Ik geloof dat ze laatste zeiden rond de 21 stuks verkocht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:02 schreef Xpresso het volgende:
Gaaf zeg zo'n eigen ingerichte loft. Hoeveel zijn er eigenlijk verkocht?
Ja dat zou wat zijn als dat niet zo was, ben benieuwd naar de reactie.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:02 schreef Puzicat het volgende:
Gezien een hoger beroep een langslepende kwestie kan worden, heb ik toch even een mailtje gestuurd of we er na oplevering dan wel mogen gaan wonen.
Ik zit met soortgelijke gedachtes, zie m'n dm daarvoor. Misschien dat we ook nog iets kunnen met een WOB verzoek om zo eens alle info te verkrijgen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:23 schreef Puzicat het volgende:
Heeft er een van jullie gereageerd op de gelderlander?
Ik heb er trouwens afgelopen weekend een mailtje aan gewaagd naar de aannemer, wat als we er niet mogen gaan wonen tot dat de rechtszaak is afgelopen? Ik heb helaas nog geen reactie, maar er bekruipt mij een erg onrustig gevoel.
Misschien moeten we ons als kopers nu sterk maken, en samen voegen. Het zal toch niet gebeuren dat het weer niet opgeleverd wordt in zomer?! Wellicht is het een idee om samen een brief aan de wethouder te richten om zo meer duidelijkheid te krijgen. Eventueel wil ik die brief wel opstellen, als we samen even duidelijk krijgen wat we graag willen weten.
Ik hoor graag van jullie, hoe jullie hier tegenover staan. Ik ben namelijk niet van plan om tot in den treure bouwrente te gaan betalen en onszelf in de schulden te steken uiteindelijk. Ik neem dat diegene die vanaf 2008 erbij zijn dat helemaal niet willen.
Ik heb overigens het mailadres van de wethouder.
Klopt,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef Puzicat het volgende:
Trouwens, misschien komt het verkeerd over, maar het gaat me vooral om diegene die al jaren betalen. Wij komen wat dat betreft pas net kijken.
Het mag gewoon niet nog langer duren!
Heel fijn, als anderen NU al je geen woongenot gunnen, het kopen van je eerste huis/appartement zou zonder grote moeilijkheden toch mogelijk moeten zijn. Ze hebben wel een beetje de pik op jullie zeg !quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:30 schreef Movinghead het volgende:
Nou daar gaan we weer
De bouw van appartementencomplex Live your Loft in de Steenstraat in Boxmeer moet worden stilgelegd. Dat stellen buurtbewoners die tegen de bouw zijn in een brief aan burgemeester en wethouders. Volgens hen wordt er door een recente uitspraak van de rechter momenteel zonder vergunning gebouwd.
Ze vinden dat de gemeente tegen de aannemer moet optreden.
Ofwel, hoe kunnen we de gemeente aanpakken, schade claims? En kunnen we die buurt eens aanpakken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |