Met mijn koffietempo was die derde pot toch snel genoeg in de maakquote:Op donderdag 2 december 2010 00:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet als ze met Wok aan het lezen is, dan komt ze pas bij de derde volle pot.

...
 ...

Je bent in de warquote:Op donderdag 2 december 2010 00:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zou een beetje een zooitje zijn geworden, iets met doorlopende bijwerkingen van een bepaald staafje

wij hebben hetzelfde tempoquote:Op donderdag 2 december 2010 00:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Met mijn koffietempo was die derde pot toch snel genoeg in de maak
...

Ja, die kreeg hij van Phenoquote:Op donderdag 2 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bent in de war
Fles had een druiper
 ...
 ...

Iets raars in je lichaamquote:

Nou, ik lekte anders ook enormquote:Op donderdag 2 december 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
Je bent in de war
Fles had een druiper

Mijn lichaam is al raar, dus dit valt niet opquote:Op donderdag 2 december 2010 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets raars in je lichaam
Oh wacht.

Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 00:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er waren meer mensen die van Pheno een volle zak kregen....
 ...
 ...

ja kotm door de auto refreshquote:Op donderdag 2 december 2010 00:30 schreef Muck het volgende:
FOK! doet raar
Ik probeer een zinnig gesprek via PM te houden, maar hij meldt niet goed wanneer er wel of geen nieuwe PM is

ja en dan gewoon proberen te ruilen tegen een grote doosquote:Op donderdag 2 december 2010 00:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er waren meer mensen die van Pheno een volle zak kregen....

nogalquote:

En daarvoor zelfs bij Marijke tussen de benen graaienquote:Op donderdag 2 december 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja en dan gewoon proberen te ruilen tegen een grote doos

'een beetje' is wel een beetje relatief..quote:Op donderdag 2 december 2010 00:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Een man laat zich niet tegenhouden door een beetje bloed

Iets met echte schippers, hmm?quote:Op donderdag 2 december 2010 00:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Een man laat zich niet tegenhouden door een beetje bloed

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |