quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Euhm, is er iets mis met de OP? Ik vind m wel mooi zo
Hoe lang loop jij ook alweer op fok rondquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
O wacht. Een op is niet de titel. Ik snap het weer
Het gaat om het voorbeeld he... Als ze volgende keer weer bonnen van 50% geven, dan wil je zeker weer de OP aan gaan passen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:58 schreef _Twinkle het volgende:
[..]Stel, ik koop een product met kortingsbon waar een 35% kortingssticker op zit. Krijg ik dan 85% 65% korting?
Alle kortingen worden cumulatief berekend over de originele kassaprijs. Dus bijvoorbeeld:
Kortingsbon -50%30% in combinatie met een sticker -35% geeft een totale korting van 85%65%, je betaalt slechts 15%35% van de originele aanschafprijs.
Ik was in de war met de TTquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoe lang loop jij ook alweer op fok rond.
Die update zorgt ervoor dat er werkende linkjes in de OP staan...
Ik zag het, bedanktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik was in de war met de TTMaar die is dus nog 'tzelfde, en ik heb de OP net aangepast
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik was in de war met de TTMaar die is dus nog 'tzelfde, en ik heb de OP net aangepast
Inmiddels staan ook op http://www.supermarktaanbiedingen.com/coupons/ alle coupons met de producten per coupon. Tot nu toe zijn er 27 couponpagina's met 166 bonnen voor 34 verschillende producten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Een paar maanden geleden stonden hier altijd de coupons heel overzichtelijk maar dit keer helaas niet:
http://www.supermarktaanbiedingen.com/coupons/
Ja! Deze zocht ik! Dankuzeer.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:53 schreef Grooviee17 het volgende:
[..]
Inmiddels staan ook op http://www.supermarktaanbiedingen.com/coupons/ alle coupons met de producten per coupon. Tot nu toe zijn er 27 couponpagina's met 166 bonnen voor 34 verschillende producten.
Kap eens ofzoquote:Op zondag 20 februari 2011 17:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Klik op de link, en je ziet alle bonnen in 1 bestand staan!
Ik stem dat die link uit de OP gaat, tbh. Als het zo moet...quote:
Die gast is echt geflipt! Misschien maar eens melden in t fb topic.....quote:
+1quote:Op zondag 20 februari 2011 17:34 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik stem dat die link uit de OP gaat, tbh. Als het zo moet...
Ja idd... Als ik de lapo mocht hebben dan gaat ie er in het volgende deel uitquote:Op zondag 20 februari 2011 17:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die gast is echt geflipt! Misschien maar eens melden in t fb topic.....
[..]
+1
Dude, is het je eigen website of zo?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
AHkorting.TK
Klik op de link, en je ziet alle bonnen in 1 bestand staan!
Nee.quote:[..]
Dude, is het je eigen website of zo?
Twinkle gooit niet om de haverklap de link in het topicquote:Op zondag 20 februari 2011 18:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Nee.
En waarom zou twinkle wel een alles in 1 pdf bestand mogen posten? Als je op mijn link klikt, kom je ook in een alles in 1 bestand terecht, en niet specifiek op de website van de link. Eerst klikken voordat je commentaar gaat leveren.
Dat dus!quote:Op zondag 20 februari 2011 18:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er werd gevraagd om de link van twinkle, en daarbij gooit die niet om de haverklap de link in het topicEn jouw link staat in de op man, stop met dat gezeik en gespam
Oke, Excuus.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat dus!
@Geflipte-Koelkast, Op deze pagina all1 staat die link al een keer of 5 doet eens normaal joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |