abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89523527
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Daar zijn we vanochtend nog overheen gereden gegleden. Op de heenweg nergens last van, op de terugweg had het intussen zo flink gesneeuwd dat de hele stad glad was. :D
Niet even naar me gezwaaid ;( ?

Het was inderdaad glibberen, maar nu zijn ze met scheeuwschuivers in de weer geweest en gaat het prima ^O^
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_89523635
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:05 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je mag hier komen douchen. :)
We hebben het maar gewoon overgeslagen voor een keertje. Maar bedankt voor het aanbod. O+
pi_89523660
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:06 schreef Alicey het volgende:
Net lekker een flinke wandeling gemaakt in de sneeuw. :) Ook nog een sneeuwpop gemaakt. *O*

Was wel jammer dat het zo hard waaide, want als het dan flink sneeuwt krijg je het dus echt heel erg koud in je gezicht. :{ Natuurlijk waren er inmiddels wisselstoringen toen we de trein terug wilden hebben, maar gelukkig was dat niet van toepassing op onze trein. :)
Waar hebben jullie gewandeld?
pi_89523697
Hihih wat een geploeg door de stad! Als je niet met je gezicht in de striemende sneeuw liep was het heel lief allemaal O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_89526845
Op je kont vallen in sneeuw dat tot aan halverwege j e kuiten komt, terwijl je vriendinnen lachen vanuit de auto toekijken :r
pi_89526882
Sneeuw is leuk. O+ Heb spijt dat we vandaag niet naar 't paardje zijn gebikkeld. Ritje door de sneeuw was wel leuk geweest. O+
pi_89527028
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:26 schreef MalaCocinera het volgende:
Op je kont vallen in sneeuw dat tot aan halverwege j e kuiten komt, terwijl je vriendinnen lachen vanuit de auto toekijken :r
Ik had ook iets moois vanmiddag. Ik fietste voor zover dat kon op de weg omdat het fietspad niet te doen was maar ik was de tramrails vergeten die ik ook niet zag. Hoppaa vast in de tramrails met m'n fiets :D
  zaterdag 4 december 2010 @ 19:40:49 #158
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_89527422
:W Hooligans alles goed?
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_89527654
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:40 schreef Toekito het volgende:
:W Hooligans alles goed?
Heb je je naam veranderd? :o
pi_89527666
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

Ik had ook iets moois vanmiddag. Ik fietste voor zover dat kon op de weg omdat het fietspad niet te doen was maar ik was de tramrails vergeten die ik ook niet zag. Hoppaa vast in de tramrails met m'n fiets :D
Op je bek gegaan? :P
pi_89527789
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:47 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Op je bek gegaan? :P
Het scheelde niet veel. Ik spartelde met mijn benen om mezelf recht te houden maar voor een aantal mensen die op de tram aan het wachten waren was het wel even leuk om ik zien.
pi_89527816
Wij hebben één iemand op de fiets onderuit zien gaan. :Y
pi_89527896
Vorig jaar toen het ook zo glad was heb ik recht voor mijn neus 3 scholieren zien omvallen. Eigenlijk ging er maar 1 onderuit in eerste instantie maar die nam er nog 2 mee. Die fietsen dan ook altijd het liefst met zijn tienen naast elkaar. :D
pi_89527988
Kudo's voor de gemeente Rotterdam, Roteb en de RET om de stad toch nog schoon (vooral de fietspaden ^O^ ) en bereikbaar te houden. Dat is in andere steden niet gelukt. :)
pi_89528046
Afgelopen week heb ik wel een mailtje aan de gemeente gestuurd omdat ze niets doen aan de parallelwegen naast de A13, waardoor het niet verantwoord was om daar te rijden met scooter of fiets.
pi_89528060
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
Kudo's voor de gemeente Rotterdam, Roteb en de RET om de stad toch nog schoon (vooral de fietspaden ^O^ ) en bereikbaar te houden. Dat is in andere steden niet gelukt. :)
Dat is dit jaar wel erg goed gedaan ja. Erg veel fietspaden zijn idd geruimd met een sneeuwschuiver.
pi_89528150
Vanmiddag schoot ik deze foto waarbij in eerste instantie haar rollator vast zat in de sneeuw op het voetpad waarna zij maar midden op de weg is gaan lopen. Erg treurig beeld al zeg ik het zelf. Foto is geschoten net nabij de Bergse dorpsstraat.

pi_89528238
Met dit weer misschien gewoon binnenblijven met je rollator. :P
pi_89528242
quote:
Op zaterdag 4 december 2010 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
Ik stap zo uit de trein, ik zal eens de proef op de som nemen 8-)
pi_89528320
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:00 schreef Wiebeldak het volgende:
Vanmiddag schoot ik deze foto waarbij in eerste instantie haar rollator vast zat in de sneeuw op het voetpad waarna zij maar midden op de weg is gaan lopen. Erg treurig beeld al zeg ik het zelf. Foto is geschoten net nabij de Bergse dorpsstraat.

[ afbeelding ]
Tsja stoepen schoonhouden is toch lastig.
Ik heb vanmiddag bij mijn ouder voor de stoep schoongemaakt ^O^
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_89528429
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:57 schreef Isegrim het volgende:
Afgelopen week heb ik wel een mailtje aan de gemeente gestuurd omdat ze niets doen aan de parallelwegen naast de A13, waardoor het niet verantwoord was om daar te rijden met scooter of fiets.
Dat stuk naar de manege is toch buiten de bebouwde kom en van de Provincie? Of is dat toch nog gemeente Rotterdam. Overigens werkt bellen hierover naar 14-010 meestal beter en krijg je sneller antwoord. Alhoewel er waarschijnlijk in beide gevallen een standaard antwoord gaat komen over prioriteiten :)
pi_89528497
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:09 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat stuk naar de manege is toch buiten de bebouwde kom en van de Provincie? Of is dat toch nog gemeente Rotterdam. Overigens werkt bellen hierover naar 14-010 meestal beter en krijg je sneller antwoord. Alhoewel er waarschijnlijk in beide gevallen een standaard antwoord gaat komen over prioriteiten :)
Bij mijn weten is het gewoon van de gemeente Rotterdam.

14-010 heb ik nou niet echt goeie ervaringen mee. Daar zitten gewoon standaard callcenter-dozen die niks weten en je in veel gevallen ook niet willen doorverbinden.
pi_89528529
Oh nee, toch gemeente Rotterdam en daarna gemeente Delft => http://www.rijkswaterstaat.nl/geotool/wegbeheerders.aspx :)

Handige tool overigens, meteen een e-mail adres of telefoonnummer erbij en de max snelheid :)
pi_89528548
Standaard callcenter-dozen.

Ik weet precies wat je bedoeld :D
pi_89528572
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:13 schreef Wiebeldak het volgende:
Standaard callcenter-dozen.

Ik weet precies wat je bedoeld :D
Beetje allergisch daarvoor inmiddels. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')