er een stukje landkaart van haar regio opgeplakt en er wat op geschreven. Er was ook een opening geknipt als een soort raampje, daarin had ze een dia van zichzelf met een soort sitar in haar nek (alsof ze een viool vast hield, ik speel namelijk viool).
Ik vond dat een leuke kaart, niet super mooi maar wel heel persoonlijk.
klerkje
  Moderator vrijdag 31 december 2010 @ 07:15:36 #285
155227 crew  Guppy
dus
pi_90664607
Ik heb nog geen hand-made mogen ontvangen. Wel een verplakte ad-card, gewoon een wit velletje over de ad-tekst geplakt, dat was wat jammer. Maar wel een persoonlijk tekstje, dat dan weer wel.

En een keer een kaartje in een envelop. Het kaartje was helemaal onbeschreven, en er zat een notitieblaadje bij met het ID en een stempel van de afzender erop :') Die vond ik echt wel heel stom.
pi_90664948
Shit heb gisteren 3 kaarten verstuurd, ben alleen vergeten foto te maken ;(
Ik hoop dat de ontvangers dat doen ;(
pi_90664986
quote:
Op vrijdag 31 december 2010 08:37 schreef charmed_angel het volgende:
Shit heb gisteren 3 kaarten verstuurd, ben alleen vergeten foto te maken ;(
Ik hoop dat de ontvangers dat doen ;(
c_a O+

Ik heb gister een kaart ontvangen uit Amerika met een museum erop.

Scan houden jullie nog tegoed :P
pi_90666190
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef Spiegelei het volgende:
Hoezo kan je hand-made kaarten niet bewaren?

Dat vraag ik me ook af :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_90670742
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af :D
omdat ik ze in een soort foto-mapjes achtig iets album bewaar en die kaart had geen normaal formaat.
Was ook helemaal niet mooi afgewerkt: afgescheurd een hoop kreuken (kortom: ik vond de kaart niet mooi)
En dat kan zomaar.....?
pi_90670809
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:10 schreef Lienzz het volgende:

[..]

omdat ik ze in een soort foto-mapjes achtig iets album bewaar en die kaart had geen normaal formaat.
Was ook helemaal niet mooi afgewerkt: afgescheurd een hoop kreuken (kortom: ik vond de kaart niet mooi)
Oh dus toch een mapje, dat was ook eigenlijk het enige wat ik kon bedenken. :)

Ik wil ze ook in een mapje, maar heb nog niks naar wens kunnen vinden, volgende week weer even kijken.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:04:00 #291
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_90680352
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:10 schreef Lienzz het volgende:

[..]

Oh okee nou snap ik het. Dat is eigenlijk wel een idee, ik vind het leuk m'n kaarten nog eens door te kijken, maar wel zo handig om dat in een map te doen in plaats van op een stapeltje ergens in een laadje :P .
klerkje
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:07:20 #292
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_90680506
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 07:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb nog geen hand-made mogen ontvangen. Wel een verplakte ad-card, gewoon een wit velletje over de ad-tekst geplakt, dat was wat jammer. Maar wel een persoonlijk tekstje, dat dan weer wel.

En een keer een kaartje in een envelop. Het kaartje was helemaal onbeschreven, en er zat een notitieblaadje bij met het ID en een stempel van de afzender erop :') Die vond ik echt wel heel stom.
Hmm ja okee dat is inderdaad gewoon stom.
Ik heb eens een aardige kaart uit Duitsland gehad met een voorgetypt stukje papier met "ik ben die en die en woon daar, groeten". Tja, vind ik ook niet zo... Ze had ook haar adres erbij gezet, maar ja ik dacht echt, nou die stuur ik geen direct-swap-kaart hoor (had ze ook niet om gevraagd).
klerkje
  Moderator vrijdag 31 december 2010 @ 16:09:07 #293
155227 crew  Guppy
dus
pi_90680575
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:07 schreef Spiegelei het volgende:

[..]

Hmm ja okee dat is inderdaad gewoon stom.
Ik heb eens een aardige kaart uit Duitsland gehad met een voorgetypt stukje papier met "ik ben die en die en woon daar, groeten". Tja, vind ik ook niet zo... Ze had ook haar adres erbij gezet, maar ja ik dacht echt, nou die stuur ik geen direct-swap-kaart hoor (had ze ook niet om gevraagd).
Zoiets heb ik eens uit China gehad. Voorgeprint kaartje, tekst èn postzegel. En ook nog vragen om iets terug. Ja, dag :W

- edit - maar wat ik nu krijg uit Taiwan :') een velletje, met op de tekst-kant m'n adres èn een tekstje van de schrijfster. Aan de achterkant de postzegel, Merry Christmas, een streepjescode en een stickertje met Happy erop... Gezien de vorm van het 'kaartje' weet ik zeker dat dit een schutblad van een schrijfblokje is. Tssk

[ Bericht 18% gewijzigd door Guppy op 31-12-2010 19:01:55 ]
pi_90725879
Ja dat lijkt me ook stom, van die kaarten krijgen waar totaal geen moeite voor is gedaan. Doe dan niet mee aan postcrossing :(.

Blijkbaar wordt in Engeland ook op Nieuwjaarsdag de post bezorgd (of de ontvanger had mijn kaart al langer in huis, maar ik heb de kaart pas op Eerste Kerstdag gepost, dus ik heb er niet heel lang op hoeven wachten) want er was vandaag weer een kaartje geregistreerd! Wel dus eentje die nog niet lang onderweg was, terwijl ik nog steeds drie kaarten al langer dan een maand onderweg heb...

Mijn nieuwe kaart mag naar... Finland! :P
  zondag 2 januari 2011 @ 12:13:30 #295
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_90739556
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Luthien87 het volgende:
Ja dat lijkt me ook stom, van die kaarten krijgen waar totaal geen moeite voor is gedaan. Doe dan niet mee aan postcrossing :(.

Blijkbaar wordt in Engeland ook op Nieuwjaarsdag de post bezorgd (of de ontvanger had mijn kaart al langer in huis, maar ik heb de kaart pas op Eerste Kerstdag gepost, dus ik heb er niet heel lang op hoeven wachten) want er was vandaag weer een kaartje geregistreerd! Wel dus eentje die nog niet lang onderweg was, terwijl ik nog steeds drie kaarten al langer dan een maand onderweg heb...

Mijn nieuwe kaart mag naar... Finland! :P
Ik kreeg gister ook mail van een geregistreerde kaart (Australië)...vreemd inderdaad.
En ook mijn nieuwe kaartje mag naar Finland.
En dat kan zomaar.....?
  zondag 2 januari 2011 @ 13:14:51 #296
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_90741627
mijn kaartje naar China is eindelijk gearriveerd, na meer dan 80 dagen! Dat heb ik al eens meer gehad met een kaart naar China, die heeft er uiteindelijk 104 dagen overgedaan (of de ontvanger was op vakantie ofzo).
Op dit moment heb ik nog één kaart die 'expired' is. Dat is een kaart naar Ierland.
Als ik adressen opvraag bekijk ik de profielen en als dan blijkt dat ik (vind ik) geen geschikte kaarten heb, dan duurt het een paar dagen voordat ik mijn kaartje ook echt verstuur. Ik was er ook echt zeker van dat ik die naar Ierland had verzonden, maar ja geen registratie, dus toe hij expired was een mailtje gestuurd. De persoon reageerde snel en zegt nooit iets van mij te hebben ontvangen. Dus toen heb ik meteen een nieuwe kaart gestuurd (zo stom als het aan mij ligt denk ik dan), maar ook die is tot noch toe niet aangekomen (is ook al een week op 4 geleden). Beetje jammer, maar ja daar kan ik dan ook niets aan doen.

@Guppyfriend: wat stom dat mensen zo'n "kaartje" sturen, dat begrijp ik echt niet!
klerkje
  Moderator zondag 2 januari 2011 @ 13:31:37 #297
155227 crew  Guppy
dus
pi_90742154
@Spiegelei, Wat raar dat je kaartje niet aankomt. Maar goed, nu heb je toch alles geprobeerd, lijkt me.

Kijk, kunnen jullie er ook van genieten. Ik heb m gewoon ge-upload, kunnen mensen zien er een bagger ze verstuurd. Fuck it :+ Postzegel is wel schattig, dat dan weer wel,

pi_90743294
Hm, met dat kaartje zou ik inderdaad ook niet blij zijn :( Beetje jammer...
Begrijp ook niet dat mensen het leuk vinden om dit soort dingen te versturen... dan ben je hier toch ook niet enthousiast voor?
  maandag 3 januari 2011 @ 09:51:28 #299
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_90782485
heb nu ook een adres dat ik heel secuur moet gaan opschrijven :P

Wat doe ik hier?
pi_90783326
Kaartje naar Spanje was vrij snel aangekomen en inmiddels al een kaartje uit Amerika mogen ontvangen. Moest in het begin kijken of de tekst nou geprint of geschreven was :D Mooi handschrift.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')