ligt er ook een beetje aan of McClaren straks nog een baan heeftquote:Op woensdag 22 december 2010 10:45 schreef DaDude1987 het volgende:
Wat ben ik benieuwd wat Janssen gaat doen zeg, hoop echt dat hij blijft!
Rosales is stiekem ook een rechtsbuitenquote:Op woensdag 22 december 2010 09:45 schreef ReMcOrE het volgende:
Rosales die normaal rechtsback staat, mocht het rechtsbuiten proberen en toen Diba kwam ging hij zelfs naar linksbuiten![]()
was ook meer 'onder de indruk' dan een normale wedstrijd van hem als rechtsbackquote:Op woensdag 22 december 2010 14:13 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Rosales is stiekem ook een rechtsbuiten
maar dat is dan weer een slag apartquote:Op woensdag 22 december 2010 16:12 schreef Mark het volgende:
Als je zegt dat Eloy Room eigenlijk een rechtsbuiten is, geloof ik het ook
en als hij dan eens een duel wint... boh!!quote:Op woensdag 22 december 2010 16:17 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Rosales lijkt mij niet echt een fantastische keeper, maar aan de andere kant zou ik ook niet denken dat hij kopduels wint van Engelse verdedigingen, dus wat weet ik nou?
Gekopieerd? Nee, gekregenquote:Voor aanvang van de laatste wedstrijd van beide teams in 2010 klonk Youll never walk alone, het clublied van FC Liverpool, in het stadion. Dat is een merkwaardige traditie geworden in Enschede, waar de club blijkbaar bij gebrek aan een eigen nummer maar het deuntje van een buitenlandse club kopieert. Een belediging voor de supporters op Anfield.
quote:De score was buitengewoon geflatteerd, maar tegelijkertijd was het schrijnend dat Vitesse binnen een kwartier vier treffers incasseerde.
zo hé! hoezo slechte verliezersquote:Op woensdag 22 december 2010 20:01 schreef Mama_Mia het volgende:
Artikel gelezen in de Gelderlander?
http://www.gelderlander.n(...)traffing-Vitesse.ece
Wat een geklets ook
[..]
Gekopieerd? Nee, gekregen
[..]
Wat een kansloos artikel van die vent zeg.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:01 schreef Mama_Mia het volgende:
Artikel gelezen in de Gelderlander?
http://www.gelderlander.n(...)traffing-Vitesse.ece
Wat een geklets ook
[..]
Gekopieerd? Nee, gekregen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:09 schreef d1ce het volgende:
[..]
Wat een kansloos artikel van die vent zeg.Hij schijnt volgens fctwente.net in Denekamp te wonen en Twente-fan te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er niet vanaf te zien
♥ scars make us who we are ♥
quote:Willem Janssen: "Ik ga naar FC Twente"
Willem Janssen draait er niet langer omheen: hij vertrekt na dit seizoen naar FC Twente. De middenvelder heeft een contract voor vier seizoenen getekend in Enschede, zo liet hij na het bekerduel met PSV weten tegenover Eredivisie Live.
Mogelijk vertrek Janssen zelfs al in de winterstop naar FC Twente. "De clubs zijn aan het kijken wat er mogelijk is", aldus de middenvelder, die er zelf vooralsnog vooruit gaat dat hij het seizoen afmaakt in Kerkrade. De afgelopen weken werd Janssen al meerdere keren gevraagd naar zijn mogelijke transfers naar FC Twente, maar ontkende hij. "Dat was niet makkelijk, maar dat was de afspraak. Ik weet niet of het de bedoeling was dat ik het nu vertel, maar nu is het vakantie", lachte de middenvelder
De Gelderlander is geen verliezer, want geen deelnemer. Ze zijn wel kritisch over Vitesse.quote:
Och, ze kiezen natuurlijk de kant van Vitesse, dus slechts deelnemer als supporter zijndequote:Op donderdag 23 december 2010 01:06 schreef Mark het volgende:
[..]
De Gelderlander is geen verliezer, want geen deelnemer. Ze zijn wel kritisch over Vitesse.
En er zijn meer mensen die Gerard Borgman heten
Nogmaals: de Gelderlander en Vitesse zijn allesbehalve goede vrienden.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Och, ze kiezen natuurlijk de kant van Vitesse, dus slechts deelnemer als supporter zijnde
Rood Hart ja, maar You'll Never Walk Alone hoort nu ook gewoon bij onsquote:Op donderdag 23 december 2010 01:30 schreef Mark het volgende:
[..]
Nogmaals: de Gelderlander en Vitesse zijn allesbehalve goede vrienden.
En eerlijk gezegd vind ik het zelf ook vreemd om te moeten lezen dat jullie You'll never walk alone draaien. Jullie hebben toch zeker wel een regionale kraker?
ff wat meer informatie erbijquote:Op woensdag 22 december 2010 21:19 schreef DaDude1987 het volgende:
"goed" nieuws: Mcclaren is uit de beker geknikkerd en zijn positie staat nog verder onder druk. Heeft hij gelukkig geen kans om Twente leeg te halen.... toch sneu voor hem.
quote:McClarens Wolfsburg uitgeschakeld, Bayern door in beker
WOLFSBURG - De vraag is hoe lang Steve McClaren nog trainer van VfL Wolfsburg is. De Engelsman zag zijn ploeg voor eigen publiek in de achtste finale van het Duitse bekertoernooi sneuvelen tegen Energie Cottbus. De ploeg uit de tweede Bundesliga won met 3-1.
© ANP
McClaren, die vorig seizoen FC Twente naar de Nederlandse titel loodste, staat al weken onder grote druk in Wolfsburg.
De resultaten in de competitie vallen zwaar tegen. De verrassende bekernederlaag zal de positie van de Engelsman nog verder ondermijnen.
Achterstand
Wolfsburg keek bij rust al tegen een grote achterstand aan, 0-3. Twee keer Nils Petersen en Jiayi Shao zorgden voor die tussenstand. In de tweede helft lukte het alleen Edin Dzeko nog iets aan de achterstand te doen.
Bij Cottbus stond de Nederlander Jules Reimerink in de basis. Na iets meer dan een uur werd de van FC Twente afkomstige vleugelaanvaller vervangen.
quote:Dagen McClaren bij Wolfsburg lijken geteld
AMSTERDAM - De uitschakeling van VfL Wolfsburg in het Duitse bekertoernooi lijkt het lot van trainer Steve McClaren bij de club te bezegelen. Wolfsburg verloor woensdagavond met 3-1 van tweededivisionist Energie Cottbus.
© ANP
In de competitie staat de ploeg van McClaren, die vorig jaar met Twente de landstitel veroverde, op de dertiende plaats met slechts 19 punten. Die positie is teleurstellend gezien het feit dat de Engelsman afgelopen zomer voor bijna 40 miljoen euro mocht investeren bij de kapitaal krachtige club.
Martin Jol is volgens de Duitse media één van de voornaamste kandidaten om McClaren op te volgen. Wolfsburg is op zoek naar een coach die de gang van zaken in de Bundesliga kent. De onlangs bij Ajax opgestapte trainer geniet in Duitsland een goede reputatie wegens zijn prestaties bij HSV.
Voor Theo Janssen zou het vertrek van McClaren bij de Duitse club mogelijk slecht kunnen uitpakken. Zijn voormalige coach bij Twente wil hem graag naar Wolfsburg halen. Of de transfer doorgang vindt onder een nieuwe coach, is onzeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |