Nou en.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
'Vader heeft' in die vorm is echt praten alsof je in 1860 leeft. Dat wordt niet meer gedaan.
Doet me denken aan 'Kleine Huis op de prairie' en dat speelt zich ook af in de 19de eeuw.
Of boeren, die zeggen dat nu nog steeds denk ik.
Ik heb het ook gewoon over mijn vader als ik het met anderen over hem heb, hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
'Vader heeft' in die vorm is echt praten alsof je in 1860 leeft. Dat wordt niet meer gedaan.
Doet me denken aan 'Kleine Huis op de prairie' en dat speelt zich ook af in de 19de eeuw.
Je moet het thuis laten ophalen, joh!quote:Op donderdag 2 december 2010 22:12 schreef Ayca het volgende:
Mijn vader heeft blijkbaar ook bij dhl gewerkt. Ik ging zo uitleggen waar hij het moest aflveren, zegt hij 'oh ja ja ik weet het al, daar heb ik gewerkt'
Hij heeft echt overal gewerkt volgens mij.
Wat?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je moet het thuis laten ophalen, joh!
lol ik was helemaal naar het servicepunt gefietst (was maar 10 min, daar niet van haha) omdat WIK ZEI dat ik het moest afgeven bij een servicepunt. Maar daar zeiden ze dat ik het thuis moest laten ophalen. Toen belde ik naar DHL ( 0800552 - optie 1) en daar maak je dan een afspraak en dan komen ze het thuis ophalen.quote:
Oke..quote:Op donderdag 2 december 2010 22:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
lol ik was helemaal naar het servicepunt gefietst (was maar 10 min, daar niet van haha) omdat WIK ZEI dat ik het moest afgeven bij een servicepunt. Maar daar zeiden ze dat ik het thuis moest laten ophalen. Toen belde ik naar DHL ( 0800552 - optie 1) en daar maak je dan een afspraak en dan komen ze het thuis ophalen.
Nee, maar bel morgen in de ochtend meteen (rond 8 uur) dan komen ze het nog ophalen. Zo ging het bij mij, ik belde ze om 8 uur op en tussen 6-7 kwamen (kan ook eerder) ze het ophalen.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke..
Nu kan ik zeker niet meer bellen?
Ik weet niet of jij nog een verschil ziet tussen 'vader heeft' en 'mijn vader heeft', maar dat is gewoon normaal hoor.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:17 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je trouwens drie kopieën gemaakt van dat ene blaadje?
Je moet van de waybill het bovenste blaadje afscheuren en dan die kopieën achter de waybill stoppen. Maar ik had dus het bovenste blaadje er niet afgehaald maar wel al dichtgeplakt.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Moet je dat trouwens vastplakken?Zit wel een lijmrand..
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:54 schreef Landysh het volgende:
Oh wacht, nog niet afscheuren!!!! Als het goed is moet de koerier er nog wat dingetjes opschrijven. NIET SCHEUREN AYCAAA!
Ik heb geeeeeeeen idee. Dat ene meisje op die ene foto van vroeger, is zij familie? Zij heeft wel iets Aziatisch, dus ik gok dat jij ook wel wat Aziatisch bloed hebt. Qua haplogroep en mtDNA weet ik niet. Een haplogroep en mtDNA is maar een voorouder, dus.:Pquote:Op donderdag 2 december 2010 23:00 schreef Ayca het volgende:
Wat denk jij trouwens, wat kan ik verwachten?
Hmoke ja dat is een nicht.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb geeeeeeeen idee. Dat ene meisje op die ene foto van vroeger, is zij familie? Zij heeft wel iets Aziatisch, dus ik gok dat jij ook wel wat Aziatisch bloed hebt. Qua haplogroep en mtDNA weet ik niet. Een haplogroep en mtDNA is maar een voorouder, dus.:P
Zag het ja.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
T is best zeldzaam en echt verdeeld. Het komt zelfs voor in Engeland en Denemarken..
OMG Ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 22:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou en.
Dat keek ik een tijdje geleden elke ochtend.![]()
Hm.quote:
quote:cargun
Dec 2, 2010 5:47 PM
Dear Agents of Chaos, what's the symbolic meaning of Ataturk's portrait (Founder of Modern Turkey) in this archive design, next to the door second shelf from bottom? Also on the below shelf the narghile smoke pipe and the strange rotational device on the left are interesting. Where does the inspiration come from?
quote:Agents of Chaos
Dec 2, 2010 9:02 PM
The Smoke Pipe is meaningless. No comment about the other two items.
quote:cargun
Dec 3, 2010 3:37 AM
Agents of Chaos. As you eliminated the smoke pipe as a clue, we figured out that your inspiration comes from the satirical Erke gyro viral video. http://goo.gl/noF97 http://twitpic.com/3cbu82 Are you a German citizen or have you ever been educated or lived in Germany? Are you a Turkish German? (Germany clue comes from your use of "quotation marks" in other posters a la German style.)
Hahahahaquote:Op vrijdag 3 december 2010 04:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
OMG Ik ooken dan heerlijk haten op de dochter van de kruidenier en zijn vrouw, wat een heksen waren dat
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
lol ik was helemaal naar het servicepunt gefietst (was maar 10 min, daar niet van haha) omdat WIK ZEI dat ik het moest afgeven bij een servicepunt. Maar daar zeiden ze dat ik het thuis moest laten ophalen. Toen belde ik naar DHL ( 0800552 - optie 1) en daar maak je dan een afspraak en dan komen ze het thuis ophalen.
mein gott, mindfuck us more why don't youquote:Op vrijdag 3 december 2010 05:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm.
http://picasaweb.google.c(...)#5522055501267057026:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
#toll #coolstoryquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Volgens mijn nichtje ruiken Nederlanders naar melk, dat nav een ritje in de drukke tram gisteren, nu is ze naar Duitsland voor een cursus Duits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |