staat je 'volg topic' knopje wel aan?quote:

dat gebeurt hier zo vaakquote:
 _!
_!

Ja en ze ging steeds na zessen op een andere stoel zittenquote:Op donderdag 2 december 2010 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
En daarvoor zelfs bij Marijke tussen de benen graaien

Een meet met grote dozen, harde cilinders, volle zakken, Fles met een druiper, de poes van Marijke die met de wurrm van wok speelde, Marijkes goocheldoos die op me viel, MArijke die me vervolgens onderspoot, etc...quote:

Ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
staat je 'volg topic' knopje wel aan?

dat was het het wel ongeveer, en je vergeet het gekraak van St en WOK en de nieuwe definitie van lezenquote:Op donderdag 2 december 2010 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Een meet met grote dozen, harde cilinders, volle zakken, Fles met een druiper, de poes van Marijke die met de wurrm van wok speelde, Marijkes goocheldoos die op me viel, MArijke die me vervolgens onderspoot, etc...

Dat klinkt geil.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Een meet met grote dozen, harde cilinders, volle zakken, Fles met een druiper, de poes van Marijke die met de wurrm van wok speelde, Marijkes goocheldoos die op me viel, MArijke die me vervolgens onderspoot, etc...

Dat heb ik inderdaad wel eens gepresteerd ja. Vanuit de kroeg meteen doorgaan naar werkquote:Op donderdag 2 december 2010 00:35 schreef suikertaartje het volgende:
Als ik nou niet snel ga douchen en slapen kan ik meteen door naar mijn werk
 .
 .

quote:Op donderdag 2 december 2010 00:35 schreef suikertaartje het volgende:
Als ik nou niet snel ga douchen en slapen kan ik meteen door naar mijn werk

ja, dat was nog een hele kunst hoor, samen op een half lek luchtbedquote:Op donderdag 2 december 2010 00:35 schreef Symphonic het volgende:
dat was het het wel ongeveer, en je vergeet het gekraak van St en WOK en de nieuwe definitie van lezen

Te vaakquote:Op donderdag 2 december 2010 00:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat heb ik inderdaad wel eens gepresteerd ja. Vanuit de kroeg meteen doorgaan naar werk.

ik ook, behalve 's ochtendsquote:Op donderdag 2 december 2010 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja hier nog een, maar ja ik ben een nachtmens

Ik geloof je gelijkquote:Op donderdag 2 december 2010 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat was nog een hele kunst hoor, samen op een half lek luchtbed

Whehehehehe dat had mijn tekst kunnen zijnquote:Op donderdag 2 december 2010 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, behalve 's ochtends

Idem hier. Alhoewel het na de derde koffie wel gaat. Derde pot, welteverstaanquote:Op donderdag 2 december 2010 00:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook, behalve 's ochtends
 ...
 ...

Bweh. Ik zou het zelf niet fijn vinden.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zijn er mannen die problemen hebben met bloed dan? Lakens kun je wassen hoor!

fijn, want verder schijnt niemand dat te doenquote:

hihi.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:37 schreef Symphonic het volgende:
Whehehehehe dat had mijn tekst kunnen zijn

Jij? Of zij dan alsnog zelf?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:38 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Zijn er mannen die problemen hebben met bloed dan? Lakens kun je wassen hoor!

Hij geeft ze aan de wasserette meequote:Op donderdag 2 december 2010 00:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij? Of zij dan alsnog zelf?
 ..
 ..

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |