quote:
Ik durf te wedden dat ik meer leuke foto's krijg dan jouquote:Op woensdag 1 december 2010 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 zou soms wel willen dat ie vrouw was
quote:
Ja daaromquote:Op woensdag 1 december 2010 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik meer leuke foto's krijg dan jou
Nee hoor, het staat binnen, A28 afslag Veemarkt, stad in, einde van de weg rechts, 1e links en dan bij de rode gordijnenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
moet ik daarvoor eerst naar buiten?
neem het tegenovergestelde antwoord, dan heb je het antwoord op je vraag.
man ik kan echt niet hetzelfde zeggenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:16 schreef JoeBravo het volgende:
ok, wie heeft m'n zin gestolen? ik heb werkelijk helemaal nergens zin in atm
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*schraapt keel*
MOAR!!!!
[ afbeelding ]
Anytime, sweetiequote:
Lekker puhquote:
ja maar... jijquote:
Later ouwe..quote:Op woensdag 1 december 2010 23:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Mensen, ik ga ook slapen.
Kalm an!
van hier naar m'n auto zit toch echt "buiten" tussenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee hoor, het staat binnen, A28 afslag Veemarkt, stad in, einde van de weg rechts, 1e links en dan bij de rode gordijnen
Dat is jouw probleemquote:Op woensdag 1 december 2010 23:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
van hier naar m'n auto zit toch echt "buiten" tussen
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
eehm ja, helemaal nergens klopt idd niet, maar dat probeer ik zoveel mogelijk te negeren eigenlijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:19 schreef rival het volgende:
[..]
man ik kan echt niet hetzelfde zeggen
Krijg je leuke foto's makkelijker naar je toe gestuurd via PMquote:
Ja hallo hij is jou niet. Hij krijgt haast geen foto'squote:
Want je wilt ook kunnen menstrueren?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
zie voorgaande post. en je helpt niet.quote:
Loops zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 23:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Want je wilt ook kunnen menstrueren?
of hij wil zwanger worden, dat kan ook nog.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Want je wilt ook kunnen menstrueren?
dat hoeft mn wijf niet te proberen.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hier staat het al de hele dag te weken
Nog makkelijker dan nu? ik krijg volgens mij al alles...quote:Op woensdag 1 december 2010 23:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Krijg je leuke foto's makkelijker naar je toe gestuurd via PM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |