quote:Op woensdag 1 december 2010 22:53 schreef ko_On het volgende:
Kans pakken die je krijgt,
m'n moeder zegt altijd; Je moet een bus vol proberen, voordat je de ware vindt'.
Mijn oma zei altijd: geen handvol, maar een land vol.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:53 schreef ko_On het volgende:
m'n moeder zegt altijd; Je moet een bus vol proberen, voordat je de ware vindt'.
hmm , liep in de soep omdat iemand geruchten verspreid had dat zei en ik een relatie hadden..quote:Op woensdag 1 december 2010 22:56 schreef power2live het volgende:
I'm jealous!![]()
Graag details omtrent "liep in soep"
Lekker wijf + trouwheid tonen = eigendom
(korreltje zout inbegrepen natuurlijk)
Wie, Feestboek?quote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef FeestBoek het volgende:
Een van de meest wijze mannen op aarde zei altijd: Beter 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtje en geen chick.
jaja bek houden nou,quote:Op woensdag 1 december 2010 23:02 schreef FeestBoek het volgende:
Een van de meest wijze mannen op aarde zei altijd: Beter 100 blauwtjes en 1 chick, dan geen blauwtje en geen chick.
Dus je had een eenzijdige MSN ruk-relatie?quote:Op woensdag 1 december 2010 22:47 schreef gogosweden het volgende:
hmm deze op is zeker bagger maar who cares
ik werd zo'n beetje een jaar geleden vrienden met een hele geile dame, maar op 1 of andere manier liep dat2 maanden geleden in de soep, dus ik netjes mijn excuses aangeboden maar zij accepteerde dat niet. kwam ze gisteren naar mij toe, omhelst me en zegt met een hele zachte lieve stem, " sorry, echt dom dat ik bla bla gedaan heb" dus ik excuses geacepteerd terwijl ik helemaal beduust was door dat geile mooie lijf wat tegen mij aan werd gedrukt.
voordat dit in de soep liep durfte ze nooit met mij te praten in real life, nu dus wel
wat denken jullie, heeft deze dame intresse of moet ik dit gewoon als vrienden zien?
serieuze reacties pls
gogosweden
Zozo. Stoere woorden voor een jochie die totaal in paniek raakt als een meisje tegen hem praatquote:
cam/tele/smsquote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus je had een eenzijdige MSN ruk-relatie?
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:06 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
Zozo. Stoere woorden voor een jochie die totaal in paniek raakt als een meisje tegen hem praat![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:09 schreef gogosweden het volgende:
[..]
cam/tele/sms
en een paar keer midden in de nacht over sexfantasy's ervaringen enz enz enz gepraat
geen sexcam lolquote:Op woensdag 1 december 2010 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
TS dacht natuurlijk geil te cammen met die chick en vervolgens werd 'ie uitgelachen dat zijn Fokpik geen 25cm (zoals ons gemiddelde hier) was.
kan jij dit topic verplaatsen naar PUB? hier zijn alleen maar kansloze baggeraarsquote:Op woensdag 1 december 2010 23:05 schreef jogy het volgende:
Ik denk friendzone maar niet geschoten is altijd mis enzo. Of je moet een emotionele band met haar voelen en vrienden zijn ook niet erg vinden.
sms/webcam zien als 'normaal' contactquote:
Oh myquote:Op woensdag 1 december 2010 23:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
kan jij dit topic verplaatsen naar PUB? hier zijn alleen maar kansloze baggeraars
ik wel, tot kort durfte zij niet met mij te praten in RLquote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef FeestBoek het volgende:
[..]
sms/webcam zien als 'normaal' contact![]()
Durf je haar al aan te kijken?
Dan doe je iets niet goed...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |