Het kon nog net.quote:
Hmm, dat heb ik ook. Heb de indruk dat het door een erg droge huid komt, iets anders kan ik er ook niet van maken..quote:Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef Isegrim het volgende:
En mijn winterkwaal begint weer op te komen, óveral jeuk wanneer het vriest.
En mijn wintertaak begint er weer aan te komen, óveral krabben wanneer het vriesquote:Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Goed moment om wakker te worden dus.quote:
Komt door droge huid idd. Beste oplossing: na het douchen, als je nog nat bent (nee, LHOquote:Op maandag 29 november 2010 12:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik ook. Heb de indruk dat het door een erg droge huid komt, iets anders kan ik er ook niet van maken..
Herkenbaar.quote:Op maandag 29 november 2010 12:15 schreef Isegrim het volgende:
Ik weet niet of dat zo leuk is hoor.quote:Op maandag 29 november 2010 12:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En mijn wintertaak begint er weer aan te komen, óveral krabben wanneer het vries
Het is "Nee, Isegrimquote:Op maandag 29 november 2010 12:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Komt door droge huid idd. Beste oplossing: na het douchen, als je nog nat bent (nee, LHO), je helemaal insmeren met baby-olie.
Kun je niet met wat kaarsen gaan spelen?quote:Op maandag 29 november 2010 12:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is "Nee, Isegrim". Smeren met babyolie doe je als je niet nat bent
moet zijnquote:Uitgaan op de het Stadhuisplein of op de Binnenweg, culinaire hoogstandjes van Branco tot Rotiland, terrassen van Ommoord tot Rodezand, festivals groot en klein; je moet er voor in Rotterdam zijn.
en de juiste versie van de BOA is deze:quote:Uitgaan op de het Stadhuisplein of op de Binnenweg, culinaire hoogstandjes van Branco tot Rotiland, terrassen van Ommoord tot Rodezand, festivals groot en klein; je moet er voor in Rotterdam zijn wezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop