Er zijn meer Nederlanders.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik geef verder geen ruk om voetbal, dus dat hele feestaspect kan me gestolen worden.
Zal best, maar die kunnen me over het algemeen vrij weinig schelen. Ik ben er gewoon klaar mee dat de voetballerij telkens maar weer het handje ophoudt bij de Staat om hun spelletje te kunnen spelen. Dan is het weer extra politiebeveiliging, dan is het weer omdat het stadion gekocht moet worden, dan moet er weer steun komen in de vorm van een aantrekkelijke lening, dan moet de veldhuur weer omlaag, dan moet er weer een toernooi georganiseerd worden. Telkens maar weer op kosten van de belastingbetaler, omdat ze in het voetbal blijkbaar te incompetent zijn om er een gezonde bedrijfsvoering op na te houden.quote:
Allemaal valide argumenten, maar daar kan je cultuur ook onder scharen bijvoorbeeld, en daar ligt men ook mee overhoop omdat er op bezuinigd wordt. Bovendien vind ik wel dat je als voetballand enigszins mee mag werken aan een internationaal evenement en daar een succes van maakt, en bovendien je land ietwat promoot. Voornamelijk om de feestsfeer inderdaad, maar wat is daar mis mee eigenlijk?quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zal best, maar die kunnen me over het algemeen vrij weinig schelen. Ik ben er gewoon klaar mee dat de voetballerij telkens maar weer het handje ophoudt bij de Staat om hun spelletje te kunnen spelen. Dan is het weer extra politiebeveiliging, dan is het weer omdat het stadion gekocht moet worden, dan moet er weer steun komen in de vorm van een aantrekkelijke lening, dan moet de veldhuur weer omlaag, dan moet er weer een toernooi georganiseerd worden. Telkens maar weer op kosten van de belastingbetaler, omdat ze in het voetbal blijkbaar te incompetent zijn om er een gezonde bedrijfsvoering op na te houden.
Ik vind het dan ook wel best, dat het niet in Nederland gehouden gaat worden.
In principe wel ja, wij hebben alleen geen gevolgen die Sharia wetgeving te bieden heeft. Overigens, ik pleit nergens voor een WK in Nederland, maar waarom in godsnaam Qatar? Doe dan Australie of Engeland of de V.S.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:06 schreef Nielsch het volgende:
In Qatar mag je volgens mij gewoon alcohol drinken, alleen niet op straat. In principe gelden die regels ook in Nederland.
Geld natuurlijk, de FIFA is ook een bedrijf dat zoveel mogelijk winst wil maken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:08 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In principe wel ja, wij hebben alleen geen gevolgen die Sharia wetgeving te bieden heeft. Overigens, ik pleit nergens voor een WK in Nederland, maar waarom in godsnaam Qatar? Doe dan Australie of Engeland of de V.S.
Wel een waardeloze monopolist. Ik zou er uit stappen als het even kon.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geld natuurlijk, de FIFA is ook een bedrijf dat zoveel mogelijk winst wil maken.
Dit inderdaad, de waardeloze sturing en dictatoriaal bestuur m.b.t. wetgeving en dreigementen naar landen toe is een regelrechte schande. Bovendien zit charlatan Blatter die beslissingen al te maken sinds 1998, wat een lef.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Wel een waardeloze monopolist. Ik zou er uit stappen als het even kon.
Het Belgisch voetbal is juist aan het herleven momenteel, en die scheidingsdiscussie duurt nog zeker 50 jaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:34 schreef Bigwillem10 het volgende:
We hadden nooit dat amateurvoetballand Belgie er bij moeten halen.
Dit land ( als je het zo mag noemen) bestaat in 2018 helemaal niet meer.
Die Meneer Pfaff is zelfs nog te achterlijk om ook maar een woord engels te spreken. en dat zelf zonder reclame.
Ik weet niet wel belgisch voetbal jij kijkt. Roda jc is geen belgisch voetbal hequote:Op zaterdag 4 december 2010 20:39 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het Belgisch voetbal is juist aan het herleven momenteel, en die scheidingsdiscussie duurt nog zeker 50 jaar
Ik weet niet of jij weet dat er ook Belgen buiten Nederland spelen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:43 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ik weet niet wel belgisch voetbal jij kijkt. Roda jc is geen belgisch voetbal he
We hadden nooit op het idiote idee moeten komen om het WK hier heen te halen zodat we ons een maand lang kunnen onderwerpen aan de FIFAquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:34 schreef Bigwillem10 het volgende:
We hadden nooit dat amateurvoetballand Belgie er bij moeten halen.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
We hadden nooit op het idiote idee moeten komen om het WK hier heen te halen zodat we ons een maand lang kunnen onderwerpen aan de FIFAGelukkig zijn we hopeloos ten onder gegaan bij de stemming.
Dat is allemaal super leuk voor die belgen maar wat helpt het er de belgische competitie mee?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef JoaC het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij weet dat er ook Belgen buiten Nederland spelen?
Dan had je wellicht door dat er bij verschillende grote clubs belgen opduiken. Vermaelen, Kompany zijn nog jong, Dembele is op weg omhoog, Defour en Witsel staan op lijstjes. Ken je Eden Hazard?
Witsel en Defour spelen er nogquote:Op zondag 5 december 2010 00:19 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Dat is allemaal super leuk voor die belgen maar wat helpt het er de belgische competitie mee?
nou fantastisch de een loopt transfervrij weg bij het einde van zijn contract en de anders is een ordinaire schopper die echt niet zo fantastisch is als het lijkt.quote:
België heeft een verleden en een toekomst, daar letten ze op in de wereldquote:Op zondag 5 december 2010 00:30 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
nou fantastisch de een loopt transfervrij weg bij het einde van zijn contract en de anders is een ordinaire schopper die echt niet zo fantastisch is als het lijkt.
Ik probeer te zeggen dat in de ogen van de wereld Nederland wel aanslaat maar België niks zegt.
Zelfs Blatter had in het begin gezegd dat Nederland het eigenlijk alleen moest doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |