dit is zweden, dus de maas is no-donequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als ik haar vader was ging je nu gevierendeeld in een met beton gegoten olievat de Maas in.
Groetjes.
en nu in het nederlands?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:00 schreef Superlam het volgende:
12 en bloed geil is een contradictio in terminis
Zo, jouw moeder heeft dus veel piemels gehad.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:53 schreef ko_On het volgende:
Kans pakken die je krijgt,
m'n moeder zegt altijd; Je moet een bus vol proberen, voordat je de ware vindt'.
Dat is niet waar, het is een pleonasme.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:00 schreef Superlam het volgende:
12 en bloed geil is een contradictio in terminis
quote:Op zondag 5 december 2010 13:28 schreef algebra010 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, het is een pleonasme.
haha nu snap ik hetquote:Op zondag 5 december 2010 13:25 schreef kadeautje het volgende:
[..]
tolv år och talar till varandra så kåt
Dit is wel bekende koek voor je, toch?
Jij ben sneu!quote:Op zondag 5 december 2010 13:28 schreef algebra010 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 december 2010 13:28 schreef algebra010 het volgende:
[..]
Håll käften, sneue du smärta i nacken!quote:Op zondag 5 december 2010 20:44 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vettiga kommentarer annars kan du få åt helvete
ja, en nu weer ontopicquote:Op zondag 5 december 2010 21:09 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Håll käften, sneue du smärta i nacken!
Je mag haar vuile klusjes opknappen?quote:Op zondag 5 december 2010 20:23 schreef gogosweden het volgende:
maargoed ff een update,
haar pctje krijgt steeds BSOD's (oftewel pc probleem)
nu mag ik morgen haar pc lenen om ff windows er opnieuw op de gooien, dus ja dat zie ik al als een stap in de goede richting niet?
Dus je moeder is een afgelikte boterhamquote:Op woensdag 1 december 2010 22:53 schreef ko_On het volgende:
Kans pakken die je krijgt,
m'n moeder zegt altijd; Je moet een bus vol proberen, voordat je de ware vindt'.
ach, het is mijn hobby hequote:Op zondag 5 december 2010 21:35 schreef Superlam het volgende:
[..]
Je mag haar vuile klusjes opknappen?
Idd stap in de goede richting
serieuze reactiequote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef jaha het volgende:
Nee hoor, ik zou het alleen niet als "stap" zien, maar als bevestiging dat ze je ook gewoon leuk vind. Nogmaals meisjes van 12 en 13 zijn nog lang niet volwassen genoeg om "volwassen" dates mee te hebben, met uitzondering van een bepaald type Brezersletje, maar daar kun je beter sowieso bij uit de buurt blijven. Je zult vanzelf merken wanneer ze losser wordt en er aan toe is om verder te gaan dan alleen maar samen computerklusjes op te knappen...
had ze geen direct antwoord op, iets met dat ze de laatste tijd veel beter in haar vel zit ofzoquote:Op zondag 5 december 2010 23:32 schreef PizzaMizza het volgende:
Persoonlijk denk ik dat ze jouw adviezen mist en jouw gesprekken op MSN en Sociale netwerken.
Meer verwacht ik er ook niet op, aangezien je uit je OP op een onzekere, blond gekrulde puistenkop lijkt (no-offense)
Vraag haar anders waarom ze nu wel praat en vroeger nooit?
mvg
Ik denk dat je gewoon in de friendzone zit, sorry.quote:Op zondag 5 december 2010 23:35 schreef gogosweden het volgende:
[..]
had ze geen direct antwoord op, iets met dat ze de laatste tijd veel beter in haar vel zit ofzo
hmm, zal ik morgen doen, eens kijken of het wat wordquote:Op zondag 5 december 2010 23:58 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon in de friendzone zit, sorry.
Vraag haar anders na of ze verliefd is op iemand... met iemand bezig is.. een vriendje heeft... een oogje heeft op iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |