jahaaaa!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe kom ik trouwens op nummer1
jullie hebben toch genoeg gespamt vandaag

jaquote:

quote:

En je afwezigheid werd even besproken.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:17 schreef KapiteinGasthof het volgende:
@DM
Toch jammer als dat mijn enige kwaliteit is...
Volgens mij was dat op zondag, toen jij Thijs ging ophalen of nog met Wok in bed lag te lezen.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sliep ik toen al ofzo?
Of was dat tijdens een van mijn powernaps?
Zie je sigquote:
 .
.

de nachtquote:Op donderdag 2 december 2010 00:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe kom ik trouwens op nummer1
jullie hebben toch genoeg gespamt vandaag

nee. echt. niets.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je erbij was. Ging over zijn bad, en over ons enthousiasme dat ze in de eetzaal niet waardeerden...

idd ik had een voorsprong opgebouwdquote:

KaaGeeeeequote:

Ik heb enkel glas en een plat dakquote:Op donderdag 2 december 2010 00:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier boven is het 22 graden

quote:Op donderdag 2 december 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
Ik doe lipbalsem op mijn lippen en mijn lippen gaan er alleen maar pijn van doen. wtf

het was de meest positieve meet everquote:Op donderdag 2 december 2010 00:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
@DM
Als in positief of negatief

Ja, dat dusquote:

Ja, zie.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:19 schreef DaMart het volgende:
Volgens mij was dat op zondag, toen jij Thijs ging ophalen of nog met Wok in bed lag te lezen.

Dat je er niet was vonden wij negatief, wat kwam door onze positieve meet in Noordwijk.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
@DM
Als in positief of negatief

Jij herinnert je niet eens dat fles door het huis heen buldert: "SMOEL HOUWE EN MAFFENquote:
 !"
 !"

ik ben voor niet zoveel artiesten allergisch, maar...quote:Op donderdag 2 december 2010 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Één van mijn favoriete nummers

het duurt op het moment lang eer een huis op temp isquote:Op donderdag 2 december 2010 00:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij thuiskomst was het in de woonkamer hier 13,5 graad... nu is het 14 graden...

Dat had mijn moeder ook eens...quote:Op donderdag 2 december 2010 00:19 schreef Myraela het volgende:
Ik doe lipbalsem op mijn lippen en mijn lippen gaan er alleen maar pijn van doen. wtf

ik zing hem hard meequote:Op donderdag 2 december 2010 00:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Één van mijn favoriete nummers

quote:Op donderdag 2 december 2010 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij herinnert je niet eens dat fles door het huis heen buldert: "SMOEL HOUWE EN MAFFEN!"

Volgens mij was dat Marijke, die erbij wasquote:Op donderdag 2 december 2010 00:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je erbij was. Ging over zijn bad, en over ons enthousiasme dat ze in de eetzaal niet waardeerden...
 .
.

whehehequote:Op donderdag 2 december 2010 00:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat had mijn moeder ook eens...
"Muck, die lippenbalsem van Lush is prut! smaakt vies joh!"
*kijkt*
Ehm, ma, dat is parfum

jongen, een date?!quote:Op donderdag 2 december 2010 00:21 schreef KapiteinGasthof het volgende:
@Muck
Ik heb vrijdag (en zaterdag en zondag) een date, maar kun je het opsturen?
@DM
Dat is subtiel gezegd

Whehehe, het is echt lipbalsem.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat had mijn moeder ook eens...
"Muck, die lippenbalsem van Lush is prut! smaakt vies joh!"
*kijkt*
Ehm, ma, dat is parfum

Oh, ja, maar wij lijken zo op elkaar, ik kan me voorstellen dat hij zich vergistquote:Op donderdag 2 december 2010 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Marijke, die erbij was.

Die was er zeker bij ja,quote:Op donderdag 2 december 2010 00:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was dat Marijke, die erbij was.

De tweede pot koffie was toen nog niet gezet, geloof ik, dat speelt vast meequote:Op donderdag 2 december 2010 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, maar wij lijken zo op elkaar, ik kan me voorstellen dat hij zich vergist
 .
.

Ik haal jullie zelfs door elkaar puur op het forum. Terwijl jullie namen totaal niet op elkaar lijken. Geen idee hoe dat komt.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ja, maar wij lijken zo op elkaar, ik kan me voorstellen dat hij zich vergist

Oh, ik kwam pas bij de derdequote:Op donderdag 2 december 2010 00:23 schreef DaMart het volgende:
De tweede pot koffie was toen nog niet gezet, geloof ik, dat speelt vast mee.

Je bent me voorquote:Op donderdag 2 december 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik kwam pas bij de derde

ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik haal jullie zelfs door elkaar puur op het forum. Terwijl jullie namen totaal niet op elkaar lijken. Geen idee hoe dat komt.

En ik heb nog wel drank opquote:

EN daarvoor, met dat gekraak op het luchtbed nietquote:Op donderdag 2 december 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik kwam pas bij de derde

?
 ? 
  ...
 ...

Maar jullie zijn wel allebei heel liefquote:Op donderdag 2 december 2010 00:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja.
maar we lijken dus voor geen meter op elkaar
 .
 .

Dat zou een beetje een zooitje zijn geworden, iets met doorlopende bijwerkingen van een bepaald staafjequote:Op donderdag 2 december 2010 00:25 schreef MPG het volgende:
EN daarvoor, met dat gekraak op het luchtbed niet
?
Wat een prutser, die wok
...

Niet als ze met Wok aan het lezen is, dan komt ze pas bij de derde volle pot.quote:Op donderdag 2 december 2010 00:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
@ST
Jij komt sowieso niet heel snel toch? Das alleen maar goed

Nee, ik laat altijd iedereen wachtenquote:Op donderdag 2 december 2010 00:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
@ST
Jij komt sowieso niet heel snel toch? Das alleen maar goed

quote:Op donderdag 2 december 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zou een beetje een zooitje zijn geworden, iets met doorlopende bijwerkingen van een bepaald staafje

.
 .

quote:Op donderdag 2 december 2010 00:25 schreef MPG het volgende:
[..]
EN daarvoor, met dat gekraak op het luchtbed niet
?
Wat een prutser, die wok
...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |