abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89437906
quote:
7s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:24 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Pessimist ben je ook, wat is er mis met een feest, dat mag wel wat miljoen kosten.
Een feest is altijd leuk. Maar de leukste feestjes zijn bij iemand anders thuis. Dan hoef je immers niet zelf de rommel op te ruimen ;)
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_89437910
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

De Islamisering van het voetbal heeft ook weer een stimulans gekregen hierdoor hè. :D.
De portefeuille van Blatter eerder, misschien hadden wij wat gasreserves moeten geven aan Blatter, dat had geholpen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89437950
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een feest is altijd leuk. Maar de leukste feestjes zijn bij iemand anders thuis. Dan hoef je immers niet zelf de rommel op te ruimen ;)
En zo is dat maar net :Y
pi_89437976
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja maar ik ben serieus teleurgesteld over de keuze Qatar, wat moet een menigte feestende voetbalfans zoeken in een land waar je opgesloten word voor alcohol of een zoen in het openbaar bij wijze van spreken. Ik wil niet veel zeggen, maar pracht en praal is niet alles, het moet ook een "feest" zijn, niet een Sharia parade van saaiheid en angst.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89438010
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Had jij iets verwacht van de VVD? Haar achterban zag tal van mogelijkheden om geld te verdienen aan al die voetbalfans die richting ons landje trekken. Beter gezegd: de VVD toont haar ware gezicht. Als het ten goede komt van ondernemers dan hoeft er plots niet zo drastisch te worden bezuinigd. Maar wanneer de minima en de cultuursector ontzien willen worden, dan rept men plots over de staatsschuld die de pan uitrijst.
Ja, ik zei het tegen mijn vrouw ook, we hadden er wel wat aan kunnen verdienen...
VVD, bij monde van Schippers en Rutte himself, hadden ook al hun ziel aan de duivel verkocht toch? Ze gaan voor short term thinking, niet voor de lange termijn, zoveel is duidelijk.
I´m back.
pi_89438044
quote:
15s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:28 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja maar ik ben serieus teleurgesteld over de keuze Qatar, wat moet een menigte feestende voetbalfans zoeken in een land waar je opgesloten word voor alcohol of een zoen in het openbaar bij wijze van spreken. Ik wil niet veel zeggen, maar pracht en praal is niet alles, het moet ook een "feest" zijn, niet een Sharia parade van saaiheid en angst.
Bedank Ronald de Boer maar. Ik zag zijn kop regelmatig voorbij komen in Qatar 2022 reclames toen ik in Egypte de eerste week van het WK aan het volgen was.
pi_89438094
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bedank Ronald de Boer maar. Ik zag zijn kop regelmatig voorbij komen in Qatar 2022 reclames toen ik in Egypte de eerste week van het WK aan het volgen was.
Nou ik had toch liever een land gekozen waar je feest kon vieren, voor een mondiaal feest.

Eigenlijk is dat toch je reinste logica.. maar goed. :')
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 2 december 2010 @ 17:31:37 #108
172495 Arglist
Suum cuique tribuere
pi_89438124
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dankzij Assange staan de keizers straks zonder kleren iig.
Het wordt dankzij Assange een heerlijk nieuw tijdperk, denk ik.
Laten we het hopen.
"Der freie Mensch handelt niemals arglistig, sondern stets aufrichtig."
pi_89438128
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik zei het tegen mijn vrouw ook, we hadden er wel wat aan kunnen verdienen...
VVD, bij monde van Schippers en Rutte himself, hadden ook al hun ziel aan de duivel verkocht toch? Ze gaan voor short term thinking, niet voor de lange termijn, zoveel is duidelijk.
Het hele regeerakkoord is gebaseerd op een korte termijn-visie, dus dat mag geen verrassing heten :)
pi_89438179
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:30 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nou ik had toch liever een land gekozen waar je feest kon vieren, voor een mondiaal feest.

Eigenlijk is dat toch je reinste logica.. maar goed. :')
Tsja, ben het helemaal met je eens. Maar daar moet je die idioot Blatter voor bedanken.
pi_89438239
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, ben het helemaal met je eens. Maar daar moet je die idioot Blatter voor bedanken.
Blatter, ik kots op die man, en met mij de halve planeet.

Alleen een halve zool als hem kan een "feest" organiseren in een land waar "feest" verboden is, mafkees eerste klas. Vraag me af hoeveel steekpenningen hij hiervoor in z'n zak heeft mogen drukken. Het had van mij echt niet Nederland hoeven zijn, maar een Sharia land? Wtf!?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89438389
Speelsteden die 3200 kilometer van elkaar verwijderd zijn. Dat is bijna even ver als de afstand tussen Amsterdam en Jeruzalem :').
pi_89438446
quote:
15s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Blatter, ik kots op die man, en met mij de halve planeet.

Alleen een halve zool als hem kan een "feest" organiseren in een land waar "feest" verboden is, mafkees eerste klas. Vraag me af hoeveel steekpenningen hij hiervoor in z'n zak heeft mogen drukken. Het had van mij echt niet Nederland hoeven zijn, maar een Sharia land? Wtf!?
Ach, in 2022 is de globale economie toch al ingestort en worden er geen WK's meer gehouden :)
pi_89438457
Ik ben het voor het eerst eens met Oud_Student, trouwens, geloof ik. :').
I´m back.
  Donald Duck held donderdag 2 december 2010 @ 17:43:00 #115
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_89438527
Ik ben er blij om
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_89438555
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het hele regeerakkoord is gebaseerd op een korte termijn-visie, dus dat mag geen verrassing heten :)
En hiermee wordt het ook bewezen.
I´m back.
pi_89438607
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Had jij iets verwacht van de VVD? Haar achterban zag tal van mogelijkheden om geld te verdienen aan al die voetbalfans die richting ons landje trekken. Beter gezegd: de VVD toont haar ware gezicht. Als het ten goede komt van ondernemers dan hoeft er plots niet zo drastisch te worden bezuinigd. Maar wanneer de minima en de cultuursector ontzien willen worden, dan rept men plots over de staatsschuld die de pan uitrijst.
De inkomsten van een WK wegen niet op tegen de uitgaven. Kijk maar naar Duitsland 2006. Het is hoogst eigenaardig dat Rutte zegt aan alle wensen van de FIFA tegemoet te willen komen wanneer het Nederland het WK mag organiseren. Het is behoorlijk tegenstrijdig dat je wel geld wilt pompen in een organisatie van een 4 weken (!) durend evenement, terwijl je juist wilt bezuinigen. Maar nee hoor, dat geld halen we dan maar bijvoorbeeld bij het onderwijs weg. Ik duik als VVD'er maar even weg :{. Waardeloos.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_89438964
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ach, in 2022 is de globale economie toch al ingestort en worden er geen WK's meer gehouden :)
Hm dat is wellicht nog naïever dan denken dat het naar Nederland zou komen. :D
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89439367
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:31 schreef Arglist het volgende:

[..]

Laten we het hopen.
Idd ja.
I´m back.
pi_89440172
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:45 schreef StarGazer het volgende:

[..]

De inkomsten van een WK wegen niet op tegen de uitgaven. Kijk maar naar Duitsland 2006. Het is hoogst eigenaardig dat Rutte zegt aan alle wensen van de FIFA tegemoet te willen komen wanneer het Nederland het WK mag organiseren. Het is behoorlijk tegenstrijdig dat je wel geld wilt pompen in een organisatie van een 4 weken (!) durend evenement, terwijl je juist wilt bezuinigen. Maar nee hoor, dat geld halen we dan maar bijvoorbeeld bij het onderwijs weg. Ik duik als VVD'er maar even weg :{. Waardeloos.
Klasse dat je het erkent :)
pi_89440187
quote:
6s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Hm dat is wellicht nog naïever dan denken dat het naar Nederland zou komen. :D
Naief? Eerder realistisch.
pi_89441105
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je weet hoe vaak mensen dat al verkondigden in het verleden, en hoe vaak het werkelijkheid is geworden? Kom op zeg, de economie zal altijd blijven bestaan.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89441259
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik was er bang voor inderdaad want heb genoeg gelezen sinds het laatste WK in de RSA. Zag Rutte vanmorgen nog gezellig reageren dat Nederland wel even aan de eisen van de FIFA zou voldoen. En dan die uitreiking van die droevige oorkonde dat je best lekker gelikt hebt. :'). Te sneu.
pi_89441322
quote:
7s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Je weet hoe vaak mensen dat al verkondigden in het verleden, en hoe vaak het werkelijkheid is geworden? Kom op zeg, de economie zal altijd blijven bestaan.
Echt waar joh?
pi_89441836
quote:
7s.gif Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja, maar in welke vorm. Dat is de vraag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')