Tering... hoe heeft ze dat in vredesnaam verborgen kunnen houden?!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef elbiondoitalia het volgende:
ach ik kom me ook maar even melden
hier de feiten
meer dan 10 jaar verkering
vorig jaar getrouwdt (rond september)
vanaf februari 2010 is ze vreemdgegaan waarbij ze zich ook even laat zwanger prikken
rond juli abortus gedaan
ik zelf ben hier 2 maanden geleden achtergekomen (en er meteen ook het huis uitgeflikkerdt)en er meteen even een sms uitgegooidt naar iedereen in haar telefoon met 2 regels over wat er gebeurt is.
nu na wat afkoeling geprobeerdt weer normaal met haar te benaderen maar das een probleem
alles wat ik schrijft smst ze door naar haar vriend (das de persoon die haar zwanger prikte).
hoe het beste hiermee om te gaan
Sorry, tis heel rot.. Maar waarom die laatste zin: "ja nu straks maar weer eens op jacht naar een andere italiaanse."?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:00 schreef elbiondoitalia het volgende:
nou dat heeft ze verborgen weten houden omdat ik niet elke avond thuis was.plus gaf haar even
teveel vrijheid.ben te makkelijk in vertrouwen geven aan personen na 10 jaar dik mag je dat toch
wel vertrouwen.
wat ik haar nog gesproken heb is dat wat hij zegt wet voor haar is .dus heb haar veel succes gewenst .
ga volgende week terug naar italia om de scheiding te regelen (maar zit nog dik 4 jaar aan die hoer vast )das omdat ik voor de kerk getrouwdt ben 1 jaar afkoelen en dan nog 3 jaar voor de scheiding.
het mooiste was de sms die ik verstuurdte vanuit haar telefoon (niet netjes )maar ze werdt platgebeldt .en maar ontkennnen alles wat ik hoorde van een vriendin van haar.
dus die vriendin even alle papieren laten zien (de abortus papieren )en die zei meteen jij spreekt echt de waarheid.
ze zit nu weer lekker bij haar moeder ze wordt met de nek aangekeken in het dorp (ja klein dorpje dan weet iedereen snel alles)
ja nu straks maar weer eens op jacht naar een andere italiaanse.
Jou gek maken, en dat moet je niet laten gebeuren.. Ik zou blij zijn als ik van haar af was.. Blijkbaar is ze niet eerlijk, en is ze te lag om dat eerlijk toe te geven! Ik snap hoe moeilijk het is, maar je moet proberen om het een beetje los te laten (als gaat dat moeilijk als je ex ook op fok post..)quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat wilt Je nou? Heb je me nog niet genoeg pijn gedaan?
Uitmaken om vrijheid te willen, mij beloven dat er geen jongens voorlopig komen en vervolgens zeggen dat je weer opzoek gaat op een fucking forum?
Waar ben je toch mee bezig...
Ze doet aardig d'r best ja... Kutte is dat ik wilw eten waar ik aan toe ben. Als ik haar delete van alles dan weet ik het niet en gaat er vamnalles in m'n hoofd spelen. Heb liever dat ik recht in m'n gezicht belazerd wordt, dan dat er achter m'n rug vanalles gebeurt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:12 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Jou gek maken, en dat moet je niet laten gebeuren.. Ik zou blij zijn als ik van haar af was.. Blijkbaar is ze niet eerlijk, en is ze te lag om dat eerlijk toe te geven! Ik snap hoe moeilijk het is, maar je moet proberen om het een beetje los te laten (als gaat dat moeilijk als je ex ook op fok post..)
Jezus man heftig.... ik zou ook niet weten hoe hier op te reageren...quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef elbiondoitalia het volgende:
ach ik kom me ook maar even melden
hier de feiten
meer dan 10 jaar verkering
vorig jaar getrouwdt (rond september)
vanaf februari 2010 is ze vreemdgegaan waarbij ze zich ook even laat zwanger prikken
rond juli abortus gedaan
ik zelf ben hier 2 maanden geleden achtergekomen (en er meteen ook het huis uitgeflikkerdt)en er meteen even een sms uitgegooidt naar iedereen in haar telefoon met 2 regels over wat er gebeurt is.
nu na wat afkoeling geprobeerdt weer normaal met haar te benaderen maar das een probleem
alles wat ik schrijft smst ze door naar haar vriend (das de persoon die haar zwanger prikte).
hoe het beste hiermee om te gaan
Jup dat is inderdaad kut, dat kan ik niet ontkennen. Het beste is om dat gewoon te accepteren en het van je af te zetten. Bij mij heeft het 5 maanden geduurt, hopelijk gaat het bij jou sneller...quote:Op vrijdag 10 december 2010 15:17 schreef AmorFati het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het kutste van alles... vrouwen die kunnen in principe een ander krijgen wanneer ze willen en die ex van me, als onzeker meisje dat ze is, is daar nog trots op ook. Bij jou ging ze naar Lloret en die van mij zat al op een feesteiland terwijl het uitging, ze vertelde me zelfs dat het heel moeilijk was met al die sjans (van negers) en dat het mischien beter was dat we los zouden zijn tot ze terug kwam. Dan weet ik al genoeg... die heeft de afgelopen tijd en zal de komende weken genoeg geneukt hebben om geen last van verdriet om mij te hebben. Dat steekt enorm. Ik zag laatst via facebook ook een foto van haar en een neger en een vriendin op een bed zitten bij hun huisje. Toen deed het me niets maar ik zie die foto nu steeds vaker voor me. Wat een horror-beeldenWel weet ik, dat ondanks dat ze kan neuken wat ze wilt, nooit meer of iig niet zo snel een vent zal vinden die zover mee zal gaan in haar gekte, zo gek op haar zal zijn... en ik hoop dat ze daar achter gaat komen.
helemaal gelijk maar helaas niet altijd even makkelijk.... niet op de fitness me heel erg kwaad staan maken op die fucking fiets.... werkt inderdaad welquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Boodschap die ik hiermee probeer over te brengen is dat je het beste al je frustraties naar jezelf kunt keren, en op elke mogelijke manier aan jezelf moet gaan werken. Ga niet stilzitten en wegzakken bij de gedachte wat zij allemaal wel niet doet. (Sexuele) aandacht krijgen kan feitelijk elke meid wel, het enige dat ze ervoor hoeven te doen is een pikante foto van zichzelf plaatsen, en de mannen liggen aan hun voeten. Ga er niet mee zitten
Vertel, ik verkeerd momenteel ook in een zware terugval na een zware klap..quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef renwan het volgende:
Oh, nu weet ik over welke terugval sommigen het hebben. Ik maak het op dit moment mee, waarschijnlijk komt het doordat ik gisteren weer een andere flinke klap gekregen heb. Echt, hoeveel kan een mens in een week hebben?
Mja dat herken ik ook wel. Ik weet niet of dat precies is wat je bedoelt, maar ik verloor aan het begin heel erg mijn eigenwaarde...quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:46 schreef ennudan het volgende:
[..]
helemaal gelijk maar helaas niet altijd even makkelijk.... niet op de fitness me heel erg kwaad staan maken op die fucking fiets.... werkt inderdaad wel
concentreren op jezelf, je eigen voorwaarde stellen.... bedoel... je moet je gaan realiseren dat je zelf ook wat waard bent en absoluut eisen mag stellen....
je ex voldeed daar gewoon niet aan....
En toch wil je haar terug soms
ach ja het wordt weer van voren af aan beginnen daar in italie ,maar heb minder zorgen nu gelukkig en das me ook wel wat waard .gelukkig heb ik met kerst een meisje die ik al kon uitgenodigt met een dochtertje zodat ik tenminste me een beetje uit kan sloven voor het kerstdiner (ben geen held in de keuken maar je leert snel ).quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef ennudan het volgende:
[..]
Jezus man heftig.... ik zou ook niet weten hoe hier op te reageren...
Het enige wat ik wel een beetje gemerkt heb hier op dit forum in de adviezen van de meeste mensen is dat je, hoe moeilijk en lastig dat is, vooral moet kijken naar en kiezen voor jezelf... stel je eigen eisen, probeer je eigen persoon op de voorgrond te krijgen hoe lastig dat ook is... sterkte !!
shit hoor net welcome home son van radical face op de radio...... janken
Ik heb dat met roken.... Ben een paar maandjes geleden begonnen hiermee, helaas mag ik wel zeggen... Maar ik merkte gewoon dat, zodra mijn kop weereens volzat met allerlei dingen ( hoofdzakelijk ex), en ik stak een sigaret op, ik veel luchtiger over alles kon/kan nadenken en het veel beter kon accepteren op de een of andere manier...quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, alcohol is een goed middel om 'nuchterder' over dingen na te denken.
Momenteel doen de dingen me niets en kank veel luchtiger met de zaken omgaan... vreemd spul. Als het uitgewerkt is zal ik wel weer anders praten
Iemand flikte me gisteren iets terwijl ik het absoluut niet verwachtte, dat kon ik er even niet bij hebben. Op zo'n moment lijkt het alsof ik er helemaal alleen voor sta.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:03 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Vertel, ik verkeerd momenteel ook in een zware terugval na een zware klap..
Heb je meer geluk dan ik.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Pan.da het volgende:
Mijn ex en ik kunnen elkaar niet loslaten. Sterker nog, we willen het liefst weer bij elkaar komen. We kennen alle 'clichés' mbt het weer bij elkaar komen. Dat het snel weer fout kan lopen etc. Is ook de reden waarom we het rustig aanpakken, de tijd nemen en niet weer direct in een relatie met elkaar storten. Ik ben benieuwd. We houden nog heel veel van elkaar, dat gevoel is nooit weg geweest.
Noemen ze 'wishful thinking' . Natuurlijk wil je eigenlijk horen dat je de meest bijzondere man in haar leven bent geweest en dat ze continu aan je denkt, maar helaas ligt de realiteit daar ver vanaf.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb je meer geluk dan ik.
Begin echt steeds meer het gevoel te krijgen dat ik nu al (na nog geen 3 weken) bijna geen rol meer speel. Nogmaals, ze heeft superveel contacten tegenwoordig en ik ben echt bang dat ik zo langzaam maar zeker uit haar leven ga verdwijnen.
Ik wil gewoon het liefste dat ik een speciaal persoon voor haar blijf, ookal komen we waarschijnlijk niet meer samen. Ik wil dat als ze 's avonds in bed ligt nog steeds denkt aan de mooie dingen die we afgelopen jaar deden en dat ze niet vergeten worden doordat ze nu steeds zoveel contact heeft.
Dat zul je echt wel voor haar blijven. Het kan misschien nu lijken van niet, maar het is echt wel zo. Drie jaar is niet niks, dat vergeet je niet zo 1,2,3. Je hebt het er nu gewoon erg moeilijk mee, waardoor je steeds vaker dat soort gedachtes krijgt (been there). Onderdruk de neiging om naar die bevestiging te vragen, dat helpt je namelijk niet verder. Ga er gewoon van uit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik wil gewoon het liefste dat ik een speciaal persoon voor haar blijf, ookal komen we waarschijnlijk niet meer samen. Ik wil dat als ze 's avonds in bed ligt nog steeds denkt aan de mooie dingen die we afgelopen jaar deden en dat ze niet vergeten worden doordat ze nu steeds zoveel contact heeft.
Daar heb je ook zeker een goed punt, maar het probleem is dat ik toch m'n ei kwijt moet en ik ga niet verkassen naar een ander forum om haar te ontwijken. Ik zit hier vanaf 2006, zij vanaf 2009 dus ik heb wel een soort geschiedenis met dit forum.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:48 schreef Flappieee het volgende:
[..]
Dat zul je echt wel voor haar blijven. Het kan misschien nu lijken van niet, maar het is echt wel zo. Drie jaar is niet niks, dat vergeet je niet zo 1,2,3. Je hebt het er nu gewoon erg moeilijk mee, waardoor je steeds vaker dat soort gedachtes krijgt (been there). Onderdruk de neiging om naar die bevestiging te vragen, dat helpt je namelijk niet verder. Ga er gewoon van uit.
Mijn advies naar jou: Laat haar gewoon met rust. Het is ontzettend moeilijk, dat weet ik. Vrouwen zijn soms vreemde wezens (mannen ook hoor!) maar nu geef je haar nog ontzettend veel aandacht dmv hier op dit forum, maar ook persoonlijk. Doordat je haar die aandacht geeft weet zij dat jij nog altijd met je gedachten bij haar zit, dat is ego strelend. En natuurlijk zit je nog met je gedachten bij haar! Absoluut en ook niet meer dan logisch, maar als je dat steeds aan haar verteld krijgen vrouwen vaak melij. Ze gaat medelijden met je hebben en denken dat je niets bent zonder haar. Ondanks dat het moeilijk is (echt heel moeilijk) moet je haar nu even links laten liggen en haar de ruimte geven en ook jezelf. Probeer weer op eigen voeten te gaan staan en genieten van jouw leven. Als jij verder gaat en zij niets meer van jou hoort, dan gaan die gedachten als vanzelf direct naar jou. Verbazingwekkend, maar waar..
Het is een soort van omgekeerde psychologie. Geef haar nu vooral even de ruimte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |