Echt nog nooit van gehoord en zo lezende wil ik dat ook graag zo houdenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:57 schreef tdrone het volgende:
zanger raymond is echt zo'n figuur met het denkvermogen van een 5jarige
Je wil hem kennen! Zoek de witte chocolade song op!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord en zo lezende wil ik dat ook graag zo houden
Neem gewoon de volgende. Zolang zal dat hier niet durenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:57 schreef lipjes het volgende:
ik wilde de lapo gvd
nog maar een scheitpoging doen dan.
wat een scheitgezeik
No thanksquote:Op woensdag 1 december 2010 13:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je wil hem kennen! Zoek de witte chocolade song op!
Ja, ben nog nooit zo zeker van mijn zaak geweestquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben nog nooit zo zeker van mijn zaak geweest
De 1 toets bleef hangenquote:
Had je dat niet over 2 posts kunnen spreiden?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga, zie je dat dan niet?
Zo, nu ga ik echt!
Neequote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had je dat niet over 2 posts kunnen spreiden?
WAT DOE JE!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee![]()
Dit was écht mijn laatste post!
echt?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee![]()
Dit was écht mijn laatste post!
je zou toch zeggen dat hij de hint ondertussen door heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 1 december 2010 14:10 schreef Biffkoffie het volgende:
niet bij te houden zo snel man...
Honkey.. tot ziens maar weer..
Of kom je toch nog even posten ??
Eigenlijk gaat hij helemaal niet weg maar is hij aandachtsgeil!quote:
Ik hoop van niet om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 14:13 schreef tdrone het volgende:
ben benieuwd of het nog gaat sneeuwen straks
Ik moet nu eigenlijk leren, maar dat lukt mij nietquote:Op woensdag 1 december 2010 14:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat hij helemaal niet weg maar is hij aandachtsgeil!
dan duw je op de uit knop van je pcquote:Op woensdag 1 december 2010 14:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik moet nu eigenlijk leren, maar dat lukt mij niet
rechtsboven zie je een kruisje, klik daar eens op?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op zich jammer... Voel ik me toch meer welkom als ie t speciaal voor mij doetquote:Op woensdag 1 december 2010 14:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat hij helemaal niet weg maar is hij aandachtsgeil!
Je hebt wel een fatsoenlijke poging gewaagd merk ikquote:Op woensdag 1 december 2010 14:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe dat snel, want anders ga je dood van de hongerquote:Op woensdag 1 december 2010 14:18 schreef Stuart het volgende:
Oh dear, ik vergeet helemaal dat ik nog moet lunchen
Ja, ik voel het alquote:Op woensdag 1 december 2010 14:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe dat snel, want anders ga je dood van de honger
Bel dan 112. das makkelijkerquote:Op woensdag 1 december 2010 14:22 schreef tdrone het volgende:
brandalarm hier en heb weer eens geen zin om op te staan
straks verbrand jequote:Op woensdag 1 december 2010 14:22 schreef tdrone het volgende:
brandalarm hier en heb weer eens geen zin om op te staan
Oefening of het werkt?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:23 schreef tdrone het volgende:
brandalarm werkt hier via de telefoons die beginnen dan als een gek te piepen
en het is trouwens de 3e keer in 2 weken brandalarm en iedere keer was vals alarm
quote:
oke succesquote:Op woensdag 1 december 2010 14:24 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga zometeen op bezoek bij één van mijn hulpsinten
je gaat in de zakquote:Op woensdag 1 december 2010 14:24 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga zometeen op bezoek bij één van mijn hulpsinten
Jij gaat in mijn zakquote:
Oke je speelt er maar meequote:
Ja jijquote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha je UI paste ineens heel goed erbij
Ik POST bewustquote:Op woensdag 1 december 2010 14:31 schreef NBT het volgende:
hihi cc en pd gaan tegelijk in de ui naar het ik kies bewust logo
alsof het zo moetquote:Op woensdag 1 december 2010 14:31 schreef NBT het volgende:
hihi cc en pd gaan tegelijk in de ui naar het ik kies bewust logo
Oke ik leef met je meequote:Op woensdag 1 december 2010 14:31 schreef Michhas het volgende:
GODVERDOMME KUTSYSTEMEN! Ik kan niet eens normaal werken zo met die fucking KUTcomputers, KUTSAP!
Mensen kinderen wat is dit voor bullshit!
Zo, alles eruit
Ik post ook enkel kwaliteit iddquote:Op woensdag 1 december 2010 14:32 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
was het nietenkelkwaliteit ofzoiets ?
haha, op page 2 van 8111.... ik weet het nietquote:Op woensdag 1 december 2010 14:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik post ook enkel kwaliteit idd
hahaquote:Op woensdag 1 december 2010 14:32 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik post ook enkel kwaliteit idd
en wie ben jij nu dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:33 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
haha, op page 2 van 8111.... ik weet het niet
quote:
Gister aan komen waaien op deze SC en een beetje blijven hangen.quote:
aha oke, vind je het leuk hierzo?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:34 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Gister aan komen waaien op deze SC en een beetje blijven hangen.
quote:
PM Danny dan evenquote:Op woensdag 1 december 2010 14:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
er is geen paard smiley voor kip paard koe
ken je dat liedje van kip paard koe?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
er is geen paard smiley voor kip paard koe
ja hahaha die clip ook echtquote:Op woensdag 1 december 2010 14:36 schreef tdrone het volgende:
[..]
ken je dat liedje van kip paard koe?
ja. yvonne pijpbeffen.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Moet ik daar iets voor doen?
Ik ben dus jouw slachtoffer?quote:
Ja dat heb je goed gezien!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben dus jouw slachtoffer?
GEIL!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja dat heb je goed gezien!
Hee! Je beledigt het koekjequote:Op woensdag 1 december 2010 14:38 schreef tdrone het volgende:
[..]
HT jij hebt echt het concentratie vermogen van een koekje
KPD--> Je favoriete filmpjequote:Op woensdag 1 december 2010 14:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
MEN --> woordenassociatie 500
geen scrabble ?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
MEN --> woordenassociatie 500
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |