Geen idee, ze zouden 4 weken van te voren een dag noemen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:42 schreef tomegel het volgende:
Angela jij al enig idee welke dag ze de keuken komen bezorgen?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:43 schreef tomegel het volgende:
Ok wacht het wel af zou alleen makkelijk zijn als ik het vantevoren weet i.v.m vrij vragen.
Angela heb jij al een inbouwkast gekocht? Eventueel is dit iets wat betaalbaar is: www.aktiekast.nl
Die kan je bij in interchalet in Horst bestellen.
Hehe ja en genoeg bijeenkomsten van tevoren met een drankje, ideaalquote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Wel geinig zo'n topic. Zo leer je je buren al kennen voordat je de sleutel van je huis krijgt.
Ja dat klopt. Maar de rail kan je ook 5 cm laten zakken doormiddel van een plint ofzo, dus dan kan het alsnog. Ikzelf koop denk ik toch een losse kast. Is voordeliger en je kan het ook meenemen als je ooit gaat verhuizen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 22:00 schreef CyberBoy78 het volgende:
Hey Tom,
bij die Aktiekast.nl gaat de deur hoogte maar tot maximaal 265, en onze huisjes worden 270...
Dus dat gaat m niet worden, wel bedankt voor de link!
[..]
Inderdaad, ik pas donderdag...quote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:30 schreef Puzicat het volgende:
Jammer dat het bestuur niet meer bij de algemene ruimtes oplevering kan zijn.wij krijgen woensdagmiddag laat de sleutel.
Dank je !!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:18 schreef Gummiebeertje het volgende:
Verder wil ik jullie allemaal feliciteren met jullie loft/appartement
Jaquote:Op maandag 20 juni 2011 06:58 schreef Puzicat het volgende:
Het eerste appartement op de begane grond is die dan van Marc?
ehh niks denk ik...denk dat jij ook op die lijn zitquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:37 schreef Puzicat het volgende:
Mag ik nu heel benieuwd zijn wat er nu in de gelderlander komt?
Die rechter kan toch geen bouwvergunning weigeren als de oplevering geweest isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:00 schreef tomegel het volgende:
Over live your loft heeft nog nooit iets positiefs gestaan. Alleen maar gezeik met de rechter dat het weer slecht gaat. En nu is er een keer goed nieuw en dan lees je er helemaal niets over.
Maargoed kan mij ook weinig tot helemaal niks schelen. Over 11 dagen is de oplevering.
Als we er eenmaal wonen, is er dan nog een mogelijkheid dat we er wegmoeten mocht de rechter volgende keer een negatieve uitspraak doen lijkt me onmogelijk toch?
Klopt dat moet je niet vergeten, maar pas doen wanneer je overgaat of je moet de datum al weten...quote:Op zondag 26 juni 2011 11:16 schreef tomegel het volgende:
hmm bedenk me net dat ik niet moet vergeten me in te schrijven bij de gemeente Boxmeer
foutje die bedoelde ik ook i.p.v rechtsbijstandquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |