abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90766094
Helaas wel :{
  zondag 2 januari 2011 @ 21:44:18 #202
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_90766568
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef Royyy het volgende:

[..]

In Heerlen, paar weken geleden op een doordeweekse avond? Volgens mij heb ik die handgrepen dan toen voor je ouders uitgedraaid :D
Jep :P waarschijnlijk waren zij het :P
pi_90766581
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:38 schreef Royyy het volgende:
Helaas wel :{
_O-
Waarom zouden jullie het beter hebben :P
Jullie waren 24-12 en 31-12 ook al eerder dicht...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90767090
quote:
5s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een vraagje aan de medewerkers over de bezorgservice: Kan ik een grove tijd aangeven waarop ik m'n zooi bezorgd wil hebben? Ik werk bijv. overdag tot 16.00, zou het kunnen dat ik aangeef dat het in de avond bezorgd moet worden, of gaat dat niet? En als dat niet gaat, kan ik dan wél een dag aangeven? Dat ik morgen al ga en het vrijdag pas bezorgd wil hebben ofzo?
Volgens mij verschilt dat een beetje per vestiging/transporteur...
Sowieso wordt er in de winkel afhankelijk van een postcodeoverzicht een bezorgdatum met je afgesproken. Het tijdstip kan op voorhand niet afgesproken worden.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_90767143
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 18:26 schreef dribbel79 het volgende:
Hallo, de Zweedse wensen nog iedereen...heb een vraagje: een jaartje terug stond ik met LED lampjes in m'n handen die je kan inbouwen in een (laminaat)vloer, ronde LED lampen die 7 mm dik waren...deze kan ik nu nergens meer vinden, wil ze in de trap en/ of vloer gaan maken.

Weet iemand of ze er nog zijn? BVD!
Voor zover ik weet hebben we alleen DIODER ledverlichting. En volgens mij is deze niet in een vloer in te bouwen...
pi_90767182
quote:
5s.gif Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weet iemand hier hoeveel Dioder-modules ik aan elkaar kan sluiten? :)

Ik heb twee van die meerkleuren setjes gekocht. Daar zitten 4 lichtstrips per setje bij, een adapter, een bedienknop, en een verdeelpunt.

Je kan vier van die strips ieder aan het verdeelpunt hangen. Alleen omdat ik twee van die sets heb (en dus acht strips), leek het mij wel handig om ze allemaal op één verdeelstation aan te sluiten - Bespaart een stopcontact, en tevens verkleuren ze dan alle acht in dezelfde kleur.

Kan dat, of trekt de meegeleverde adapter dat niet?
Wat zegt de beschrijving die in de verpakking zit?
pi_90768188
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat zegt de beschrijving die in de verpakking zit?
Dat je "alle vier de strips" op drie verschillende manieren kan aansluiten, maar er staat niets over meer dan vier strips...
La derecha oprime, la izquierda libera
  zondag 2 januari 2011 @ 22:13:22 #208
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_90768375
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Voor zover ik weet hebben we alleen DIODER ledverlichting. En volgens mij is deze niet in een vloer in te bouwen...
Thnx, maar de spots waren echt rond...was trouwens 2 á 3 jaar terug...met de 1e Tundra vloer...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_90768692
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat je "alle vier de strips" op drie verschillende manieren kan aansluiten, maar er staat niets over meer dan vier strips...
Nja dan is het garantietechnisch gezien dus niet mogelijk...
pi_90768722
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Thnx, maar de spots waren echt rond...was trouwens 2 á 3 jaar terug...met de 1e Tundra vloer...
DIODER is er in strips en spots...
pi_90769022
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

DIODER is er in strips en spots...
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40116541
  zondag 2 januari 2011 @ 22:27:50 #212
50237 dribbel79
pi_90769208
quote:
thnx, maar er staat nergens vermeld wat de hoogte is en of er overheen gelopen kan worden...

http://www.leds-buy.nl/vloerspot9leds-p-1511.html

zoiets was het...
pi_90769540
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:27 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

thnx, maar er staat nergens vermeld wat de hoogte is en of er overheen gelopen kan worden...

http://www.leds-buy.nl/vloerspot9leds-p-1511.html

zoiets was het...
IKEA heeft, voor zover ik weet, nooit specifieke verlichting verkocht wat ingebouwd kon worden in je vloer...
Niet in Hengelo in ieder geval...
  zondag 2 januari 2011 @ 22:35:49 #214
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90769697
Vanmiddag heb ik een Lack gekocht via marktplaats, maar zojuist kom ik tot de ontdekking dat de bijgeleverde schroefjes niet de juiste zijn! Morgen dus naar de ijzerwarenhandel voor goeie schroeven, maar kan iemand mij hier misschien vertellen welke lengte/dikte ik het beste kan nemen? Anders moet ik op de gok iets meenemen wat ik ter plekke moet vergelijken met de schroeven die ik nu heb en die dus te klein/dun zijn.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_90769866
een plank meenemen voor de maat?
en anders wil een tube montagekit ook nog wel eens helpen (alleen een beetje in de schroefgaten)
  zondag 2 januari 2011 @ 22:41:31 #216
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90769993
Plank meenemen wou ik nou net niet doen.. tis me net ff te ver sjouwen met dat ding..

Schroeven zijn veel te kort (ze komen net met het topje door de plank heen qua lengte) en de kop is te klein (ze gaan dus gewoon dóór de plank heen :D )
  zondag 2 januari 2011 @ 22:47:17 #217
50237 dribbel79
pi_90770362
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:35 schreef Ireth het volgende:
Vanmiddag heb ik een Lack gekocht via marktplaats, maar zojuist kom ik tot de ontdekking dat de bijgeleverde schroefjes niet de juiste zijn! Morgen dus naar de ijzerwarenhandel voor goeie schroeven, maar kan iemand mij hier misschien vertellen welke lengte/dikte ik het beste kan nemen? Anders moet ik op de gok iets meenemen wat ik ter plekke moet vergelijken met de schroeven die ik nu heb en die dus te klein/dun zijn.
wij hebben/ hadden veul lack spul, heb ergens nog wel schroeven denk/ hoop ik...hoeveel heb je er nodig en maakt de kleur wat uit?
  zondag 2 januari 2011 @ 22:51:58 #218
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90770613
Even globaal snel geteld 12 stuks (4x voor de poten, 4x bovenste plank, 4x onderste plank) maar als ik ongeveer weet hoe groot/lang haal ik hier gewone schroeven bij de ijzerhandel. Heb nu die Lack in mijn woonkamer op de grond liggen. Heb een half uur lopen kloojoo-en met al die duveltjes er in te krijgen en ben eigenlijk blij dat ie zover in elkaar zit! Wil hem morgenochtend het liefst vastgeschroefd en al overeind hijsen :D
pi_90770710
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef Ireth het volgende:
Even globaal snel geteld 12 stuks (4x voor de poten, 4x bovenste plank, 4x onderste plank) maar als ik ongeveer weet hoe groot/lang haal ik hier gewone schroeven bij de ijzerhandel. Heb nu die Lack in mijn woonkamer op de grond liggen. Heb een half uur lopen kloojoo-en met al die duveltjes er in te krijgen en ben eigenlijk blij dat ie zover in elkaar zit! Wil hem morgenochtend het liefst vastgeschroefd en al overeind hijsen :D
Kun je dan niet beter eerst even naar IKEA rijden en daar vragen of je wat schroeven los kunt kopen?
  zondag 2 januari 2011 @ 22:56:21 #220
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90770869
Als het ff kan vermijd ik de Ikea zelf!! (Ik wordt altijd vreselijk claustrofobisch in die winkel... :@ loop er niet echt graag.. :@ ) en de ijzerhandel zit hier 300 meter vandaan... en de Ikea niet :)
pi_90770936
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef Ireth het volgende:
Als het ff kan vermijd ik de Ikea zelf!! (Ik wordt altijd vreselijk claustrofobisch in die winkel... :@ loop er niet echt graag.. :@ ) en de ijzerhandel zit hier 300 meter vandaan... en de Ikea niet :)
toch wens ik je heel veel succes bij de ijzerwinkel, ikea opent de handleiding, schroefjes hebben nummers, medewerker klantenservice zoekt de nummers en je hebt de juiste schroeven
pi_90770947
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef Ireth het volgende:
Je hoeft alleen maar bij de uitgang naar binnen en naar de klantenservice te lopen.
Maar jouw keuze... je weet dan wel zeker dat je de juiste schroeven hebt. Zowel qua lengte als dikte...
pi_90771029
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je hoeft alleen maar bij de uitgang naar binnen en naar de klantenservice te lopen.
Maar jouw keuze... je weet dan wel zeker dat je de juiste schroeven hebt. Zowel qua lengte als dikte...
en dat :) bovendien zal het komende week niet heel druk zijn ook
  zondag 2 januari 2011 @ 22:59:53 #224
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90771090
Het zou vast de beste schroeven opleveren, maar die kast ligt NU in mijn kamer en aangezien we morgen een verjaardag moeten vieren hiero en ik morgen ab-so-luut geen tijd heb om naar de Ikea te gaan (OV, ben er een half dagdeel aan kwijt om er te komen) wil ik het toch eerst met vervangende schroeven proberen. Wordt dat echt niks dan haal ik hem wel weer uit elkaar en ga ik dinsdag wel op wereldreis naar de Ikea ;)
  zondag 2 januari 2011 @ 23:02:07 #225
50237 dribbel79
pi_90771196
104323
104325

12 stuks...ff bellen en klaar
pi_90771654
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:59 schreef Ireth het volgende:
Het zou vast de beste schroeven opleveren, maar die kast ligt NU in mijn kamer en aangezien we morgen een verjaardag moeten vieren hiero en ik morgen ab-so-luut geen tijd heb om naar de Ikea te gaan (OV, ben er een half dagdeel aan kwijt om er te komen) wil ik het toch eerst met vervangende schroeven proberen. Wordt dat echt niks dan haal ik hem wel weer uit elkaar en ga ik dinsdag wel op wereldreis naar de Ikea ;)
overdrijven is ook een vak :P maar goed veel succes bij de bouwmarkt en ik zie je dinsdag :+
  zondag 2 januari 2011 @ 23:13:15 #227
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90771815
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

overdrijven is ook een vak :P maar goed veel succes bij de bouwmarkt en ik zie je dinsdag :+
Ik zal je laten omroepen als ik er eventueel dinsdag ben :P
pi_90772460
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:13 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik zal je laten omroepen als ik er eventueel dinsdag ben :P
ik sta gewoon bij de klantenservice hoor ;)
  zondag 2 januari 2011 @ 23:28:12 #229
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90772593
Ah eng! Nou durf ik helemaal niet meer om Lack schroefjes te vragen! Je weet dan precies dat ik het ben :P
pi_90781408
NEEE, wat is dit? Zijn de schijfdeuren van PAX alleen nog maar in 2m en 3m te krijgen?! Wij hebben net voor het nieuwe jaar een complete kast samengesteld voor 2,5m!
pi_90781444
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 08:33 schreef Goover het volgende:
NEEE, wat is dit? Zijn de schijfdeuren van PAX alleen nog maar in 2m en 3m te krijgen?! Wij hebben net voor het nieuwe jaar een complete kast samengesteld voor 2,5m!
Hmm, ik kan ze nog wel vinden op de website maar niet meer kiezen in de Pax planner, weet iemand hier meer over?
  maandag 3 januari 2011 @ 10:50:09 #232
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_90783723

:{
pi_90784636
leuke aanbiedingen :P
pi_90784973
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 22:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Ik heb thuis een blinde wand van 8 meter en heb de diodes in een hoekprofiel over t plafond geplakt. Omdat ik zo weinig mogelijk ruimte wilde gebruiken niet alle kabels gebruikt. Ik heb nu 8 strips op 1 kabel doorgelust en werkt prima. Al is het wel zo dat 1 strip een iets andere kleur geel heeft, maar vermoedt dat dat een andere reden heeft dan het doorlussen
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_90786114
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 10:50 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
:{
Haha grappig :D Op de pagina van welke winkel staat dit? Ah Groningen :)
Echte 'oude' prijzen: FRAMTID MWC6 549.- / NUTID OV9 649.- / NUTID HIN4T 599.- / RENLIG DW60 499.-
pi_90787326
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

Ik heb thuis een blinde wand van 8 meter en heb de diodes in een hoekprofiel over t plafond geplakt. Omdat ik zo weinig mogelijk ruimte wilde gebruiken niet alle kabels gebruikt. Ik heb nu 8 strips op 1 kabel doorgelust en werkt prima. Al is het wel zo dat 1 strip een iets andere kleur geel heeft, maar vermoedt dat dat een andere reden heeft dan het doorlussen
Dus de adapter kan het prima aan om twee keer meer strips te hebben? :) Dan gaan we dat ook proberen, dankje! :)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_90787724
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 12:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dus de adapter kan het prima aan om twee keer meer strips te hebben? :) Dan gaan we dat ook proberen, dankje! :)
Bij mij werkt t wel, Je krijgt per adapter ook een soort verdeelkastje, voor elk stripje 1 kabel, dus dan zou ik officieel in mijn geval 8 kabels hebben in mn hoekprofiel, Dat wilde ik niet, dus heb alles op 1 kabel aangesloten en na ruim een jaar werkt t nog altijd :) en staat dagelijks aan en veranderd continu van kleur.
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_90788606
P
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 08:38 schreef Goover het volgende:

[..]

Hmm, ik kan ze nog wel vinden op de website maar niet meer kiezen in de Pax planner, weet iemand hier meer over?
Pfff, chatten met een medewerker op de website heeft ook niet echt veel zin zeg!

Goedemorgen
Ik heb een vraag over de schuifdeuren van de PAX kledingkast
-goede morgen, waar kan ik u mee hekpen?
-om welke gaat het?
Ik zie in de PAX planner dat de deuren van 250cm breed niet meer beschikbaar zijn
En de voorraden in de winkels zijn op..
Gaat deze maat uit het assortiment?
-Welke schuifdeuren zijn het? kunt u een naa aangeven?
PAX ÅNSTAD of de Tonnes (de laatste weet ik niet zeker of de naam klopt)
-Ga dit voor u nakijken, moment graag
Ja, de Tonnes klopt idd
Ik kan de 250cm brede versie wel nog vinden in de online catalogus maar in de PAX planner kan je ze niet meer gebruiken.
-de Pax Anstad gaat er inderdaad uit per 4-2011, de PAX Tonnes zit nog in het assortiment
-Zie net dat de Anstad er ook uitgaat per 4-2011
Bedoelt u de Tonnes?
-Sorry, bedoel inderdaad de Tonnes/ De Anstad bijft zo te zien.
Ik ben nu een beetje in de war...
-Ik kan via de chat helaas niet meekijken naar de PAX planner, u kunt eventueel ons 0900 235 45 32 bellen, een collega aan de lijn kan dan met u meekijken
Dus de Tonnes 250cm zal per 4-2011 verdwijnen en de Anstad 250cm zal wel blijven?
-precies
Maar de Anstad lijkt op geen enkele vestiging in voorraad te zijn en er zijn geen levertijden bekend...
-welke vestiging is het dichtst bij u in de buurt, dan kan ik nakijken wat de reden is
Delft is het dichtst bij, maar Haarlem zou ook een goede optie zijn. Amsterdam in het uiterste geval.
-Geen goed begin van nw. jaar. sorry de Tonnes blijft, is in haarlem op vooraad zowel de 250x236 als de 150x236, Delft en Amsterdam ook
De Tonnes lijkt inderdaad wel beschikbaar te zijn. Daarom verwarde u mij ook met het bericht dat deze juist zou blijven en de Anstad niet..
Maar u kunt nu met zekerheid zeggen dat de Tonnes blijft maar de Anstad zal verdwijnen?
-Ja, nu klopt het wel.
Ok, de Anstad zal in Delft dus ook niet meer geleverd worden?
-de 150 breed wel de 250 niet
Ok, deze witte deuren (Anstad), worden die nog vervangen voor een ander vergelijkbaar type? Of zijn dan alleen de deuren met de aluminium rand beschikbaar?
-moment ga ik nakijken
-Is geen info van bekend, de reden waarom het eruit gaat wordt ook niet gonoemd
Ok, dan nog mijn laatste vraag. Wat is de rede van het grote prijsverschil tussen met de Pax Lyndgal en de twee eerder genoemde schuifdeuren?
-daar kan ik geen antw. opgeven, omdat we dat gewoon niet wweten, wellicht dat de collega's in de winkel dit weten, wilt u het weten dabn kunt mu ons beter na 10.00 uur bellen, dan zijn de winkels geopend en kunnen we eventueel voor u bellen
Prima, ik zal voor die vraag en de vraag over de Pax planner nog bellen. Bedankt voor uw antwoorden.
-graag gedaan, nog een fijkne dag

PAX ÅNSTAD Gaat er dus uit
PAX TONNES Blijft er dus in...

Waarom er in de planner geen 250cm meer gebruik kan worden weet ik nog niet..
pi_90789037
Even een vraagje: in de ikea showroom in delft is bij sommige keukens achter het kookgedeelte een glazen spatscherm geplaatst (ipv bijvoorbeeld tegels tegen de muur). Zijn deze glasplaten ook bij ikea te koop en zo ja hoe heten ze (kan ze op de site nergens vinden).
pi_90789419
De Anoboda gaat toch niet in de Plundra he? Heb er net 5 gekocht.
pi_90790448
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:21 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Even een vraagje: in de ikea showroom in delft is bij sommige keukens achter het kookgedeelte een glazen spatscherm geplaatst (ipv bijvoorbeeld tegels tegen de muur). Zijn deze glasplaten ook bij ikea te koop en zo ja hoe heten ze (kan ze op de site nergens vinden).
Er zijn 2 opties:
- IMPERATIV tegels; uit m'n hoofd zijn die 50x60cm en moeten in de IMPERATIV rail vast gezet worden. Tegels 16.- stuk, rail 8.- geloof ik.
- PERSONLIG muurtegel; deze worden op maat gemaakt en worden met schroeven vast gezet aan de wand. De kosten zijn per m2 220.-. Minimale maat 30x20cm volgens mij, levertijd ongeveer 4 weken.
pi_90790921
Ik heb een vraag over de pax kasten. Is het ook mogelijk om die als een kastenwand te hebben? Dus dat ze van plafond tot de vloer en van links naar rechts in mijn slaapkamer komen? Met andere woorden kan ik elke gewenste afmeting samenstellen??
pi_90791229
Niet ongelimiteerd, maar met een beetje eigen handigheid kan er een heleboel. Beste is denk ik om even in de winkel te kijken.

Ook komen en zijn er verschillende wijzigingen in het PAX systeem die niet op de website maar wel in de winkel staan heb ik mij net laten vertellen....
pi_90796644
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef Goover het volgende:
P

[..]

PAX ÅNSTAD Gaat er dus uit
PAX TONNES Blijft er dus in...

Waarom er in de planner geen 250cm meer gebruik kan worden weet ik nog niet..
Na een 2e chat sessie (omdat de wachttijd aan de telefoon erg lang is) is mij dus verteld dat er wat wijzigingen zijn/aan komen in het Pax systeem, maar de website loopt nog achter. Ik baal echt als een stekker, ik had mijn hele kast al uitgezocht en daarvan is nu van alles ineens niet meer vindbaar op de website of helemaal niet meer leverbaar... (schuifdeuren 250cm en kastdelen van 75cm)
  maandag 3 januari 2011 @ 19:26:49 #245
35189 Troel
scherp en bot
pi_90806059
Ik heb meegedaan aan die PAX actie, maar heb nog niet gehoord wanneer ik mijn kaart kan opladen. Hoe zit dat? Krijg ik daar een brief voor thuisofzo>
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_90807444
Dit wordt een gok, maar misschien is er wel iemand die in de desbetrefende vestiging werkt en het antwoord kan geven:

In filiaal Haarlem heb ik vorige week bij een keuken een getegelde achterwand gezien. Het betreft hier MOSA tegels en lijken enigszins op de welbekende metro tegeltjes, alleen dan NIET met van die afgeschuinde kanten. Er stond verder alleen een bordje met MOSA erop en niet welk type en eigenlijk ben ik in de drukte vergeten iemand te vragen of hij/zij kon nagaan welke MOSA tegels dit precies zijn.

Dus mijn vraag: weet iemand wélke MOSA tegels dit zijn ?
pi_90817926
Ik had een vraagje over de BESTÅ-planner. Waarom kan ik in de planner geen deurtjes (zoals BESTÅ VARA
Deur)
voor een losse BESTÅ
Open kastje/ bovendeel
zetten? Dat hoort toch gewoon te kunnen? Ik zie ze in deze combinatie bijvoorbeeld gewoon zitten.
  maandag 3 januari 2011 @ 23:02:09 #248
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_90818068
Nog even update geven, ik had de verkoper gemaild dat ik er erg rare schroefjes bij had. Het toeval wil dat zij met exact hetzelfde probleem zat! Een boekenkast waar schroefjes bij zaten die óók niet pasten! Ze had mij dus het verkeerde zakje schroeven meegegeven :D Vanavond hebben we de boel omgeruild :)
pi_90828734
Vraagje over IKEA business.
Ik heb begrepen van iemand die zo'n businesskaart heeft, dat je bij wijze van gewoon naar het filiaal kunt gaan, je spullen op een kar laadt, die vervolgens bij transport afgeeft en dat je dan binnen 48 uur die spullen op locatie geleverd kunt krijgen?
Is dat standaard? Doet filiaal Eindhoven daar ook aan mee?

Ik moet eigenlijk maandag a.s. een kantoor ingericht hebben en ik heb een vervoersprobleem :@
pi_90829230
Goed, Ikea gebeld, blijkt dat dat altijd kan als je dichtbij het filiaal bezorgd moet hebben. :D
pi_90830039
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 15:57 schreef Goover het volgende:

[..]

Na een 2e chat sessie (omdat de wachttijd aan de telefoon erg lang is) is mij dus verteld dat er wat wijzigingen zijn/aan komen in het Pax systeem, maar de website loopt nog achter. Ik baal echt als een stekker, ik had mijn hele kast al uitgezocht en daarvan is nu van alles ineens niet meer vindbaar op de website of helemaal niet meer leverbaar... (schuifdeuren 250cm en kastdelen van 75cm)
Aangezien we over twee maanden gaan verhuizen en dan een tweede kast van 1,5 M willen met Lyngdal deuren gister maar even langs de IKEA gereden om een kast te kopen voor de zekerheid. Aangezien we hem toch al gingen komen ga ik de gok niet nemen dat ze hem straks niet meer hebben.

In de winkel werd wel beetje raar gekeken op mijn vraag of ze uit het assortiment gingen omdat ze niet meer op de website stonden (75cm delen). Weet iemand hoe dat nou precies zit?
pi_90842710
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef Troel het volgende:
Ik heb meegedaan aan die PAX actie, maar heb nog niet gehoord wanneer ik mijn kaart kan opladen. Hoe zit dat? Krijg ik daar een brief voor thuisofzo>
Ik zou hierover even bellen, de passen zouden normaal vanaf 6 januari opgeladen zijn maar doordat in de brief niet is gecommuniceerd zijn ze nu zal opgeladen. Via het landelijk informatienummer kun je nagaan of je al in het systeem staat. Normaal gesproken had je hier namelijk een brief over moeten ontvangen.
pi_90842914
Overigens ga ik vanaf nu proberen structureel mee te lezen en vragen te beantwoorden, zit zelf in de vestiging Groningen :)
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:15:27 #254
35189 Troel
scherp en bot
pi_90844829
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef PteV het volgende:

[..]

Ik zou hierover even bellen, de passen zouden normaal vanaf 6 januari opgeladen zijn maar doordat in de brief niet is gecommuniceerd zijn ze nu zal opgeladen. Via het landelijk informatienummer kun je nagaan of je al in het systeem staat. Normaal gesproken had je hier namelijk een brief over moeten ontvangen.
Mjah, we zijn toen gebeld en toen zeiden ze inderdaad dat we een brief zouden krijgen en dat we met die brief konden activeren ofzo?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_90844940
Bij aankoop kreeg je een envelop met actieformulier, die moest je invullen en opsturen, ala dat gebeurt is, wordt de pas automatisch opgeladen
  dinsdag 4 januari 2011 @ 18:37:23 #256
35189 Troel
scherp en bot
pi_90845722
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 18:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij aankoop kreeg je een envelop met actieformulier, die moest je invullen en opsturen, ala dat gebeurt is, wordt de pas automatisch opgeladen
Ah ok, dan zal het wel gewoon kloppen :)

Nu nog eens bedenken wat ik ga kopen, want de hoezen voor mijn stoelen staan volgens mij nog steeds pas voor week 10 :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_90847129
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef PteV het volgende:
Overigens ga ik vanaf nu proberen structureel mee te lezen en vragen te beantwoorden, zit zelf in de vestiging Groningen :)
*O* eindelijk iemand van groningen. welkom ^O^
pi_90849081
GenderQ ? Sebastiaan2003 ? Iemand anders van filiaal Haarlem die me iets kan vertellen over de Mosa tegels (zie vraag IKEA - Part LV - Have your self a merry Swedish christmas) :) ?

Ondanks mijn gemopper eerder ben ik naderhand toch meer dan prima geholpen in filiaal Delft en later ook weer in filiaal Haarlem ;)
pi_90849639
Die heb ik al een hele tijd niet meer in de IKEA topics gezien.
Misschien sowieso een idee om die lijst een keer te updaten?

Ik denk trouwens dat je voor je vraag het beste met het 0900 nummer kunt bellen die dat dan voor je na kunnen vragen in de winkel
pi_90850259
Ja? Ik wil ze best bellen hoor, maar leek me zo vaag : ja, ik heb in een keuken een Mosa tegel gezien....
Maar als jij denkt dat ze daarmee aan de slag kunnen, dan ga ik morgen zeker even met ze bellen :)
pi_90850461
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef WebbySP het volgende:
Ja? Ik wil ze best bellen hoor, maar leek me zo vaag : ja, ik heb in een keuken een Mosa tegel gezien....
Maar als jij denkt dat ze daarmee aan de slag kunnen, dan ga ik morgen zeker even met ze bellen :)
Weet je nog in welke keuken je die tegels hebt gezien?
Normaal gesproken hangt er in elke roomsetting een bordje met gebruikte verfkleuren, vloeren en eventueel gebruikte tegels. Dus als je belt kan een medewerker dat zo voor je nakijken. Als dit niet op dat bord beschreven staat ben ik bang dat je er sowieso niet achter gaat komen.
pi_90852245
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef WebbySP het volgende:
Dan krijg je mij misschien wel aan de telefoon *O* Dan kunnen wij wel even voor je bellen met de betreffende vestiging om dat voor je na te gaan ^O^
pi_90859989
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Weet je nog in welke keuken je die tegels hebt gezien?
Normaal gesproken hangt er in elke roomsetting een bordje met gebruikte verfkleuren, vloeren en eventueel gebruikte tegels. Dus als je belt kan een medewerker dat zo voor je nakijken. Als dit niet op dat bord beschreven staat ben ik bang dat je er sowieso niet achter gaat komen.
Nee, en ik heb nog op het bord gekeken of er iets specifieks op stond (type, kleur), maar dat was niet zo. Alleen maar "Mosa" tegels en dat merk herkende ik wel. Anders had ik ook wel ff een foto gemaakt. Ik vraag me dus af of dit wel zo simpel kan worden nagevraagd/nagekeken......?
pi_90860189
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef WebbySP het volgende:

[..]

Nee, en ik heb nog op het bord gekeken of er iets specifieks op stond (type, kleur), maar dat was niet zo. Alleen maar "Mosa" tegels en dat merk herkende ik wel. Anders had ik ook wel ff een foto gemaakt. Ik vraag me dus af of dit wel zo simpel kan worden nagevraagd/nagekeken......?
Nee, dan ben ik er bang voor :(
pi_90868609
Ja, dan heeft het geen nut om te gaan bellen. Want zij gaan dan het filiaal bellen en dan ziet de desbetreffende verkoper hetzelfde als wat ik op het bordje zag. Of ze moeten al dieper gaan spitten en iemand treffen die toevallig weet welke Mosa tegels.....nee, te kleine kans. Djeez, jammer zeg !!!
pi_90871346
maar je weet al dat het een Mosa tegel tegel is dat stond toch op het bordje? waarom zou de rest van de gegevens over de tegel dan niet beschikbaar zijn? onzinnig anders om te vermelden dat het om een Mosa tegel gaat.

niet geschoten is altijd mis ;)
pi_90903166
Plundra is weer begonnen! Wat een drukte zo direct na de feestdagen 8)7
pi_90903692
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef PteV het volgende:
Plundra is weer begonnen! Wat een drukte zo direct na de feestdagen 8)7
neuj... da's te vroeg! Die mag nog niet begonnen zijn!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:13:38 #269
3185 Adelante
To let it go now
pi_90903774
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef vamperotica het volgende:

[..]

neuj... da's te vroeg! Die mag nog niet begonnen zijn!
Kreeg een mailtje dat voor Family leden de uitverkoop vandaag begon...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_90903843
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:13 schreef Adelante het volgende:

[..]

Kreeg een mailtje dat voor Family leden de uitverkoop vandaag begon...
Wel family lid...Geen mailtje gehad... Durf ook niet goed te gaan kijken.. Lol..zul je net zien dat er van alles wat ik nodig heb/ leuk vind sterk afgeprijsd is...Of gaat eht voornamelijk om kleine dingetjes?
  woensdag 5 januari 2011 @ 21:15:44 #271
3185 Adelante
To let it go now
pi_90903890
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_90904506
quote:
....En weer rustig adem haalt! Staat, wat ik zo kan zien niets bij van mijn verlanglijstje!
pi_90919486
Ik wil weten of iets van een bepaalde omvang in de ikea expedit kast past, deze dus http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20135300
Rekening houdende met dat de verticale plankjes er niet ingezet worden. Ik wil namelijk mijn 2 hamsterkooien er in zetten, afmeting: 55 x 39 x 27 cm. Dat ze iets uitsteken maakt niet uit, als de lengte en hoogte maar goed is.
All good things are wild and free.
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:04:17 #274
3185 Adelante
To let it go now
pi_90919837
Het zijn allemaal plankjes van 40x40 ofzo, dus volgens mij kun je die niet weglaten want dan valt de constructie ineen :o
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:06:01 #275
35189 Troel
scherp en bot
pi_90919875
quote:
5s.gif Op donderdag 6 januari 2011 08:42 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil weten of iets van een bepaalde omvang in de ikea expedit kast past, deze dus http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20135300
Rekening houdende met dat de verticale plankjes er niet ingezet worden. Ik wil namelijk mijn 2 hamsterkooien er in zetten, afmeting: 55 x 39 x 27 cm. Dat ze iets uitsteken maakt niet uit, als de lengte en hoogte maar goed is.
Dan moet je al haast de televisiekast nemen, in de andere kasten zou ik dat echt gewoon niet doen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:06:15 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_90919877
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:04 schreef Adelante het volgende:
Het zijn allemaal plankjes van 40x40 ofzo, dus volgens mij kun je die niet weglaten want dan valt de constructie ineen :o
Maar de verticale, of horizontale, het is maar net hoe je hem bouwt, zijn toch wel lange planken?
Alleen gaan die doorzakken als je helemaal geen tussenschotjes ertussen zet.
Als ik het zo inschat zou je 1 plankje weg kunnen laten, als je dan de volgende er maar weer in zet.
Dus dan krijg je 2 vakken op 1 plank.
pi_90920103
Wel je kan de plank er tussen uit halen, heb ik gezien op het hamsterforum. ( :') ) daar bouwen ze hele hokken in zulke kasten. Maar ik ben er inmiddels al achter wat de maten zijn en het past precies dus. Toch bedankt! :)
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:18:06 #278
3185 Adelante
To let it go now
pi_90920119
Hamsterweken *O*
pi_90920142
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:18 schreef Adelante het volgende:
Hamsterweken *O*
Kijk. :')

http://forum.dehamster.nl(...)ea+expedit#p10754743

Ik wil eerst mijn kooien er in zetten, en ga ik verhuizen dan ga ik ook zoiets maken. _O-
pi_90920177
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:06 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maar de verticale, of horizontale, het is maar net hoe je hem bouwt, zijn toch wel lange planken?
Alleen gaan die doorzakken als je helemaal geen tussenschotjes ertussen zet.
Als ik het zo inschat zou je 1 plankje weg kunnen laten, als je dan de volgende er maar weer in zet.
Dus dan krijg je 2 vakken op 1 plank.
Ik heb zelf een Expedit kast, en je zou inderdaad wel een plankje weg kunnen laten op een rij, maar ik zou het niet aanraden. Volgens mij zijn de vakken 33cm breed en hoog en 39cm diep.
pi_90920233
Overigens in die link die ik net poste, zie je pootjes onder de kast zitten die moeten ook van de ikea komen, iemand die weet waar ze staan? Kan het namelijk niet vinden.

Deze link dus.
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:24:38 #282
3185 Adelante
To let it go now
pi_90920261
Capita pootjes zo te zien :')

Oh en ik zou voor de expedit wielen gaan, want dan schuif je het zo weg om er ook achter te kunnen stofzuigen :+
pi_90920263
Ik heb ze denk ik al gevonden, dat zijn deze denk ik?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20049538
pi_90920283
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:24 schreef Adelante het volgende:
Capita pootjes zo te zien :')

Oh en ik zou voor de expedit wielen gaan, want dan schuif je het zo weg om er ook achter te kunnen stofzuigen :+
Ja en als hij op pootjes staat kan ik er onderdoor. :+ en het staat net wat mooier.
  donderdag 6 januari 2011 @ 09:42:21 #285
50237 dribbel79
pi_90920602
onze woonkamert bestaat nu uit een keur aan ikea spul...lack salontafel, besta jagra eettafel, besta nogiets tv meubel...ben van plan om dit te gaan vervangen door spullen uit dezelfde lijn...

wat zijn kwalitatief de beste meubels? voor de kleur zwart-bruin en een strakke uitvoering? ik zie dat bv hemnes goed spul is (denk ik/ hoop ik)
pi_90920646
pi_90920837
Zit die franklin barkruk een beetje lekker of is de kwaliteit niet zo?
pi_90922672
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:17 schreef tliciouz het volgende:
Wel je kan de plank er tussen uit halen, heb ik gezien op het hamsterforum. ( :') ) daar bouwen ze hele hokken in zulke kasten. Maar ik ben er inmiddels al achter wat de maten zijn en het past precies dus. Toch bedankt! :)
Ow ja, omdat anderen het doen kan het en houdt de kast dit op de lange termijn ook vol... goede reden ^O^
pi_90923200
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 10:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ow ja, omdat anderen het doen kan het en houdt de kast dit op de lange termijn ook vol... goede reden ^O^
Je hoort me nergens zeggen dat hij het dan lang vol zou houden hoor. Ding kan 13 kilo hebben, wat ik er in wil zetten is samen nog geen 2 kilo.
pi_90923259
quote:
14s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:15 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Je hoort me nergens zeggen dat hij het dan lang vol zou houden hoor. Ding kan 13 kilo hebben, wat ik er in wil zetten is samen nog geen 2 kilo.
Die draagkracht is gemeten met een normale opgebouwde kast. De plankjes zijn er niet op gemaakt om zo'n 70cm te overbruggen, maar om ondersteund te worden door een ander plankje...

Maar je moet het gewoon proberen hoor als je denkt dat het werkt/gaat lukken...
pi_90923311
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die draagkracht is gemeten met een normale opgebouwde kast. De plankjes zijn er niet op gemaakt om zo'n 70cm te overbruggen, maar om ondersteund te worden door een ander plankje...

Dat ga ik ook zeker doen, de meeste hebben al 2 jaar zo'n kast staan. Heb hem ook maar voor even nodig.
pi_90929475
Deze site is vast al bekend hier, maar ik ben er verslaafd aan geraakt: http://www.ikeahackers.net/

Gisteren trouwens van Leiden naar Eindhoven gereden om een van de laatste PAX Anstad schuifdeuren (250cm breed) te bemachtigen. Ook de rest van de kast meteen maar meegenomen.
pi_90930519
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

met een extra achterkant, eventueel binnen in het vak extra steun(balkje voor de te overbruggen afstand) en stoelhoekjes geef je de kast weer meer steun.
pi_90930633
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:11 schreef loecje het volgende:

[..]

met een extra achterkant, eventueel binnen in het vak extra steun(balkje voor de te overbruggen afstand) en stoelhoekjes geef je de kast weer meer steun.
Net als de EXPEDIT TV-kast, die heeft ook een extra steuntje en hardboard achterkant.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_90932069
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:50 schreef Goover het volgende:
Gisteren trouwens van Leiden naar Eindhoven gereden om een van de laatste PAX Anstad schuifdeuren (250cm breed) te bemachtigen. Ook de rest van de kast meteen maar meegenomen.
Was dat de laatste op voorraad of omdat die uit het assortiment gaat?
pi_90932458
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Was dat de laatste op voorraad of omdat die uit het assortiment gaat?
Hij gaat per april uit het assortiment maar er was alleen nog maar voorraad in Hengelo, Heerlen en Eindhoven. De bevoorrading van deze deuren was ook slecht, dus niemand kon aangeven of ze uberhaupt nog ergens geleverd zouden gaan worden. De site gaf aan dat ze er in Eindhoven gisteren nog 4 hadden en nu nog 4, maar ik vermoed dat het er nog 3 zijn sinds gisteravond ;) .

Uiteindelijk gaan alle PAX schuifdeuren van 250cm er uit heb ik mij laten vertellen.
  donderdag 6 januari 2011 @ 14:53:24 #297
50237 dribbel79
pi_90932534
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 09:42 schreef dribbel79 het volgende:
onze woonkamert bestaat nu uit een keur aan ikea spul...lack salontafel, besta jagra eettafel, besta nogiets tv meubel...ben van plan om dit te gaan vervangen door spullen uit dezelfde lijn...

wat zijn kwalitatief de beste meubels? voor de kleur zwart-bruin en een strakke uitvoering? ik zie dat bv hemnes goed spul is (denk ik/ hoop ik)
pi_90932641
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef Goover het volgende:

[..]

Hij gaat per april uit het assortiment maar er was alleen nog maar voorraad in Hengelo, Heerlen en Eindhoven. De bevoorrading van deze deuren was ook slecht, dus niemand kon aangeven of ze uberhaupt nog ergens geleverd zouden gaan worden. De site gaf aan dat ze er in Eindhoven gisteren nog 4 hadden en nu nog 4, maar ik vermoed dat het er nog 3 zijn sinds gisteravond ;) .

Uiteindelijk gaan alle PAX schuifdeuren van 250cm er uit heb ik mij laten vertellen.
oh het gaat alleen om scheufdeure van 2,50cm? En niet om de Anstad serie? Ik heb namelijk een kast van 3 meter breed met 2 schuifdeuren van 1.50 per stuk op het oog. Blijven die wel bestaan dan van Anstad?
pi_90932664
welke lampen horen er in de mylonit lampen?
het staat niet op de lamp, en de lamp staat niet meer op de site.
pi_90932770
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef Stansfield het volgende:

[..]

oh het gaat alleen om scheufdeure van 2,50cm? En niet om de Anstad serie? Ik heb namelijk een kast van 3 meter breed met 2 schuifdeuren van 1.50 per stuk op het oog. Blijven die wel bestaan dan van Anstad?
Ik weet dat alle 250cm er uit gaat, dat melde ze mij op de chat. Ik weet niet wat ze met Anstad gaan doen, maar de kans bestaad dat ook de andere maten uitlopend zijn, ze zijn al niet meer te vinden op de website of in de PAX planner...

Je kan het beste even contact opnemen via de Chat of telefoon met Ikea.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')