Jepquote:Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef Royyy het volgende:
[..]
In Heerlen, paar weken geleden op een doordeweekse avond? Volgens mij heb ik die handgrepen dan toen voor je ouders uitgedraaid
 waarschijnlijk waren zij het
 waarschijnlijk waren zij het  

quote:

Volgens mij verschilt dat een beetje per vestiging/transporteur...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een vraagje aan de medewerkers over de bezorgservice: Kan ik een grove tijd aangeven waarop ik m'n zooi bezorgd wil hebben? Ik werk bijv. overdag tot 16.00, zou het kunnen dat ik aangeef dat het in de avond bezorgd moet worden, of gaat dat niet? En als dat niet gaat, kan ik dan wél een dag aangeven? Dat ik morgen al ga en het vrijdag pas bezorgd wil hebben ofzo?

Voor zover ik weet hebben we alleen DIODER ledverlichting. En volgens mij is deze niet in een vloer in te bouwen...quote:Op zondag 2 januari 2011 18:26 schreef dribbel79 het volgende:
Hallo, de Zweedse wensen nog iedereen...heb een vraagje: een jaartje terug stond ik met LED lampjes in m'n handen die je kan inbouwen in een (laminaat)vloer, ronde LED lampen die 7 mm dik waren...deze kan ik nu nergens meer vinden, wil ze in de trap en/ of vloer gaan maken.
Weet iemand of ze er nog zijn? BVD!

Wat zegt de beschrijving die in de verpakking zit?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weet iemand hier hoeveel Dioder-modules ik aan elkaar kan sluiten?
Ik heb twee van die meerkleuren setjes gekocht. Daar zitten 4 lichtstrips per setje bij, een adapter, een bedienknop, en een verdeelpunt.
Je kan vier van die strips ieder aan het verdeelpunt hangen. Alleen omdat ik twee van die sets heb (en dus acht strips), leek het mij wel handig om ze allemaal op één verdeelstation aan te sluiten - Bespaart een stopcontact, en tevens verkleuren ze dan alle acht in dezelfde kleur.
Kan dat, of trekt de meegeleverde adapter dat niet?

Dat je "alle vier de strips" op drie verschillende manieren kan aansluiten, maar er staat niets over meer dan vier strips...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat zegt de beschrijving die in de verpakking zit?

Thnx, maar de spots waren echt rond...was trouwens 2 á 3 jaar terug...met de 1e Tundra vloer...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:53 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben we alleen DIODER ledverlichting. En volgens mij is deze niet in een vloer in te bouwen...

Nja dan is het garantietechnisch gezien dus niet mogelijk...quote:Op zondag 2 januari 2011 22:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat je "alle vier de strips" op drie verschillende manieren kan aansluiten, maar er staat niets over meer dan vier strips...

DIODER is er in strips en spots...quote:Op zondag 2 januari 2011 22:13 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Thnx, maar de spots waren echt rond...was trouwens 2 á 3 jaar terug...met de 1e Tundra vloer...

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40116541quote:Op zondag 2 januari 2011 22:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
DIODER is er in strips en spots...

thnx, maar er staat nergens vermeld wat de hoogte is en of er overheen gelopen kan worden...quote:Op zondag 2 januari 2011 22:25 schreef loecje het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40116541

IKEA heeft, voor zover ik weet, nooit specifieke verlichting verkocht wat ingebouwd kon worden in je vloer...quote:Op zondag 2 januari 2011 22:27 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
thnx, maar er staat nergens vermeld wat de hoogte is en of er overheen gelopen kan worden...
http://www.leds-buy.nl/vloerspot9leds-p-1511.html
zoiets was het...

)
 )

wij hebben/ hadden veul lack spul, heb ergens nog wel schroeven denk/ hoop ik...hoeveel heb je er nodig en maakt de kleur wat uit?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:35 schreef Ireth het volgende:
Vanmiddag heb ik een Lack gekocht via marktplaats, maar zojuist kom ik tot de ontdekking dat de bijgeleverde schroefjes niet de juiste zijn! Morgen dus naar de ijzerwarenhandel voor goeie schroeven, maar kan iemand mij hier misschien vertellen welke lengte/dikte ik het beste kan nemen? Anders moet ik op de gok iets meenemen wat ik ter plekke moet vergelijken met de schroeven die ik nu heb en die dus te klein/dun zijn.

Kun je dan niet beter eerst even naar IKEA rijden en daar vragen of je wat schroeven los kunt kopen?quote:Op zondag 2 januari 2011 22:51 schreef Ireth het volgende:
Even globaal snel geteld 12 stuks (4x voor de poten, 4x bovenste plank, 4x onderste plank) maar als ik ongeveer weet hoe groot/lang haal ik hier gewone schroeven bij de ijzerhandel. Heb nu die Lack in mijn woonkamer op de grond liggen. Heb een half uur lopen kloojoo-en met al die duveltjes er in te krijgen en ben eigenlijk blij dat ie zover in elkaar zit! Wil hem morgenochtend het liefst vastgeschroefd en al overeind hijsen

loop er niet echt graag..
 loop er niet echt graag..  ) en de ijzerhandel zit hier 300 meter vandaan... en de Ikea niet
  ) en de ijzerhandel zit hier 300 meter vandaan... en de Ikea niet  

toch wens ik je heel veel succes bij de ijzerwinkel, ikea opent de handleiding, schroefjes hebben nummers, medewerker klantenservice zoekt de nummers en je hebt de juiste schroevenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef Ireth het volgende:
Als het ff kan vermijd ik de Ikea zelf!! (Ik wordt altijd vreselijk claustrofobisch in die winkel...loop er niet echt graag..

Je hoeft alleen maar bij de uitgang naar binnen en naar de klantenservice te lopen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:56 schreef Ireth het volgende:
Als het ff kan vermijd ik de Ikea zelf!! (Ik wordt altijd vreselijk claustrofobisch in die winkel...loop er niet echt graag..

en datquote:Op zondag 2 januari 2011 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar bij de uitgang naar binnen en naar de klantenservice te lopen.
Maar jouw keuze... je weet dan wel zeker dat je de juiste schroeven hebt. Zowel qua lengte als dikte...
 bovendien zal het komende week niet heel druk zijn ook
 bovendien zal het komende week niet heel druk zijn ook

overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 2 januari 2011 22:59 schreef Ireth het volgende:
Het zou vast de beste schroeven opleveren, maar die kast ligt NU in mijn kamer en aangezien we morgen een verjaardag moeten vieren hiero en ik morgen ab-so-luut geen tijd heb om naar de Ikea te gaan (OV, ben er een half dagdeel aan kwijt om er te komen) wil ik het toch eerst met vervangende schroeven proberen. Wordt dat echt niks dan haal ik hem wel weer uit elkaar en ga ik dinsdag wel op wereldreis naar de Ikea
 maar goed veel succes bij de bouwmarkt en ik zie je dinsdag
 maar goed veel succes bij de bouwmarkt en ik zie je dinsdag  

Ik zal je laten omroepen als ik er eventueel dinsdag benquote:Op zondag 2 januari 2011 23:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vakmaar goed veel succes bij de bouwmarkt en ik zie je dinsdag

ik sta gewoon bij de klantenservice hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 23:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zal je laten omroepen als ik er eventueel dinsdag ben

Hmm, ik kan ze nog wel vinden op de website maar niet meer kiezen in de Pax planner, weet iemand hier meer over?quote:Op maandag 3 januari 2011 08:33 schreef Goover het volgende:
NEEE, wat is dit? Zijn de schijfdeuren van PAX alleen nog maar in 2m en 3m te krijgen?! Wij hebben net voor het nieuwe jaar een complete kast samengesteld voor 2,5m!

Ik heb thuis een blinde wand van 8 meter en heb de diodes in een hoekprofiel over t plafond geplakt. Omdat ik zo weinig mogelijk ruimte wilde gebruiken niet alle kabels gebruikt. Ik heb nu 8 strips op 1 kabel doorgelust en werkt prima. Al is het wel zo dat 1 strip een iets andere kleur geel heeft, maar vermoedt dat dat een andere reden heeft dan het doorlussenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat je "alle vier de strips" op drie verschillende manieren kan aansluiten, maar er staat niets over meer dan vier strips...

Haha grappigquote:
 Op de pagina van welke winkel staat dit? Ah Groningen
 Op de pagina van welke winkel staat dit? Ah Groningen 

Dus de adapter kan het prima aan om twee keer meer strips te hebben?quote:Op maandag 3 januari 2011 11:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik heb thuis een blinde wand van 8 meter en heb de diodes in een hoekprofiel over t plafond geplakt. Omdat ik zo weinig mogelijk ruimte wilde gebruiken niet alle kabels gebruikt. Ik heb nu 8 strips op 1 kabel doorgelust en werkt prima. Al is het wel zo dat 1 strip een iets andere kleur geel heeft, maar vermoedt dat dat een andere reden heeft dan het doorlussen
 Dan gaan we dat ook proberen, dankje!
 Dan gaan we dat ook proberen, dankje!  

Bij mij werkt t wel, Je krijgt per adapter ook een soort verdeelkastje, voor elk stripje 1 kabel, dus dan zou ik officieel in mijn geval 8 kabels hebben in mn hoekprofiel, Dat wilde ik niet, dus heb alles op 1 kabel aangesloten en na ruim een jaar werkt t nog altijdquote:Op maandag 3 januari 2011 12:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dus de adapter kan het prima aan om twee keer meer strips te hebben?Dan gaan we dat ook proberen, dankje!
 en staat dagelijks aan en veranderd continu van kleur.
 en staat dagelijks aan en veranderd continu van kleur.

Pfff, chatten met een medewerker op de website heeft ook niet echt veel zin zeg!quote:Op maandag 3 januari 2011 08:38 schreef Goover het volgende:
[..]
Hmm, ik kan ze nog wel vinden op de website maar niet meer kiezen in de Pax planner, weet iemand hier meer over?

Er zijn 2 opties:quote:Op maandag 3 januari 2011 13:21 schreef ohmoetdatzo het volgende:
Even een vraagje: in de ikea showroom in delft is bij sommige keukens achter het kookgedeelte een glazen spatscherm geplaatst (ipv bijvoorbeeld tegels tegen de muur). Zijn deze glasplaten ook bij ikea te koop en zo ja hoe heten ze (kan ze op de site nergens vinden).

Na een 2e chat sessie (omdat de wachttijd aan de telefoon erg lang is) is mij dus verteld dat er wat wijzigingen zijn/aan komen in het Pax systeem, maar de website loopt nog achter. Ik baal echt als een stekker, ik had mijn hele kast al uitgezocht en daarvan is nu van alles ineens niet meer vindbaar op de website of helemaal niet meer leverbaar... (schuifdeuren 250cm en kastdelen van 75cm)quote:Op maandag 3 januari 2011 13:09 schreef Goover het volgende:
P
[..]
PAX ÅNSTAD Gaat er dus uit
PAX TONNES Blijft er dus in...
Waarom er in de planner geen 250cm meer gebruik kan worden weet ik nog niet..

Vanavond hebben we de boel omgeruild
 Vanavond hebben we de boel omgeruild  

Aangezien we over twee maanden gaan verhuizen en dan een tweede kast van 1,5 M willen met Lyngdal deuren gister maar even langs de IKEA gereden om een kast te kopen voor de zekerheid. Aangezien we hem toch al gingen komen ga ik de gok niet nemen dat ze hem straks niet meer hebben.quote:Op maandag 3 januari 2011 15:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Na een 2e chat sessie (omdat de wachttijd aan de telefoon erg lang is) is mij dus verteld dat er wat wijzigingen zijn/aan komen in het Pax systeem, maar de website loopt nog achter. Ik baal echt als een stekker, ik had mijn hele kast al uitgezocht en daarvan is nu van alles ineens niet meer vindbaar op de website of helemaal niet meer leverbaar... (schuifdeuren 250cm en kastdelen van 75cm)

Ik zou hierover even bellen, de passen zouden normaal vanaf 6 januari opgeladen zijn maar doordat in de brief niet is gecommuniceerd zijn ze nu zal opgeladen. Via het landelijk informatienummer kun je nagaan of je al in het systeem staat. Normaal gesproken had je hier namelijk een brief over moeten ontvangen.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef Troel het volgende:
Ik heb meegedaan aan die PAX actie, maar heb nog niet gehoord wanneer ik mijn kaart kan opladen. Hoe zit dat? Krijg ik daar een brief voor thuisofzo>

Mjah, we zijn toen gebeld en toen zeiden ze inderdaad dat we een brief zouden krijgen en dat we met die brief konden activeren ofzo?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:25 schreef PteV het volgende:
[..]
Ik zou hierover even bellen, de passen zouden normaal vanaf 6 januari opgeladen zijn maar doordat in de brief niet is gecommuniceerd zijn ze nu zal opgeladen. Via het landelijk informatienummer kun je nagaan of je al in het systeem staat. Normaal gesproken had je hier namelijk een brief over moeten ontvangen.

Ah ok, dan zal het wel gewoon kloppenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 18:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij aankoop kreeg je een envelop met actieformulier, die moest je invullen en opsturen, ala dat gebeurt is, wordt de pas automatisch opgeladen

quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:29 schreef PteV het volgende:
Overigens ga ik vanaf nu proberen structureel mee te lezen en vragen te beantwoorden, zit zelf in de vestiging Groningen
 eindelijk iemand van groningen. welkom
  eindelijk iemand van groningen. welkom  

?
 ? 

Weet je nog in welke keuken je die tegels hebt gezien?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef WebbySP het volgende:
Ja? Ik wil ze best bellen hoor, maar leek me zo vaag : ja, ik heb in een keuken een Mosa tegel gezien....
Maar als jij denkt dat ze daarmee aan de slag kunnen, dan ga ik morgen zeker even met ze bellen

Dan krijg je mij misschien wel aan de telefoonquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:03 schreef WebbySP het volgende:
Ja? Ik wil ze best bellen hoor, maar leek me zo vaag : ja, ik heb in een keuken een Mosa tegel gezien....
Maar als jij denkt dat ze daarmee aan de slag kunnen, dan ga ik morgen zeker even met ze bellen
 Dan kunnen wij wel even voor je bellen met de betreffende vestiging om dat voor je na te gaan
 Dan kunnen wij wel even voor je bellen met de betreffende vestiging om dat voor je na te gaan  

Nee, en ik heb nog op het bord gekeken of er iets specifieks op stond (type, kleur), maar dat was niet zo. Alleen maar "Mosa" tegels en dat merk herkende ik wel. Anders had ik ook wel ff een foto gemaakt. Ik vraag me dus af of dit wel zo simpel kan worden nagevraagd/nagekeken......?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:07 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Weet je nog in welke keuken je die tegels hebt gezien?
Normaal gesproken hangt er in elke roomsetting een bordje met gebruikte verfkleuren, vloeren en eventueel gebruikte tegels. Dus als je belt kan een medewerker dat zo voor je nakijken. Als dit niet op dat bord beschreven staat ben ik bang dat je er sowieso niet achter gaat komen.

Nee, dan ben ik er bang voorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:38 schreef WebbySP het volgende:
[..]
Nee, en ik heb nog op het bord gekeken of er iets specifieks op stond (type, kleur), maar dat was niet zo. Alleen maar "Mosa" tegels en dat merk herkende ik wel. Anders had ik ook wel ff een foto gemaakt. Ik vraag me dus af of dit wel zo simpel kan worden nagevraagd/nagekeken......?

neuj... da's te vroeg! Die mag nog niet begonnen zijn!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:03 schreef PteV het volgende:
Plundra is weer begonnen! Wat een drukte zo direct na de feestdagen

Kreeg een mailtje dat voor Family leden de uitverkoop vandaag begon...quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
neuj... da's te vroeg! Die mag nog niet begonnen zijn!

Wel family lid...Geen mailtje gehad... Durf ook niet goed te gaan kijken.. Lol..zul je net zien dat er van alles wat ik nodig heb/ leuk vind sterk afgeprijsd is...Of gaat eht voornamelijk om kleine dingetjes?quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kreeg een mailtje dat voor Family leden de uitverkoop vandaag begon...

....En weer rustig adem haalt! Staat, wat ik zo kan zien niets bij van mijn verlanglijstje!quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:15 schreef Adelante het volgende:
http://www.ikea.com/ms/nl_NL/campaigns/plundra.html

Dan moet je al haast de televisiekast nemen, in de andere kasten zou ik dat echt gewoon niet doen!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:42 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil weten of iets van een bepaalde omvang in de ikea expedit kast past, deze dus http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20135300
Rekening houdende met dat de verticale plankjes er niet ingezet worden. Ik wil namelijk mijn 2 hamsterkooien er in zetten, afmeting: 55 x 39 x 27 cm. Dat ze iets uitsteken maakt niet uit, als de lengte en hoogte maar goed is.

Maar de verticale, of horizontale, het is maar net hoe je hem bouwt, zijn toch wel lange planken?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:04 schreef Adelante het volgende:
Het zijn allemaal plankjes van 40x40 ofzo, dus volgens mij kun je die niet weglaten want dan valt de constructie ineen

) daar bouwen ze hele hokken in zulke kasten. Maar ik ben er inmiddels al achter wat de maten zijn en het past precies dus. Toch bedankt!
 ) daar bouwen ze hele hokken in zulke kasten. Maar ik ben er inmiddels al achter wat de maten zijn en het past precies dus. Toch bedankt!  

Kijk.quote:

Ik heb zelf een Expedit kast, en je zou inderdaad wel een plankje weg kunnen laten op een rij, maar ik zou het niet aanraden. Volgens mij zijn de vakken 33cm breed en hoog en 39cm diep.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar de verticale, of horizontale, het is maar net hoe je hem bouwt, zijn toch wel lange planken?
Alleen gaan die doorzakken als je helemaal geen tussenschotjes ertussen zet.
Als ik het zo inschat zou je 1 plankje weg kunnen laten, als je dan de volgende er maar weer in zet.
Dus dan krijg je 2 vakken op 1 plank.

Ja en als hij op pootjes staat kan ik er onderdoor.quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:24 schreef Adelante het volgende:
Capita pootjes zo te zien
Oh en ik zou voor de expedit wielen gaan, want dan schuif je het zo weg om er ook achter te kunnen stofzuigen
 en het staat net wat mooier.
 en het staat net wat mooier.

Ow ja, omdat anderen het doen kan het en houdt de kast dit op de lange termijn ook vol... goede redenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:17 schreef tliciouz het volgende:
Wel je kan de plank er tussen uit halen, heb ik gezien op het hamsterforum. () daar bouwen ze hele hokken in zulke kasten. Maar ik ben er inmiddels al achter wat de maten zijn en het past precies dus. Toch bedankt!

Je hoort me nergens zeggen dat hij het dan lang vol zou houden hoor. Ding kan 13 kilo hebben, wat ik er in wil zetten is samen nog geen 2 kilo.quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow ja, omdat anderen het doen kan het en houdt de kast dit op de lange termijn ook vol... goede reden

Die draagkracht is gemeten met een normale opgebouwde kast. De plankjes zijn er niet op gemaakt om zo'n 70cm te overbruggen, maar om ondersteund te worden door een ander plankje...quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je hoort me nergens zeggen dat hij het dan lang vol zou houden hoor. Ding kan 13 kilo hebben, wat ik er in wil zetten is samen nog geen 2 kilo.

Dat ga ik ook zeker doen, de meeste hebben al 2 jaar zo'n kast staan. Heb hem ook maar voor even nodig.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die draagkracht is gemeten met een normale opgebouwde kast. De plankjes zijn er niet op gemaakt om zo'n 70cm te overbruggen, maar om ondersteund te worden door een ander plankje...
Maar je moet het gewoon proberen hoor als je denkt dat het werkt/gaat lukken...

met een extra achterkant, eventueel binnen in het vak extra steun(balkje voor de te overbruggen afstand) en stoelhoekjes geef je de kast weer meer steun.quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Die draagkracht is gemeten met een normale opgebouwde kast. De plankjes zijn er niet op gemaakt om zo'n 70cm te overbruggen, maar om ondersteund te worden door een ander plankje...
Maar je moet het gewoon proberen hoor als je denkt dat het werkt/gaat lukken...

Net als de EXPEDIT TV-kast, die heeft ook een extra steuntje en hardboard achterkant.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:11 schreef loecje het volgende:
[..]
met een extra achterkant, eventueel binnen in het vak extra steun(balkje voor de te overbruggen afstand) en stoelhoekjes geef je de kast weer meer steun.

Was dat de laatste op voorraad of omdat die uit het assortiment gaat?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:50 schreef Goover het volgende:
Gisteren trouwens van Leiden naar Eindhoven gereden om een van de laatste PAX Anstad schuifdeuren (250cm breed) te bemachtigen. Ook de rest van de kast meteen maar meegenomen.

Hij gaat per april uit het assortiment maar er was alleen nog maar voorraad in Hengelo, Heerlen en Eindhoven. De bevoorrading van deze deuren was ook slecht, dus niemand kon aangeven of ze uberhaupt nog ergens geleverd zouden gaan worden. De site gaf aan dat ze er in Eindhoven gisteren nog 4 hadden en nu nog 4, maar ik vermoed dat het er nog 3 zijn sinds gisteravondquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:43 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Was dat de laatste op voorraad of omdat die uit het assortiment gaat?
 .
 . 

quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:42 schreef dribbel79 het volgende:
onze woonkamert bestaat nu uit een keur aan ikea spul...lack salontafel, besta jagra eettafel, besta nogiets tv meubel...ben van plan om dit te gaan vervangen door spullen uit dezelfde lijn...
wat zijn kwalitatief de beste meubels? voor de kleur zwart-bruin en een strakke uitvoering? ik zie dat bv hemnes goed spul is (denk ik/ hoop ik)

oh het gaat alleen om scheufdeure van 2,50cm? En niet om de Anstad serie? Ik heb namelijk een kast van 3 meter breed met 2 schuifdeuren van 1.50 per stuk op het oog. Blijven die wel bestaan dan van Anstad?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Hij gaat per april uit het assortiment maar er was alleen nog maar voorraad in Hengelo, Heerlen en Eindhoven. De bevoorrading van deze deuren was ook slecht, dus niemand kon aangeven of ze uberhaupt nog ergens geleverd zouden gaan worden. De site gaf aan dat ze er in Eindhoven gisteren nog 4 hadden en nu nog 4, maar ik vermoed dat het er nog 3 zijn sinds gisteravond.
Uiteindelijk gaan alle PAX schuifdeuren van 250cm er uit heb ik mij laten vertellen.

Ik weet dat alle 250cm er uit gaat, dat melde ze mij op de chat. Ik weet niet wat ze met Anstad gaan doen, maar de kans bestaad dat ook de andere maten uitlopend zijn, ze zijn al niet meer te vinden op de website of in de PAX planner...quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:55 schreef Stansfield het volgende:
[..]
oh het gaat alleen om scheufdeure van 2,50cm? En niet om de Anstad serie? Ik heb namelijk een kast van 3 meter breed met 2 schuifdeuren van 1.50 per stuk op het oog. Blijven die wel bestaan dan van Anstad?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |