Heb je mijn post wel volledig doorgelezen of enkel de titel/eerste alinea?quote:Op woensdag 1 december 2010 07:24 schreef Lod het volgende:
Koop 2 pakken speelkaarten en zoek in de openbare bibliotheek de spelregels op van een paar spellen. Er zijn zoveel varianten op het kaartspel, daar kun je meerdere winters mee doorkomen.
Of gebruik de wondere web wereld: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kaartspel#Spelregels
Dus al die uren die ik vroeger op die leeftijd met veel plezier heb doorgebracht met kaartspelletjes zijn dus eigenlijk een illusie?quote:Op woensdag 1 december 2010 07:49 schreef paraDOTbe het volgende: Alsof je een kind van 6/7 jaar een uur bezig kan houden met een stapel kaarten. Om maar te zwijgen van een peuter van 3 jaar, die nog niet eens kan lezen. Kaarten is meer iets voor volwassenen.
Een driejarige kan nog niet veel met kaarten, een 7-jarige misschien al wel.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:33 schreef Lod het volgende:
Dus al die uren die ik vroeger op die leeftijd met veel plezier heb doorgebracht met kaartspelletjes zijn dus eigenlijk een illusie?
Ik heb hier ook naar zitten kijken, maar niet bepaald in de buurt!quote:Op woensdag 1 december 2010 17:26 schreef moussy het volgende:
Ik heb helaas niets om op te sturen, maar misschien is er een speelotheek in de buurt, waar je af en toe wat kan lenen.
Er zit hier inderdaad een Action in de buurt... Er is mij gisteren ook al verteld door een collega, waarvan ik een kerstboom heb gekregen dat daar de kerstballen e.d. heel goedkoop zijn, want die had ze niet meer. Dus ging sowieso één van de dagen eens kijken daarzo!quote:Op woensdag 1 december 2010 20:12 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb helaas zo 1 2 3 geen spellen voor je maar ik zag dat er ook actions in Belgie zitten. Ik heb daar echt een enorme spellendoos gekocht voor 4 euro met daarin mikado, domino, mens-erger-je-niet, ganzenbord, katten en muizen, dobbelen, dammen etc.. Met een gedeelte van die spellen kan je in ieder geval de 7 jarige makkelijk vermaken.
En je kan bijvoorbeeld ook een keerje pannekoeken gaan bakken met een kaarsje: http://nl.scoutwiki.org/Pannekoekjes_bakken_met_een_kaarsje ik hoop dat je er een beetje meegeholpen bent.
Dit speel ik idd vaak met haar via WLM als ze bij de mama isquote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb zelf niks maar wel een tip wellicht: Uno, een kaartspel
[ afbeelding ]
Het komt in principe grotendeels neer op de regels van Pesten, maar dan met grote duidelijke kaarten die met cijfers en kleur werken. Prima geschikt voor kinderen.
UNOquote:Op woensdag 1 december 2010 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb zelf niks maar wel een tip wellicht: Uno, een kaartspel
[ afbeelding ]
Het komt in principe grotendeels neer op de regels van Pesten, maar dan met grote duidelijke kaarten die met cijfers en kleur werken. Prima geschikt voor kinderen.
Het kan veel goedkoper bij TNT. 40 euro is voor een pakket van meer dan 20 kg. Ik werk zelf bij TNT dus voor iedereen die niet van de service van Nectarientje gebruik kan maken staan hieronder de verzendmogelijkheden.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie net op de site van TNT dat een pakketje naar belgie versturen rond de 40 euro kost?
Dat is wel heel duur voor een oud spelletje.
Vind je het goed dat ik het meegeef aan Nectarientje? Ik woon in Den Haag en kan het dus langsbrengen bij haar, maar dan heb je het wel pas het weekend van de 17e, geeft mij nog wel even de tijd om te kijken of ik nog meer heb wat je misschien leuk zou vinden.
Necatierntje, zou je mij willen pm'en waar ik het langs kan brengen?
kan deze even ge-copy-en-paste worden in het kerstpakket buitenland topic, en wat zijn de actuele tarieven buiten europa ?quote:Op donderdag 2 december 2010 03:27 schreef hetizmij het volgende:
[..]
Het kan veel goedkoper bij TNT. 40 euro is voor een pakket van meer dan 20 kg. Ik werk zelf bij TNT dus voor iedereen die niet van de service van Nectarientje gebruik kan maken staan hieronder de verzendmogelijkheden.
Basis Pakket
0-500gr: E6.16
500gr-2kg: E11.55
Tot 2kg kan het ook aangetekend
0-500gr: E7.70
500gr-2kg: E12.32
Vanaf 2 kg is alleen een internationaal pakket plus mogelijk.
0-2kg: E13,10
2-5kg: E19:50
5-10kg: E25.20
10-20kg: E34.10
20-30kg: E40.58
Ik zal morgen ook eens in de garage kijken. Volgens mij staan daar ook nog wat spelletjes die nooit meer gebruikt worden. Als ik nog wat leuks kan vinden hoor je het van me!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |