Nogmaals de proef op de som?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:10 schreef Koeketrommel het volgende:
Stotterende jongens, lijken altijd zo lief.
Totdat je ermee in bed ligt, dan lijkt alles opeens heel smooth te gaan.
Waarom dat?quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:20 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor jou.
Ik durf wel heur!quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:45 schreef FOKkû het volgende:
Zeg gewoon net als Myraela dat je niet durft.
Ja, maar ik heb al een gebrek.quote:Op vrijdag 3 december 2010 00:48 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Ik durf wel heur!
Maar dan mag jij de eerste move maken.
Volgens mij ook wel, hoewel het natuurlijk niet al te erg moet zijn. Continu hakkelen vind ik al debiel uitzien, laat staan wat vrouwen erover denkenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
onwijs geil natuurlijk.... het is een echte turn-on voor elke vrouw.
Wat wel vaak gebeurd is dat men de zin afmaakt voor dat het 'belangrijkste' gezegd is.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:58 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat precies?
Kan fokku hierop antwoorden?
Omdat je niet elke keer weet wat diegene wil zeggen. En dan vul je misschien iets heel anders in, mag de stotteraar het weer verbeteren, duurt het allemaal nog langer, etc. etc.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:58 schreef deepart het volgende:
[..]
Ja hoe zit dat precies?
Kan fokku hierop antwoorden?
Hoe zijn jullie er helemaal vanaf gekomen? Zo'n therapeut schijnt namelijk niet te werken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:13 schreef Adrie1945 het volgende:
Haha, ik en mijn partner spreken (stotteren) uit ervaring. We stotter(de)n allebei en hebben elkaar dus al stotterend gevonden.
Maar helaas! We stotteren nu al zo'n vijfentwintig jaar niet meer.
Tip: ga bij voorkeur niet naar een logopedist of stottertherapeut. Die doen hoofdzakelijkwat aan symptoombestrijding (zoals spreekfoefjes als middenriftraining, zangerig praten, gebaren die het spreken moeten ondersteunen, etc.).
Wat dan? Kijk hier: http://sites.google.com/site/stotteren/
Ik heb kortgeleden de Hausdorfer methode gedaan. Ik ben er zelf nog niet vanaf, maar ga langzaam wel wat vooruit. Zelf stotter ik niet zo erg (net als jij dus), maar zit het me soms toch wel in de weg. Vooral omdat ik soms merk dat ik dingen uit de weg ga. Zoals inderdaad vrouwen aansprekenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:36 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Hoe zijn jullie er helemaal vanaf gekomen? Zo'n therapeut schijnt namelijk niet te werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |