Wat lul jij, natuurlijk niet ?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:43 schreef Beach het volgende:
Je moet voelen met je vinger wat erin zit en het dan goed raden ofzo?
Leg dan potjandikkies uit wat het wel is!quote:
Het is niks, het is een grap waarbij de TS erin slaagt om jullie je af te laten vragen wat een vingerdoos is.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef dakraam het volgende:
[..]
Leg dan potjandikkies uit wat het wel is!
De Engelse variantquote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef Ugjerke het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Finger_Box
[ afbeelding ]
Het is niet meer te redden, ze weten het nuquote:Op woensdag 1 december 2010 20:46 schreef Morton_Koopa het volgende:
mijn moeder maakte vroeger voor ons een vingerdoos van een melkpak.
[ afbeelding ]
voorbeeldje om met vriendjes te doen
Hoezoquote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef robuden het volgende:
[..]
Het is niet meer te redden, ze weten het nu
godvedomme leg het dan gewoon uit!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:47 schreef robuden het volgende:
[..]
Het is niet meer te redden, ze weten het nu
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:44 schreef Ugjerke het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Finger_Box
[ afbeelding ]
TS is dus een ultieme newfag; 4chan grapjes posten buiten 4chan.quote:
Ik kan sinds gisteravond geen puddipuddi meer zien dus gaan we hier maar trollenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:51 schreef Beach het volgende:
[..]
TS is dus een ultieme newfag; 4chan grapjes posten buiten 4chan.
Beach trapt in de grap en is daarom nu boosquote:Op woensdag 1 december 2010 20:51 schreef Beach het volgende:
[..]
TS is dus een ultieme newfag; 4chan grapjes posten buiten 4chan.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Beach trapt in de grap en is daarom nu boos
Ik ben heel trots op mezelf.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:58 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Waar zit die community daar?
Of je leestquote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van dat hele 4chan. Is het gewoon een verzamelplaats voor gifs of?quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van dat hele 4chan. Is het gewoon een verzamelplaats voor gifs of?
Het is een imageboard. De bedoeling is dat je plaatjes bij je post doet. Verder is iedereen anoniem. Volledig.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ik snap geen kut van dat hele 4chan. Is het gewoon een verzamelplaats voor gifs of?
Daar kan ik wat mee.quote:
Dank.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is een imageboard. De bedoeling is dat je plaatjes bij je post doet. Verder is iedereen anoniem. Volledig.
tripfagsquote:Op woensdag 1 december 2010 21:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Het is een imageboard. De bedoeling is dat je plaatjes bij je post doet. Verder is iedereen anoniem. Volledig.
Noem je mij nu een tripfag?quote:
Okquote:
Nee wel aan combos.quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
4chan is echt de aids onder de geleedaidsigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |