Da's wel praktisch idd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:12 schreef DutchTrain het volgende:
Oh nee, toch gemeente Rotterdam en daarna gemeente Delft => http://www.rijkswaterstaat.nl/geotool/wegbeheerders.aspx
Handige tool overigens, meteen een e-mail adres of telefoonnummer erbij en de max snelheid
Handig als je bezwaar wilt maken tegen een boete.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:15 schreef DutchTrain het volgende:
Toch niet helemaal betrouwbaar dat http://www.rijkswaterstaat.nl/geotool/wegbeheerders.aspx ... daar staat dat je nog 120 mag op de A13, dat is al jaren 100.
Ik wilde het wel doen, maar wist niet helemaal precies waar je woont.quote:
Net zo efficiënt als in Schiedam? Waar ze met 2 sneeuwschuivers gevolgd door 2 strooiauto's achter elkaar rijden.quote:Het was inderdaad glibberen, maar nu zijn ze met scheeuwschuivers in de weer geweest en gaat het prima
Vanaf Station Vlaardingen-West langs de Krabbeplas, door het bos/park aldaar en door de woonwijken weer terug naar het station.quote:
Kun je niet langs het water rijden dan i.p.v. parallel aan de A13, of is dat ook bal?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:57 schreef Isegrim het volgende:
Afgelopen week heb ik wel een mailtje aan de gemeente gestuurd omdat ze niets doen aan de parallelwegen naast de A13, waardoor het niet verantwoord was om daar te rijden met scooter of fiets.
Die gedachte hield me op de been, zeker toen ik door enkeldiep sneeuw in de sneeuw moest lopen, met al die tassen terwijl ik een blaar op voelde komenquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha dat is zo grappig. Ik denk ik wacht eerst jou post af waarna ik je zou voorstellen om een fles wijn open te trekken maar dat ging je al doen:D
Met natte schoenen wil je al helemaal geen blaar op je voet krijgen....:(quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:00 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die gedachte hield me op de been, zeker toen ik door enkeldiep sneeuw in de sneeuw moest lopen, met al die tassen terwijl ik een blaar op voelde komen
De wijn is goedgekeurdquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:02 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Met natte schoenen wil je al helemaal geen blaar op je voet krijgen....:(
Maar de wijn zal de pijn zo doen verdwijnen.!.
Voorop aan de wagen schuiven, erachter gelijk strooien, op dezelfde wagen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik wilde het wel doen, maar wist niet helemaal precies waar je woont.
[..]
Net zo efficiënt als in Schiedam? Waar ze met 2 sneeuwschuivers gevolgd door 2 strooiauto's achter elkaar rijden.
Waarom ga je niet lekker naar het park alvast?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:02 schreef Toekito het volgende:
Feli Breuls! Waarom is er geen verjaardagsBBQ??
Dat snap ik. Maar waarom 2 auto's van elk soort (dus een kolonne van 4) achter elkaar?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:08 schreef junkiexp het volgende:
Voorop aan de wagen schuiven, erachter gelijk strooien, op dezelfde wagen.
Lijkt prima te werken.
Biertje hier.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:09 schreef junkiexp het volgende:
Lekker aan de whiskey, wij blijven lekker thuis.
Vrienden zijn volgens mij allemaal Sinterklaas aan het vieren
Thuis blijven en lekker aan de drank, lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:09 schreef junkiexp het volgende:
Lekker aan de whiskey, wij blijven lekker thuis.
Vrienden zijn volgens mij allemaal Sinterklaas aan het vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |