Daarbij is het ook nog eens niet nodig om onvriendelijk te zijn. Maar dat heeft men bij Eneco nog niet helemaal door. Hun brieven zijn ook altijd lekker vriendelijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:03 schreef Isegrim het volgende:
En dat terwijl vriendelijkheid nog steeds gratis is!
Het is ook niet plezierig voor jezelf om onvriendelijk te zijn. Het leven is zoveel makkelijker als je vriendelijk bent tegen mensen.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daarbij is het ook nog eens niet nodig om onvriendelijk te zijn. Maar dat heeft men bij Eneco nog niet helemaal door. Hun brieven zijn ook altijd lekker vriendelijk.
Maar misschien mag dat wel helemaal niet als je bij Eneco werkt.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is ook niet plezierig voor jezelf om onvriendelijk te zijn. Het leven is zoveel makkelijker als je vriendelijk bent tegen mensen.
Vanochtend was het superdruk op de snelweg. De afgelopen dagen was het echter zo druk op andere wegen (kennelijk), dat ik zelfs trajectcontrole in de gaten moest houden.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat hadden wij toen we dinsdag naar het paard scooterde. Eenmaal het centrum uit nog maar 1 auto tegen gekomen
Nu ik binnen zit bij Nika genietend van een goede cappucino, vind ik het wel lekker om naar de sneeuw te kijken jaquote:
Sneeuw an sich is niet echt glad. Pas als de auto's er een ijsbaan van maken is het glad.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:40 schreef Alicey het volgende:
Sneeuw is idd wel gezellig.
Aan de andere kant is sneeuw glad en veroorzaakt het wel een hoop chaos.
Of als er tig mensen overheen gestampt hebben, je weet wel van die mensen die wel voor 10 uur deze ochtend op warenquote:Op donderdag 2 december 2010 12:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sneeuw an sich is niet echt glad. Pas als de auto's er een ijsbaan van maken is het glad.
Ja, maar dat valt niet echt te voorkomen.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:52 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sneeuw an sich is niet echt glad. Pas als de auto's er een ijsbaan van maken is het glad.
Dat laatste geldt niet alleen als het glad is.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gewoon niet autorijden![]()
Sowieso, als je ziet hoe simmige mensen voorbij glibberen, dan is het onverantwoordelijk dat die achter het stuur gestapt zijn.
Iets meer respect jegens je gezinshoofd mag ook wel. Al wil hij graag buiten poepen.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste geldt niet alleen als het glad is.
Het is trouwens echt verschrikkelijk koud. Zelfs door mijn handschoenen heen bevriezen mijn handen. Dan heb je dus een hond die niet wil lopen omdat hij een zielig koud pootje heeft en een andere die niet wil kakken..
Bel het KNMI.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:05 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik heb een opdracht, voor volgende week. Dit weer moet dan over zijn
Ik zal ze zondag eens bellen jaquote:
Het is gemakzucht ik had gister geen zin om naar de AH te gaan. Ik heb trouwens ook thee en chocola van ze gepiktquote:Op donderdag 2 december 2010 18:26 schreef Isegrim het volgende:
DiefstalWaarom? Wat kost nou een biertje?
Het kan me werkelijk waar geen ene zier schelenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:39 schreef SingleCoil het volgende:
Vind je dat nou niet raar? Of vind je dat het je recht is, of kan het je gewoon niks schelen of dat eigenlijk wel eerlijk is?
Dat is eigenlijk de hamvraag hequote:Op donderdag 2 december 2010 18:47 schreef Isegrim het volgende:
En neem je dan ook dingen mee als je bij me op visite komt?
En jij denkt dat ik dat niet weetquote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Wiebeldak het volgende:
Diefstal is per definitie gewoon slecht, ook al gaat het om een bic balpen.
Welkom! Ik ben een Rotterdammer die per abuis geboren werd in het lichaam van een Friezin.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:02 schreef Wiebeldak het volgende:
Hoi trouwens.
Ik ben een geboren Rotterdammer.
Welkom, ik woon sinds vorig jaar juli hierquote:Op donderdag 2 december 2010 19:02 schreef Wiebeldak het volgende:
Hoi trouwens.
Ik ben een geboren Rotterdammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |