quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:49 schreef marijn2fok het volgende:
Zijn er hier meiden die ooit wel eens stotteraar hebben geplaagd of gepest? Heb je wel eens om stotteren gelachen? Wie durft er eerlijk voor uit te komen?
Nee okee. Maar wat ik me afvraag is of er meiden zijn die er nog vaak stiekem om moeten lachen. Bijvoorbeeld als je alleen bent en een stotteraar op de radio hoort.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef kieskleurig het volgende:
[..]![]()
Vroeger een roodharige buurjongen gehad die stotterde, die heb ik wel eens uitgelachen ja.
Maar toen was ik nog erg jong, nu zou ik zoiets natuurlijk nooit meer doen.
Stotterende vrouwen, dat is pas schattig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 05:32 schreef Godshand het volgende:
Stotterende vrouwen heb ik ook niet zoveel mee... Ga die zinnen dan afmaken..
Blinde vrouwen zou ik nog wel doen..
Geen idee wat die therapie inhoudt, maar ik kom, zoals je al in de OP hebt gelezen, met handgebaren er redelijk vanaf. Ik voel het heel goed aan als ik merk dat ik ga stotteren: ik voel dan een druk op m'n borst. Ik leun dan een beetje met m'n rug achterover om iets meer lucht te krijgen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:26 schreef Flipkees het volgende:
[..]
Ik heb kortgeleden de Hausdorfer methode gedaan. Ik ben er zelf nog niet vanaf, maar ga langzaam wel wat vooruit. Zelf stotter ik niet zo erg (net als jij dus), maar zit het me soms toch wel in de weg. Vooral omdat ik soms merk dat ik dingen uit de weg ga. Zoals inderdaad vrouwen aanspreken. Als je interesse hebt zou je eens kunnen kijken op de internetsite www.hausdorfer.eu .
Geruststellend overigens dat zo weinig vrouwen het echt een probleem schijnen te vinden
Je hebt je broer er wel eens mee geplaagd/gepest schrijf je.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:27 schreef love_sharon het volgende:
Mijn broer stottert ook al is het nu al heel veel minder dan vroeger.
Vooral altijd leuk hoe die over mijn naam valt steeds weer![]()
Ik heb hem er natuurlijk wel eens mee geplaagd/gepest maar dat was meer op een broer en zus manier. Nu zou ik het nooit meer doen. Soms merk ik nog wel dat ik automatisch zijn zinnen afmaakAls iemand een beetje stottert zou ik er wel op kunnen vallen maar in elke zin wordt toch wel irritant.
Volgens mij imiteerde jij je broer dan, als 'm wilde pesten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:00 schreef love_sharon het volgende:
Niks bijzonders, gewoon rivaliteit tussen broer en zus.
Dan maak je er wel eens een opmerking over maar kreeg ik net zo hard een opmerking terug.
Maar als een ander hem ermee pestte kwam ik juist weer voor hem op.
Pestkop.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef love_sharon het volgende:
Haha is wel eens voor gekomen of dat je woorden ging zeggen waar hij moeite mee had en dan zeggen 'zeg eens na' met een big smile. Ach we kunnen er nu om lachen.
quote:Op donderdag 9 december 2010 17:35 schreef newmooner het volgende:
Licht eraan hoe erg het is. Een klein beetje bij een leuke jongen zou me niet uitmaken denk ik
Licht eraan, licht eruit, lekker knipperen, jeweettog!quote:Op donderdag 9 december 2010 17:35 schreef newmooner het volgende:
Licht eraan hoe erg het is. Een klein beetje bij een leuke jongen zou me niet uitmaken denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |