abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 december 2010 @ 16:38:13 #251
189961 ex
aperture science
pi_89768593
Waarom zou je sowieso nog contact willen :)?
Dag 5 van de geen contact, en het gaat nog steeds prima! Vanavond met een leuk groepje naar de bios.. Misschien kom ik wel een leuk meisje tegen :D!

Al die doem beelden over je ex met andere trekt vanzelf weg :) (merk ik..)
The cake is a lie!
pi_89770123
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef elbiondoitalia het volgende:
ach ik kom me ook maar even melden
hier de feiten
meer dan 10 jaar verkering
vorig jaar getrouwdt (rond september)
vanaf februari 2010 is ze vreemdgegaan waarbij ze zich ook even laat zwanger prikken
rond juli abortus gedaan
ik zelf ben hier 2 maanden geleden achtergekomen (en er meteen ook het huis uitgeflikkerdt)en er meteen even een sms uitgegooidt naar iedereen in haar telefoon met 2 regels over wat er gebeurt is.
nu na wat afkoeling geprobeerdt weer normaal met haar te benaderen maar das een probleem
alles wat ik schrijft smst ze door naar haar vriend (das de persoon die haar zwanger prikte).
hoe het beste hiermee om te gaan
Tering... hoe heeft ze dat in vredesnaam verborgen kunnen houden?!
Wees blij dat je er vanaf bent als ze je zo verschrikkelijk voor heeft zitten liegen!
Ik leef echt ontzettend met je mee en wat betreft dat ze al je smsjes doorstuurt gewoon geen smsjes meer naar haar verzenden. Gewoon scheidingspapieren aanvragen en de hele shit en probeer je vooral op jezelf te storten nu en probeer een positief toekomstperspectief in je hoofd te krijgen.
pi_89771598
nou dat heeft ze verborgen weten houden omdat ik niet elke avond thuis was.plus gaf haar even
teveel vrijheid.ben te makkelijk in vertrouwen geven aan personen na 10 jaar dik mag je dat toch
wel vertrouwen.
wat ik haar nog gesproken heb is dat wat hij zegt wet voor haar is .dus heb haar veel succes gewenst .
ga volgende week terug naar italia om de scheiding te regelen (maar zit nog dik 4 jaar aan die hoer vast )das omdat ik voor de kerk getrouwdt ben 1 jaar afkoelen en dan nog 3 jaar voor de scheiding.
het mooiste was de sms die ik verstuurdte vanuit haar telefoon (niet netjes )maar ze werdt platgebeldt .en maar ontkennnen alles wat ik hoorde van een vriendin van haar.
dus die vriendin even alle papieren laten zien (de abortus papieren )en die zei meteen jij spreekt echt de waarheid.
ze zit nu weer lekker bij haar moeder ze wordt met de nek aangekeken in het dorp (ja klein dorpje dan weet iedereen snel alles)
ja nu straks maar weer eens op jacht naar een andere italiaanse.
pi_89773376
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 18:00 schreef elbiondoitalia het volgende:
nou dat heeft ze verborgen weten houden omdat ik niet elke avond thuis was.plus gaf haar even
teveel vrijheid.ben te makkelijk in vertrouwen geven aan personen na 10 jaar dik mag je dat toch
wel vertrouwen.
wat ik haar nog gesproken heb is dat wat hij zegt wet voor haar is .dus heb haar veel succes gewenst .
ga volgende week terug naar italia om de scheiding te regelen (maar zit nog dik 4 jaar aan die hoer vast )das omdat ik voor de kerk getrouwdt ben 1 jaar afkoelen en dan nog 3 jaar voor de scheiding.
het mooiste was de sms die ik verstuurdte vanuit haar telefoon (niet netjes )maar ze werdt platgebeldt .en maar ontkennnen alles wat ik hoorde van een vriendin van haar.
dus die vriendin even alle papieren laten zien (de abortus papieren )en die zei meteen jij spreekt echt de waarheid.
ze zit nu weer lekker bij haar moeder ze wordt met de nek aangekeken in het dorp (ja klein dorpje dan weet iedereen snel alles)
ja nu straks maar weer eens op jacht naar een andere italiaanse.
Sorry, tis heel rot.. Maar waarom die laatste zin: "ja nu straks maar weer eens op jacht naar een andere italiaanse."?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89774221
Wat wilt Je nou? Heb je me nog niet genoeg pijn gedaan?
Uitmaken om vrijheid te willen, mij beloven dat er geen jongens voorlopig komen en vervolgens zeggen een een forum dat je weer opzoek wilt naar een lievere jongen?
Waar ben je toch mee bezig... :N

[ Bericht 14% gewijzigd door Neo-Mullen op 10-12-2010 19:59:41 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89774272
omdat ik mijn leven in italie heb .en daar graag wil blijven .dus ja dan wordt het echt een italiaanse.
ben al dik 3 maanden bezig hoor met de verwerking hoor is niet van gisteren .het huis is ze al uit hoor .dat straks niet te letterlijk nemen ben even in nederland en ben maandag weer in italie.
want heb me baan daar me vrienden daar en ook me toekomst daar .kijk dat zei compleet ingepalmdt wordt daar een vriend die ik uit me werk kon en ook altijd geholpen hebt dan doet het
redelijk veel pijn .en dat ze dan ook onbeschermde sex met hem heeft daar kan ik niet bij .daarom kon ze ook nog even abortus plegen .
ach ze zit nu heerlijk bij haar moeder en ze zoekt het maar daar .heb een groot appartemnet coor me zelf dus ik redt me wel .nog wat kleine zooi van haar het huis uitflikkeren en dan gaan we verder met me leven.
pi_89774365
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat wilt Je nou? Heb je me nog niet genoeg pijn gedaan?
Uitmaken om vrijheid te willen, mij beloven dat er geen jongens voorlopig komen en vervolgens zeggen dat je weer opzoek gaat op een fucking forum?

Waar ben je toch mee bezig... :N
Jou gek maken, en dat moet je niet laten gebeuren.. Ik zou blij zijn als ik van haar af was.. Blijkbaar is ze niet eerlijk, en is ze te lag om dat eerlijk toe te geven! Ik snap hoe moeilijk het is, maar je moet proberen om het een beetje los te laten (als gaat dat moeilijk als je ex ook op fok post..)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89774946
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:12 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Jou gek maken, en dat moet je niet laten gebeuren.. Ik zou blij zijn als ik van haar af was.. Blijkbaar is ze niet eerlijk, en is ze te lag om dat eerlijk toe te geven! Ik snap hoe moeilijk het is, maar je moet proberen om het een beetje los te laten (als gaat dat moeilijk als je ex ook op fok post..)
Ze doet aardig d'r best ja... Kutte is dat ik wilw eten waar ik aan toe ben. Als ik haar delete van alles dan weet ik het niet en gaat er vamnalles in m'n hoofd spelen. Heb liever dat ik recht in m'n gezicht belazerd wordt, dan dat er achter m'n rug vanalles gebeurt.

Ik snap het niet... gewoon out of the blue ineens deze kutte zooi :r

edit: krijg echt het idee dat ze me steken onderwater wilt geven... snap gewoon niet waarom, want het was niet zo dat we ruzie hadden de laatste keer dat we praatten...

Mocht je dit lezen, geef me alsjeblieft tekst en uitleg :X

[ Bericht 13% gewijzigd door Neo-Mullen op 10-12-2010 19:43:56 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:52:28 #259
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89779148
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 16:07 schreef elbiondoitalia het volgende:
ach ik kom me ook maar even melden
hier de feiten
meer dan 10 jaar verkering
vorig jaar getrouwdt (rond september)
vanaf februari 2010 is ze vreemdgegaan waarbij ze zich ook even laat zwanger prikken
rond juli abortus gedaan
ik zelf ben hier 2 maanden geleden achtergekomen (en er meteen ook het huis uitgeflikkerdt)en er meteen even een sms uitgegooidt naar iedereen in haar telefoon met 2 regels over wat er gebeurt is.
nu na wat afkoeling geprobeerdt weer normaal met haar te benaderen maar das een probleem
alles wat ik schrijft smst ze door naar haar vriend (das de persoon die haar zwanger prikte).
hoe het beste hiermee om te gaan
Jezus man heftig.... ik zou ook niet weten hoe hier op te reageren...
Het enige wat ik wel een beetje gemerkt heb hier op dit forum in de adviezen van de meeste mensen is dat je, hoe moeilijk en lastig dat is, vooral moet kijken naar en kiezen voor jezelf... stel je eigen eisen, probeer je eigen persoon op de voorgrond te krijgen hoe lastig dat ook is... sterkte !!

shit hoor net welcome home son van radical face op de radio...... janken
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89780752
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 15:17 schreef AmorFati het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het kutste van alles... vrouwen die kunnen in principe een ander krijgen wanneer ze willen en die ex van me, als onzeker meisje dat ze is, is daar nog trots op ook. Bij jou ging ze naar Lloret en die van mij zat al op een feesteiland terwijl het uitging, ze vertelde me zelfs dat het heel moeilijk was met al die sjans (van negers) en dat het mischien beter was dat we los zouden zijn tot ze terug kwam. Dan weet ik al genoeg... die heeft de afgelopen tijd en zal de komende weken genoeg geneukt hebben om geen last van verdriet om mij te hebben. Dat steekt enorm. Ik zag laatst via facebook ook een foto van haar en een neger en een vriendin op een bed zitten bij hun huisje. Toen deed het me niets maar ik zie die foto nu steeds vaker voor me. Wat een horror-beelden :( Wel weet ik, dat ondanks dat ze kan neuken wat ze wilt, nooit meer of iig niet zo snel een vent zal vinden die zover mee zal gaan in haar gekte, zo gek op haar zal zijn... en ik hoop dat ze daar achter gaat komen.
Jup dat is inderdaad kut, dat kan ik niet ontkennen. Het beste is om dat gewoon te accepteren en het van je af te zetten. Bij mij heeft het 5 maanden geduurt, hopelijk gaat het bij jou sneller...

De wereld zit wat dat betreft niet eerlijk in elkaar. Mijn ex is absoluut niet lelijk, maar ook niet de knapste. Nadat het uitging met mij is ze in korte tijd 15 kilo afgevallen. Dit werd direct gevolgd door aandachttrekkerig gedrag zoals een profielfoto in een kort glitterend jurkje, het zetten van een navelpiercing, door het dorp lopen in enorm korte rokjes...

Tja het is maar net hoe je er tegenaan kijkt. Aan het begin dacht ik als een puber, en kon ik het niet hebben. Vooral die profielfoto van haar die in een week echt 600 keer bekeken werd, met wel 20 reacties van jongens eronder deed me echt heel veel pijn...
Vervolgens kon ik het meer relativeren en zag ik gewoon in dat zo' n meisje echt totaal niet bij mij past. Helaas heb ik me er aan overgegeven en zullen mensen ( vooral uit het dorp ) mij nu voorlopig nog wel aan haar blijven linken, maar achteraf zie ik pas in dat ik me eigenlijk schaam voor het gedrag van mijn ex nadat het uitging, ontzettend kinderachtig en onzeker....

Met name het arrogante gedrag van mijn ex nadat ze het uitmaakte vond ik heel jammer. Zij heeft er alles aan gedaan om mij destijds voor zich te winnen, en zelf het initiatief genomen voor de relatie. Uiteinderlijk is het niets geworden, en omdat zij het uitmaakte en ook nog eens zoveel afviel ging ze zich heel dominant gedragen naar mij toe. Toen was ik er gauw klaarmee. Sindsdien ben ik zelf ( deels uit frustratie) ook gaan trainen en met resultaat, met vrienden gaan wonen in amsterdam, gaat goed op mn opleiding en nu eindelijk denk ik pas '' wat the fuck heb ik in godsnaam voor reden om mezelf ondergeschikt aan haar te voelen oid'' geen;)

Boodschap die ik hiermee probeer over te brengen is dat je het beste al je frustraties naar jezelf kunt keren, en op elke mogelijke manier aan jezelf moet gaan werken. Ga niet stilzitten en wegzakken bij de gedachte wat zij allemaal wel niet doet. (Sexuele) aandacht krijgen kan feitelijk elke meid wel, het enige dat ze ervoor hoeven te doen is een pikante foto van zichzelf plaatsen, en de mannen liggen aan hun voeten. Ga er niet mee zitten :)

[ Bericht 8% gewijzigd door Bartinhoo op 10-12-2010 21:27:30 ]
pi_89781913
Oh, nu weet ik over welke terugval sommigen het hebben. Ik maak het op dit moment mee, waarschijnlijk komt het doordat ik gisteren weer een andere flinke klap gekregen heb. Echt, hoeveel kan een mens in een week hebben?
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:46:53 #262
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89782111
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:20 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Boodschap die ik hiermee probeer over te brengen is dat je het beste al je frustraties naar jezelf kunt keren, en op elke mogelijke manier aan jezelf moet gaan werken. Ga niet stilzitten en wegzakken bij de gedachte wat zij allemaal wel niet doet. (Sexuele) aandacht krijgen kan feitelijk elke meid wel, het enige dat ze ervoor hoeven te doen is een pikante foto van zichzelf plaatsen, en de mannen liggen aan hun voeten. Ga er niet mee zitten :)
helemaal gelijk maar helaas niet altijd even makkelijk.... niet op de fitness me heel erg kwaad staan maken op die fucking fiets.... werkt inderdaad wel :)
concentreren op jezelf, je eigen voorwaarde stellen.... bedoel... je moet je gaan realiseren dat je zelf ook wat waard bent en absoluut eisen mag stellen....
je ex voldeed daar gewoon niet aan....

En toch wil je haar terug soms :(
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89783079
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef renwan het volgende:
Oh, nu weet ik over welke terugval sommigen het hebben. Ik maak het op dit moment mee, waarschijnlijk komt het doordat ik gisteren weer een andere flinke klap gekregen heb. Echt, hoeveel kan een mens in een week hebben?
Vertel, ik verkeerd momenteel ook in een zware terugval na een zware klap..
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89784518
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:46 schreef ennudan het volgende:

[..]

helemaal gelijk maar helaas niet altijd even makkelijk.... niet op de fitness me heel erg kwaad staan maken op die fucking fiets.... werkt inderdaad wel :)
concentreren op jezelf, je eigen voorwaarde stellen.... bedoel... je moet je gaan realiseren dat je zelf ook wat waard bent en absoluut eisen mag stellen....
je ex voldeed daar gewoon niet aan....

En toch wil je haar terug soms :(
Mja dat herken ik ook wel. Ik weet niet of dat precies is wat je bedoelt, maar ik verloor aan het begin heel erg mijn eigenwaarde...

Omdat ik zo achter mijn ex aan bleef lopen, kreeg ik ook naar andere mensen/meiden het idee dat ik niet in de positie was om eisen te stellen / initiatief te nemen...
Dat is natuurlijk helemaal niet waar, en denk er ook aan dat je ex iemand is, die je ooit WEL de moeite waard vond om een relatie mee te beginnen..

Misschien is dat een gegeven wat je nu waardeloos vindt, maar dat is zeker niet zo. Jullie pasten gewoon niet bij elkaar, en zij is de eerste die de knoop heeft doorgehakt...
pi_89785562
Hmm, alcohol is een goed middel om 'nuchterder' over dingen na te denken.
Momenteel doen de dingen me niets en kank veel luchtiger met de zaken omgaan... vreemd spul. Als het uitgewerkt is zal ik wel weer anders praten ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89787077
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:52 schreef ennudan het volgende:

[..]

Jezus man heftig.... ik zou ook niet weten hoe hier op te reageren...
Het enige wat ik wel een beetje gemerkt heb hier op dit forum in de adviezen van de meeste mensen is dat je, hoe moeilijk en lastig dat is, vooral moet kijken naar en kiezen voor jezelf... stel je eigen eisen, probeer je eigen persoon op de voorgrond te krijgen hoe lastig dat ook is... sterkte !!

shit hoor net welcome home son van radical face op de radio...... janken
ach ja het wordt weer van voren af aan beginnen daar in italie ,maar heb minder zorgen nu gelukkig en das me ook wel wat waard .gelukkig heb ik met kerst een meisje die ik al kon uitgenodigt met een dochtertje zodat ik tenminste me een beetje uit kan sloven voor het kerstdiner (ben geen held in de keuken maar je leert snel ).
afgelopen weken meteen al orde gemaakt in me kledingkasten en me een zooi kleding weggegooidt dat wil je niet weten .alle zooi van haar weggehaaldt en in de kelder geflikkerdt .
was tijd voor grote schoonmaak.
aankomende tijd me huis nog even goed doorlopen alles flikker ik eruit van haar .
volgende zaterdag even de gezamelijke spullen verdelen waarbij ze meteen even dik 4000 euro aan me terug kan betalen anders zijn alle gezamelijke spullen van mij .
kijk ben nu keihard voor haar heb alle bewijzen dus ze zoekt het maar lekker bij haar moeder uit .
in het dorp wordt ze met de nek aangekeken (katholiek dorpje en klein)dus das ook al een beste straf voor haar ..
mischien ben ik een beetje rancuneus (ben vorig jaar ontslagen bij me nederlandse baas maar heb daar wel even werk gezocht om daar te blijven en dan als dank liggen neuken met een vriend van ons beide en je dan ook zwanger laten prikken dat kan er bij niet in)
pi_89787952
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Hmm, alcohol is een goed middel om 'nuchterder' over dingen na te denken.
Momenteel doen de dingen me niets en kank veel luchtiger met de zaken omgaan... vreemd spul. Als het uitgewerkt is zal ik wel weer anders praten ;(
Ik heb dat met roken.... Ben een paar maandjes geleden begonnen hiermee, helaas mag ik wel zeggen... Maar ik merkte gewoon dat, zodra mijn kop weereens volzat met allerlei dingen ( hoofdzakelijk ex), en ik stak een sigaret op, ik veel luchtiger over alles kon/kan nadenken en het veel beter kon accepteren op de een of andere manier...

Ik vind het nog niet eens zozeer lekker eerder, en stoer al helemaal niet ( doe het meestal alleen op mijn kamer ) , maar nog altijd krijg ik bij elke sigaret weer een heerlijk rustig gevoel. Echt nodig voor verwerken van oud zeer heb ik het niet meer inmiddels, maar vind het nog altijd ''relaxed'' om er eentje op te steken, bijvoorbeeld als ik al een tijdje aan het leren ben even ter afleiding en daarna kan ik weer lekker door ;)
pi_89788407
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Vertel, ik verkeerd momenteel ook in een zware terugval na een zware klap..
Iemand flikte me gisteren iets terwijl ik het absoluut niet verwachtte, dat kon ik er even niet bij hebben. Op zo'n moment lijkt het alsof ik er helemaal alleen voor sta.

Ik denk dat ik haar uit m'n twitter ga gooien, weliswaar met pijn in het hart maar ik kan de confrontatie gewoon niet dagelijks hebben. Ik wil helemaal niet weten of zij een gezellige avond heeft en ik denk dat ze dat ook niet van mij wil weten.
Tegelijkertijd vind ik het wel moeilijk, dat is het enige soort contact dat ik nog met haar heb en eigenlijk wil ik haar helemaal niet schrappen uit mijn leven
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_89798316
Mijn ex en ik kunnen elkaar niet loslaten. Sterker nog, we willen het liefst weer bij elkaar komen. We kennen alle 'clichés' mbt het weer bij elkaar komen. Dat het snel weer fout kan lopen etc. Is ook de reden waarom we het rustig aanpakken, de tijd nemen en niet weer direct in een relatie met elkaar storten. Ik ben benieuwd. We houden nog heel veel van elkaar, dat gevoel is nooit weg geweest.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_89798404
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Pan.da het volgende:
Mijn ex en ik kunnen elkaar niet loslaten. Sterker nog, we willen het liefst weer bij elkaar komen. We kennen alle 'clichés' mbt het weer bij elkaar komen. Dat het snel weer fout kan lopen etc. Is ook de reden waarom we het rustig aanpakken, de tijd nemen en niet weer direct in een relatie met elkaar storten. Ik ben benieuwd. We houden nog heel veel van elkaar, dat gevoel is nooit weg geweest.
Heb je meer geluk dan ik.
Begin echt steeds meer het gevoel te krijgen dat ik nu al (na nog geen 3 weken) bijna geen rol meer speel. Nogmaals, ze heeft superveel contacten tegenwoordig en ik ben echt bang dat ik zo langzaam maar zeker uit haar leven ga verdwijnen.
Ik wil gewoon het liefste dat ik een speciaal persoon voor haar blijf, ookal komen we waarschijnlijk niet meer samen. Ik wil dat als ze 's avonds in bed ligt nog steeds denkt aan de mooie dingen die we afgelopen jaar deden en dat ze niet vergeten worden doordat ze nu steeds zoveel contact heeft.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89798906
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Heb je meer geluk dan ik.
Begin echt steeds meer het gevoel te krijgen dat ik nu al (na nog geen 3 weken) bijna geen rol meer speel. Nogmaals, ze heeft superveel contacten tegenwoordig en ik ben echt bang dat ik zo langzaam maar zeker uit haar leven ga verdwijnen.
Ik wil gewoon het liefste dat ik een speciaal persoon voor haar blijf, ookal komen we waarschijnlijk niet meer samen. Ik wil dat als ze 's avonds in bed ligt nog steeds denkt aan de mooie dingen die we afgelopen jaar deden en dat ze niet vergeten worden doordat ze nu steeds zoveel contact heeft.
Noemen ze 'wishful thinking' . Natuurlijk wil je eigenlijk horen dat je de meest bijzondere man in haar leven bent geweest en dat ze continu aan je denkt, maar helaas ligt de realiteit daar ver vanaf.

We willen allemaal een onuitwisbare indruk nalaten en het liefst horen dat we de enige echte zijn geweest maar dat zijn echt dingen waar je je vanaf moet zetten.
pi_89798998
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat zul je echt wel voor haar blijven. Het kan misschien nu lijken van niet, maar het is echt wel zo. Drie jaar is niet niks, dat vergeet je niet zo 1,2,3. Je hebt het er nu gewoon erg moeilijk mee, waardoor je steeds vaker dat soort gedachtes krijgt (been there). Onderdruk de neiging om naar die bevestiging te vragen, dat helpt je namelijk niet verder. Ga er gewoon van uit.

Mijn advies naar jou: Laat haar gewoon met rust. Het is ontzettend moeilijk, dat weet ik. Vrouwen zijn soms vreemde wezens (mannen ook hoor!) maar nu geef je haar nog ontzettend veel aandacht dmv hier op dit forum, maar ook persoonlijk. Doordat je haar die aandacht geeft weet zij dat jij nog altijd met je gedachten bij haar zit, dat is ego strelend. En natuurlijk zit je nog met je gedachten bij haar! Absoluut en ook niet meer dan logisch, maar als je dat steeds aan haar verteld krijgen vrouwen vaak melij. Ze gaat medelijden met je hebben en denken dat je niets bent zonder haar. Ondanks dat het moeilijk is (echt heel moeilijk) moet je haar nu even links laten liggen en haar de ruimte geven en ook jezelf. Probeer weer op eigen voeten te gaan staan en genieten van jouw leven. Als jij verder gaat en zij niets meer van jou hoort, dan gaan die gedachten als vanzelf direct naar jou. Verbazingwekkend, maar waar..

Het is een soort van omgekeerde psychologie. Geef haar nu vooral even de ruimte.
pi_89800249
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 12:48 schreef Flappieee het volgende:

[..]

Dat zul je echt wel voor haar blijven. Het kan misschien nu lijken van niet, maar het is echt wel zo. Drie jaar is niet niks, dat vergeet je niet zo 1,2,3. Je hebt het er nu gewoon erg moeilijk mee, waardoor je steeds vaker dat soort gedachtes krijgt (been there). Onderdruk de neiging om naar die bevestiging te vragen, dat helpt je namelijk niet verder. Ga er gewoon van uit.

Mijn advies naar jou: Laat haar gewoon met rust. Het is ontzettend moeilijk, dat weet ik. Vrouwen zijn soms vreemde wezens (mannen ook hoor!) maar nu geef je haar nog ontzettend veel aandacht dmv hier op dit forum, maar ook persoonlijk. Doordat je haar die aandacht geeft weet zij dat jij nog altijd met je gedachten bij haar zit, dat is ego strelend. En natuurlijk zit je nog met je gedachten bij haar! Absoluut en ook niet meer dan logisch, maar als je dat steeds aan haar verteld krijgen vrouwen vaak melij. Ze gaat medelijden met je hebben en denken dat je niets bent zonder haar. Ondanks dat het moeilijk is (echt heel moeilijk) moet je haar nu even links laten liggen en haar de ruimte geven en ook jezelf. Probeer weer op eigen voeten te gaan staan en genieten van jouw leven. Als jij verder gaat en zij niets meer van jou hoort, dan gaan die gedachten als vanzelf direct naar jou. Verbazingwekkend, maar waar..

Het is een soort van omgekeerde psychologie. Geef haar nu vooral even de ruimte.
Daar heb je ook zeker een goed punt, maar het probleem is dat ik toch m'n ei kwijt moet en ik ga niet verkassen naar een ander forum om haar te ontwijken. Ik zit hier vanaf 2006, zij vanaf 2009 dus ik heb wel een soort geschiedenis met dit forum.
Ik heb ook al een paar dagen geen contact met haar opgenomen, omdat ik weer dat het mij kwelt en ik haar (in haar ogen) toch alleen maar lastigval.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89808654
Ik schijn dus echt helemaal overreacted te zijn ;( zojuist toch ff gevraagd hoe de dingen precies zitten, maar ze zei dat er echt geen rare dingen spelen of gaan spelen de komende tijd...
Besef me nu dat ik echt paranoide gedachtes heb... Daardoor spelen m'n emoties veel te heftig met alle gevolgen van dien: slecht slapen, chagrijnig/boos zijn tot aan de hoofdpijn van vanmiddag.

I should take it much more easy.

Morgen eerst met m'n vrienden naar New Kids Turbo. Gewoon ouwhoeren en gewoon lekker chill doen :Y
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:15:18 #275
273267 Geretardeerd
Toch wel een beetje...
pi_89810508
We zijn 2 jaar en bijna 7 maanden bij elkaar gekomen en daarvoor hadden we al een sterke band via vriendschap, echter door verschillende omstandigheden zoals de afstand is er toen weinig van gekomen. Mijn ex (vreselijk om dat nu neer te moeten zetten) had toentertijd verschrikkelijke moeite met haarzelf; wat de nodige professionele hulp nodig had.

Maar wat mij altijd zal bijblijven, zijn de woorden waarin ze zei dat ik één van de hoofdredenen was dat ze uiteindelijk het licht heeft gezien en eroverheen is gekomen. Vanaf dat moment begonnen we onze relatie. Dat ging gewoon... goed. We hadden opstootjes maar niets wat niet konden overwinnen.

Het begon allemaal kennelijk nadat we op vakantie waren geweest. Twee jaar later, midden-eind vorige juli dit jaar. Ik was niet altijd enthousiast geweest over dingen; ik ben bijvoorbeeld niet zo avontuurlijk hoewel ik wel opensta voor dingen als wakeboarden en watniet... maar ze wilde me soms wat veranderen en dat nam ik niet altijd ten harte. Andere 'hippe' kleren zodat ik wat zekerder in mijn schoenen stond... maar ze kon het kennelijk niet duidelijker overbrengen zodat ik het ook begreep. Ze wilde na al die tijd ook weer eens... doen wat ze wilde doen zonder ergens aan vast te zitten. Ik weet niet... hoop niet dat ze bedoelt dat ze eens flink wilt gaan feesten... maar ik snap haar lust naar avontuur; ze is immers jonger qua geest dan ik desondanks dat zij twee weken ouder is.

Ik voelde me altijd al de volwassene in de relatie... Ik wilde graag een rustige omgeving opbouwen zodat ik daar op terug kon vallen. Maar ze wilde eens verder kijken... of zo; kijken wat er verder is in de wereld. En dat begrijp ik... je bent uiteindelijk jong en je wilt soms gewoon niet dat een relatie je tegenhoudt.

Het is moeilijk om te begrijpen soms... Onze band was en is best nog wel zo sterk; al doet het zo verschrikkelijk pijn om nu van die gewone gesprekken te voeren waarin we toch bespreken hoe en waarom het is fout gegaan. Ik heb zelf maar besloten om even niet meer te praten met d'r... wel heb ik haar op het hart gedrukt dat ze nu geen keuzes maakt waar ze spijt van moet krijgen; want ik ben nu eenmaal niet meer in staat om haar te helpen... te beschermen van de boze gevolgen. Ze heeft ook pijn, dat weet ik. Ze is in de war en weet het ook niet meer; helaas was het gevoel voor een stop in de relatie wel het sterkst; omdat ze zichzelf niet meer kon voorliegen...

Hoewel onze band nog zo sterk is... doet het zo'n verdomde pijn... wetende dat we uiteindelijk een ander zullen vinden en daarmee verdergaan...

Wat klasgenoten hebben zich over me ontfermd en willen me helpen, willen me zelfs mee op stap nemen. Ik weet niet meer wat ik moet verwachten; ik voel me aan de ene kant zo sterk en weet dat ik er boven op kan komen en dat het niet lang moet duren om dat te doen; maar zodra die herinneringen terugkomen

De intieme momenten... de seks... de romantische uitjes en misschien het gekibbel. Dan word ik ook weer zwak en trillerig.

Ik weet het gewoon niet meer... Ik wil gewoon weer verder met m'n leven en sterk zijn om de obstakels van mijn turbulente leven overkomen. Dat wilde ik eerst met haar doen maar helaas, da zal niet meer gebeuren. Het is moeilijk om mijn meisje los te laten; zeker als ik degene ben geweest die in zowat alles haar eerste is geweest en andersom. Maar ook omdat ik haar toentertijd uit de moeilijkheden heb geholpen. En nu kan ik zeggen: Dat zal ze bij geen enkele jongen meer hebben... dat is slechts een schrale troost.

~*~

Fast forward naar nu, twee maanden verder

Het enige memorabele dat ik nog heb gedaan is mijn hele hart en visie over onze relatie uitgestort op papier. Zes hele pagina's met dingen zoals het feit dat ze me ooit eens labelde met 'Sjakie Scapino' omdat ik merendeels mijn schoenen kocht uit voorkeur. Sowieso hadden wij wat betreffende geld altijd wel gekibbel en onenigheid.

Voornamelijk komt het voort uit het feit dat ik ben opgegroeid met een moeder in de bijstand en zij in een gezin met een dubbel inkomen. Qua geld heeft en had ze nooit te klagen en dat botste. Tot vandaag de dag nog steeds.

Ik betrap me nog steeds dat ik aan haar denk; niet zozeer over wat ze aan het doen is. Meer om het feit wat ze heeft gedaan na en voor dat het uitging tussen ons. Tegenkomende op die brief aan haar, heb ik slechts een mailtje ontvangen dat grotendeels een halve A4 in beslag nam. Verbijsterend genoeg ging het alleen maar om het feit dat haar 'kindje' oftewel een zwartharige mormel van 5 jaar was overleden en dat zij net zoals die hond verder moest gaan met haar leven.

Onze relatie kreeg slechts een alinea met het feit dat het overleden was en dat verder moest gang. Ironisch, niet? Je kent elkaar vijf jaar, hebt twee en een half jaar een relatie en je bent uiteindelijk minder belangrijk dan een hondje met reuma.

Soms heb ik gewoon niet wat ik moet.. De ene dag is er niets aan de hand en de andere dag zit ik nog even met vochtige ogen voor me uit te staren, wensend dat het anders was gegaan. Voor mij betekende relatie heel veel maar zij had kennelijk er al die tijd naar toe geleefd, de beruchte breuk en dat zonder mij maar één keer er op te attenderen. Zonder maar één keer met mij aan tafel te zitten.

En dan vraag ik me af. Waarom heb ik dit verdiend?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')