Dat zeggen ze hier ook, maar laatst heb ik er een zooi spelletjes en puzzels vandaan gehaald, en daar was niets van compleet en dozen dicht geplakt, dus niet controleerbaar.quote:Op donderdag 2 december 2010 19:21 schreef Muck het volgende:
[..]
Hier bij de kringloopwinkel verkopen ze niets dat incompleet is, dus wie weet verschilt het per winkel. Zeker het uitzoeken even waard, want hier liggen al ontzettend leuke spelletjes en puzzels voor een paar euro
Dan kan ik het beter direct opsturen, denk dat jij al genoeg bij je hebt voor in de trein. Kan me ook niet voorstellen dat het allemaal veel weegt. Ik woon vlak bij de grens, dus ik ook eventueel ook eens kijken naar de Belgische post.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:04 schreef nectarientje het volgende:
Naar mij mag eventueel ook met de kanttekening dat ik wel met de trein ga en het wel allemaal enigszins overzichtelijk in tassen moet passen
Schop dit van mij even omhoogquote:Op donderdag 2 december 2010 18:45 schreef 19butterfly82 het volgende:
Via PM met paraDOTbe al over gehad, het wordt erg duur om het spel Rovende Raven wat ik hier heb liggen te versturen, daarbij ik het geld ook niet heb.
Even een vraagje voor de mensen die het bij Nectarientje gaan brengen. Is er iemand die langs Apeldoorn komt om dit spel dan mee te nemen?
Geen idee waar dat isquote:Op donderdag 2 december 2010 21:28 schreef Tamashii het volgende:
@ nectarientje. Elke werkdag, werk in Theresiastraat!
Nogmaals sorry, zoals ik al zei las ik iets over een trein, te laat.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef nectarientje het volgende:
gheghe, Liesje stond hier net ook aan de deur met een doos iets groter dan ik me kan herinneren van mens-erger-je-nietDus er kunnen nog wel wat kleinere doosjes mee maar geen hele grote pakketten
Ik hoor inderdaad ook van meer mensen in mijn omgeving dat er meer niet compleet is dan wel...quote:Op donderdag 2 december 2010 19:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het 9 van de 10x niet compleet is.
Ik ken mijn dochter... En zolang het niet met veel kleurtjes is, is ze er snel op uitgekekenquote:
Dank je wel!quote:Op donderdag 2 december 2010 19:25 schreef Puala het volgende:
Ik zal eens kijken in de kast van mijn ouderlijk huis. Wellicht dat daar nog wat licht dat geschikt is
pm'dquote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef hetizmij het volgende:
Net even in de garage gekeken:
-4 op een rij
-dr. bibber
-100 spellen doos
-spectrangle (soort driehoekige domino's maar dan met kleuren aan de zijdes ipv getallen)
-toren van pisa
-zeeslag
-dominos
Ik weet niet wat je al toegezegd hebt gekregen, maar als je van deze iets kan gebruiken stuur ik ze graag op. Stuur anders maar even een PM met waar ik je een plezier mee kan doen en het adres, dan kan het morgen eventueel al op de post. Ik heb alleen geen idee wat het weegt allemaal. Als de doos te zwaar wordt kan ik het eventueel naar nectarientje sturen?
Denk dat dit net iets te moeilijk is, als ik doorklikt naar de link... Toch bedankt!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:14 schreef gers het volgende:
Heb net in de kast gekeken heb je toevallig iets aan super trolley
heb alleen geen idee of het geschikt is voor kleine kinderen
http://www.identitygames.(...)oer_-_super_trolley/
Als het minder dan 500 gr weegt weet ik niet of het de moeite is voor € 0,46 minder om tot in België te rijden... De verzendkosten in .be zijn relatief hoog.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:22 schreef hetizmij het volgende:
[..]
Dan kan ik het beter direct opsturen, denk dat jij al genoeg bij je hebt voor in de trein. Kan me ook niet voorstellen dat het allemaal veel weegt. Ik woon vlak bij de grens, dus ik ook eventueel ook eens kijken naar de Belgische post.
Inderdaad, daarom dat ik het vermeldde... Heb mijn firstpost ook aangepast.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh! Misschien ook wel handig voor Nectarientje, hoeft ze niet met zon onhandbare doos met de trein!
Heb je PM gestuurdquote:Op donderdag 2 december 2010 22:18 schreef paraDOTbe het volgende:
Ik heb dus zojuist contact gehad met iemand die evt. de 19de bij iedereen langs wilt gaan ook, die het niet zien zitten om te verzenden! Laat mij ff weten via PM wie dit wenst. Dan kan ik de adressen doorgeven aan diegene. Dit zou dan wel allemaal gebeuren @ zondag 19 december 2010.
quote:Op donderdag 2 december 2010 22:38 schreef iBenny het volgende:
Uno zal morgen/zaterdag verstuurd worden
Alleen ben ik zondag de 19e niet thuis omdat ik dan in Antwerpen zitquote:Op donderdag 2 december 2010 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh! Misschien ook wel handig voor Nectarientje, hoeft ze niet met zon onhandbare doos met de trein!
Jullie zijn hier aan het ping-pongen ofzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Alleen ben ik zondag de 19e niet thuis omdat ik dan in Antwerpen zitDus dan moet de doos weer terug naar jou
Wij hebben hier een Kringloop die alles controlleert en 1 tot 3 euro vraagt voor spellen en puzzelsquote:Op donderdag 2 december 2010 19:08 schreef moussy het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het 9 van de 10x niet compleet is.
Ik ben niet het hele weekend thuis/onlinequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:57 schreef liesje1979 het volgende:Moet ik hem weer ophalen.
Ik kijk wel even wanneer ik tijd heb dit weekend.
Of op fietsafstand van mij maar dat verschil is verwaarloosbaar. Hoewel het wat onzinnig zou zijn om het eerst door jou te laten halen zodat jij ermee kan gaan fietsenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik bedenk net dat ik er de 19e ook niet ben, dan ben ik in Hoogezand.
En nu? Heb ik dus een Fok!ker nodig die de 19e wel thuis is en waar het opgehaald kan worden. Graag wel op fietsafstand.
Ik ben al bezigquote:Op maandag 6 december 2010 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
Para wil jij vragen aan de persoon die naar Antwerpen wil rijden of hij contact met mij op wil nemen? De doos staat nog steeds bij Nectarientje en we zijn beiden de 19e niet thuis.
Ok, laat maar horen als je wat weet.quote:
Ik laat je iets weten! Alvast bedanktquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:51 schreef Gurb het volgende:
Mijn pakketje is gisteren op de post gegaan.
Super dat hij al goed is aangekomenquote:Op maandag 6 december 2010 17:55 schreef paraDOTbe het volgende:
Hierbij wil ik hetizmij al hartelijk bedanken! Heb je pakket vandaag goed ontvangen. Laat je nog weten hoe de kids het vonden om zo'n grote doos te ontvangen op hun naam.
Die van mij dus ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:51 schreef Gurb het volgende:
Mijn pakketje is gisteren op de post gegaan.
quote:Op donderdag 9 december 2010 16:18 schreef paraDOTbe het volgende:
Ik heb vandaag een klein bordeaux kleurig pakje ontvangen... Van wie is dit?
Nee! Para vertelt me ook helemaal niets..quote:
Ik zal ff pm'enquote:Op donderdag 9 december 2010 17:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nee! Para vertelt me ook helemaal niets..
Waar wil je overnachten?quote:Op donderdag 9 december 2010 21:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kan ik dan een nachtje overnachten in Antwerpen?
btw: heb je daar niet zoiets als de speelotheek? Soort van bieb waar je gratis spellen kan lenen voor een tijdje.
Ok! Fijn! Bedankt voor je geregel.quote:Op donderdag 9 december 2010 22:07 schreef nectarientje het volgende:
Liesje, het verhaal is nog niet helemaal helder maar het gaat goedkomen! Maak je geen zorgen
Ik hoop dat de mannen contact met je opnemen om af te spreken.quote:Op zondag 12 december 2010 15:06 schreef nectarientje het volgende:
Bon, mijn Antwerpentripje gaat niet door dus ik ben de 19e wel thuis om eea af te geven. Probleem opgelost!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop