Hij is die linkjes aan het bekijkenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:36 schreef missbehavin het volgende:
Hm ineens vind ik het verdacht dat joejoe zo stil is
hoezo verdacht, hij kondigde aan wat die ging doenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:36 schreef missbehavin het volgende:
Succesquote:
Niet alleen datquote:Op woensdag 1 december 2010 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is die linkjes aan het bekijken
Is het denk je mogelijk dat de Singles gedurende 24 uur, in de topics die er voorbij komen, het niet over bier en sex hebben?quote:
Het ging over bier... Dit is het ultime bier liedquote:Op woensdag 1 december 2010 23:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Is het denk je mogelijk dat de Singles gedurende 24 uur, in de topics die er voorbij komen, het niet over bier en sex hebben?![]()
Niet dat ik er overigens tegen ben hoor..
Ja dag dan moet ik mn UI zeker ook veranderenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Is het denk je mogelijk dat de Singles gedurende 24 uur, in de topics die er voorbij komen, het niet over bier en sex hebben?![]()
Onmogelijk.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat zullen we drinkenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging over bier... Dit is het ultime bier lied
Tieten hebben toch niks met seks te makenquote:Op woensdag 1 december 2010 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dag dan moet ik mn UI zeker ook veranderen
Ja, oke. Die dusquote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zullen we drinken
7 dagen lang
Wat zullen we drinken
Wat een dorst
Na hoelang zonder die eerste ga je dood?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:40 schreef Gasol het volgende:
[..]
Onmogelijk.
Seks en Bier zijn eerste levensbehoeften.
ik dacht dat ie gitaar speeldequote:
Nou, langer dan 34 jaar in ieder gevalquote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na hoelang zonder die eerste ga je dood?
je wordt bedankt voor deze suggestieve opmerking.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:36 schreef missbehavin het volgende:
Is anders wel een erogene zone.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef Gasol het volgende:
Tieten hebben toch niks met seks te maken. Is om baby's te voeden
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je wordt bedankt voor deze suggestieve opmerking.
Hangt er vanaf of je zelfbevrediging ook onder seks rekentquote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, het is net een pak lang houdbare melk. Zit ie nog dicht, dan kan hij heel lang mee, is ie eenmaal open geweest gaat hij verdraaide snel rotten en moet ie weggegooid worden.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik adviseer je een ander topic op te zoeken.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Der is genoeg voor iedereen,quote:Op woensdag 1 december 2010 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zullen we drinken
7 dagen lang
Wat zullen we drinken
Wat een dorst
Boubie, zullen wij op de meet de zevendronck doen?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:43 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Der is genoeg voor iedereen,
Dus drinken we samen, niet alleen.
Geweldig nummer, ben ff vergeten van wie ie is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |