Haha ja jij kent hemquote:Op woensdag 1 december 2010 20:24 schreef JanPiraat het volgende:
Hahaha die kan je zo volgooien met cassis als je daar zin in hebt
Hihiquote:Op woensdag 1 december 2010 20:25 schreef dakraam het volgende:
Hé zo van.: Ben je lekker met je vinger in je moeders vingerdoos aan het spelen. Roept je moeder: ''EEEEtteeen, En haal nu vlug je vinger uit mijn doos''
Huhhuhahahauahuahuahauhauahauha
Nee hoor.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:29 schreef Furdinand het volgende:
Ik stopte altijd mijn penis er in... Volgens mij speelde ik het fout..?
Sommigen hier wel. Jij dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:29 schreef robuden het volgende:
Man man man zijn jullie achterlijk ofwat ?
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef robuden het volgende:
Vriend, iedereen had er een van de lokale speelgoedwinkel hier?...
[ afbeelding ]
Overal in Nederland waar ik kwam wel volgensmij ?
Verkochten ze het aan kinderen ??????quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef robuden het volgende:
[ afbeelding ]
Niets, het is zelfs heel pijnlijk!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef dakraam het volgende:
Maar... Het is dus een doos waar je je vinger in kan stoppen? Wat is daar het nut van?
Joh je hebt toch wel ooit zon ding in je handen gehad of heb je geen jeugd gehad ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef dakraam het volgende:
Maar... Het is dus een doos waar je je vinger in kan stoppen? Wat is daar het nut van?
Nee verdomme, ik had Pokémon kaarten, bey-blade en flippo's verdomme.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef robuden het volgende:
[..]
Joh je hebt toch wel ooit zon ding in je handen gehad of heb je geen jeugd gehad ?
Ah, dat verklaart. Ik woon m'n hele leven al in ZuidLimburg.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef robuden het volgende:
[ afbeelding ]
Uiteraard, maar een vingerdoos was echt het next-best-thing !quote:Op woensdag 1 december 2010 20:35 schreef dakraam het volgende:
[..]
Nee verdomme, ik had Pokémon kaarten, bey-blade en flippo's verdomme.
TURBO TURBOquote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Niets, het is zelfs heel pijnlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.
Kan je het neuken?quote:
Leg nou aub uit wat het isquote:
EDIT: nu werkt ie wel...quote:Op woensdag 1 december 2010 20:38 schreef robuden het volgende:
Zelf deed ik zelden aan wedstrijden mee maar dit is een officiële volgens mij.
[ afbeelding ]
Oh dat..quote:Op woensdag 1 december 2010 20:39 schreef Proletariaat het volgende:
Als ik het google is dit de eerste hit
Nee. Hoe gaat het 'spel' dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef robuden het volgende:
Misschien was ik niet zo duidelijk met het eerste plaatje maar die laatste ken je toch wel ?
Wat lul jij, natuurlijk niet ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef Beach het volgende:
Je moet voelen met je vinger wat erin zit en het dan goed raden ofzo?
Leg dan potjandikkies uit wat het wel is!quote:
Het is niks, het is een grap waarbij de TS erin slaagt om jullie je af te laten vragen wat een vingerdoos is.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef dakraam het volgende:
[..]
Leg dan potjandikkies uit wat het wel is!
De Engelse variantquote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef Ugjerke het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Finger_Box
[ afbeelding ]
Het is niet meer te redden, ze weten het nuquote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef Morton_Koopa het volgende:
mijn moeder maakte vroeger voor ons een vingerdoos van een melkpak.
[ afbeelding ]
voorbeeldje om met vriendjes te doen
Hoezoquote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef robuden het volgende:
[..]
Het is niet meer te redden, ze weten het nu
godvedomme leg het dan gewoon uit!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef robuden het volgende:
[..]
Het is niet meer te redden, ze weten het nu
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef Ugjerke het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Finger_Box
[ afbeelding ]
TS is dus een ultieme newfag; 4chan grapjes posten buiten 4chan.quote:
Ik kan sinds gisteravond geen puddipuddi meer zien dus gaan we hier maar trollenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:51 schreef Beach het volgende:
[..]
TS is dus een ultieme newfag; 4chan grapjes posten buiten 4chan.
Beach trapt in de grap en is daarom nu boosquote:Op woensdag 1 december 2010 20:51 schreef Beach het volgende:
[..]
TS is dus een ultieme newfag; 4chan grapjes posten buiten 4chan.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Beach trapt in de grap en is daarom nu boos
Ik ben heel trots op mezelf.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:58 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Waar zit die community daar?
Of je leestquote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van dat hele 4chan. Is het gewoon een verzamelplaats voor gifs of?quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van dat hele 4chan. Is het gewoon een verzamelplaats voor gifs of?
Het is een imageboard. De bedoeling is dat je plaatjes bij je post doet. Verder is iedereen anoniem. Volledig.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van dat hele 4chan. Is het gewoon een verzamelplaats voor gifs of?
Daar kan ik wat mee.quote:
Dank.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is een imageboard. De bedoeling is dat je plaatjes bij je post doet. Verder is iedereen anoniem. Volledig.
tripfagsquote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is een imageboard. De bedoeling is dat je plaatjes bij je post doet. Verder is iedereen anoniem. Volledig.
Noem je mij nu een tripfag?quote:
Okquote:
Nee wel aan combos.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
4chan is echt de aids onder de geleedaidsigen
Haha wat moet ik lachen met deze plaatjesquote:Op woensdag 1 december 2010 21:38 schreef robuden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:47 schreef robuden het volgende:
[..]
Haha wat moet ik lachen met deze plaatjes
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:47 schreef robuden het volgende:
[..]
Haha wat moet ik lachen met deze plaatjes
quote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef sciter het volgende:
Ik neem na deze stortvloed 4chan/cheezburger zooi aan dat dit weer een of ander geniaal bedachte hoax is?
Geniaal was het zekerquote:Op woensdag 1 december 2010 22:25 schreef sciter het volgende:
Ik neem na deze stortvloed 4chan/cheezburger zooi aan dat dit weer een of ander geniaal bedachte hoax is?
Ofwaquote:Op donderdag 2 december 2010 12:04 schreef jediah het volgende:
Jaa, een vingerdoos.. Wat een tijden waren dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |