Gewoon negerenquote:Op woensdag 1 december 2010 17:47 schreef YellowstickersNshit het volgende:
niemand snapt wat ik bedoel dus laat maar, het woord neger staat mij gewoon niet aan, dus die eerste die zei...negermuziek...hoe bedoel je negermuziek?Leg uit...
wat is jan smit.....dus bij een blanke met een koptelefoon op zeg je, hij chilt met zn kaaskop muziek?
sjonge laat het want mensen kicker hierop meteen gaan ze NIGGERS schreeuwen
Zeg gewoon MENS, waarom moet je perce de huidskleur duidelijk maken? iedereen ziet wel dat het om een persoon van afrikaans oorsprong gaat.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:07 schreef Weaut het volgende:
Heb jij een beter woord voor een neger dan?
Volgens het Woordenboek der Nederlandse Taal komt het woord ''neger'' in het Nederlands voor het eerst voor in 1644, verwijzend naar de lading van een slavenschip. Hetzelfde woordenboek vertelt dat het woord 'neger' tot de Nederlandse afschaffing van de slavernij in 1863 zwarte slaaf als betekenis had.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
wtf is nu weer mis met het woord 'negers'?
he he dat bedoel ik dus, dat snappen ze niet dat ze wijzen naar iemand vanwege een kleur..maarja zoals iedereen kan zien, kicken ze erop om dan meteen niggers te gaan schreeuwen wat zo kinderachtig is.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:10 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Zeg gewoon MENS, waarom moet je perce de huidskleur duidelijk maken? iedereen ziet wel dat het om een persoon van afrikaans oorsprong gaat.
Jij haalt echt oude negers uit de sloot zeg.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:29 schreef YellowstickersNshit het volgende:
negermuziek, ken jij niet eens...negermuziek? je bedoelt slavenmuziek dan , vind je dat goed klinken?
chappo
Ja dat wel maar dan kiezen ze er zelf voor, ik vraag ook niet als ik ergens loop dat iemandquote:Op woensdag 1 december 2010 18:08 schreef FoolWithMokey het volgende:
YellowstickersNshit heeft gelijk, het woord neger komt voort uit de slavernij, dus eigenlijk is het fout om het woord ''neger'' te gebruiken, maar jah, alleen jammer dat ze zelf het woord ''Nigger'' vaker gebruiken dan ''blanken''.
Als jij in Senegal rond zou lopen zou je dat wel normaal vinden.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:16 schreef YellowstickersNshit het volgende:
[..]
Ja dat wel maar dan kiezen ze er zelf voor, ik vraag ook niet als ik ergens loop dat iemand
zegt hee kijk die blanke meid daar...pardon? dat denk je dan toch...neger is hetzelfde, de lading gaat dieper dan sommige mensen willen inzien..
Zoo leuke grap manquote:Op woensdag 1 december 2010 18:16 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Jij haalt echt oude negers uit de sloot zeg.
Ik ben in het zuiden van de Verenigde Staten geweest, en daar hebben ze tegenwoordig machines om katoen te plukken hoor, dus maak je geen zorgen daarover.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:18 schreef YellowstickersNshit het volgende:
[..]
Zoo leuke grap man
Niks oud, vandaag de dag is het nog steeds hetzelfde dus wat oud?
Thanks chickquote:Op woensdag 1 december 2010 18:19 schreef YellowstickersNshit het volgende:
oke blaaaaaaaaaa jij bent vandaag de leukste thuis goed?
gefeliciteerd
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:10 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Zeg gewoon MENS, waarom moet je perce de huidskleur duidelijk maken? iedereen ziet wel dat het om een persoon van afrikaans oorsprong gaat.
Jah het moet met een squote:Op woensdag 1 december 2010 18:33 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Onderscheid wordt gewoon gemaakt omdat er vaak verschil is. Vooral onder de jeugd in Nederland.
Nee, dat mag omdat negers negers zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Jah het moet met een s
Maar omdat crimineel gedrag heerst onder de jeugd, mag je het woord neger gebruiken?
Ik heb het helemaal niet over crimineel gedragquote:Op woensdag 1 december 2010 18:36 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Jah het moet met een s
Maar omdat crimineel gedrag heerst onder de jeugd, mag je het woord neger gebruiken?
Iedereen weet dat heus wel, het is gewoon ontzettend leuk dat jij zo haptquote:Op woensdag 1 december 2010 18:13 schreef YellowstickersNshit het volgende:
[..]
he he dat bedoel ik dus, dat snappen ze niet dat ze wijzen naar iemand vanwege een kleur..maarja zoals iedereen kan zien, kicken ze erop om dan meteen niggers te gaan schreeuwen wat zo kinderachtig is.
Nu ben ik klaar iemand snapt me eindelijk
Ja, leuk hoor. De slavernij is afgelopen. Kap eens met dat er de hele tijd weer bij te halen.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
Nee want het woord neger komt uit de slavernij. eigenlijk heeft het dezelfde betekenis als ''Zwarte slaaf".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |