Dat is correct.quote:Op woensdag 1 december 2010 08:06 schreef Michelangelo2 het volgende:
Leuk topic dit. Deze komt trouwens uit ''Easy A''.
Hodver, deze wist ik nu juist een keertjequote:Op woensdag 1 december 2010 09:44 schreef MasterWouter het volgende:
Een nieuw type vraag nog nooit gesteld in FMT(denk ik)
Hier alvast een voorbeeld van wat voor vraag ik ga stellen.
VOORBEELD:
1. "Baby Bink couldn't ask for more, he has adoring parents, he lives in a huge mansion......but extreme measures are necessary to contain an epidemic of a deadly airborne virus. But how extreme, exactly?"
2 samenvattingen van 2 verschillende films gecombineerd in 1 samenvatting.
Antwoord: Baby's day Outbreak (Baby's Day Out & Outbreak)
Het laatste woord van film 1 word het eerste woord van film 2.
Nog even bezig, over 5 minuten post ik de echte vraag!
7 jaar geleden nog niet, maar dat weet ik ook niet meer zo goed.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:45 schreef Patch het volgende:
Helaas, dit soort vragen zijn er al tig voorbij gekomen, maar wel lang geleden.
We verwelkomen ze graag weer.
Ik dacht er zitten vrij makkelijke tussen, dus die gaat snelquote:Op woensdag 1 december 2010 09:48 schreef Patch het volgende:
Maar waarom dan meteen zoveel? Ok, het zijn geen sub-vragen, maar toch.
1 vraag / 2 films was toch voldoende geweest?
Dit zijn vragen die best mogen, maar goed passen in een dubbele punten-topic.
Running Man of the Year iigquote:Op woensdag 1 december 2010 09:46 schreef MasterWouter het volgende:
Welke 10 films zoek ik?
1. "A young English boy struggles to survive under Japanese occupation during World War II and writes a screenplay for a former silent-film star who has faded into Hollywood obscurity"
2. "The comedy team takes a look at life in all its stages in their own uniquely silly way while spending his life being mistaken for a messiah"
3. "A reporter teams up with a pilot in search of their origin, also they must stop a media mogul's plan to induce war between China and the UK"
4. "The living have built a walled-in city to keep the dead out, but the dead organized an invitational martial arts contest. They travel to the tournament island by plane"
5. "The year is 2019. The finest men in America don't run for President. They run for their lives. Only one comedian tries to run for president"
quote:
quote:
1 Empire of the Sunset boulevard.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:46 schreef MasterWouter het volgende:
Welke 10 films zoek ik?
1. "A young English boy struggles to survive under Japanese occupation during World War II and writes a screenplay for a former silent-film star who has faded into Hollywood obscurity"
2. "The comedy team takes a look at life in all its stages in their own uniquely silly way while spending his life being mistaken for a messiah"
3. "A reporter teams up with a pilot in search of their origin, also they must stop a media mogul's plan to induce war between China and the UK"
4. "The living have built a walled-in city to keep the dead out, but the dead organized an invitational martial arts contest. They travel to the tournament island by plane"
5. "The year is 2019. The finest men in America don't run for President. They run for their lives. Only one comedian tries to run for president"
quote:Op woensdag 1 december 2010 09:54 schreef Robar het volgende:
[..]
1 Empire of the Sunset boulevard.
2 The meaning of Life of Brian
3 ?
4 ? Mortal Kombat ??
5 The running man of the year
Verder kom ik niet
quote:
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 09:59 schreef Robar het volgende:
3 klinkt van achteren als een James Bond scenario . . .
Klopt, maar niet comesquote:Op woensdag 1 december 2010 10:01 schreef Michelangelo2 het volgende:
3: Tomorrow never comes, James Bond ja.
Laat ik nou net geen fan zijn van James Bondquote:Op woensdag 1 december 2010 09:59 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben
Dat weet ik dan nog net wel ....quote:Op woensdag 1 december 2010 10:01 schreef Michelangelo2 het volgende:
3: Tomorrow never comes dies, James Bond ja.
Sommige doen dit inderdaad als tactiek.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:12 schreef Robar het volgende:
En zoals wel vaker loopt een ander er met de punten vandoor . . .
quote:
"Two hip detectives protect a murder witness..." Bad Boysquote:Op woensdag 1 december 2010 10:46 schreef Robar het volgende:
Two hip detectives protect a murder witness while investigating the flow of Ecstacy into Florida.
Toch maar proberen, ik heb nog 15 minuten . . . (vond hem wel leuk gevonden van mezelf)
Helaas, de gezochte film is veel slechterquote:Op woensdag 1 december 2010 11:44 schreef MasterWouter het volgende:
Ik heb geen idee
Die laatste is wel een beetje World's Fastest Indian
SNELLEquote:
Als ik jou het punt had gegeven, hadden we zeker al een nieuwe vraag gehad?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:51 schreef Hulkio het volgende:
Damn had niet door dat dat dezelfde film was....
ass?quote:
Dragon +1quote:
Jawel joh, o.a. Sleepy Hollow Man kan ik me nog goed herinnerenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:08 schreef wyccie het volgende:
Die nieuwe vraagsoort vind ik wel leuk. Volgens mij hadden we eerder wel meerdere plots in 1, maar niet dat de titel doorloopt.
Oh, dan heb ik dat gemist. Dat is wel een mooie.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:13 schreef Patch het volgende:
Jawel joh, o.a. Sleepy Hollow Man kan ik me nog goed herinneren
MasterWouter moet eigenlijk een nieuwe vraag posten, maar die is al een tijdje offline.quote:
owh, zou kunnen, ik heb alleen de eerste gezien en gisteren in de Veronica gelezen dat Trial of Trail op tv komt en dat dat maar een foute hommage, compilatie met dom verhaal, aan Sellers isquote:
Wen er maar aan!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef Michelangelo2 het volgende:
Lol, noem ik er 5, gaat een ander er met de prijs vandoor xD
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:54 schreef The_Substitute het volgende:
Ghostrider - Nicolas Cage
"............." - John Travolta
"............." - ?
Mission Impossible II - John Woo
=
Face Off
quote:
quote:
Thomas Jane kan ook jaquote:Op woensdag 1 december 2010 19:59 schreef victorinox het volgende:
The Punisher: Thomas Jane?
Showgirls:
Nicolas Cage in het midden?
MasterWouter +1quote:Op woensdag 1 december 2010 20:10 schreef MasterWouter het volgende:
Dat is volgens mij van Bringing out the dead
Het was netter geweest als je dan deze vraag oversloeg omdat jij na jouw punt geen nieuwe vraag meer had gesteld. In de tijd dat jij weg bent geweest is de OP wat aangepast, en wat regels genoteerd. Maakt het wat eerlijker en duidelijker.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:17 schreef MasterWouter het volgende:
Kom echt net binnen vallen, sorry
Ik flans even wat plaatjes in elkaar, 10 minuten
Ik herken er ook geen 1quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef wyccie het volgende:
Ik herken er geen enkele.![]()
Dit soort vragen zijn wel erg leuk.
AJ, ik had nog helemaal niet gezien dat ik de vraag van Tangled goed had. Dan klopt het en mag ik idd nog niet meedoenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was netter geweest als je dan deze vraag oversloeg omdat jij na jouw punt geen nieuwe vraag meer had gesteld. In de tijd dat jij weg bent geweest is de OP wat aangepast, en wat regels genoteerd. Maakt het wat eerlijker en duidelijker.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:31 schreef wyccie het volgende:
Ik herken er geen enkele.![]()
Dit soort vragen zijn wel erg leuk.
quote:
quote:
1. Defendorquote:
Dat geldt toch alleen voor de eerstopvolgende vraag? Dus bij deze vraag mocht je gewoon weer meedoen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:32 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
AJ, ik had nog helemaal niet gezien dat ik de vraag van Tangled goed had. Dan klopt het en mag ik idd nog niet meedoen
Maar na mijn antwoord op Tangled was ik offline, dus kan dan niet aan vragen meedoen, dus me eerstvolgende vraag is dan degene wanneer ik weer online kom. Ik hou het gewoon in de gatenquote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat geldt toch alleen voor de eerstopvolgende vraag? Dus bij deze vraag mocht je gewoon weer meedoen.
Zo staat het niet in de OP. Volgens de op mocht je dan niet meedoen aan de Peter Sellers-vraag, dus wel weer aan deze.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:50 schreef MasterWouter het volgende:
[..]
Maar na mijn antwoord op Tangled was ik offline, dus kan dan niet aan vragen meedoen, dus me eerstvolgende vraag is dan degene wanneer ik weer online kom. Ik hou het gewoon in de gaten
Dan zou er misschien een regel moeten komen dat als er nog 1 antwoord nodig is je niet ineens in mag stappen.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:53 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zo staat het niet in de OP. Volgens de op mocht je dan niet meedoen aan de Peter Sellers-vraag, dus wel weer aan deze.![]()
Maar als wat jij zegt klopt, dan moeten ze dat even aanpassen.
OnT:
Hehe, goed gezien. Eerstopvolgende (wat ik sowieso al een apart woord vind) moet natuurlijk nieuwe zijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 20:49 schreef The_Substitute het volgende:
Dat geldt toch alleen voor de eerstopvolgende vraag? Dus bij deze vraag mocht je gewoon weer meedoen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
3 is Iep! als dat links daar een vleugel is.
quote:
quote:
Sorry dat ie niet meer geïnspireerd is.quote:Crockett and Tubbs! They're floatin'!
quote:sorry, Debby can't come to the phone right now. My dick's in her mouth. - hangt op - god, I love a wrong number.
quote:poitieman A: GIVE THE BAG TO BOZO, DROP THE GUN, AND PUT YOUR HANDS IN THE AIR.
C: Who said that?
Politieman B: This could very well be the stupidest person on the face of the earth. Perhaps we should shoot him.
quote:A: [sees Muffy and Adolph with his tuxedo] My tux. My silk tux. Et tu, Adolf? Et tu?
genoeg hints lijkt me zo. bm zijn overigens de initialen van de actrice die dit zegt in de film. Ik gaslapen. ZVJZ? VMR! Welterusten!quote:BM: oh my god! I've been kidnapped by Huey and Dewy!
Book of eliahquote:Op donderdag 2 december 2010 09:07 schreef MasterWouter het volgende:
Goedemorgen
Welke 3 films?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol, nu welquote:
Gewoon dubbele puntenquote:Op donderdag 2 december 2010 11:02 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Lol, nu wel
Betekent dit dat je nu 2 vragen gaat stellen? Want volgens mij is TMfE ook goed...
Heb jij gezorgd dat ze aan een film mee hebben kunnen werken ofzo?quote:Op donderdag 2 december 2010 11:08 schreef Patch het volgende:
Welke film?
hornage
victorinox
tombolafan
Mike
Ik weet dat ik een noob ben, ok. Je hoeft het er niet in te blijven wrijven.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:29 schreef Patch het volgende:
FMTers die op de meet waren en o.a. naar Taking Woodstock zijn geweest
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:29 schreef Patch het volgende:
FMTers die op de meet waren en o.a. naar Taking Woodstock zijn geweest
is hetzelfde als een vraag stellen over een film die men niet gezien heeft.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:31 schreef Robar het volgende:
[..]Leuk ook voor degenen die daar niet bij waren
Nee, dat is niet hetzelfde. En nee, ik ben niet van de meetsquote:Op donderdag 2 december 2010 11:32 schreef Patch het volgende:
[..]
is hetzelfde als een vraag stellen over een film die men niet gezien heeft.
Dus je bent erbij in 2011?
Welles !quote:Op donderdag 2 december 2010 11:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hetzelfde. En nee, ik ben niet van de meets
Robar + 1quote:
Jep.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:54 schreef Patch het volgende:
Dus als ik het goed begrijp heb ik nog puntjes tegoed van DragonFodder en MasterWouter?
quote:
Je denkt goed, maar ik doel niet op de cameraman. Of andere crew.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:33 schreef Patch het volgende:
Ik heb geen idee tot dusver.
En Ghostbusters, Dave en John Q heb ik de afgelopen week nog gekeken.
En ik gok dat de overeenkomst niet in cast, regisseur en componist zit.
gokje op dezelfde cameraman?
Zo zou je het kunnen noemen...quote:
Deze bedoel ik! Larry speelt zichzelf in elk van de genoemde films.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:37 schreef Patch het volgende:
Ik weet dat Jay Leno en Arnold Schwarzenegger in Dave zitten en --> Larry King <-- in Ghostbusters...
Als ik imdb mag geloven...quote:Op donderdag 2 december 2010 12:41 schreef Patch het volgende:
Zat Larry King in Dave ja? Dat heb ik totaal gemist van de week.
quote:
Prima hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 12:57 schreef The_Substitute het volgende:
Beverly Hills Cop I + II + III
Trading Places
Life
The Haunted mansion
Shrek I + II + III + IV
Norbit
Coming to America
48 Hours
Another 48 hours
The Nutty Professor I + II
Zestien was genoeg hoor, had na 10 titels al lamme handen.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
Had er dus toch nog meer kunnen vragen
Hmmpfff, toch te groot voor een hobbitquote:Op donderdag 2 december 2010 13:24 schreef The_Substitute het volgende:
Hier in 1 van z'n films.
[ afbeelding ]
MasterWouter +1quote:
1.quote:Op donderdag 2 december 2010 13:35 schreef The_Substitute het volgende:
1. Brooklyn's Finest? / ........
2. Death Proof? / Proof of Life?
1. Sin Cityquote:Op donderdag 2 december 2010 13:36 schreef Michelangelo2 het volgende:
1: Sin City ..?
2: Death Proof ..?
quote:
quote:
InTrePidIvity+ 1quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
InTrePidIvity+ 1
ACTUELE STAND:
9 Patch
6 MasterWouter
3 InTrePidIvity
2 Robar
2 The_Substitute
2 SamuelofSEK
1 Michelangelo2
1 DragonFodder
1 hornage
hey hey, wie kwam met de voorzetquote:Op donderdag 2 december 2010 14:04 schreef Robar het volgende:
[..]
![]()
Wie komt er dan ook met zulke baggerfilms?
quote:Op donderdag 2 december 2010 14:04 schreef Robar het volgende:
[..]
![]()
Wie komt er dan ook met zulke baggerfilms?
Netjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |