Echt nog nooit van gehoord en zo lezende wil ik dat ook graag zo houdenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:57 schreef tdrone het volgende:
zanger raymond is echt zo'n figuur met het denkvermogen van een 5jarige
Je wil hem kennen! Zoek de witte chocolade song op!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord en zo lezende wil ik dat ook graag zo houden
Neem gewoon de volgende. Zolang zal dat hier niet durenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:57 schreef lipjes het volgende:
ik wilde de lapo gvd
nog maar een scheitpoging doen dan.
wat een scheitgezeik
No thanksquote:Op woensdag 1 december 2010 13:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je wil hem kennen! Zoek de witte chocolade song op!
Ja, ben nog nooit zo zeker van mijn zaak geweestquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op woensdag 1 december 2010 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ben nog nooit zo zeker van mijn zaak geweest
De 1 toets bleef hangenquote:
Had je dat niet over 2 posts kunnen spreiden?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ga, zie je dat dan niet?
Zo, nu ga ik echt!
Neequote:Op woensdag 1 december 2010 14:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had je dat niet over 2 posts kunnen spreiden?
WAT DOE JE!quote:Op woensdag 1 december 2010 14:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee![]()
Dit was écht mijn laatste post!
echt?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee![]()
Dit was écht mijn laatste post!
je zou toch zeggen dat hij de hint ondertussen door heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 1 december 2010 14:10 schreef Biffkoffie het volgende:
niet bij te houden zo snel man...
Honkey.. tot ziens maar weer..
Of kom je toch nog even posten ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |