quote:Op woensdag 1 december 2010 22:53 schreef ko_On het volgende:
Kans pakken die je krijgt,
m'n moeder zegt altijd; Je moet een bus vol proberen, voordat je de ware vindt'.
Mijn oma zei altijd: geen handvol, maar een land vol.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:53 schreef ko_On het volgende:
m'n moeder zegt altijd; Je moet een bus vol proberen, voordat je de ware vindt'.
hmm , liep in de soep omdat iemand geruchten verspreid had dat zei en ik een relatie hadden..quote:Op woensdag 1 december 2010 22:56 schreef power2live het volgende:
I'm jealous!![]()
Graag details omtrent "liep in soep"
Lekker wijf + trouwheid tonen = eigendom
(korreltje zout inbegrepen natuurlijk)
Wie, Feestboek?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef FeestBoek het volgende:
Een van de meest wijze mannen op aarde zei altijd: Beter 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtje en geen chick.
jaja bek houden nou,quote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef FeestBoek het volgende:
Een van de meest wijze mannen op aarde zei altijd: Beter 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtje en geen chick.
Dus je had een eenzijdige MSN ruk-relatie?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef gogosweden het volgende:
hmm deze op is zeker bagger maar who cares
ik werd zo'n beetje een jaar geleden vrienden met een hele geile dame, maar op 1 of andere manier liep dat2 maanden geleden in de soep, dus ik netjes mijn excuses aangeboden maar zij accepteerde dat niet. kwam ze gisteren naar mij toe, omhelst me en zegt met een hele zachte lieve stem, " sorry, echt dom dat ik bla bla gedaan heb" dus ik excuses geacepteerd terwijl ik helemaal beduust was door dat geile mooie lijf wat tegen mij aan werd gedrukt.
voordat dit in de soep liep durfte ze nooit met mij te praten in real life, nu dus wel
wat denken jullie, heeft deze dame intresse of moet ik dit gewoon als vrienden zien?
serieuze reacties pls
gogosweden
Zozo. Stoere woorden voor een jochie die totaal in paniek raakt als een meisje tegen hem praatquote:
cam/tele/smsquote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je had een eenzijdige MSN ruk-relatie?
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:06 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Zozo. Stoere woorden voor een jochie die totaal in paniek raakt als een meisje tegen hem praat![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
cam/tele/sms
en een paar keer midden in de nacht over sexfantasy's ervaringen enz enz enz gepraat
geen sexcam lolquote:Op woensdag 1 december 2010 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
TS dacht natuurlijk geil te cammen met die chick en vervolgens werd 'ie uitgelachen dat zijn Fokpik geen 25cm (zoals ons gemiddelde hier) was.
kan jij dit topic verplaatsen naar PUB? hier zijn alleen maar kansloze baggeraarsquote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef jogy het volgende:
Ik denk friendzone maar niet geschoten is altijd mis enzo. Of je moet een emotionele band met haar voelen en vrienden zijn ook niet erg vinden.
sms/webcam zien als 'normaal' contactquote:
Oh myquote:Op woensdag 1 december 2010 23:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kan jij dit topic verplaatsen naar PUB? hier zijn alleen maar kansloze baggeraars
ik wel, tot kort durfte zij niet met mij te praten in RLquote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
sms/webcam zien als 'normaal' contact![]()
Durf je haar al aan te kijken?
Dan doe je iets niet goed...quote:
door die omhelzing en dat lieve schuldig sorry zeggen alleen?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:19 schreef power2live het volgende:
Als je nu alsnog een relatie kunt krijgen, dan zou ik zeggen ga ervoor
Ten minste, als je zelf nog wat voor haar voelt. Meer dan geilheid alleen.
Negeer Fok! en probeer gewoon. je bent echt close. Succes!
Douche je ooit?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:16 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik wel, tot kort durfte zij niet met mij te praten in RL
Oh, dus je weet gewoon wat je bent?quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus je weet gewoon wat je bent?
hahahaha naief!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:31 schreef gogosweden het volgende:
[..]
![]()
ik maak ff een andere dus mod mag deze sluiten,
Serieus dan: ik weet dat ik een ouwe lul ben inmiddels, dus wellicht gaat het tegenwoordig helemaal anders, maar zou je haar niet gewoon een keertje uitnodigen voor een filmpje, wat eten, een avondje poolen? Gewoon face 2 face kletsen in plaats van via een schermpje en kijken of je in het echt ook met elkaar door één deur kunt. Dan merk je vanzelf of er interesse is of niet. Op basis van je OP valt weinig zinnigs te zeggen voor een buitenstaander.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:38 schreef gogosweden het volgende:
lekker dan..
gvd nu ff serieuze reacties waar gaat het heen met FOK! ?
hier heb ik tenminste wat aan !quote:Op woensdag 1 december 2010 23:42 schreef Xessive het volgende:
[..]
Serieus dan: ik weet dat ik een ouwe lul ben inmiddels, dus wellicht gaat het tegenwoordig helemaal anders, maar zou je haar niet gewoon een keertje uitnodigen voor een filmpje, wat eten, een avondje poolen? Gewoon face 2 face kletsen in plaats van via een schermpje en kijken of je in het echt ook met elkaar door één deur kunt. Dan merk je vanzelf of er interesse is of niet. Op basis van je OP valt weinig zinnigs te zeggen voor een buitenstaander.
Helaas niet G, want dat is echt 1977-style.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hier heb ik tenminste wat aan !
schrik ik daar haar niet mee af?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Helaas niet G, want dat is echt 1977-style.
Vraag haar gewoon op de man af of je haar kunt geven, dat werkt absoluut het snelste in dit geval.
quote:Op donderdag 2 december 2010 00:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
schrik ik daar haar niet mee af?
ehmquote:Op donderdag 2 december 2010 00:07 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Komop zeg, iedere moderne vrouw wordt liever zo benaderd dan of laffe omslachtige wijze. En ja, daar heb ik ervaring mee.
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:53 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Helaas niet G, want dat is echt 1977-style.
Dat is geen probleem opzich. Ze zijn maar al te guitig, maar op die leeftijd moeten ze wel eerst even aan het idee wennen. Wellicht zou je al hints kunnen geven door je msn-naam aan te passen aan 'gogosweden23cm' of iets in die richting.quote:
*suck*quote:Op donderdag 2 december 2010 00:24 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Dat is geen probleem opzich. Ze zijn maar al te guitig, maar op die leeftijd moeten ze wel eerst even aan het idee wennen. Wellicht zou je al hints kunnen geven door je msn-naam aan te passen aan 'gogosweden23cm' of iets in die richting.
quote:
Toen was ze 12!quote:ik werd zo'n beetje een jaar geleden vrienden met een hele geile dame,
Klinkt alsof het idee van een relatie met jou hebben haar verre van aanstaat ... Ik denk dus niet dat ze dat geile lijf ooit aan je gaat aanbieden.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:01 schreef gogosweden het volgende:
hmm , liep in de soep omdat iemand geruchten verspreid had dat zei en ik een relatie hadden..
toen werd ze boos, en duurde het een eeuwigheid voordat ze überhoud 1 woord tegen mij zei
Lama.quote:
geen trollquote:Op donderdag 2 december 2010 07:54 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
[..]
Toen was ze 12!
You troll you
je moeke helpt je graag aan de geslachtsziektes ???quote:Op woensdag 1 december 2010 22:53 schreef ko_On het volgende:
zoo, een serieuze reactiequote:Op donderdag 2 december 2010 20:29 schreef jaha het volgende:
Mozes kriebel, wat een draad zeg. In ieder geval: TS je maakt zeker een kans, maar 13 is wel erg jong hoor, meisjes op die leeftijd zijn niet "geil", dat komt meestal pas wanneer ze 15, 16 zijn. Afijn: ik zou gewoon erg aardig en lief tegen haar doen de komende tijd. Gewoon bewijzen dat JIJ de leukste jongen bent die ze kent, dan heb je best wel kans dat ze met je uit wilt gaan. Een friendszone lijkt me zelf wat onwaarschijnlijk dat is echt iets voor gefrustreerde volwassen fokkers om tegen aan te lopen
Ze is 13...!quote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
cam/tele/sms
en een paar keer midden in de nacht over sexfantasy's ervaringen enz enz enz gepraat
nee? hoezo?quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:56 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
Ze is 13...!
Zeg dat het een grap is
Maar gast, ze is zweeds!quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:56 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
Ze is 13...!
Zeg dat het een grap is
Als ik haar vader was ging je nu gevierendeeld in een met beton gegoten olievat de Maas in.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef gogosweden het volgende:
dus ik excuses geacepteerd terwijl ik helemaal beduust was door dat geile mooie lijf wat tegen mij aan werd gedrukt.
dit is zweden, dus de maas is no-donequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik haar vader was ging je nu gevierendeeld in een met beton gegoten olievat de Maas in.
Groetjes.
en nu in het nederlands?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:00 schreef Superlam het volgende:
12 en bloed geil is een contradictio in terminis
Zo, jouw moeder heeft dus veel piemels gehad.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:53 schreef ko_On het volgende:
Dat is niet waar, het is een pleonasme.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:00 schreef Superlam het volgende:
12 en bloed geil is een contradictio in terminis
quote:Op zondag 5 december 2010 13:28 schreef algebra010 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, het is een pleonasme.
haha nu snap ik hetquote:Op zondag 5 december 2010 13:25 schreef kadeautje het volgende:
[..]
tolv år och talar till varandra så kåt
Dit is wel bekende koek voor je, toch?
Jij ben sneu!quote:Op zondag 5 december 2010 13:28 schreef algebra010 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2010 13:28 schreef algebra010 het volgende:
[..]
Håll käften, sneue du smärta i nacken!quote:Op zondag 5 december 2010 20:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vettiga kommentarer annars kan du få åt helvete
ja, en nu weer ontopicquote:Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Håll käften, sneue du smärta i nacken!
Je mag haar vuile klusjes opknappen?quote:Op zondag 5 december 2010 20:23 schreef gogosweden het volgende:
maargoed ff een update,
haar pctje krijgt steeds BSOD's (oftewel pc probleem)
nu mag ik morgen haar pc lenen om ff windows er opnieuw op de gooien, dus ja dat zie ik al als een stap in de goede richting niet?
Dus je moeder is een afgelikte boterhamquote:Op woensdag 1 december 2010 22:53 schreef ko_On het volgende:
ach, het is mijn hobby hequote:Op zondag 5 december 2010 21:35 schreef Superlam het volgende:
[..]
Je mag haar vuile klusjes opknappen?
Idd stap in de goede richting
serieuze reactiequote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef jaha het volgende:
Nee hoor, ik zou het alleen niet als "stap" zien, maar als bevestiging dat ze je ook gewoon leuk vind. Nogmaals meisjes van 12 en 13 zijn nog lang niet volwassen genoeg om "volwassen" dates mee te hebben, met uitzondering van een bepaald type Brezersletje, maar daar kun je beter sowieso bij uit de buurt blijven. Je zult vanzelf merken wanneer ze losser wordt en er aan toe is om verder te gaan dan alleen maar samen computerklusjes op te knappen...
had ze geen direct antwoord op, iets met dat ze de laatste tijd veel beter in haar vel zit ofzoquote:Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef PizzaMizza het volgende:
Persoonlijk denk ik dat ze jouw adviezen mist en jouw gesprekken op MSN en Sociale netwerken.
Meer verwacht ik er ook niet op, aangezien je uit je OP op een onzekere, blond gekrulde puistenkop lijkt (no-offense)
Vraag haar anders waarom ze nu wel praat en vroeger nooit?
mvg
Ik denk dat je gewoon in de friendzone zit, sorry.quote:Op zondag 5 december 2010 23:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
had ze geen direct antwoord op, iets met dat ze de laatste tijd veel beter in haar vel zit ofzo
hmm, zal ik morgen doen, eens kijken of het wat wordquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon in de friendzone zit, sorry.
Vraag haar anders na of ze verliefd is op iemand... met iemand bezig is.. een vriendje heeft... een oogje heeft op iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |