Oeh. Trunks!quote:
Jewait!!quote:
Een van de slechtere anime series ja..quote:Op woensdag 1 december 2010 17:17 schreef Fallen het volgende:
DBZ?
Nooit, maar dan ook nooit begrepen....![]()
![]()
Ik ook niet, ik had het idee dat het constant door elkaar werd uitgezonden. Maar Trunks was cool.quote:Op woensdag 1 december 2010 17:17 schreef Fallen het volgende:
DBZ?
Nooit, maar dan ook nooit begrepen....![]()
![]()
Ik mis die show op MTV wel een beetje.quote:
Ik moest denken aan new kidsquote:Op woensdag 1 december 2010 17:19 schreef GameBabe het volgende:
Die titel doet me denken aan een gesprek van het weekend, iemand was bang dat het in een bepaalde situatie BAM klaar zou zijn
Daar heb ik het stiekem vandaan en ik gebruik het zelf nu ook te vaakquote:Op woensdag 1 december 2010 17:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moest denken aan new kids
Zo'ne grote vuurbal jongeh!
Dat ken ik nietquote:Op woensdag 1 december 2010 17:21 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik moest denken aan new kids
Zo'ne grote vuurbal jongeh!
quote:
De kunst is om zoveel spanning op te bouwen bij het gillen van BAM dat je van de ontlading een windje moet latenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:23 schreef Nebo het volgende:
[..]
Daar heb ik het stiekem vandaan en ik gebruik het zelf nu ook te vaak
Ik ken het ook niet.quote:
Dus jij bent die jongen die de geluidsbarrière doorbreekt als hij ejaculeert!quote:
ejaculerenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus jij bent die jongen die de geluidsbarrière doorbreekt als hij ejaculeert!
Je komt uit Brabant en kent geen New Kids? Damn....quote:
Ow, of zijn die van die friettent en Groeten uit Brabant? Kut?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:53 schreef Pettigrew81 het volgende:
Je komt uit Brabant en kent geen New Kids? Damn....
ik kan niet goed tegen het woord 'piemel' als ik dat in het verleden in dit dorp zei sloegen ze direct gemoedelijk in elkaarquote:Op woensdag 1 december 2010 17:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
ejaculerenvan dat woord zou je spontaan niet meer klaarkomen...
Die jaquote:Op woensdag 1 december 2010 17:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow, of zijn die van die friettent en Groeten uit Brabant? Kut?
Dan ken ik ze wel.quote:
Dat zal in Leeuwarden wel volop gebeuren bij gebrek aan ander vermaak vandaag.quote:
Uhm.... wat is er aan de hand in Leeuwarden dan? Is SB gesignaleerd?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat zal in Leeuwarden wel volop gebeuren bij gebrek aan ander vermaak vandaag.
Daar hebben ze sinds vanmiddag geen stroom.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:17 schreef SpankmasterC het volgende:
Uhm.... wat is er aan de hand in Leeuwarden dan? Is SB gesignaleerd?
Ik voorspel een Babyboomquote:Op woensdag 1 december 2010 18:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar hebben ze sinds vanmiddag geen stroom.
BWAHAHAHAHA!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 18:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar hebben ze sinds vanmiddag geen stroom.
65 jaar geleden was er ook meer dan genoeg gas, maar dat overleefden velen ook nietquote:Op woensdag 1 december 2010 18:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
BWAHAHAHAHA!!!
Nouja, zolang ze maar gas hebben, dan overleven ze het wel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
65 jaar geleden was er ook meer dan genoeg gas, maar dat overleefden velen ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
!
[..]
65 jaar geleden was er ook meer dan genoeg gas, maar dat overleefden velen ook nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Pfff wil ze nog steeds allemaal zienquote:
Er is vast wel een DVD box van uitgebracht.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Pfff wil ze nog steeds allemaal zien..
Niet nodig hè, ik ben schimmigquote:Op woensdag 1 december 2010 19:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is vast wel een DVD box van uitgebracht.
Oja, dat is waar.quote:
Laat de recherche hier maar niet binnenvallenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Niet nodig hè, ik ben schimmig
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:39 schreef MeneerBob het volgende:
Laat de recherche hier maar niet binnenvallen.
Ik ben blij dat Kuuske er voor de verandering eens niet vanaf weet!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:40 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Er gebeuren hier hele schimmige dingen..
En bedanktquote:
Het zegt me allemaal niet zo veel nee. Dat hou ik maar zo.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ben blij dat Kuuske er voor de verandering eens niet vanaf weet!
[..]
65 jaar geleden was er ook meer dan genoeg gas, maar dat overleefden velen ook nietOooooooooow RossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Stout jongetje hè?quote:
Welkom bij het normale volk.quote:
En dat terwijl ze nu een iljoen bezoekers per maand trekken!quote:
hoho, ik ben sinds vandaag pas weg hequote:Op woensdag 1 december 2010 20:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En dat terwijl ze nu een iljoen bezoekers per maand trekken!
Oh, hehe. Okéquote:Op woensdag 1 december 2010 20:34 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
net als altijd eigenlijk, voelde me meer bezwaard dat ik die rechten nog had
Ja, vandaar. Welkom bij normaal volk, enzo. Zegmaar.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:39 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
eigenlijk ben ik nu weer neergedaald op jouw niveau Kuuk
zeker zeker, neuken?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, vandaar. Welkom bij normaal volk, enzo. Zegmaar.
Gezellig hoor Suiker.
Nee.quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:52 schreef Kuukske het volgende:
. Jah, nou ik ga maar eens op huis aan.
Oh mehn, sterkte.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef SpankmasterC het volgende:
ik moet nog iets meer dan 2 uur
En dan morgen heel de dag verven, pfffftt!
Jazeker! En ja, ik zal voorzichtig rijdenquote:
ja gaat sneeuwen vanavondquote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh mehn, sterkte.
[..]
Jazeker! En ja, ik zal voorzichtig rijden.
voor O&N klaar zijn neem ik aan?quote:Op woensdag 1 december 2010 20:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik moet nog iets meer dan 2 uur
En dan morgen heel de dag verven, pfffftt!
Ik mag hopen van wel! Het plan is om alleen morgen te verven, gewoon een ander kleurtje wit (want het huidige is echt witwitwitwitwit) en dan vrijdag/zaterdag mn vriendin verhuizen, en dan beginnen met uitpakken van dingen!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:57 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
voor O&N klaar zijn neem ik aan?
en doorgaan met uitpakken totdat alles uitgepakt is, anders komen de overgebleven dozen niet meer leeg!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel! Het plan is om alleen morgen te verven, gewoon een ander kleurtje wit (want het huidige is echt witwitwitwitwit) en dan vrijdag/zaterdag mn vriendin verhuizen, en dan beginnen met uitpakken van dingen!
Yeah daar zorgt mn vriendin wel voor, ik vind het zelf al iets te snel te relaxtquote:Op woensdag 1 december 2010 21:04 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
[..]
en doorgaan met uitpakken totdat alles uitgepakt is, anders komen de overgebleven dozen niet meer leeg!
ja gewoon alles uit die dozen weggooien behalve als er nog spul van waarde in zitquote:Op woensdag 1 december 2010 21:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah daar zorgt mn vriendin wel voor, ik vind het zelf al iets te snel te relaxthad in mn oude huis ook nog 7 onuitgepakte dozen staan, misschien kan ik die nu wel weggooien!
Me save is nu fucked up dus moet opnieuw beginnenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:35 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Aquila, waarom wordt Greed Corp later minder? Te moeilijk of niet meer leuk?
Corrupte saves zijn echtquote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Me save is nu fucked up dus moet opnieuw beginnen![]()
Maar dan wordt het oneerlijk ofzo :S Dan sta je er goed voor en ineens is het over ofzo is raar maar het is opzich wel tof.
Ik weet niet of het echt oneerlijk is maar soms sta je er goed voor en ineens gaat het allemaal mis ofzo :Squote:Op woensdag 1 december 2010 21:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Corrupte saves zijn echt
En ik vond het ook wel een geinig spelletje, wel leuk bedacht en best leuke presentatie! Leuke sfeer enzo die het neerzet! Oneerlijk zou wel echt tres gay zijn, betekent dat ze gewoon geen AI kunnen programmeren....
Ik moest verhuizen dus was nog bezig met Freeman...quote:Op woensdag 1 december 2010 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet niet of het echt oneerlijk is maar soms sta je er goed voor en ineens gaat het allemaal mis ofzo :S
Maar tegen het einde aan zit iedereen op een klein eilandje en als ze dan een vliegtuig meer hebben dan kan het al mis gaan weer.
Maar heb de Freeman en Pirates gedaan en was halverwege met Cartel
Het scheelt niet veel, maar ik ben nu gelukkig weer binnen/thuis.quote:
Serieus, wat is dat slecht.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
Hij is er weer!
PAS OP!! Kan grof taalgebruik bevatten!
Ik krijg er geen harde piemel vanquote:
Moet je maar niet cheatenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Me save is nu fucked up dus moet opnieuw beginnen![]()
Maar dan wordt het oneerlijk ofzo :S Dan sta je er goed voor en ineens is het over ofzo is raar maar het is opzich wel tof.
quote:
Toch ook wel al een bak slobber hè?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:00 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik heb er gewoon al weer een half uur en 2 koppen thee op zitten! Lekker, dat vroeg beginnen.
Nah, de Heerbaan was prima te doen toch?quote:Op donderdag 2 december 2010 08:27 schreef Rossdale het volgende:
Vanmorgen weer slippend door de bochten heen
Ik moet verder dan 100 m rijden naar mijn werk hequote:Op donderdag 2 december 2010 08:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, de Heerbaan was prima te doen toch?
Eh. Boemski.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik durf niet naar buiten zo meteen.
Ik ookquote:Op donderdag 2 december 2010 08:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik moet verder dan 100 m rijden naar mijn werk he
De A16 stond alweer vast vanmorgen, dus ben binnendoor gereden via prinsenbeek. Daar was weinig gestrooidquote:Op donderdag 2 december 2010 08:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh. Boemski. [ afbeelding ].
[..]
Ik ook. Maar was het flut op de snelweg?
Ik heb van JD nog niks vernomen, maar in R'dam schijnt het ook wel hard te sneeuwen.
Ja, het is ook maar Prinsenbeek hè.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:41 schreef Rossdale het volgende:
De A16 stond alweer vast vanmorgen, dus ben binnendoor gereden via prinsenbeek. Daar was weinig gestrooid
Respect. * Kuukske heeft de fiets mooi in de schuur laten staan vandaagquote:Op donderdag 2 december 2010 08:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik mag zo lekker op de fiets door Groningen heen.
Nou ja, met de auto door Groningen heen (rond deze tijd) kost sowieso een hoop meer tijd dan met de fiets. En van mijn huis naar school is ongeveer 5 kilometer. Keer te doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Respect. * Kuukske heeft de fiets mooi in de schuur laten staan vandaag.
Ohja, dat is wel te doen.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Nou ja, met de auto door Groningen heen (rond deze tijd) kost sowieso een hoop meer tijd dan met de fiets. En van mijn huis naar school is ongeveer 5 kilometer. Keer te doen.
Knus. Ik zit met m'n voeten tegen de verwarming aan gedruktquote:Op donderdag 2 december 2010 08:47 schreef Michhas het volgende:
Ik zit met mijn winterjas aan te werken
Nouja, 'werken' dan...
Ik fiets denk ik 3,5 van de 5 kilometer over binnendoor-weggetjes en fietspaden door parkjes heen.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Mnah, hangt een beetje af van hoeveel gestrooid is denk ik.
Boem, tsj, boem boem, tsj, boe-boem, tsj, boe-boe-BOEM dikkie tsj.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik fiets denk ik 3,5 van de 5 kilometer over binnendoor-weggetjes en fietspaden door parkjes heen.
Nou, dat wordt vast glibberenquote:Op donderdag 2 december 2010 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik fiets denk ik 3,5 van de 5 kilometer over binnendoor-weggetjes en fietspaden door parkjes heen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Boem, tsj, boem boem, tsj, boe-boem, tsj, boe-boe-BOEM dikkie tsj.
Dikke beat
Mag?! Dat bepaal je zelf tochquote:Op donderdag 2 december 2010 08:23 schreef Fallen het volgende:
[..]
Toch ook wel al een bak slobber hè?
Zonder koffie kan ik echt niet beginnen. Thee is okay, maar dan eigenlijk alleen 's avonds als ik geen koffie meer mag/wil.
De Turkse appel/vijg/dadel thee van AH is overigens echt super!!!!
Beterschap. Wat heb je?quote:Op donderdag 2 december 2010 09:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mag?! Dat bepaal je zelf toch? Ik ga terug naar bed, zo ziek als een hond
![]()
beterschap kerel.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
![]()
Beterschap.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
![]()
Dat komt omdat je je gaskachel op 4 had laten staan..quote:Op donderdag 2 december 2010 09:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Hier is trouwens helemaal geen sneeuw.
Maar ook hoelaat.. Het duurt even voordat het zout echt werkt. En hier deed het alles behalve iets.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Mnah, hangt een beetje af van hoeveel gestrooid is denk ik.
Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 2 december 2010 09:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat komt omdat je je gaskachel op 4 had laten staan..
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat komt omdat je je gaskachel op 4 had laten staan..
Zonder twijfelquote:
Koppijn, keelpijn, en nog eens last van de maag,warm / koud wisselingen zijn ook niet tof. stond vanmorgen op station al tequote:
Merci Poitjequote:
Dan hoef je niet bang te zijn dat je valt, geen sneeuw is ook geen strooizoutquote:Op donderdag 2 december 2010 09:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Hier is trouwens helemaal geen sneeuw.
Balenquote:Op donderdag 2 december 2010 09:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koppijn, keelpijn, en nog eens last van de maag,warm / koud wisselingen zijn ook niet tof. stond vanmorgen op station al te![]()
Maar merci![]()
HOAXXXXXXXquote:Op donderdag 2 december 2010 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Als dat daadwerkelijk zou helpen zou ik hem nu open draaien tot 10 en nog even wachten met naar buiten gaan. Onze boot heeft wel zulke dunne wandjes dat als ik de gaskachel helemaal open zet de sneeuw op de stoep waarschijnlijk smelt.
Daar komt mijn familie vandaan.quote:Op donderdag 2 december 2010 08:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, het is ook maar Prinsenbeek hè.
Ik heb ook nog nergens last vanquote:Op donderdag 2 december 2010 09:39 schreef Nebo het volgende:
Ik ben langer dan verwacht verkoudheidvrij!
* Nebo klopt af
Vanwaar deze openbaring?quote:
Fixedquote:
Je moet het ook niet eten...quote:
Het Ome Willem syndroomquote:Op donderdag 2 december 2010 10:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je moet het ook niet eten...
Daar word je hard vanquote:
Iemand met flinke centen in de familie dusquote:Op donderdag 2 december 2010 09:24 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar komt mijn familie vandaan.
Ah, mooi. Hier ging net een bus bijna tegen zo'n strooiding in.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben niet gevallen en ik vind het best lekker weer.
Het is een Wiki dus dat kun je zelf.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:34 schreef Kn0x het volgende:
Moet nog steeds mijn deel van de OP eens laten bijwerken.
Morgen overigens hihi
Scherp!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is een Wiki dus dat kun je zelf.
Ik ga toch niet mijn eigen beschrijving aanpassenquote:Op donderdag 2 december 2010 10:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is een Wiki dus dat kun je zelf.
Waar moest je vandaan komen?quote:Op donderdag 2 december 2010 10:51 schreef Tain het volgende:
Amsterdamgewoon 2.5 uur onderweg om op het werk te komen
Inderdaad!quote:Op donderdag 2 december 2010 10:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben niet gevallen en ik vind het best lekker weer.
Ik ben 13, wat is dit?quote:
Een kut, veel plezier er meequote:
En een snelle hoi terugquote:Op donderdag 2 december 2010 11:35 schreef PoederSuikerPoeder het volgende:
even een snelle hoi tussendoor![]()
En en en?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef MeneerBob het volgende:
Strak in pak voor stage sollicitatie. Wish me luck! Nog 5 min voor t begint!
Mooie posttijdquote:
Van wie ben jij een kloon trouwens?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:59 schreef MeneerBob het volgende:
Strak in pak voor stage sollicitatie. Wish me luck! Nog 5 min voor t begint!
leetel?quote:Op donderdag 2 december 2010 13:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mooie posttijd![]()
Die van mij is nog briljanter
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:58 schreef SuperFruitig het volgende:
TEVEEL HOOFDLETTERS VOOR EEN DONDERDAG
Nog niet: afspraak is pas om 16:00quote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef Laniboekje het volgende:
Hoi! Wat is het glad zeg.
Petti, al nieuws?!
teveel hoofdletters voor een donderdag.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:58 schreef SuperFruitig het volgende:
TE VEEL DEADLINES VOOR EEN DONDERDAG
Cool.quote:Op donderdag 2 december 2010 14:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nog niet: afspraak is pas om 16:00
13:59 beldequote:Op donderdag 2 december 2010 14:11 schreef Poit het volgende:
[..]
teveel hoofdletters voor een donderdag.
quote:
GMTAquote:Op donderdag 2 december 2010 14:11 schreef Poit het volgende:
[..]
teveel hoofdletters voor een donderdag.
Ik post wel zo gauw ik terug benquote:
Ik lees de posts van GameBabe gewoon nooitquote:
Mooi en nu nog een mobiele verbinding hier zodat ik wel kan bellenquote:Op donderdag 2 december 2010 14:36 schreef MeneerBob het volgende:
Deze knaap heeft zijn stage voor september binnen bij vodafone!
quote:
gratzquote:Op donderdag 2 december 2010 14:36 schreef MeneerBob het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik lees de posts van GameBabe gewoon nooit
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:36 schreef MeneerBob het volgende:
Gefeliquote:Op donderdag 2 december 2010 14:36 schreef MeneerBob het volgende:
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:36 schreef MeneerBob het volgende:
Ik ga onder een projectmanager werken en daarmee een nieuw imago uitwerken. Wat dat precies gaat worden mag ik niet zeggen natuurlijk. I love branding!quote:Op donderdag 2 december 2010 14:40 schreef Kuukske het volgende:
Nijs! Gefeliciteerd!
Wat ga je allemaal sjouwen daar?
Klinkt als een leuke uitdagingquote:Op donderdag 2 december 2010 14:49 schreef MeneerBob het volgende:
Ik ga onder een projectmanager werken en daarmee een nieuw imago uitwerken. Wat dat precies gaat worden mag ik niet zeggen natuurlijk. I love branding!
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik lees de posts van GameBabe gewoon nooit
NDA's zijn voor pussiesquote:Op donderdag 2 december 2010 14:49 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik ga onder een projectmanager werken en daarmee een nieuw imago uitwerken. Wat dat precies gaat worden mag ik niet zeggen natuurlijk. I love branding!
Jewait. Tis een vrouwmensch, niet naar luisteren, niets van lezen.quote:
De game is alleen NOG frustrerender dan het origineelquote:Op donderdag 2 december 2010 15:10 schreef Nebo het volgende:
Donkey Kong Country Returns BITCHES! Alle klassieke nummers zitten gewoon in die game! Ik hoop dat ze ook nog wat mooie nummers uit het tweede en derde deel gepakt hebben
Die muziek was wel echt episch inderdaad.quote:Op donderdag 2 december 2010 15:10 schreef Nebo het volgende:
Donkey Kong Country Returns BITCHES! Alle klassieke nummers zitten gewoon in die game! Ik hoop dat ze ook nog wat mooie nummers uit het tweede en derde deel gepakt hebben
Hij is best pittig tot nu toe ja, twee keer dood gegaan in het eerste level omdat ik even moest wennen aan het springenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De game is alleen NOG frustrerender dan het origineel
Ik wil ookquote:Op donderdag 2 december 2010 15:10 schreef Nebo het volgende:
Mooizo, al die belachelijke FIFA-eisen.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
En het WK gaat naar : Rusland....
Dit.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooizo, al die belachelijke FIFA-eisen.Je wil die meuk toch niet in nederland hebben
Oh, mooi. Al dat geneuzel in Nederland. Doe normaal.quote:Op donderdag 2 december 2010 16:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
En het WK gaat naar : Rusland in 2018
Ik ook hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 16:45 schreef Kuukske het volgende:
2022. Wil je daar nog even over ophouden? Dan ben ik 37.
Nou, daar wil je toch nog niet over nadenken?quote:
Fietsend naar Qatar en Rusland! Ik kijk wel weer op tvquote:Op donderdag 2 december 2010 16:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, daar wil je toch nog niet over nadenken?
Maar is het serieus al bekend waar het in 2022 is? Ik zag het net ook op twitter voorbij schieten. Ik dacht dat je een grapje maakte.
quote:
Kutquote:Op donderdag 2 december 2010 16:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Zo blond ben ik nou óók weer niet.
Het was wel leuke promotie voor NL. Beter dan klompen en molensquote:Op donderdag 2 december 2010 16:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mooizo, al die belachelijke FIFA-eisen.Je wil die meuk toch niet in nederland hebben
Is er daar iets te koop voor 1 ton? En hanteren ze nog steeds de jaarsalaris * 5 regeling, of is dat nu ook al minder?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar nu iets wat mij meer bezig houdt.
Nou Lani ik heb nu te horen gekregen dat ik voor max 1 ton kan kopen. Het is nu afwachten wat de verkoper gaat doen. We bellen tegen 19:00 uur.
Het kan volgend jaar dus zo maar zijn dat Hengelo een burger rijker is en dit dorp een armer![]()
Dat zou haast een meet waardig zijn![]()
Maar ik ga nog niet juichen er nog niets rond.
In leiden ook niet, zeker niet naar mijn smaak...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef Kuukske het volgende:
Een woning kopen voor een ton? Wow. Dat kan in Breda niet.
Nice Petti.
Wel een goede woning voor 1 ton? Omschrijf het eens als je wiltquote:Op donderdag 2 december 2010 17:39 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar nu iets wat mij meer bezig houdt.
Nou Lani ik heb nu te horen gekregen dat ik voor max 1 ton kan kopen. Het is nu afwachten wat de verkoper gaat doen. We bellen tegen 19:00 uur.
Het kan volgend jaar dus zo maar zijn dat Hengelo een burger rijker is en dit dorp een armer![]()
Dat zou haast een meet waardig zijn![]()
Maar ik ga nog niet juichen er nog niets rond.
ze hebben het allemaal heel netjes uitgerekendquote:Op donderdag 2 december 2010 17:55 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Is er daar iets te koop voor 1 ton? En hanteren ze nog steeds de jaarsalaris * 5 regeling, of is dat nu ook al minder?
Vrij standaard studio zo te zien. Zeker netjesquote:Op donderdag 2 december 2010 18:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik trek er alleen in
http://www.funda.nl/koop/(...)221734-oelerweg-135/
voor de duidelijkheid: het gaat niet om deze woning, maar soort gelijk. Hij is alleen van binnen anders ingedeeld door vorige eigenaar
Volgens begint er hier niets onder de 1,5 ton wat niet op instorten staatquote:Op donderdag 2 december 2010 18:00 schreef Kuukske het volgende:
Een woning kopen voor een ton? Wow. Dat kan in Breda niet.
Nice Petti.
Een garagebox. Daar heb je het wel mee gehadquote:Op donderdag 2 december 2010 18:19 schreef Rossdale het volgende:
Volgens begint er hier niets onder de 1,5 ton wat niet op instorten staat
Het ligt ook ideaal. Ik hoef niet door het centrum heen. Daar staat het 's morgens vast. Dat weet ik omdat ik 2 jaar geleden nog tijdje aan compleet de andere kant woonde. En de autobaan wordt ook steeds drukker.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vrij standaard studio zo te zien. Zeker netjes
Dat zei Lani ook al tegen mijquote:Op donderdag 2 december 2010 18:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een garagebox. Daar heb je het wel mee gehad.
Dan nog ben je in Bredase pauperwijk meer dan een ton kwijtquote:Op donderdag 2 december 2010 18:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
Dat zei Lani ook al tegen mijHoewel mijn baas zei dat is niet waar. Je kunt ook wel een woning kopen in een wijk waar je niet wilt wonen
Daar wil ik dan ook niet wonenquote:Op donderdag 2 december 2010 18:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan nog ben je in Bredase pauperwijk meer dan een ton kwijt.
Trek! Honger, dat hebben ze in Afrika!quote:
Jaquote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Trek! Honger, dat hebben ze in Afrika!
Wat ik me trouwens afvraag, zouden ze het daar ook zo doen?
Als zo'n klein lepraafrikaantje zegt van Mam, ik heb trek (alleen dan in een klik klik klok taaltje) dat die moeder hem een pets geeft en zegt; Nee! Jij hebt honger! Trek, dat hebben ze in Europa!
Ja, Tilburg. Daar heb je het al hè.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar wil ik dan ook niet wonenIvm met werk en vrienden, voordat je nog gaat denken dat ik brabanders haat
Behalve mijn ex, dat was een grote fout. Maar die kwam dan ook uit Tilburg
Ja dat weet ik nu ook welquote:Op donderdag 2 december 2010 18:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, Tilburg. Daar heb je het al hè.
Verre van dat.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iemand met flinke centen in de familie dus
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Zo blond ben ik nou óók weer niet.
Spannennnnnd. Nu de auto in naar mijn vriendin, slippend door de bochtenquote:Op donderdag 2 december 2010 19:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hij gaat nu nadenken over het bod en maandag weet ik meer. En anders kijk in naar een andere woning. Ik weet nu wat mijn marge is
Kleine auto'squote:Op donderdag 2 december 2010 20:35 schreef Frankii het volgende:
Ik wil ook een klein scheurijzer, ik zit opgescheept met de grote logge trage stationbak van mn oudersHaalt echt alle plezier uit het rijden.
Een polo uit '91, prachtig ding!quote:Op donderdag 2 december 2010 20:59 schreef koei het volgende:
[..]
Kleine auto's
De auto van mn vader is echt geweldig! Een grote brede zwarte wagen die heerlijk op kan trekken (en belangrijker: hij is stil en heeft stoelverwarming!). Mensen maken dan automatisch al plaats voor je op de snelwegMaar het is idd geen station, die hebben idd een iets minder stoer imago.
Maar ik ga ook eerst voor een kleine auto. Minder benzine kosten >> status.
Niet zo hè?!quote:Op donderdag 2 december 2010 23:47 schreef koei het volgende:
[..]
Groeten terug uit de bewoonde wereld!
Ik neem het je niet kwalijk hoor, jij kunt er ook niks aan doen dat het zo ver weg is!quote:
Da's juist hendig dichtbij!quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef koei het volgende:
Ik neem het je niet kwalijk hoor, jij kunt er ook niks aan doen dat het zo ver weg is!
Morguh, ja ik ook nog een dagje !quote:
Kuukske.quote:
Ik zal Jéédééé melden dat hij je in het vervolg beter vast moet bindenquote:
Wat is er überhaupt ver weg in Nederland?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:03 schreef koei het volgende:
[..]
Ik neem het je niet kwalijk hoor, jij kunt er ook niks aan doen dat het zo ver weg is!
Pff, daar ben ik binnen 3 uur met de auto vanuit Brabant, dat noem ik niet ver.quote:
Wat heb je?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Morguh, ja ik ook nog een dagje !
I lol'dquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar je kunt thuis toch heulemaal niet vakkenvullen?
I cry'dquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Maar je kunt thuis toch heulemaal niet vakkenvullen?
Ik ook, de blaas doen weer stomquote:
Tsk, wat is dat nog lang wachten zeg.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
Hij gaat nu nadenken over het bod en maandag weet ik meer. En anders kijk in naar een andere woning. Ik weet nu wat mijn marge is
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 09:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Koppijn, keelpijn, en nog eens last van de maag,warm / koud wisselingen zijn ook niet tof. stond vanmorgen op station al te![]()
Maar merci![]()
[..]
Merci Poitje
Eyes on the prize.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond poker-avondje, dat is een beetje mijn naartoe-werk-ding vandaag.
Jij ook kerel !quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:44 schreef SuperFruitig het volgende:
Vanavond poker-avondje, dat is een beetje mijn naartoe-werk-ding vandaag.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |