Ik moest lachenquote:Op woensdag 1 december 2010 02:03 schreef Drinky het volgende:
haaha die ondertitel kon beter zijn "Geert Wilders op iPad" snap je 't?
Ja.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:01 schreef pedo-poes het volgende:
ben ik de enige die het vreemd vind dat een neger geert wilders beschermt..?
Hoezo, zijn negers fout dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:24 schreef YellowstickersNshit het volgende:
ben ik de enige die het vreemd vind dat het woord neger word gebruikt alsof dat oke is?
Wat is er mis met een neger dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 14:24 schreef YellowstickersNshit het volgende:
ben ik de enige die het vreemd vind dat het woord neger word gebruikt alsof dat oke is?
uh ja.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:01 schreef pedo-poes het volgende:
ben ik de enige die het vreemd vind dat een neger geert wilders beschermt..?
Neger muziek klinkt juist wel oké... goede beats ookquote:Op woensdag 1 december 2010 14:28 schreef YellowstickersNshit het volgende:
wat is er mis met een neger?? niks man dat wil ik juist zeggen , kijk hoe het word gebruikt, lekker neger muziek aan het luisteren, dat klinkt niet oke
Nee, want het geluid van katoen heeft een slechte akoestiek.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:29 schreef YellowstickersNshit het volgende:
negermuziek, ken jij niet eens...negermuziek? je bedoelt slavenmuziek dan , vind je dat goed klinken?
chappo
Ja, blijf anders vooral in het verleden leven. Als het in jouw hoofd "neger = slaaf" is, dan is er iets mis met jou.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:34 schreef YellowstickersNshit het volgende:
of jij ontkent dat het ook vooral afrikaanse slaven waren toen ...of wacht...negers zoals in jullie woorden
Afrikaners... oh wacht, dat is ook niet goed.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:08 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Wat moeten we dan zeggen? Zwarte? Bruine? Dat klinkt al helemaal zo verkeerd.
Zongebruinde makkersquote:Op woensdag 1 december 2010 15:17 schreef Northside het volgende:
[..]
Afrikaners... oh wacht, dat is ook niet goed.
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:47 schreef YellowstickersNshit het volgende:
niemand snapt wat ik bedoel dus laat maar, het woord neger staat mij gewoon niet aan, dus die eerste die zei...negermuziek...hoe bedoel je negermuziek?Leg uit...
wat is jan smit.....dus bij een blanke met een koptelefoon op zeg je, hij chilt met zn kaaskop muziek?
sjonge laat het want mensen kicker hierop meteen gaan ze NIGGERS schreeuwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |