Guinessquote:
Die zijn niet Iersquote:Op woensdag 1 december 2010 09:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Guiness
The Waterboys?(tsja ik noem wat iers...)
Grotendeels Iers toch wel?quote:Op woensdag 1 december 2010 09:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Die zijn niet Iers
Het is Float van Flogging Molly
En elke andere pub in de wereldquote:Op woensdag 1 december 2010 09:17 schreef ranja het volgende:
Ik dacht aan The Pogues maar geen idee welk album.
Overigens kun je dat dropwater ook in Londen in elke pub krijgen
USA Irish...quote:Op woensdag 1 december 2010 09:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Die zijn niet Iers
Het is Float van Flogging Molly
Hmm mjah, ok niet in elke pub...maar zelfs in het centrum van Mumbai of wat dan ook is er altijd wel een irish pub te vindenquote:
Mike Scott komt oorspronkelijk uit Schotland, de band is opgericht in Londen. Er hebben vast ook ooit wel een paar ieren in de band gezeten...quote:Op woensdag 1 december 2010 09:40 schreef ranja het volgende:
[..]
Schots. oh nee nu denk ik aan Big Country
Nederlandse Wiki:quote:Op woensdag 1 december 2010 09:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Mike Scott komt oorspronkelijk uit Schotland, de band is opgericht in Londen. Er hebben vast ook ooit wel een paar ieren in de band gezeten...
quote:Op woensdag 1 december 2010 01:24 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Die poster van je impliceert dat. Ja oke, of dat het slecht zou vallen bij het Lowlands-publiek, maar dat lijkt me ook nog wel meevallen. En anders mag je je eigen poster eens uitleggen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:16 schreef Burnett het volgende:
Nogmaals de poster (die, zoals Grobbel al vermoedde, niet door mij gemaakt is)
[ afbeelding ]
Pas maar op, straks stelt hij er een vraag overquote:Op woensdag 1 december 2010 10:30 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom Nelly Furtado op die poster staat en je bent nog steeds niet in staat geweest om het uit te leggen.
Och, ze hadden gewoon niet genoeg nederlandstalige B-artiesten om die poster te vullen (quote:Op woensdag 1 december 2010 10:30 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ja, en dan? Dan ga ik er niet anders over denken ofzo.
Ik snap gewoon niet waarom Nelly Furtado op die poster staat en je bent nog steeds niet in staat geweest om het uit te leggen. In plaats daarvan plaats je maar een smilie en de poster opnieuw. Daar krijg je ook een smilie voor terug:
Verder vind ik hem wel grappig hoor, daar niet van.
Ik snap ook niet waarom ze erop staat..., en ik vind 'm ook grappigquote:Op woensdag 1 december 2010 10:30 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ja, en dan? Dan ga ik er niet anders over denken ofzo.
Ik snap gewoon niet waarom Nelly Furtado op die poster staat en je bent nog steeds niet in staat geweest om het uit te leggen. In plaats daarvan plaats je maar een smilie en de poster opnieuw. Daar krijg je ook een smilie voor terug:
Verder vind ik hem wel grappig hoor, daar niet van.
Kom je aan Nelly, kom je aan mij.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:46 schreef cafca het volgende:
Het gewoon een grappig plaatje, joh. Til er niet te zwaar aan.
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gelijk heb je. Nelly wordt vaak, samen met P!nk, bij de hoop commerciële zangeresjes gegooid, wat natuurlijk totaal onterecht is.
Ik drink koffie dan misschien druppelsgewijs via een infuus, ik denk dat Ranja een verse bak koffie eerst laat vriesdrogen alvorens 'm te nuttigen. Bij -4 zoals vandaag duurt dat toch zeker 2 uur...quote:Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Snel, snel..we wachten al bijna 1,5 uur op een vraag van iemand die turboranja genoemd wordt.
Johnny L. Is onlosmakelijk verbonden met Ranja en een rietje, dus meer vroeg ik niet...quote:Op woensdag 1 december 2010 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ehhm Sophietje? Johnny Lion? Moet de afbeelding nog komen?
En terecht, image means nothing, zoals (alweer) Ranja stelt...quote:Op woensdag 1 december 2010 16:33 schreef friekin_ het volgende:
Meneer Bianco Blanco.
Ik zie geen picca vriend.
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Straf me af omdat ik het niet weet.
quote:He drinks a Whiskey drink, he drinks a Vodka drink
He drinks a Lager drink, he drinks a Cider drink
Tubthumping van Chumbawamba.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie drinkt er liever iets sterkers? Oftewel wat van wie
[..]
Tubthumbing - Chumbawambaquote:Op woensdag 1 december 2010 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie drinkt er liever iets sterkers? Oftewel wat van wie
[..]
Eindelijk hee. Jezus.quote:
Ja. Van wie is deze plaat?quote:So I need some fine wine, and you, you need to be nicer
For the good times and the bad times
That we'll have
Sometimes we talk over dinner like old friends
Till I go and kill the bottle,
I go off over any old thing,
Break your heart
and raise a glass or ten
Daarom vroeg ik de titel ook niet.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja. Die titel ken ik..maar van wie ook weer..
Sympathiek woord, ja, 1 van de buitencategorie.quote:
Cardigansquote:
quote:Has he lost his mind?
Can he see or is he blind?
Can he walk at all
Or if he moves will he fall?
ralfseltje + 1quote:
Samples uit een bepaald nummer...?quote:Op woensdag 1 december 2010 17:43 schreef ralfseltje het volgende:
Om met Black Sabbath door te gaan; waar slaat dit lijstje op?
# 0:03 - 2:08 Black Sabbath - "War Pigs"[1]
# 0:13 - 0:15 2Pac featuring K-Ci & JoJo - "How Do U Want It"
# 0:15 - 0:15 Jay-Z - "99 Problems"
# 0:20 - 2:02 Ludacris featuring Mystikal and I-20 - "Move Bitch"
# 1:20 - 1:41 Jay-Z featuring Alicia Keys - "Empire State of Mind"
# 2:01 - 2:41 N.W.A - "Express Yourself"
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef Blogman het volgende:
Lijkt me ook, maar van wie en welk nummer ?
Ja sowiesoquote:Op woensdag 1 december 2010 23:23 schreef Blogman het volgende:
Heeft die toevallig een nummer Iron Man ?
Hmm nee..quote:Op woensdag 1 december 2010 23:51 schreef Blogman het volgende:
Dan is mijn antwoord dus Kanye West - Iron Man.
quote:Op donderdag 2 december 2010 03:31 schreef Zehra het volgende:
Ik weet meer van muziek dan wie ook.......
quote:There are some things you can't cover up with lipstick and powder
I thought I heard you mention my name, can't you talk any louder ?
Don't come any closer, don't come any nearer
My vision of you can't get any clearer
WeezerButler +1quote:Op donderdag 2 december 2010 09:43 schreef WeezerButler het volgende:
Girls Talk - origineel van Elvis Costello , hit Dave Edmonds
Ik weet meer van muziek dan wie ook, maar wat zijn dot voor stompzinnige vragen. Jezus
een Q-Tip?quote:Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef Burnett het volgende:
Hmmm..., welke tip zal ik nu eens geven...
Ik weet meer van muziek dan wie ook, maar wat zijn dot voor stompzinnige vragen. Jezus
n00biedoobiedoo + 1quote:Op donderdag 2 december 2010 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
fountains of wayne - sink to the bottom
quote:
Beter zat dan stapelgek
Zolang er bier is en ouwe klare
Dan hebben wij nog geen gebrek
Drinken, drinken, drinken totteme zinken...quote:Op donderdag 2 december 2010 16:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het origineel luistert naar de naam Lily the Pink.
Over welke song gaat dit en wie heeft die song in NL vertolkt?quote:The song has been widely recorded under a number of titles by a range of performers including Blaggards, Dschinghis Khan, Gina, Dale Haze and the Champions, Great Big Sea, the King's Singers, Quadriga Consort, James Last, The Swingle Singers, the Brobdingnagian Bards, the LeperKhanz, Pete Seeger, Captain Bogg and Salty, Terrorvision, Authority Zero and the hungarian irish folk-punk band Paddy and the Rats, but probably the best known rendition is by The Irish Rovers.
Goede richting, verkeerde uitvoerende en song...quote:Op donderdag 2 december 2010 18:26 schreef Blogman het volgende:
Alexander Curly - I'll Never Drink Again ?
Hoeft niet per se in Nederlands als ik de vraag lees.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:55 schreef timbob het volgende:
Drunken sailor?
Uhhm.. de dronken zeeman?
is daar een nederlandse versie van
van Babe?quote:Op donderdag 2 december 2010 18:55 schreef timbob het volgende:
Drunken sailor?
Uhhm.. de dronken zeeman?
is daar een nederlandse versie van
quote:I'm leaving, I'll say it once again
Somehow try to smile
'Cause I know the feelings we're trying to forget
If only for a while
quote:Op donderdag 2 december 2010 20:10 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik vind hem op Sticks lijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:(Hinckley, Londen, 22 november 1940 - 15 december 2008), was een Brits gitarist en een der meest invloedrijke figuren uit de revolutie van de folkmuziek in het Verenigd Koninkrijk van de jaren '60.
Hij inspireerde vele bekende artiesten met de akoestische gitaar, zoals Bert Jansch, John Renbourn, Martin Carthy, Paul Simon en ook Jimmy Page, die voor zijn solo White Summer sterk steunde ops "She moved thru' the Bizarre/Blue Raga".
is waarschijnlijk meest bekend geworden door zijn instrumentale song "Anji".
Ik denk: Ik maak hem niet te makkelijkquote:
Volgens mij is dat goedquote:
Dat was hem.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:35 schreef ranja het volgende:
David Bowie, heeft z'n artiestennaam aangenomen omdat hij niet verward wilde worden met deze drummer.
Vroeg hij/zij dat ook???quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Gaat dat niet over ongeveer dezelfde vraag als die van BlueChicagoMoon?
Mark + 1quote:
Misschien dat je deze wel kent, kreeg enorm veel airplay op MTV destijdsquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:51 schreef ranja het volgende:
Oh, geen idee dan. Ken alleen buitenlandse dj's uit de top 40.
quote:
Run To The Hills doet mijn hoofd en voeten toch wel bewegen...quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Op Maiden voel ik nooit zo die aandrang.
quote:come down
and waste away with me
down with me
slow how
you wanted it to be
I'm over my head
out of her head she sang
Foo Fighters - Everlongquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over naar mijn favoriete bar-drumnummer. Wat van wie?
[..]
Heb 'm maar eens opgezocht: hij wordt lastig, mijn inziens (terwijl ik 'm zelf nota bene in de kast heb staanquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:54 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Nope, het is een vervolgvraag enigszins...
Ja idd, nog een tip dan maar? Dave Grohl mept het nummer bij elkaar. Blijven iig niet heeeel veel bands meer over. Als je de melodie in je hoofd hebt wordt het wel opeens een stuk makkelijker om de tekst te lezen trouwens, niet dat je daar wat aan hebt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:15 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Heb 'm maar eens opgezocht: hij wordt lastig, mijn inziens (terwijl ik 'm zelf nota bene in de kast heb staanmaar het zei mij zo niks
)
Prima gokquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Them Crooked Vultures? + dan de single New Fang maar gokken want de teksten ken ik niet uit mijn hoofd?
quote:Like to tell ya about my baby
You know she comes around
She about five feet four
A-from her head to the ground
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blogman +1
Wie met wat ?quote:Got on board a westbound 747
Didn't think before deciding what to do
Ooh, that talk of opportunities
TV breaks and movies
Rang true
Sure rang true
Leek me wel toepasselijk met dit weer !quote:Albert Hammond - It never rains in southern California
Deze vinnik ook wel erg passendquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:07 schreef Blogman het volgende:
[..]
Leek me wel toepasselijk met dit weer !![]()
Door zijn zoon Albert Hammond Jr?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:11 schreef Gambolputty het volgende:
Da's een nummer van al even geleden, maar waarom staat Albert Hammond de laatste tijd toch weer in het (muziek)nieuws?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:18 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Door zijn zoon Albert Hammond Jr?
nee, heeft te maken met een recent (vorige week) uitgekomen Cd, deze staat inmiddels in de top 20.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:37 schreef Blogman het volgende:
Vanwege de vliegtuigongelukken lately ?
quote:
ranja +1quote:Duffy formed a songwriting partnership with Albert Hammond for the record. Endlessly was released in the United Kingdom on 29 November 2010
Maar het blijft kutquote:Op zondag 5 december 2010 11:42 schreef Blogman het volgende:
Oh, joh. Dan wordt dat album meteen van niet interessant naar een klein beetje interessant.
Ouch..quote:Ik vind dat Well Well Well toch wel zo verschrikkelijk irritant. Met dat penetrante Selah Sue-achtige geschal.
Ik dacht dat dit het SC topic was??quote:
Dat kloptquote:Op zondag 5 december 2010 12:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar qua outfit en gitaar zou het wel da meiske van Katzenjammer kunnen zijn die meestal in het midden staat.
idd ik herkende het al, dacht ik eindelijk eens iets bijna te kunnen beantwoorden hierquote:Op zondag 5 december 2010 12:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar qua outfit en gitaar zou het wel da meiske van Katzenjammer kunnen zijn die meestal in het midden staat.
MC Skat of zoiets...quote:Op zondag 5 december 2010 13:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Juist. Maar die had een naam en heeft zelf ook nog een album uitgebracht.
Lul niet zo veel en beantwoord de vraag (en als die er niet is, stel een vraag)...quote:Op zondag 5 december 2010 13:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemiddag!
gaan er mensen nog de verjaardag van de goede sint vieren?
Pussycatquote:Op zondag 5 december 2010 13:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klinkt niet echt fris...
[ afbeelding ]
Wie?
Ik had vorige week al 2 boxen van Vanessa Paradis in de brievenbus, mijn Sinterklaas kan niet meer stuk.quote:Op zondag 5 december 2010 13:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
goedemiddag!
gaan er mensen nog de verjaardag van de goede sint vieren?
doe je goed.quote:Op zondag 5 december 2010 13:48 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik had vorige week al 2 boxen van Vanessa Paradis in de brievenbus, mijn Sinterklaas kan niet meer stuk.
Prima.quote:Op zondag 5 december 2010 14:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
tom jones - what's new pussycat
king crimson - cat food
primus - tommy the cat
prince - pussy control
presidents of the usa - kitty
cats - sure he's a cat
adam ant - puss n' boots
jesus lizard - puss
joël - een doodgewone kat
stray cats - stray cat strut
Forum Opties | |
---|---|