Lijkt me primaquote:Op donderdag 2 december 2010 15:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Pffff laat het maar Rusland worden ofzo.
Ja zeker dat was toch wat de Russen beloofdenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef betyar het volgende:
Die zakken van Blatter zijn weer goed gevuld met oliegeld.
En die vrachtwagen goud.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef betyar het volgende:
Die zakken van Blatter zijn weer goed gevuld met oliegeld.
Ik ben benieuwd hoe de Lorenzkromme van Rusland eruit zien.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef Ryan3 het volgende:
Arme Russen trouwens.
De welvaart is daar in handen van een kleine groep extreem-rijken, de rest heeft geen nagel om aan aan hun kont te krabben.
Mensen wordt ook een rad voor ogen gedraaid hè.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
Op nieuwswebsites zie ik Oranjefans met tranen in hun ogen. Ik begrijp dat echt niet. Ik ben juist dankbaar dat die idioterie ons land overslaat
Ach, ze gaan heus niet wedstrijden in siberie en midden-azie houdenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:55 schreef Arglist het volgende:
Ik vind 't wel jammer.....
Rusland is zo gigantisch groot dat je beperkt bent in je keuzes van wedstrijden en Qatar is zo warm dat je daar gewoon niet wil zijn. Na 2014 moet ik dus 12 jaar wachten op een nieuwe WK wat een beetje toegankelijk is.
Verwacht wel van de Russen dat ze er iets van maken, mooie militaire parades met kernkoppen. Ik zie het al voor me. Spelers die op de raket staan te hossen.
Ach, mensen staan nou eenmaal niet stil bij de financiele ellende. Zij denken enkel aan de feestelijke kant van het geheel. Zeer begrijpelijk overigens.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mensen wordt ook een rad voor ogen gedraaid hè.
Ik zag eergister die dude van het CDA bij P&W, die heel luchtigjes deed over de verliezen die je dan naar verwachting lijdt.
Maar van de politiek, en zeker van de partijen die nu de coalitie vormen, mag je toch wel wat realisme verwachten, lijkt me. Ik vond de uitspraken van die dude echt stuitend. Op hetzelfde moment staat hij te juichen bij het ontslag van duizenden postbodes. Maar een miljoentje of 150 verlies hierbij, in ruil voor een voetbalfeestje (en no doubt veel hooligans die erop afkomen en misbruik van maken) dat moeten wij als burgers maar voor zoete koek nemen...quote:Op donderdag 2 december 2010 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, mensen staan nou eenmaal niet stil bij de financiele ellende. Zij denken enkel aan de feestelijke kant van het geheel. Zeer begrijpelijk overigens.
De speelsteden zijn al bekend. Maar dan nog zijn dat niet de afstanden die wij hier in Europa gewend zijn. Moskou - Sint-Petersburg is toch een behoorlijk eind, hetzelfde geldt voor Perm. Ik vond de afstanden in Duitsland al behoorlijk. Maar goed, kan me ook niet voorstellen dat ik door Rusland met de auto scheur.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:58 schreef Zith het volgende:
[..]
Ach, ze gaan heus niet wedstrijden in siberie en midden-azie houden
OK het eerste deel van mijn voorspelling is uitgekomen, nu het 2equote:Op donderdag 2 december 2010 13:31 schreef Oud_student het volgende:
Over een paar jaar lezen we op wiki-leaks dat Poetin het meeste geld aan 12 van 22 leden van de stemcommissie heeft overgemaakt plus een leuk buitenverblijf voor Blatter op de Krim (aan de Zwarte zee). Vandaar ook dat Poetin niet hoefde te komen, alles is al geregeld.
Pessimist ben je ook, wat is er mis met een feest, dat mag wel wat miljoen kosten.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
Op nieuwswebsites zie ik Oranjefans met tranen in hun ogen. Ik begrijp dat echt niet. Ik ben juist dankbaar dat die idioterie ons land overslaat
Wat pas naïef zou zijn is denken dat Blatter zich met een vakantie huisje om zou laten kopen. De man is misschien corrupt, maar niet dom. Je laat je toch niet met iets omkopen dat je jezelf ook kan veroorloven? En geloof me, dat kan hij prima. Het gaat hier gewoon om megalomanie, het nageslacht, de dynastie, de financiele onafhankelijkheid van generaties en generaties. De verwerving van een naam in de wereld voor je kroost.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:04 schreef Oud_student het volgende:
[..]
OK het eerste deel van mijn voorspelling is uitgekomen, nu het 2e
Assange kom er maar in.
Wat een geluk voor de Nederlandse belastingbetaler
De Islamisering van het voetbal heeft ook weer een stimulans gekregen hierdoor hè.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:23 schreef Voorschrift het volgende:
Een WK zonder alcohol, wat een schertsvertoning!
Je hebt nog meer lol op een fanfest in Nederland dan in het stadion in Qatar.
Had jij iets verwacht van de VVD? Haar achterban zag tal van mogelijkheden om geld te verdienen aan al die voetbalfans die richting ons landje trekken. Beter gezegd: de VVD toont haar ware gezicht. Als het ten goede komt van ondernemers dan hoeft er plots niet zo drastisch te worden bezuinigd. Maar wanneer de minima en de cultuursector ontzien willen worden, dan rept men plots over de staatsschuld die de pan uitrijst.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar van de politiek, en zeker van de partijen die nu de coalitie vormen, mag je toch wel wat realisme verwachten, lijkt me. Ik vond de uitspraken van die dude echt stuitend. Op hetzelfde moment staat hij te juichen bij het ontslag van duizenden postbodes. Maar een miljoentje of 150 verlies hierbij, in ruil voor een voetbalfeestje (en no doubt veel hooligans die erop afkomen en misbruik van maken) dat moeten wij als burgers maar voor zoete koek nemen...
Dankzij Assange staan de keizers straks zonder kleren iig.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:24 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wat pas naïef zou zijn is denken dat Blatter zich met een vakantie huisje om zou laten kopen. De man is misschien corrupt, maar niet dom. Je laat je toch niet met iets omkopen dat je jezelf ook kan veroorloven? En geloof me, dat kan hij prima. Het gaat hier gewoon om megalomanie, het nageslacht, de dynastie, de financiele onafhankelijkheid van generaties en generaties. De verwerving van een naam in de wereld voor je kroost.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |