Eigenlijk gaat hij helemaal niet weg maar is hij aandachtsgeil!quote:
Ik hoop van niet om eerlijk te zijnquote:Op woensdag 1 december 2010 14:13 schreef tdrone het volgende:
ben benieuwd of het nog gaat sneeuwen straks
Ik moet nu eigenlijk leren, maar dat lukt mij nietquote:Op woensdag 1 december 2010 14:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat hij helemaal niet weg maar is hij aandachtsgeil!
dan duw je op de uit knop van je pcquote:Op woensdag 1 december 2010 14:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik moet nu eigenlijk leren, maar dat lukt mij niet
rechtsboven zie je een kruisje, klik daar eens op?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Op zich jammer... Voel ik me toch meer welkom als ie t speciaal voor mij doetquote:Op woensdag 1 december 2010 14:13 schreef NBT het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat hij helemaal niet weg maar is hij aandachtsgeil!
Je hebt wel een fatsoenlijke poging gewaagd merk ikquote:Op woensdag 1 december 2010 14:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe dat snel, want anders ga je dood van de hongerquote:Op woensdag 1 december 2010 14:18 schreef Stuart het volgende:
Oh dear, ik vergeet helemaal dat ik nog moet lunchen
Ja, ik voel het alquote:Op woensdag 1 december 2010 14:19 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Doe dat snel, want anders ga je dood van de honger
Bel dan 112. das makkelijkerquote:Op woensdag 1 december 2010 14:22 schreef tdrone het volgende:
brandalarm hier en heb weer eens geen zin om op te staan
straks verbrand jequote:Op woensdag 1 december 2010 14:22 schreef tdrone het volgende:
brandalarm hier en heb weer eens geen zin om op te staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |