Heb je mijn post wel volledig doorgelezen of enkel de titel/eerste alinea?quote:Op woensdag 1 december 2010 07:24 schreef Lod het volgende:
Koop 2 pakken speelkaarten en zoek in de openbare bibliotheek de spelregels op van een paar spellen. Er zijn zoveel varianten op het kaartspel, daar kun je meerdere winters mee doorkomen.
Of gebruik de wondere web wereld: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kaartspel#Spelregels
Dus al die uren die ik vroeger op die leeftijd met veel plezier heb doorgebracht met kaartspelletjes zijn dus eigenlijk een illusie?quote:Op woensdag 1 december 2010 07:49 schreef paraDOTbe het volgende: Alsof je een kind van 6/7 jaar een uur bezig kan houden met een stapel kaarten. Om maar te zwijgen van een peuter van 3 jaar, die nog niet eens kan lezen. Kaarten is meer iets voor volwassenen.
Een driejarige kan nog niet veel met kaarten, een 7-jarige misschien al wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:33 schreef Lod het volgende:
Dus al die uren die ik vroeger op die leeftijd met veel plezier heb doorgebracht met kaartspelletjes zijn dus eigenlijk een illusie?
Ik heb hier ook naar zitten kijken, maar niet bepaald in de buurt!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:26 schreef moussy het volgende:
Ik heb helaas niets om op te sturen, maar misschien is er een speelotheek in de buurt, waar je af en toe wat kan lenen.
Er zit hier inderdaad een Action in de buurt... Er is mij gisteren ook al verteld door een collega, waarvan ik een kerstboom heb gekregen dat daar de kerstballen e.d. heel goedkoop zijn, want die had ze niet meer. Dus ging sowieso één van de dagen eens kijken daarzo!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb helaas zo 1 2 3 geen spellen voor je maar ik zag dat er ook actions in Belgie zitten. Ik heb daar echt een enorme spellendoos gekocht voor 4 euro met daarin mikado, domino, mens-erger-je-niet, ganzenbord, katten en muizen, dobbelen, dammen etc.. Met een gedeelte van die spellen kan je in ieder geval de 7 jarige makkelijk vermaken.
En je kan bijvoorbeeld ook een keerje pannekoeken gaan bakken met een kaarsje: http://nl.scoutwiki.org/Pannekoekjes_bakken_met_een_kaarsje ik hoop dat je er een beetje meegeholpen bent.
Dit speel ik idd vaak met haar via WLM als ze bij de mama isquote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb zelf niks maar wel een tip wellicht: Uno, een kaartspel
[ afbeelding ]
Het komt in principe grotendeels neer op de regels van Pesten, maar dan met grote duidelijke kaarten die met cijfers en kleur werken. Prima geschikt voor kinderen.
UNOquote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
Het komt in principe grotendeels neer op de regels van Pesten, maar dan met grote duidelijke kaarten die met cijfers en kleur werken. Prima geschikt voor kinderen.
Het kan veel goedkoper bij TNT. 40 euro is voor een pakket van meer dan 20 kg. Ik werk zelf bij TNT dus voor iedereen die niet van de service van Nectarientje gebruik kan maken staan hieronder de verzendmogelijkheden.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie net op de site van TNT dat een pakketje naar belgie versturen rond de 40 euro kost?
Dat is wel heel duur voor een oud spelletje.
Vind je het goed dat ik het meegeef aan Nectarientje? Ik woon in Den Haag en kan het dus langsbrengen bij haar, maar dan heb je het wel pas het weekend van de 17e, geeft mij nog wel even de tijd om te kijken of ik nog meer heb wat je misschien leuk zou vinden.
Necatierntje, zou je mij willen pm'en waar ik het langs kan brengen?
kan deze even ge-copy-en-paste worden in het kerstpakket buitenland topic, en wat zijn de actuele tarieven buiten europa ?quote:Op donderdag 2 december 2010 03:27 schreef hetizmij het volgende:
[..]
Het kan veel goedkoper bij TNT. 40 euro is voor een pakket van meer dan 20 kg. Ik werk zelf bij TNT dus voor iedereen die niet van de service van Nectarientje gebruik kan maken staan hieronder de verzendmogelijkheden.
Basis Pakket
0-500gr: E6.16
500gr-2kg: E11.55
Tot 2kg kan het ook aangetekend
0-500gr: E7.70
500gr-2kg: E12.32
Vanaf 2 kg is alleen een internationaal pakket plus mogelijk.
0-2kg: E13,10
2-5kg: E19:50
5-10kg: E25.20
10-20kg: E34.10
20-30kg: E40.58
Ik zal morgen ook eens in de garage kijken. Volgens mij staan daar ook nog wat spelletjes die nooit meer gebruikt worden. Als ik nog wat leuks kan vinden hoor je het van me!
Die heb ik hier ook nog wel liggen...(speciale waterdichte versie ofzo ) Zou morgen nog op de bus kunnen.quote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[ afbeelding ]
pm'dquote:Op donderdag 2 december 2010 14:18 schreef Gurb het volgende:
Ik heb hier nog een ongeopend spel boonanza liggen, volgens mij prima geschikt voor kleine kinderen.
Past prima in een envelop, dus kan zo op de post naar Antwerpen
pm'dquote:Op donderdag 2 december 2010 13:30 schreef 19butterfly82 het volgende:
Wij hebben hier het spel Rovende Raven liggen, helemaal nieuw (gewonnen met een bingo een keer en heb zelf geen kinderen).
[ afbeelding ]
Vanaf 5+
2-4 spelers
spelronde +/- 20 minuten
Alleen 1 probleem hebben zelf niet het vervoer en het geld om het spel bij jouw te krijgen doordat we zelf van het minimum leven. Misschien dat een andere fokker deze mee kan nemen of de verzendkosten kan betalen?
Wij wonen in Apeldoorn. Wanneer interesse dan kan via PM verder gepraat worden.
pm'dquote:Op donderdag 2 december 2010 12:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook nog wel liggen...(speciale waterdichte versie ofzo ) Zou morgen nog op de bus kunnen.
We spreken mekaar wel op MSN.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:16 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben in ieder geval 8 januari in Antwerpen (centrum) en in de gelegenheid om het e.e.a mee te nemen voor je, heb je tevens toegevoegd op MSN, maar bij interesse kun je ook gewoon een PM sturen naar me, dan kan ik je zeggen wat ik allemaal heb liggen.
Ik heb spijtig genoeg niets ontvangen...quote:
Nee, dat is vanaf 4 jaar... Dus ook leuk om te spelen!quote:
Ja, was eerst nog andere pm's aan het versturenquote:Op donderdag 2 december 2010 16:53 schreef 19butterfly82 het volgende:
Ik heb geen PM ontvangen, terwijl mijn instellingen goed staan dat ik van iedereen PM zou kunnen ontvangen.
edit: niets gezegd, heb zojuist PM ontvangen
quote:Op donderdag 2 december 2010 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie net op de site van TNT dat een pakketje naar belgie versturen rond de 40 euro kost?
Dat is wel heel duur voor een oud spelletje.
Vind je het goed dat ik het meegeef aan Nectarientje? Ik woon in Den Haag en kan het dus langsbrengen bij haar, maar dan heb je het wel pas het weekend van de 17e, geeft mij nog wel even de tijd om te kijken of ik nog meer heb wat je misschien leuk zou vinden.
Necatierntje, zou je mij willen pm'en waar ik het langs kan brengen?
17 december zou goed zijn voor mij. Ik heb die week toch verlof dus kan heel de dag afspreken om ergens of bij mij thuis af te spreken. Misschien kunnen jullie contact opnemen met elkaar of hoe gaan wij dit doen?quote:Op woensdag 1 december 2010 10:06 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga het weekend van 17 december naar Antwerpen, kan dus eea meenemen
Ik kan het ophalen in Den Haag of Rotterdam, afleveren mag altijd natuurlijk.
Misschien kan je ook contact opnemen met nectarientje om het één en ander af te spreken?quote:Op donderdag 2 december 2010 17:03 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb hier heel veel spelletjes (o.a. ganzenbord) en puzzels voor je liggen. Ik verzend (liever) niet, maar ophalen of brengen(mits in den haag/den bosch) is geen probleem.
We hebben al contact gehad en het staat hier al klaar, en ga het bij Necatientje langsbrengen. Het lijkt mij handig als jullie met elkaar bespreken verder waar en wanneer precies.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:07 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
[..]
17 december zou goed zijn voor mij. Ik heb die week toch verlof dus kan heel de dag afspreken om ergens of bij mij thuis af te spreken. Misschien kunnen jullie contact opnemen met elkaar of hoe gaan wij dit doen?
Okéquote:Op donderdag 2 december 2010 17:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We hebben al contact gehad en het staat hier al klaar, en ga het bij Necatientje langsbrengen. Het lijkt mij handig als jullie met elkaar bespreken verder waar en wanneer precies.
Wat mij betreft mag je die dan ook hebben hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 16:44 schreef paraDOTbe het volgende:
[..]
pm'd
[..]
pm'd
[..]
pm'd
[..]
We spreken mekaar wel op MSN.
[..]
Ik heb spijtig genoeg niets ontvangen...
[..]
Nee, dat is vanaf 4 jaar... Dus ook leuk om te spelen!
Ja, daar heb je ook weer gelijk in... Pakketten tot 2 kg is al een dikke elf euro. Tot 500 gr zes eurotjes geloof ikquote:Op donderdag 2 december 2010 17:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
TS, je geeft aan evt verzendkosten te betalen. Hebben jullie in België ook Kringloopwinkels? Voor de prijs van verzenden kun je daar vaak ook leuke dingen weghalen op dit gebied.
Daarom dat ik ook positief antwoordde, mss niet zo duidelijk. Dus als mensen (een pak minder) verzendingskosten wel willen betalen en het voor 17 december bij nectarientje kan geraken, dan kan die dat meepakken naar Antwerpen voor mij.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat was mijn vraag niet: Ik vroeg: heb je ook Kringloopwinkels? Voor die 11,00 die je bereid bent te betalen, kun je bij zo'n winkel vaak leuke dingen weghalen.
Ik denk dat wij dat wel kunnen! Wanneer ben je in Den Haag? Ik woon erquote:Op donderdag 2 december 2010 17:08 schreef Tamashii het volgende:
Nectarientje, kunnen wij elkaar dan eventueel ook ontmoeten zodat ik je een paar dingen mee kan geven?
Mijn ervaring is dat het 9 van de 10x niet compleet is.quote:Op donderdag 2 december 2010 18:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat was mijn vraag niet: Ik vroeg: heb je ook Kringloopwinkels? Voor die 11,00 die je bereid bent te betalen, kun je bij zo'n winkel vaak leuke dingen weghalen.
Zeer zeker wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 07:49 schreef paraDOTbe het volgende:
Alsof je een kind van 6/7 jaar een uur bezig kan houden met een stapel kaarten.
Hier bij de kringloopwinkel verkopen ze niets dat incompleet is, dus wie weet verschilt het per winkel. Zeker het uitzoeken even waard, want hier liggen al ontzettend leuke spelletjes en puzzels voor een paar euroquote:Op donderdag 2 december 2010 19:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het 9 van de 10x niet compleet is.
Dat zeggen ze hier ook, maar laatst heb ik er een zooi spelletjes en puzzels vandaan gehaald, en daar was niets van compleet en dozen dicht geplakt, dus niet controleerbaar.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier bij de kringloopwinkel verkopen ze niets dat incompleet is, dus wie weet verschilt het per winkel. Zeker het uitzoeken even waard, want hier liggen al ontzettend leuke spelletjes en puzzels voor een paar euro
Dan kan ik het beter direct opsturen, denk dat jij al genoeg bij je hebt voor in de trein. Kan me ook niet voorstellen dat het allemaal veel weegt. Ik woon vlak bij de grens, dus ik ook eventueel ook eens kijken naar de Belgische post.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef nectarientje het volgende:
Naar mij mag eventueel ook met de kanttekening dat ik wel met de trein ga en het wel allemaal enigszins overzichtelijk in tassen moet passen
Schop dit van mij even omhoogquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef 19butterfly82 het volgende:
Via PM met paraDOTbe al over gehad, het wordt erg duur om het spel Rovende Raven wat ik hier heb liggen te versturen, daarbij ik het geld ook niet heb.
Even een vraagje voor de mensen die het bij Nectarientje gaan brengen. Is er iemand die langs Apeldoorn komt om dit spel dan mee te nemen?
Geen idee waar dat isquote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef Tamashii het volgende:
@ nectarientje. Elke werkdag, werk in Theresiastraat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |