Niet even naar me gezwaaidquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar zijn we vanochtend nog overheen gereden gegleden. Op de heenweg nergens last van, op de terugweg had het intussen zo flink gesneeuwd dat de hele stad glad was.
 ?
  ? 

Waar hebben jullie gewandeld?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:06 schreef Alicey het volgende:
Net lekker een flinke wandeling gemaakt in de sneeuw.Ook nog een sneeuwpop gemaakt.
Was wel jammer dat het zo hard waaide, want als het dan flink sneeuwt krijg je het dus echt heel erg koud in je gezicht.Natuurlijk waren er inmiddels wisselstoringen toen we de trein terug wilden hebben, maar gelukkig was dat niet van toepassing op onze trein.

Heb spijt dat we vandaag niet naar 't paardje zijn gebikkeld. Ritje door de sneeuw was wel leuk geweest.
 Heb spijt dat we vandaag niet naar 't paardje zijn gebikkeld. Ritje door de sneeuw was wel leuk geweest.  

Ik had ook iets moois vanmiddag. Ik fietste voor zover dat kon op de weg omdat het fietspad niet te doen was maar ik was de tramrails vergeten die ik ook niet zag. Hoppaa vast in de tramrails met m'n fietsquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:26 schreef MalaCocinera het volgende:
Op je kont vallen in sneeuw dat tot aan halverwege j e kuiten komt, terwijl je vriendinnen lachen vanuit de auto toekijken

Op je bek gegaan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik had ook iets moois vanmiddag. Ik fietste voor zover dat kon op de weg omdat het fietspad niet te doen was maar ik was de tramrails vergeten die ik ook niet zag. Hoppaa vast in de tramrails met m'n fiets

Het scheelde niet veel. Ik spartelde met mijn benen om mezelf recht te houden maar voor een aantal mensen die op de tram aan het wachten waren was het wel even leuk om ik zien.quote:

) en bereikbaar te houden. Dat is in andere steden niet gelukt.
  ) en bereikbaar te houden. Dat is in andere steden niet gelukt.  

Dat is dit jaar wel erg goed gedaan ja. Erg veel fietspaden zijn idd geruimd met een sneeuwschuiver.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
Kudo's voor de gemeente Rotterdam, Roteb en de RET om de stad toch nog schoon (vooral de fietspaden) en bereikbaar te houden. Dat is in andere steden niet gelukt.

Ik stap zo uit de trein, ik zal eens de proef op de som nemenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
Kudo's voor de gemeente Rotterdam, Roteb en de RET om de stad toch nog schoon (vooral de fietspaden) en bereikbaar te houden. Dat is in andere steden niet gelukt.

Tsja stoepen schoonhouden is toch lastig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanmiddag schoot ik deze foto waarbij in eerste instantie haar rollator vast zat in de sneeuw op het voetpad waarna zij maar midden op de weg is gaan lopen. Erg treurig beeld al zeg ik het zelf. Foto is geschoten net nabij de Bergse dorpsstraat.
[ afbeelding ]

Dat stuk naar de manege is toch buiten de bebouwde kom en van de Provincie? Of is dat toch nog gemeente Rotterdam. Overigens werkt bellen hierover naar 14-010 meestal beter en krijg je sneller antwoord. Alhoewel er waarschijnlijk in beide gevallen een standaard antwoord gaat komen over prioriteitenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:57 schreef Isegrim het volgende:
Afgelopen week heb ik wel een mailtje aan de gemeente gestuurd omdat ze niets doen aan de parallelwegen naast de A13, waardoor het niet verantwoord was om daar te rijden met scooter of fiets.

Bij mijn weten is het gewoon van de gemeente Rotterdam.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat stuk naar de manege is toch buiten de bebouwde kom en van de Provincie? Of is dat toch nog gemeente Rotterdam. Overigens werkt bellen hierover naar 14-010 meestal beter en krijg je sneller antwoord. Alhoewel er waarschijnlijk in beide gevallen een standaard antwoord gaat komen over prioriteiten

Beetje allergisch daarvoor inmiddels.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Standaard callcenter-dozen.
Ik weet precies wat je bedoeld

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |