Eh, coolquote:The user 'tokatekika' wrote a comment on a postcard that you received:
" "
Daar heb ik ook altijd last van. Tenzij het profiel van degene aan wie ik het kaartje moet sturen zo inspiratieloos is, dat ik spontaan niets meer weet om te schrijven. Maar zelfs dan krijg ik hem altijd nog wel vol.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Barbapappa![]()
Crap, zit ik vol enthousiasme een kaartje vol te lullen, past m'n naam er niet meer op. Of in ieder geval niet fatsoenlijkNou ja
Ik heb er vandaag toevallig twee geschreven. Eentje naar Rusland (zal wel weer even duren dus) en eentje naar Frankrijk.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:20 schreef Luthien87 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook altijd last van. Tenzij het profiel van degene aan wie ik het kaartje moet sturen zo inspiratieloos is, dat ik spontaan niets meer weet om te schrijven. Maar zelfs dan krijg ik hem altijd nog wel vol.
De laatste week trouwens niets meer gekregen of verstuurd.
Ja ik wíl wel schrijven, maar kan niet! Ik heb het maximale aantal onderweg, waarvan drie al meer dan een maand...quote:Op woensdag 29 december 2010 16:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag toevallig twee geschreven. Eentje naar Rusland (zal wel weer even duren dus) en eentje naar Frankrijk.
Aawww, mijn langste is 44 dagen onderweg geweest tot nu toe. Maar het komt vast snel weerquote:Op woensdag 29 december 2010 17:02 schreef Luthien87 het volgende:
[..]
Ja ik wíl wel schrijven, maar kan niet! Ik heb het maximale aantal onderweg, waarvan drie al meer dan een maand...
c_aquote:Op vrijdag 31 december 2010 08:37 schreef charmed_angel het volgende:
Shit heb gisteren 3 kaarten verstuurd, ben alleen vergeten foto te maken
Ik hoop dat de ontvangers dat doen
Dat vraag ik me ook afquote:Op donderdag 30 december 2010 22:00 schreef Spiegelei het volgende:
Hoezo kan je hand-made kaarten niet bewaren?
omdat ik ze in een soort foto-mapjes achtig iets album bewaar en die kaart had geen normaal formaat.quote:
Oh dus toch een mapje, dat was ook eigenlijk het enige wat ik kon bedenken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:10 schreef Lienzz het volgende:
[..]
omdat ik ze in een soort foto-mapjes achtig iets album bewaar en die kaart had geen normaal formaat.
Was ook helemaal niet mooi afgewerkt: afgescheurd een hoop kreuken (kortom: ik vond de kaart niet mooi)
Oh okee nou snap ik het. Dat is eigenlijk wel een idee, ik vind het leuk m'n kaarten nog eens door te kijken, maar wel zo handig om dat in een map te doen in plaats van op een stapeltje ergens in een laadjequote:Op vrijdag 31 december 2010 12:10 schreef Lienzz het volgende:
[..]
omdat ik ze in een soort foto-mapjes achtig iets album bewaar en die kaart had geen normaal formaat.
Was ook helemaal niet mooi afgewerkt: afgescheurd een hoop kreuken (kortom: ik vond de kaart niet mooi)
Hmm ja okee dat is inderdaad gewoon stom.quote:Op vrijdag 31 december 2010 07:15 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb nog geen hand-made mogen ontvangen. Wel een verplakte ad-card, gewoon een wit velletje over de ad-tekst geplakt, dat was wat jammer. Maar wel een persoonlijk tekstje, dat dan weer wel.
En een keer een kaartje in een envelop. Het kaartje was helemaal onbeschreven, en er zat een notitieblaadje bij met het ID en een stempel van de afzender eropDie vond ik echt wel heel stom.
Zoiets heb ik eens uit China gehad. Voorgeprint kaartje, tekst èn postzegel. En ook nog vragen om iets terug. Ja, dagquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:07 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Hmm ja okee dat is inderdaad gewoon stom.
Ik heb eens een aardige kaart uit Duitsland gehad met een voorgetypt stukje papier met "ik ben die en die en woon daar, groeten". Tja, vind ik ook niet zo... Ze had ook haar adres erbij gezet, maar ja ik dacht echt, nou die stuur ik geen direct-swap-kaart hoor (had ze ook niet om gevraagd).
Ik kreeg gister ook mail van een geregistreerde kaart (Australië)...vreemd inderdaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:41 schreef Luthien87 het volgende:
Ja dat lijkt me ook stom, van die kaarten krijgen waar totaal geen moeite voor is gedaan. Doe dan niet mee aan postcrossing.
Blijkbaar wordt in Engeland ook op Nieuwjaarsdag de post bezorgd (of de ontvanger had mijn kaart al langer in huis, maar ik heb de kaart pas op Eerste Kerstdag gepost, dus ik heb er niet heel lang op hoeven wachten) want er was vandaag weer een kaartje geregistreerd! Wel dus eentje die nog niet lang onderweg was, terwijl ik nog steeds drie kaarten al langer dan een maand onderweg heb...
Mijn nieuwe kaart mag naar... Finland!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |