Een feest is altijd leuk. Maar de leukste feestjes zijn bij iemand anders thuis. Dan hoef je immers niet zelf de rommel op te ruimenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pessimist ben je ook, wat is er mis met een feest, dat mag wel wat miljoen kosten.
De portefeuille van Blatter eerder, misschien hadden wij wat gasreserves moeten geven aan Blatter, dat had geholpen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De Islamisering van het voetbal heeft ook weer een stimulans gekregen hierdoor hè..
En zo is dat maar netquote:Op donderdag 2 december 2010 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een feest is altijd leuk. Maar de leukste feestjes zijn bij iemand anders thuis. Dan hoef je immers niet zelf de rommel op te ruimen
Ja maar ik ben serieus teleurgesteld over de keuze Qatar, wat moet een menigte feestende voetbalfans zoeken in een land waar je opgesloten word voor alcohol of een zoen in het openbaar bij wijze van spreken. Ik wil niet veel zeggen, maar pracht en praal is niet alles, het moet ook een "feest" zijn, niet een Sharia parade van saaiheid en angst.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een feest is altijd leuk. Maar de leukste feestjes zijn bij iemand anders thuis. Dan hoef je immers niet zelf de rommel op te ruimen
Ja, ik zei het tegen mijn vrouw ook, we hadden er wel wat aan kunnen verdienen...quote:Op donderdag 2 december 2010 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had jij iets verwacht van de VVD? Haar achterban zag tal van mogelijkheden om geld te verdienen aan al die voetbalfans die richting ons landje trekken. Beter gezegd: de VVD toont haar ware gezicht. Als het ten goede komt van ondernemers dan hoeft er plots niet zo drastisch te worden bezuinigd. Maar wanneer de minima en de cultuursector ontzien willen worden, dan rept men plots over de staatsschuld die de pan uitrijst.
Bedank Ronald de Boer maar. Ik zag zijn kop regelmatig voorbij komen in Qatar 2022 reclames toen ik in Egypte de eerste week van het WK aan het volgen was.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar ik ben serieus teleurgesteld over de keuze Qatar, wat moet een menigte feestende voetbalfans zoeken in een land waar je opgesloten word voor alcohol of een zoen in het openbaar bij wijze van spreken. Ik wil niet veel zeggen, maar pracht en praal is niet alles, het moet ook een "feest" zijn, niet een Sharia parade van saaiheid en angst.
Nou ik had toch liever een land gekozen waar je feest kon vieren, voor een mondiaal feest.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Bedank Ronald de Boer maar. Ik zag zijn kop regelmatig voorbij komen in Qatar 2022 reclames toen ik in Egypte de eerste week van het WK aan het volgen was.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dankzij Assange staan de keizers straks zonder kleren iig.
Het wordt dankzij Assange een heerlijk nieuw tijdperk, denk ik.
Het hele regeerakkoord is gebaseerd op een korte termijn-visie, dus dat mag geen verrassing hetenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik zei het tegen mijn vrouw ook, we hadden er wel wat aan kunnen verdienen...
VVD, bij monde van Schippers en Rutte himself, hadden ook al hun ziel aan de duivel verkocht toch? Ze gaan voor short term thinking, niet voor de lange termijn, zoveel is duidelijk.
Tsja, ben het helemaal met je eens. Maar daar moet je die idioot Blatter voor bedanken.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou ik had toch liever een land gekozen waar je feest kon vieren, voor een mondiaal feest.
Eigenlijk is dat toch je reinste logica.. maar goed.
Blatter, ik kots op die man, en met mij de halve planeet.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, ben het helemaal met je eens. Maar daar moet je die idioot Blatter voor bedanken.
Ach, in 2022 is de globale economie toch al ingestort en worden er geen WK's meer gehoudenquote:Op donderdag 2 december 2010 17:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Blatter, ik kots op die man, en met mij de halve planeet.
Alleen een halve zool als hem kan een "feest" organiseren in een land waar "feest" verboden is, mafkees eerste klas. Vraag me af hoeveel steekpenningen hij hiervoor in z'n zak heeft mogen drukken. Het had van mij echt niet Nederland hoeven zijn, maar een Sharia land? Wtf!?
En hiermee wordt het ook bewezen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het hele regeerakkoord is gebaseerd op een korte termijn-visie, dus dat mag geen verrassing heten
De inkomsten van een WK wegen niet op tegen de uitgaven. Kijk maar naar Duitsland 2006. Het is hoogst eigenaardig dat Rutte zegt aan alle wensen van de FIFA tegemoet te willen komen wanneer het Nederland het WK mag organiseren. Het is behoorlijk tegenstrijdig dat je wel geld wilt pompen in een organisatie van een 4 weken (!) durend evenement, terwijl je juist wilt bezuinigen. Maar nee hoor, dat geld halen we dan maar bijvoorbeeld bij het onderwijs weg. Ik duik als VVD'er maar even wegquote:Op donderdag 2 december 2010 17:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Had jij iets verwacht van de VVD? Haar achterban zag tal van mogelijkheden om geld te verdienen aan al die voetbalfans die richting ons landje trekken. Beter gezegd: de VVD toont haar ware gezicht. Als het ten goede komt van ondernemers dan hoeft er plots niet zo drastisch te worden bezuinigd. Maar wanneer de minima en de cultuursector ontzien willen worden, dan rept men plots over de staatsschuld die de pan uitrijst.
Hm dat is wellicht nog naïever dan denken dat het naar Nederland zou komen.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, in 2022 is de globale economie toch al ingestort en worden er geen WK's meer gehouden
Klasse dat je het erkentquote:Op donderdag 2 december 2010 17:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
De inkomsten van een WK wegen niet op tegen de uitgaven. Kijk maar naar Duitsland 2006. Het is hoogst eigenaardig dat Rutte zegt aan alle wensen van de FIFA tegemoet te willen komen wanneer het Nederland het WK mag organiseren. Het is behoorlijk tegenstrijdig dat je wel geld wilt pompen in een organisatie van een 4 weken (!) durend evenement, terwijl je juist wilt bezuinigen. Maar nee hoor, dat geld halen we dan maar bijvoorbeeld bij het onderwijs weg. Ik duik als VVD'er maar even weg. Waardeloos.
Naief? Eerder realistisch.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm dat is wellicht nog naïever dan denken dat het naar Nederland zou komen.
Je weet hoe vaak mensen dat al verkondigden in het verleden, en hoe vaak het werkelijkheid is geworden? Kom op zeg, de economie zal altijd blijven bestaan.quote:
Ik was er bang voor inderdaad want heb genoeg gelezen sinds het laatste WK in de RSA. Zag Rutte vanmorgen nog gezellig reageren dat Nederland wel even aan de eisen van de FIFA zou voldoen. En dan die uitreiking van die droevige oorkonde dat je best lekker gelikt hebt.quote:
Echt waar joh?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet hoe vaak mensen dat al verkondigden in het verleden, en hoe vaak het werkelijkheid is geworden? Kom op zeg, de economie zal altijd blijven bestaan.
Ja, maar in welke vorm. Dat is de vraag.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je weet hoe vaak mensen dat al verkondigden in het verleden, en hoe vaak het werkelijkheid is geworden? Kom op zeg, de economie zal altijd blijven bestaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |